SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook omelet maken met ham, kaas en tomaten.quote:
npquote:Op maandag 28 december 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
dankje etsu zat te poepen dus kon geen nieuw toppa maken
nee alleen tegen jou en tjackaquote:Op maandag 28 december 2015 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je ook zo onaardig tegen chickies?
ik johannes paxcon en etsuquote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu wie komen er nou allemaal gourmetten dan?
quote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu wie komen er nou allemaal gourmetten dan?
Hoezo niet? IRL ben ik niet zo raar hoorquote:Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
Als ongure types als Spatieloos komen durf ik niet meer
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je in een Albert Heijn waar je niet werkt, is er alsnog iemand die vraagt of ik ergens bij kan "want jij bent zo lekker lang"
Goddamnit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 28 december 2015 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? IRL ben ik niet zo raar hoor
Jij bent van harte welkom, Spatie nietquote:Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
Als ongure types als Spatieloos komen durf ik niet meer
Dan koop ik wel inbreek spullenquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom, Spatie niet
quote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief doen guusquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?1,93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
waren het frikandellenquote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je in een Albert Heijn waar je niet werkt, is er alsnog iemand die vraagt of ik ergens bij kan "want jij bent zo lekker lang"
Goddamnit
hou gewoon je bekquote:Op maandag 28 december 2015 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zouden ze frikandellen hoog leggen, kinderen houden van frikandellen..
Dat is lullig.quote:Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
Gourmetset binnen, steengrillplaat kapot
Links.quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
ama als je een jointje draait heb je dan de tip links of rechts?
Oh ik niet. Maar ik ken er wel weinig eigenlijk.. Meeste draaien met tip rechts.quote:Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier ook maar krijg altijd commentaar als ik met links draai
Tong negeert mequote:Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel grappig dat GRTD best vaak samen in een topic te vinden is
Ik zal fok-it zijn advies opvolgen. Zoals je ziet krijgt Tong nu ook aandacht, als je topic opent komt hij vanzelf wel.quote:
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt haar vader zijn, viespeuk.
Faxie is net als Sinterklaas. Alleen Sinterklaas krijgt nog bitches op z'n schootquote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?
Dit is wel echt het slechtste dat ik vandaag heb gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Faxie is net als Sinterklaas. Alleen Sinterklaas krijgt nog bitches op z'n schoot
Nog ouder.quote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? Net zo oud als u?
Wat*quote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is wel echt het slechtste dat ik vandaag heb gelezen
Kun je me daar een wetenschappelijke verklaring voor geven inclusief bronvermeldingquote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was echt het slechtste wat ik vandaag gelezen heb.
Tuurlijk. Het komt omdat ik vandaag niet echt veel domme dingen heb gelezen en ik het echt nergens op vind slaan.quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kun je me daar een wetenschappelijke verklaring voor geven inclusief bronvermelding
Vind*quote:Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het komt omdat ik vandaag niet echt veel domme dingen heb gelezen en ik het echt nergens op vind slaan.
Bron: Wikipedia
Klopt, vrouwen vallen op lange mannen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg eens een zelfbeeld. Lang zijn is knap, ook ben je blank, jong en sterk.
In dat wat jij gequote hebt staad gewoon vind.quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind*
Nu al twee keer verbeterd, Jezus wat ben jij dom zeg
En jij bent 1.74quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen vallen op lange mannen.
staatquote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In dat wat jij gequote hebt staad gewoon vind.
Wel grappig dat jij mij dom noemt terwijl je wel vertrouwen in hebt dat ik mijn Master in 7 jaar kan halen en de weddenschap niet aandurft door het te 'vergeten'. Ik ben idd niet zo goed in Nederlands want al die kut regeltjes boeien me niet heel veel en het is soms verwarrend, maar dat heeft toch niet veel met intelligentie te maken?quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind*
Nu al twee keer verbeterd, Jezus wat ben jij dom zeg
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.quote:
Nou dat is al een stuk langer dan 1.74, geen zorgen dusquote:
Jij bent ook al zo langquote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zijn we precies even lang. We zouden een keer moeten afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |