SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook omelet maken met ham, kaas en tomaten.quote:
npquote:Op maandag 28 december 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
dankje etsu zat te poepen dus kon geen nieuw toppa maken
nee alleen tegen jou en tjackaquote:Op maandag 28 december 2015 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je ook zo onaardig tegen chickies?
ik johannes paxcon en etsuquote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu wie komen er nou allemaal gourmetten dan?
quote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu wie komen er nou allemaal gourmetten dan?
Hoezo niet? IRL ben ik niet zo raar hoorquote:Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
Als ongure types als Spatieloos komen durf ik niet meer
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je in een Albert Heijn waar je niet werkt, is er alsnog iemand die vraagt of ik ergens bij kan "want jij bent zo lekker lang"
Goddamnit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 28 december 2015 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? IRL ben ik niet zo raar hoor
Jij bent van harte welkom, Spatie nietquote:Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
Als ongure types als Spatieloos komen durf ik niet meer
Dan koop ik wel inbreek spullenquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom, Spatie niet
quote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief doen guusquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?1,93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
waren het frikandellenquote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je in een Albert Heijn waar je niet werkt, is er alsnog iemand die vraagt of ik ergens bij kan "want jij bent zo lekker lang"
Goddamnit
hou gewoon je bekquote:Op maandag 28 december 2015 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zouden ze frikandellen hoog leggen, kinderen houden van frikandellen..
Dat is lullig.quote:Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
Gourmetset binnen, steengrillplaat kapot
Links.quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
ama als je een jointje draait heb je dan de tip links of rechts?
Oh ik niet. Maar ik ken er wel weinig eigenlijk.. Meeste draaien met tip rechts.quote:Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier ook maar krijg altijd commentaar als ik met links draai
Tong negeert mequote:Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel grappig dat GRTD best vaak samen in een topic te vinden is
Ik zal fok-it zijn advies opvolgen. Zoals je ziet krijgt Tong nu ook aandacht, als je topic opent komt hij vanzelf wel.quote:
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt haar vader zijn, viespeuk.
Faxie is net als Sinterklaas. Alleen Sinterklaas krijgt nog bitches op z'n schootquote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?
Dit is wel echt het slechtste dat ik vandaag heb gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Faxie is net als Sinterklaas. Alleen Sinterklaas krijgt nog bitches op z'n schoot
Nog ouder.quote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?
Wat*quote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is wel echt het slechtste dat ik vandaag heb gelezen
Kun je me daar een wetenschappelijke verklaring voor geven inclusief bronvermeldingquote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was echt het slechtste wat ik vandaag gelezen heb.
Tuurlijk. Het komt omdat ik vandaag niet echt veel domme dingen heb gelezen en ik het echt nergens op vind slaan.quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kun je me daar een wetenschappelijke verklaring voor geven inclusief bronvermelding
Vind*quote:Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het komt omdat ik vandaag niet echt veel domme dingen heb gelezen en ik het echt nergens op vind slaan.
Bron: Wikipedia
Klopt, vrouwen vallen op lange mannen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg eens een zelfbeeld. Lang zijn is knap, ook ben je blank, jong en sterk.
In dat wat jij gequote hebt staad gewoon vind.quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind*
Nu al twee keer verbeterd, Jezus wat ben jij dom zeg
En jij bent 1.74quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen vallen op lange mannen.
staatquote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In dat wat jij gequote hebt staad gewoon vind.
Wel grappig dat jij mij dom noemt terwijl je wel vertrouwen in hebt dat ik mijn Master in 7 jaar kan halen en de weddenschap niet aandurft door het te 'vergeten'. Ik ben idd niet zo goed in Nederlands want al die kut regeltjes boeien me niet heel veel en het is soms verwarrend, maar dat heeft toch niet veel met intelligentie te maken?quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind*
Nu al twee keer verbeterd, Jezus wat ben jij dom zeg
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.quote:
Nou dat is al een stuk langer dan 1.74, geen zorgen dusquote:
Jij bent ook al zo langquote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.
Reageer nou eens niet zo serieus jeetjequote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij mij dom noemt terwijl je wel vertrouwen in hebt dat ik mijn Master in 7 jaar kan halen en de weddenschap niet aandurft door het te 'vergeten'. Ik ben idd niet zo goed in Nederlands want al die kut regeltjes boeien me niet heel veel en het is soms verwarrend, maar dat heeft toch niet veel met intelligentie te maken?
Het is u voor jouquote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet zo serieus jeetje
quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo lang
Wil je vriendjes blijven?
Nee, hij is gewoon zwaar verstandelijk beperktquote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef richolio het volgende:
Tong is een bazentroll, alleen heeft niemand dat nog door
quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon zwaar verstandelijk beperkt
quote:
Supporteer je namens mij voor Chelsea zo?quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Sked het volgende:
Ja lok tong nog hierheen ook
Rot jij ook maar op
Ik faal ook met D/T's verderquote:
Ja hoorquote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Supporteer je namens mij voor Chelsea zo?
quote:
Nou jaquote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Sked het volgende:
Ja lok tong nog hierheen ook
Rot jij ook maar op
Alsnog meer tegen Chelseaquote:
Zou het wel baas vinden als hij zijn gram haalt ja. Maar Chelsea zelf zie ik graag in degradatiezorgenquote:
Nee, ik blijf. Weg met Louis.quote:Op maandag 28 december 2015 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je dit topic verlaten?
#PRAYFORLOUIS
Je kan niet allebei hebben, Fokkiequote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het wel baas vinden als hij zijn gram haalt ja. Maar Chelsea zelf zie ik graag in degradatiezorgen
23.00 is allang bedtijd voor Tongquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gelukkig straks op visite dus jullie lokken hem hier maar heen, als hij rond 23:00 maar weer weg is.
Wat reageer je serieusquote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik faal ook met D/T's verder![]()
Wat betreft intelligentie is dat persoonlijk wel het minste wat ik boeiend vind ja. Algemene kennis, wereldwijsheid en logisch kunnen redeneren schat ik wat hoger in.
En leervermogen. Maar daar faal ik ook in dus
Dan United natuurlijk. xquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik blijf. Weg met Louis.
[..]
Je kan niet allebei hebben, Fokkie
Serieus reageren op een serieuze post is ook wel wat anders dan serieus reageren op een sarcastische post Hansquote:
Putin is gewoon goede gast, waarom krijgt hij zoveel haat. Erdogan is kutquote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Bitchen met tong is net zoiets als dat Erdogan nu weer vrienden gaat worden met Putin.
Kijk een wat je hebt gequote, was nou niet echt serieusquote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus reageren op een serieuze post is ook wel wat anders dan serieus reageren op een sarcastische post Hans
Maar wat je daarvoor zei welquote:Op maandag 28 december 2015 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijk een wat je hebt gequote, was nou niet echt serieus
#opso4presidentquote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Putin is gewoon goede gast, waarom krijgt hij zoveel haat. Erdogan is kut
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)quote:
Jaden Smith en Fylax lijken qua gezichtsuitdrukking precies op elkaarquote:
Poeh. Moet ik even voor je kijkenquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)
Space Jamquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)
Kijk maar naar mijn whatsapp pfquote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik Ariers voorbij zien komen hier gr
Hoeft niet per se van Netflix, maar ik vind dat downloaden en dan kijken via chromecast maar gedoe. En jij houdt natuurlijk van goede filmsquote:
Ah thanksquote:Op maandag 28 december 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
Oude films:
Casablanca
It`s a wonderfull life
Clockwork Orange
Shining
Breakfast club
Rain Men
Dead Poets Society
Nieuwe films:
Nightcrawler
Rush
Captain Philips
The Place behind the pines
Vooral The Place behind the pines is echt een ontzettende bazenfilm met Ryan Goslingquote:
Arische vrouwtjes het liefst.quote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik Ariers voorbij zien komen hier gr
quote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral The Place behind the pines is echt een ontzettende bazenfilm met Ryan Gosling
Nee mennekjesquote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arische vrouwtjes het liefst.
Klopt. Was ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aight ik zet ze in mijn lijstje. Captain Philips was ook echt goed, vooral die scene vlak <SPOILER> nadat hij gered is en in shock is
hij is bijna leegquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aight ik zet ze in mijn lijstje. Captain Philips was ook echt goed, vooral die scene vlak <SPOILER> nadat hij gered is en in shock is
quote:
zo lievquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg eens een zelfbeeld. Lang zijn is knap, ook ben je blank, jong en sterk.
Heb je Birdman nog niet eens gezien?quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dat alleen meisjes van rond de 1,75quote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.
Neequote:Op maandag 28 december 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Birdman nog niet eens gezien?Je zat de Ocars mee te kijkenvorig jaar en nu heb je die film nog niet eens gezien, slehct slecht
Hij is vooral vet qua cinematografie omdat het lijkt alsof allesi n 1 shot is opgenomenquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeSinds Popcorn Time weg is kijk ik veel minder films. Is die echt zo goed dan?
popcorn time is niet weg, je moet gewoon de nieuwste versie hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeSinds Popcorn Time weg is kijk ik veel minder films. Is die echt zo goed dan?
Maar dat is niet .io toch?quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
popcorn time is niet weg, je moet gewoon de nieuwste versie hebben.
Het is u voor jouquote:Op maandag 28 december 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou wel
ze moet je vieze snor niet
Jij en Tong zijn astrix en obelix zei hij, echter sta ik ook achter hem maar dat zei hij niet tegen mij.quote:
Hoe moet ik die uitdrukking opvatten?quote:Op maandag 28 december 2015 18:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij en Tong zijn astrix en obelix zei hij, echter sta ik ook achter hem maar dat zei hij niet tegen mij.
met wiequote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 oktober bezet met mn snoesjeliefje
Jij reageert nooitquote:Op maandag 28 december 2015 18:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hoor, jij whatsappt me toch niet meer. Heb nieuwe nodig
ik ga ook al met no wanquote:Op maandag 28 december 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver, zie PI.
NO ONE NO ONE NO ONEEEEEE ~ alicia keys
quote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe moet ik die uitdrukking opvatten?
Geen idee, maar je hebt het gemaaktquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet over m'n hart krijgen om nu niks te zeggen. Nadat ik zei dat ik niks meer zou zeggen.
Natuurlijk word ik gedwongen door de negatieve azijnpissers om steeds weer te reageren.
Nogmaals, ik kan wel wat hebben. Mijn briljante one liners uit een geniale geest ontsproten, zijn ondertussen ook een bietje naar de kroten.
De teloorgang van FOK! is ingezet door de users die ik in deze Topic-Titel schets.
Ze voelen zich de koning te rijk in hun eigen wereldje. 'Kijk ons eens stoer doen.'
Een enclave inmiddels. Ze luisteren niet meer, ze lezen niet meer en zijn niet meer bezig met FOK!
Ik durf te zeggen dat ik wel bezig ben met FOK!. Ik durf te zeggen wat ik wil. Geef mij de shit maar over me heen. Ik kan wat hebben. Tsjacka mooi dat je achter me staat. We zijn Asterix en Obelix.
Jij begrijpt me.
Pics van je snoesjeliefequote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 oktober bezet met mn snoesjeliefje
quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar je hebt het gemaakt
Is toch prima eettijd.quote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
6 uur en het eten is al op!!
#lekkerburgerlijk
Ik vind het gebash ook vaak irritant, maar ik snap waar hun frustratie vandaan komt.quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het serieus triest hoe er tegen tong gedaan word ja. In dat topic zijn de posten de grootste mislukkelingen van FOK! om af te geven op tong. Ik kan daar boos om worden.
Ja, met tong is iets goed mis. Maar de mensen die reageren zijn bijna net zo erg
Alles is een prima eettijdquote:
daar heb je ook wel een puntquote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het gebash ook vaak irritant, maar ik snap waar hun frustratie vandaan komt.
Bestaat hij nog?quote:Op maandag 28 december 2015 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet Stuart een cursus geven om te leren koken
Avondeten om 9 uur isook niks mis meequote:
Dat is hetzelfde bij Richolioquote:Op maandag 28 december 2015 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoef geen nudies, het gaat om nummer van Richolio
#Neverforgetquote:
ben jij homoquote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best zijn nudies, maar zijn nummer is belangrijker.
doe het wel op tcquote:Op maandag 28 december 2015 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat wou ik binnenkort eigenlijk wel doen, maar ben nu te lui :/
Dat had je ook nooit moeten doen neequote:
als je je snorharen hebt afgeschoren, kun je ze misschien op de marktplaats zettenquote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien wel, ik bedoel ik heb toch alle tijd.
Hoeveel levert dat het op? Jij wil ze wel kopen zeker, omdat jij nog geen haar groei hebt?quote:Op maandag 28 december 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je je snorharen hebt afgeschoren, kun je ze misschien op de marktplaats zetten
Klopt. Is toch niksquote:Op maandag 28 december 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat Fok-it wel z'n spaargeld wil uitgeven aan de snorharen van spatie
In jouw geval weinig en nee.quote:Op maandag 28 december 2015 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel levert dat het op? Jij wil ze wel kopen zeker, omdat jij nog geen haar groei hebt?
quote:
inderdaadquote:
Zo meteen lekker massagetjequote:Op maandag 28 december 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
inderdaad
triestelingen die even onder andere namen gaan meeposten en faken
dan maar weer terug hier
En niemand doet cam aanquote:Op maandag 28 december 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
inderdaad
dan maar weer terug hier
Ik ga denk ik ook eens een keer dat doen jaquote:
echt lekker hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook eens een keer dat doen ja
labielgenotquote:Op maandag 28 december 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
inderdaad
dan maar weer terug hier
ik heb een vrouwelijkequote:Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook een masseur
een mannelijke welteverstaan
Hoeveel betaal je daar dan voor?quote:
in turkije ook massage enzo gedaanquote:
Ik kan me er niet druk om maken. Beide vind ik prima. Mannen zijn vaak iets sterkerquote:Op maandag 28 december 2015 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
in turkije ook massage enzo gedaan
hoopte op man, kreeg vrouw
Niets seksueels aan hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
in turkije ook massage enzo gedaan
hoopte op man, kreeg vrouw
Valt opzich meequote:
Waarom hoop je dan op een man?quote:
dan kan ik zo liggen met mn armen op die manier dat hij met zijn penis langs mijn elleboog wrijft als die langs me looptquote:
Klopt. Is best goedkoop. Krijg wel iets korting omdat ik vaste klant bentquote:
lokquoutequote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij mag niet zonder begeleiding op internet.
Begeleider van je gebeld.
Viespeukquote:Op maandag 28 december 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik zo liggen met mn armen op die manier dat hij met zijn penis langs mijn elleboog wrijft als die langs me loopt
doe eens normaalquote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]tyf je onzin in dat topic, niet hier
quote:Op maandag 28 december 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik zo liggen met mn armen op die manier dat hij met zijn penis langs mijn elleboog wrijft als die langs me loopt
dan nog:quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij was hier als laatst bij
jij hebt geen inspraak
sked is wel welkom op de gourmetmeet, jij nietquote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij was hier als laatst bij
jij hebt geen inspraak
quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
sked is wel welkom op de gourmetmeet, jij niet
zegt meer over jouw status hier in dit topic
Jammer dat je bent gestopt.quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand voet en benen massages terwijl je aan het roken was.
Dat was wat voor ons samen geweest Etsu.
Dan kwamen we terug met longkankerquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
Zou zo vliegtickets voor ons heen boeken als je nog rookte, Inso
Ik rookquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
Zou zo vliegtickets voor ons heen boeken als je nog rookte, Inso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |