Ja vorig jaar had ik mijn lijst op 9januari al helemaal klaar. En aangezien ik geen nummers stem die jonger zijn dan 1 jaar is dat ook meteen definitief.quote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik zet nummers in een document die ik nu tegenkom waar ik eventueel op zou willen stemmen
Private Dancerquote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tina heeft best goeie liedjes.
David maakt het voor mij niet meer goed.quote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is echt zo'n schizofreen nummer.
Wegglijden bij de stem van David om vervolgens stijf uit te zitten met de stem van Tina.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Arcee het volgende:
Tina Turner, godverdomme wat slecht.En dankzij David SandbornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We Don't Need Another Heroquote:
Ugh, gaat vet hard stinkenquote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker je vriendin aan de tamponziekte helpen omdat ze de hele nacht met een tampon in haar scheur ligt
S'nachts gewoon maandverband jongeh
Je hebt dan ook een PSV plaatje dan moet je wel.quote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tina heeft best goeie liedjes.
That's another Cookequote:Op maandag 28 december 2015 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van het vorige nummer naar dit nummer, dat is toch wel andere Cooke.
Nee, Lance.quote:
Zekerquote:Op maandag 28 december 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch prachtig, dames en heren?
Ik doe ook altijd 1 nummer per artiest ( ben opgegroeid met de eeuwige 100 van tmf )quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begin altijd rond oktober![]()
Nadeel is alleen dat er zoveel goede nummer zijn dat je niet weet welke je moet wegstrepen![]()
Doe nu dus max 1 nummer per artiest en stem dan op nummers waarvan ik vind dat ze in, of hoger op, de lijst moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |