Hier heb je wel gelijk inquote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel effe iets beter.
Nee het tegenovergestelde daarvan.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik precies weet op welke dag deze foto is genomen?
Doen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan je zo foto's van mijn bandjesverzameling laten zien hoor.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik je de waarheid vertellen?Ik was er al bang voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak altijd een lijst in een notebook en ga dan wegstrepenquote:Op maandag 28 december 2015 19:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier net zo.. Ik heb slechts op 8 nummers gestemd.. Wilde MN lijst opslaan en toen was het kwaad al geschiet... Één uur voor sluiting.. Volgend jaar begin ik er in Oktober al mee
Ja ok niet zo, die liggen liggen ergens achter een schot tussen mijn Action Man's en onder een stapel Hitzone cd's. Maar ze bestaan wel.quote:
En?quote:Op maandag 28 december 2015 19:13 schreef livelink het volgende:
OK, dit is mijn eerste kennismaking met The Script geloof ik.
Ik heb nu al bezig met mijn lijst van volgend jaar..quote:Op maandag 28 december 2015 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lijst in een notebook en ga dan wegstrepen
quote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb nu al bezig met mijn lijst van volgend jaar..
Tja, ik vond het niet eens zo heel erg. Ik had veel erger verwacht met al die haters hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Lekker je vriendin aan de tamponziekte helpen omdat ze de hele nacht met een tampon in haar scheur ligtquote:Op maandag 28 december 2015 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet het halen hoor, maar het spul zelf.
Zeg tegen je vriendin dat ze aan de tampons moet
Ook al?quote:
Ik begin altijd rond oktoberquote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb nu al bezig met mijn lijst van volgend jaar..
Ze krijst altijd zo ergquote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is echt zo'n schizofreen nummer.
Wegglijden bij de stem van David om vervolgens stijf uit te zitten met de stem van Tina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |