SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik vind dit niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Clouseau is ook top. Mss dat ik het stiekem zo op de fiets aanzetquote:Op maandag 28 december 2015 17:09 schreef Cee het volgende:
Al die Clouseau-liefde hier, dat doet me deugd.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
naar de zoon van Gerard?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
Maar ik denk er niet aan, loop naar de maahaaaan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Clouseau is ruk.
Maar vanwege vroeger en jeugdsentiment en zo is dit toch een guilty pleasure.My friends all drive horses![]()
Dan moet je wel het nummer Fiets opzetten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Clouseau is ook top. Mss dat ik het stiekem zo op de fiets aanzet![]()
![]()
Voor mijn vlaamse vrouwtje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jij rijdt op de brommer en ik op de fiehiets...quote:Op maandag 28 december 2015 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je wel het nummer Fiets opzetten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
is er wat gebeurd?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gewoon stiekem luisterenquote:Op maandag 28 december 2015 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Clouseau is ruk.
Maar vanwege vroeger en jeugdsentiment en zo is dit toch een guilty pleasure.![]()
![]()
Correct.quote:Op maandag 28 december 2015 17:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een boze man met baard en stoer lederen jasje toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van mij mogen ze zo'n fade-outs laten uitspelenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dan zou ik haar kunnen duwen maar nu duw ik niets.quote:Op maandag 28 december 2015 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij rijdt op de brommer en ik op de fiehiets...
Wauw, wat een dubbelzinnige tekst eigenlijk.![]()
Clouseau staat niet op mijn Ipodquote:Op maandag 28 december 2015 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je wel het nummer Fiets opzetten.
Trotste mama van Ambar
quote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Morgen alleen laat op de middag en in de avond, woensdag vrijwel de hele dag. Donderdag pas vanaf een uur of 14.00 uurquote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik morgen overdag idd ook. En woensdag kan ik alleen ;s ochtends luisteren.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
samen brommers kieknquote:Op maandag 28 december 2015 17:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zou ik haar kunnen duwen maar nu duw ik niets.
Wauw, wat een dubbelzinnige tekst eigenlijk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het origineel van Porgy en Bess is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja. Dat dit kan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:12 schreef Breekfast het volgende:
Wel nummers afkappen en ondertussen wel tijd verdoen met deze onzinTrotste mama van Ambar
Neen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Porgy en Bess is beter.Fitter. Happier. More productive
Spofittie!quote:Op maandag 28 december 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Clouseau staat niet op mijn Ipod![]()
Wat is eigenlijk de mooiste versie van dit nummer? Nina Simone?
Ik vind deze van Brainbox ook wel erg lekker.My friends all drive horses![]()
donderdag geen idee nogquote:Op maandag 28 december 2015 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen alleen laat op de middag en in de avond, woensdag vrijwel de hele dag. Donderdag pas vanaf een uur of 14.00 uur
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Porgy Franssenquote:Op maandag 28 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Porgy en Bess is beter.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Klaus Wunderlichquote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind deze van Brainbox ook wel erg lekker.![]()
Ik vind die van Billie wel mooier.quote:
Is dit het enige lied dat 3x in de Lijst staat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze, want Jan Akkerman.quote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind deze van Brainbox ook wel erg lekker.Fitter. Happier. More productive
Geen internet op mijn mobielquote:
Maar nu staan de liedjes er wel op
Trotste mama van Ambar
ow verrek, ik moet mn wifi weer eens aanzettenquote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen internet op mijn mobiel
Maar nu staan de liedjes er wel op
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat fix you snel, muis!quote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen internet op mijn mobiel
Maar nu staan de liedjes er wel op![]()
Ik dus morgen tussen 11 en 4-ish, en woensdag van half 3 tot 11/12 's avonds..quote:
Billie is mijn favoriet, Nina ook erg sterk en Ella/Louis ook. Deze is fijn hoor, maar het komt toch tekort tov een echte jazzversie.quote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind deze van Brainbox ook wel erg lekker.
Porgy and Bess versie is ook erg fijn natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden toch een liedje van Gabbertje gecoverd, Supergabber?
[/quote]
Geen idee, zal eens vragen als hij weer in de stad is[/img]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, Hallelujah ookquote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Billie wel mooier.
Is dit het enige lied dat 3x in de Lijst staat?![]()
quote:
Clouseau staat natuurlijk in mijn muziekcollectie.quote:Trotste mama van Ambar
Ja die van Lisa Lois boycot ik dus die staat er maar 2x inquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En een paar van Dire Straits en Coldplayquote:Op maandag 28 december 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Billie wel mooier.
Is dit het enige lied dat 3x in de Lijst staat?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
cafca vindt dit leukquote:Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En een paar van Dire Straits en Coldplay[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat liedje van Broes staat er ook 23 x in...quote:Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En een paar van Dire Straits en ColdplayFitter. Happier. More productive
quote:Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En een paar van Dire Straits en Coldplay![]()
![]()
lisa lois in de top 2000?quote:Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die van Lisa Lois boycot ik dus die staat er maar 2x in![]()
TriestZe smelten de kazen!![]()
quoten gaat nie zo goedquote:Op maandag 28 december 2015 17:14 schreef Dven het volgende:
[ [url=
[..]
Geen idee, zal eens vragen als hij weer in de stad is]afbeelding[/url] ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De wachttijd voor een half uurtje in het Top 2000 cafe bedraagt momenteel zo'n 4 uur. Ik zou het er niet voor over hebben, en zeker niet op bijvoorbeeld eerste kerstdag.![]()
Jup, 761 zelfsquote:Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat die draak van Lisa Loïs er nog steeds in?![]()
![]()
Vanmiddag heb ik 16 kilometer gewandeld door Amsterdam. Toch wel leuk, werkelijk bij elk cafe en winkel dezelfde muziek want: top 2000.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
De versie van musequote:Op maandag 28 december 2015 17:16 schreef Molurus het volgende:
Dit staat er echt alleen door Muse in.
Ze smelten de kazen!![]()
zelfs niet als er geen wachttijd is.quote:Op maandag 28 december 2015 17:16 schreef Strani het volgende:
De wachttijd voor een half uurtje in het Top 2000 cafe bedraagt momenteel zo'n 4 uur. Ik zou het er niet voor over hebben, en zeker niet op bijvoorbeeld eerste kerstdag.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op eerste kerstdag is er nauwelijks wachttijdquote:Op maandag 28 december 2015 17:16 schreef Strani het volgende:
De wachttijd voor een half uurtje in het Top 2000 cafe bedraagt momenteel zo'n 4 uur. Ik zou het er niet voor over hebben, en zeker niet op bijvoorbeeld eerste kerstdag.![]()
Of door die ideale schoonzoonquote:Op maandag 28 december 2015 17:16 schreef Molurus het volgende:
Dit staat er echt alleen door Muse in.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dacht dat het origineel van Michael Bublé was??Fitter. Happier. More productive
Tijd om te gaan koken en eten(gelukkig kan ik gewoon blijven luisteren...)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Raar dat dit debuteert.
Origineel is, itt sommige users hier beweren, van M. Buble.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh dan zou ik wel interesse hebben. Voor 1 keertje.quote:Op maandag 28 december 2015 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs niet als er geen wachttijd is.![]()
Ik vond het wel leuk om een uurtje mee te maken. Hoefde niet te wachten, anders was ik misschien wel chagerijnig geworden voor een half uur.quote:Op maandag 28 december 2015 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs niet als er geen wachttijd is.![]()
Oh gelukkig.quote:Op maandag 28 december 2015 17:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op eerste kerstdag is er nauwelijks wachttijd![]()
en that's why we are no matchquote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan zou ik wel interesse hebben. Voor 1 keertje.
Lijkt me leuk om een keer de top 2000 a go go mee te mogen maken in het cafequote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan zou ik wel interesse hebben. Voor 1 keertje.Ze smelten de kazen!![]()
jij mocht een uur blijven?quote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om een uurtje mee te maken. Hoefde niet te wachten, anders was ik misschien wel chagerijnig geworden voor een half uur.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mag ik vragen wat daar leuk aan is?quote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om een uurtje mee te maken. Hoefde niet te wachten, anders was ik misschien wel chagerijnig geworden voor een half uur.
Lijkt me persoonlijk helemaal niks. Zit je net lekker op je plek na een half uur, moet je weer weg.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
De entree zelf was gratis neem ik aan? En hoe waren de prijzen voor consumpties?quote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om een uurtje mee te maken. Hoefde niet te wachten, anders was ik misschien wel chagerijnig geworden voor een half uur.![]()
vind ik het minste liedje op de eerste 2 platen van Muse.quote:Op maandag 28 december 2015 17:18 schreef Molurus het volgende:
Ik vind de uitvoering van Muse echt 100 keer zo goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
typisch nederlands, gelijk over prijzen beginnenquote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
De entree zelf was gratis neem ik aan? En hoe waren de prijzen voor consumpties?
Ze smelten de kazen!![]()
En ik was nog wel voornemens je per DM te overtuigen van het heil van de conventionele gezinssituatie!quote:![]()
![]()
Dit nummer is geschreven na een scheet van de drummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ja duh zulke dingen wil je juist wetenquote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
typisch nederlands, gelijk over prijzen beginnenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kun je nagaan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind ik het minste liedje op de eerste 2 platen van Muse.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
typisch nederlands, gelijk over prijzen beginnen![]()
2 echte jazz standards na elkaarquote:Op maandag 28 december 2015 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst Summertime en daarna een artiest die het heeft gecovered, apart.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Absoluut, ik woon al 17 jaar niet meer in NL maar sommige dingen veranderen niet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
typisch nederlands, gelijk over prijzen beginnen![]()
gezin? Euh, A ik trouw nooit, 2 ik begin niet aan kinderen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik was nog wel voornemens je per DM te overtuigen van het heil van de conventionele gezinssituatie!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verpest OoS idd. Futurism had erop gemoeten.quote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind ik het minste liedje op de eerste 2 platen van Muse.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Of Dead Star, maar Futurism mag ookquote:Op maandag 28 december 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verpest OoS idd. Futurism had erop gemoeten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar als we het over de Top 2000 al niet eens kunnen worden, dan is het sowieso zinloos.quote:Op maandag 28 december 2015 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezin? Euh, A ik trouw nooit, 2 ik begin niet aan kinderen.![]()
Je maakt er zelf wat van hè. Je kan ook net als de helft van die cafégangers apathisch naar elkaar of je telefoon staren. Maar je kan ook gewoon wat kletsen, meezingen, meedansen, wat eten, wat drinken.quote:Op maandag 28 december 2015 17:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat daar leuk aan is?
Lijkt me persoonlijk helemaal niks. Zit je net lekker op je plek na een half uur, moet je weer weg.
Ik was er een uur omdat het tijdens de shift van Gerard was en dat moest je van tevoren reserveren.![]()
dat heeft u helemaal correctquote:Op maandag 28 december 2015 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als we het over de Top 2000 al niet eens kunnen worden, dan is het sowieso zinloos.
Nog Ge-Ekdomt met Gerard?quote:Op maandag 28 december 2015 17:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Je maakt er zelf wat van hè. Je kan ook net als de helft van die cafégangers apathisch naar elkaar of je telefoon staren. Maar je kan ook gewoon wat kletsen, meezingen, meedansen, wat eten, wat drinken.
Ik was er een uur omdat het tijdens de shift van Gerard was en dat moest je van tevoren reserveren.My friends all drive horses![]()
eetsequote:Op maandag 28 december 2015 17:22 schreef zorro28 het volgende:
Ga nu eten.Ben ik straks op tijd terug voor Chuck Berry
Die volgende van de Dire Straits vind ik wel mooiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mensen ik ga naar mijn werk
Veel plezier en tot ooit
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 28 december 2015 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Dead Star, maar Futurism mag ook
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Houdoe!quote:Op maandag 28 december 2015 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier en tot ooit![]()
werkze!quote:Op maandag 28 december 2015 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier en tot ooit
Make love, not war ☮![]()
Afgelopen juni naar Mark Knofler geweest in het Ziggo Dome, mooi
quote:Op maandag 28 december 2015 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier en tot ooit
Dit einde prikkelt me dan wel muzikaalWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die kwam op een gegeven moment naar buiten en je was 'm constant kwijt omdat hij 1 meter groot is en werd omgeven door babyboomers die gingen filmen hoe hij danste in plaats van zelf te dansen. Maar op een afstand heb ik gedanst en vrolijk meegeplaybackt en na afloop appte een vriendin 'ik zag je wel meezingen met de Jackson 5, ouwe radio 2 nerd!'quote:![]()
Zo, ff de frietpan aangezet. Hoe noen ze dat eigenlijk in die delen van Nederland waar ze geen fatsoenlijk Nederlands spreken?
Patatpan?![]()
That moment when the guitar kicks in
Fitter. Happier. More productive
De frituurquote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Zo, ff de frietpan aangezet. Hoe noen ze dat eigenlijk in die delen van Nederland waar ze geen fatsoenlijk Nederlands spreken?
Patatpan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Frituur denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?
Hebben we dit plaatje niet al gehad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Frituurpan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Frituurpan. Want je flikkert er meer in dan patat/friet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
friteuse. Vetpan frituurpanquote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Friteuse klinkt wel heel kutquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Patattenkoker natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kwam op een gegeven moment naar buiten en je was 'm constant kwijt omdat hij 1 meter groot is en werd omgeven door babyboomers die gingen filmen hoe hij danste in plaats van zelf te dansen. Maar op een afstand heb ik gedanst en vrolijk meegeplaybackt en na afloop appte een vriendin 'ik zag je wel meezingen met de Jackson 5, ouwe radio 2 nerd!'
ja dat staat vaak op de doos, kan er ook niets aan doenquote:
Ik hou van deze post.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Patatpan?![]()
![]()
Lol!quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kwam op een gegeven moment naar buiten en je was 'm constant kwijt omdat hij 1 meter groot is en werd omgeven door babyboomers die gingen filmen hoe hij danste in plaats van zelf te dansen. Maar op een afstand heb ik gedanst en vrolijk meegeplaybackt en na afloop appte een vriendin 'ik zag je wel meezingen met de Jackson 5, ouwe radio 2 nerd!'
Als mijn meissies groot genoeg zijn, neem ik ze ook wel een keertje mee naar het Top 2000 café.My friends all drive horses![]()
Wat een ongemeend scherpe reactie!quote:Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat staat vaak op de doos, kan er ook niets aan doen![]()
Klinkt sjieker ja. Dat doen mensen die de koopgoot ook beurstraverse noemenquote:Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat staat vaak op de doos, kan er ook niets aan doen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Welke gek noemt een frituurpan eigenlijk een frietpan???????????????????
Mogen er geen kroketten frikandellen of andere snacks in??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mooi outro[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik juist steeds minder. Ik heb alle platen grijs gedraaid, heb ze ook allemaal op vinyl. Inmiddels heb ik het allemaal gewoon veel te vaak gehoord.quote:Op maandag 28 december 2015 17:26 schreef Cee het volgende:
Ik ga met de jaren Dire Straits meer waarderen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik vind dit en die Knopfler thema's van Cal en Local Hero leuker dan de meeste DS klassiekrsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Houd je muil dan ook lul"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
net als rectale oxidatiequote:Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt sjieker ja. Dat doen mensen die de koopgoot ook beurstraverse noemenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, dat woord kennen wij niet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef cafca het volgende:
Niemand die hem keihard terugklapt en gewoon "frietpan" zegt?![]()
Nee, daar heb je een aparte pan voor hè Zodat er geen kroketkruimeltjes bij je patat komen zodat dat glutenvrij blijftquote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef Nizno het volgende:
Mogen er geen kroketten frikandellen of andere snacks in??
Dit wordt ook wel een hipsterpan genoemd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Straks stones en bon jovi achter elkaar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
IK WIL TERUG NAAR DE KUSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Terug naar de kut.
Mag je ook snachts de top 2000 cafe bezoeken?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ik wil terug naar de kust![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef Nizno het volgende:
IK WIL TERUG NAAR DE KUSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik vind dat stuk later na t refrein wel mooiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eten hipsters uberhaupt patat?quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een aparte pan voor hè Zodat er geen kroketkruimeltjes bij je patat komen zodat dat glutenvrij blijft
Dit wordt ook wel een hipsterpan genoemd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ben ik weer, ik had vanmiddag visite.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
euh. jah. vast.quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een aparte pan voor hè Zodat er geen kroketkruimeltjes bij je patat komen zodat dat glutenvrij blijft
Dit wordt ook wel een hipsterpan genoemd
naja never mind
Dat zijn teksten!quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een van de grootste kutplaten ooit.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef cafca het volgende:
Niemand die hem keihard terugklapt en gewoon "frietpan" zegt?![]()
Miiiiiiist en reeeeegen![]()
![]()
Ja dat vind ik ook wel mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat stuk later na t refrein wel mooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
tjuusquote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit en hierna Marco Borsato.. mooi moment om naar huis te gaan.
Ik heb trouwens geen frituurpan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wil terug naar de kust
Heel ongerust, zoek ik de weg, naar de kust
Bijna niet bewust, van de dreiging,
dat aan m'n jeugd voorbij ging
oh hoe kom ik hier vandaan was ik maar niet weg gegaanquote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat stuk later na t refrein wel mooiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tomtom ziet commercialkansen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef Strani het volgende:
Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust.
Met GPS hoeft dat in elk geval niet meer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alleen verse natuurlijk, zelfgesneden. En dus zonder gluten van de kroketjesquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
muziek, draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
gluten kun je toch gewoon uit het deeg kneden?quote:Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen verse natuurlijk, zelfgesneden. En dus zonder gluten van de kroketjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat heb ik ook nooit begrepen...quote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef Nizno het volgende:
Mogen er geen kroketten frikandellen of andere snacks in??![]()
Om 2 uur 's nachts sluit het café.quote:Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef satecl het volgende:
Mag je ook snachts de top 2000 cafe bezoeken?![]()
Weeeestenwindquote:
Wel een mooie tekst. Maar ik hou niet van haar stem op de een of andere manier.quote:Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef essnhills het volgende:
Wil terug naar de kust
Heel ongerust, zoek ik de weg, naar de kust
Bijna niet bewust, van de dreiging,
dat aan m'n jeugd voorbij ging[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en om 6 uur mag je weer gezellig naast Gerard zittenquote:Op maandag 28 december 2015 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 2 uur 's nachts sluit het café.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klassieker, stemmen veel omaatjes op.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die eten naast friet alleen maar worstebroodjesquote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef Nizno het volgende:
Mogen er geen kroketten frikandellen of andere snacks in??Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij woont ook niet aan de zee hè.quote:Op maandag 28 december 2015 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me nu voel hoe de Coldplay-haters zich voelen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ook niet.quote:
Ook geen friteuse, patatpan, frietpan of hipsterpan trouwens."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Mijn oma is door dit nummer niet naar het oosten van het land verhuisd.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klassieker, stemmen veel omaatjes op.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb het juist al die tijd gemeden dus ik ken amper iets van ze,quote:Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik juist steeds minder. Ik heb alle platen grijs gedraaid, heb ze ook allemaal op vinyl. Inmiddels heb ik het allemaal gewoon veel te vaak gehoord.![]()
![]()
Ik ook niet. Ik heb een fles zonnebloemolie die in een pan wordt gegoten wanneer het nodig is.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ook geen friteuse, patatpan, frietpan of hipsterpan trouwens.![]()
ik heb een electrische dingesding, en ik ben de naam kwijt van dat ding dus ik kan typen tot ik een ons weeg maar kom er vast toch niet op voor dit nummer afgelopen is.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ook geen friteuse, patatpan, frietpan of hipsterpan trouwens.
ow tochwel.. een airfryer!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze heeft ook dat andere nummer waar je mee kan blèrenquote:Op maandag 28 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooie tekst. Maar ik hou niet van haar stem op de een of andere manier.
De zingende coltruiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ik woon wel vlakbij Meeuw-is.
Dan valt er nog wel wat te beleven inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het juist al die tijd gemeden dus ik ken amper iets van ze,
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik lig met me rug op de bank, en aanschouw het cafe.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
My fart will go on?quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
de ontsluiting?quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan er ook niet opkomen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb je even voor mij, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?![]()
Ook een vreselijk schijtnummer in mijn herinnering.
Staat altijd heel hoog in de Top.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja. dat is hoe wij rollenquote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Cee het volgende:
En ondertussen gaat de frietpandiscussie gewoon door hier, wat een heerlijk topic.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neuh, is ouder. Echte top 2000 classicquote:
Dat Franse rapnummer? La trabute tana oid?quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
en terechtquote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Nog een keer Marco Borsato. Die staat dus gewoon 13 keer in de top 1000.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oh oh oh ik weet mquote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan er ook niet opkomen.
BelfastChild
Ik heb geen frietpanquote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Cee het volgende:
En ondertussen gaat de frietpandiscussie gewoon door hier, wat een heerlijk topic.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
John Denver?quote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, is ouder. Echte top 2000 classicWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is daar precies mee, ik heb een mini frituurpan die ik al 2jr moet schoonmaken en dus nooit gebruik. Maar ik noem het frituurpan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Cee het volgende:
En ondertussen gaat de frietpandiscussie gewoon door hier, wat een heerlijk topic.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
je bent zelf een frietpanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ahjaquote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oh oh ik weet m
BelfastChild
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, ligt op het puntje van m'n tong, maar kan er ook niet op komen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro doet mij altijd denken aan een ander liedje. Kan iemand me helpen welke?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Oh....nee dat hoor ik niet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oh oh ik weet m
BelfastChild
Maar die vind ik![]()
Dat verwachtte je vast wel al.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
omdat het kan!quote:Op maandag 28 december 2015 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me dus niet dat een vrouw dit zegtWaarom mag jullie soort stemmen?
Dat!!quote:Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oh oh ik weet m
BelfastChild
Dat is als je er alleen zelfgesneden patat in bakt, las ik net geloof ik. Van biologische rechtsgedraaide aardappelen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
voor alleen hapjes als kroketten en frikandellen enzo zodat je patatjes niet verpest zijn door korreltjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is een gothicpanquote:Op maandag 28 december 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is als je er alleen zelfgesneden patat in bakt, las ik net geloof ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, ik moet even zelf een pesto achtig iets fabriceren, anders heb ik zo een erg drge pizza"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
neeeee dat is de frietpanquote:Op maandag 28 december 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is als je er alleen zelfgesneden patat in bakt, las ik net geloof ik. Van biologische rechtsgedraaide aardappelen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die is ook wel het lekkerste, in het algemeen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is als je er alleen zelfgesneden patat in bakt, las ik net geloof ik.![]()
tomatenpuree?quote:Op maandag 28 december 2015 17:36 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik moet even zelf een pesto achtig iets fabriceren, anders heb ik zo een erg drge pizzaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
geniet van je patatjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou heb ik trek in een patatje pinda.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
een lekker bakje met raspatat pinda!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou, helaas de hele dag 538 aangehoord. Maar des te fijner om vanavond naar de top 2000 te mogen luisteren![]()
![]()
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je bent zelluf een pindaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Z'n meatloaf hing er mooi bijquote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Cee het volgende:
Meatloaf heeft dit naakt ingezongen hoor ik net.
Eet smakelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, ik eet alleen mayo op mijn patat als het buiten koud is. Anders lust ik het niet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder mayo? Dan mist de balans voor mij toch een beetje.
Don't ask
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik eet alleen mayo op mijn patat als het buiten koud is. Anders lust ik het niet.
Don't askWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heel apart!quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik eet alleen mayo op mijn patat als het buiten koud is. Anders lust ik het niet.
Don't ask![]()
Dire Straits?quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helft![]()
Zoveel artiesten die dit doenquote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Cee het volgende:
Meatloaf heeft dit naakt ingezongen hoor ik net.
Eet smakelijk.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
why?quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Don't askOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Don't ask[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Legendarisch albumThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Muse was altijd een goed antwoord, maar die staat nu met Mercy ook heel laag. Datzelfde geldt ook voor Radiohead (sinds vorig jaar laag met High & Dry). Nirvana misschien?quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helft![]()
Dat zijn er niet zo veel denk ik. Geen zin om het uit te werken though.quote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helft
Die discussie heb ik al jaren met Fokker89quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
AC/DCquote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helftWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pink Floydquote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helft
Muse
Uhm.. Uhm..![]()
Deep Purplequote:Op maandag 28 december 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 QUIZZZZZ
noem alle bands en artiesten met minimaal 4 noteringen in de top 1000, zonder noteringen in de onderste helftMy friends all drive horses![]()
quote:quote:Omdat het kan...weet ik het.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al jaren met Fokker89
ajam paniki?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al jaren met Fokker89
Iets Aziatisch wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, tandoori chicken dusquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is 1. Er zijn er zover ik weet nog 3.quote:Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse was altijd een goed antwoord, maar die staat nu met Mercy ook heel laag. Datzelfde geldt ook voor Radiohead (sinds vorig jaar laag met High & Dry). Nirvana misschien?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
met pesto?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik kan niet tegen tomaatquote:
#hipster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee met zuurkoolstamppot in mijn geval.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is Metallica al een keer langsgeweest?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nieuw topic komt het antwoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hip hoorquote:Op maandag 28 december 2015 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tomaat
#hipsterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ow dat kan ook, wij iets van rostirondjesdingen met een potje groente en volgens mij had moeders ook vlees in de vriezert gevonden vanmiddag.quote:Op maandag 28 december 2015 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee met zuurkoolstamppot in mijn geval.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: