quote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral The Place behind the pines is echt een ontzettende bazenfilm met Ryan Gosling
Nee mennekjesquote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arische vrouwtjes het liefst.
Klopt. Was ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aight ik zet ze in mijn lijstje. Captain Philips was ook echt goed, vooral die scene vlak <SPOILER> nadat hij gered is en in shock is
hij is bijna leegquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aight ik zet ze in mijn lijstje. Captain Philips was ook echt goed, vooral die scene vlak <SPOILER> nadat hij gered is en in shock is
quote:
zo lievquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg eens een zelfbeeld. Lang zijn is knap, ook ben je blank, jong en sterk.
Heb je Birdman nog niet eens gezien?quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dat alleen meisjes van rond de 1,75quote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.
Neequote:Op maandag 28 december 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Birdman nog niet eens gezien?Je zat de Ocars mee te kijkenvorig jaar en nu heb je die film nog niet eens gezien, slehct slecht
Hij is vooral vet qua cinematografie omdat het lijkt alsof allesi n 1 shot is opgenomenquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeSinds Popcorn Time weg is kijk ik veel minder films. Is die echt zo goed dan?
popcorn time is niet weg, je moet gewoon de nieuwste versie hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeSinds Popcorn Time weg is kijk ik veel minder films. Is die echt zo goed dan?
Maar dat is niet .io toch?quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
popcorn time is niet weg, je moet gewoon de nieuwste versie hebben.
Het is u voor jouquote:Op maandag 28 december 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou wel
ze moet je vieze snor niet
Jij en Tong zijn astrix en obelix zei hij, echter sta ik ook achter hem maar dat zei hij niet tegen mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |