SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Goed plan.quote:Op maandag 28 december 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Misschien moet ik maar investeren in FOK!.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Bitcoin laatse half jaar 70% gestegen.
Net als dat de Telegraaf ging investeren in Hyves?quote:Op maandag 28 december 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Misschien moet ik maar investeren in FOK!.
Spatie had dan ook geen verstand van geld.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
Had jij niet zoveel verlies gemaakt met bitcoins, Spatie?
hoe ging dat bij jou ook alweer?quote:
3000 verlies op je 16dequote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
Goeie.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als dat de Telegraaf ging investeren in Hyves?
spatie is ook gewoon een klapmongoolquote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spatie had dan ook geen verstand van geld.
Blind kopen en verwachten dat het stijgt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3000 verlies op je 16de
Niks mis mee
eierensnorquote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spatie is ook gewoon een klapmongool
met zijn snor
Zelfs de grootste sites diep verlies jaquote:Op maandag 28 december 2015 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker geld steken in fok.
Het lijkt met bijna iedere website slecht te gaan.
Lijkt me een kwestie van tijd voordat er een nieuw verdienmodel de norm gaat worden.
Dat verhaal met Mark zit wel iets anders.quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
Facebook blijft wel n tijdje in de lucht hoor, laatst heeft Mark ook nog miljoenen weggegeven aan goede doelen ofzo na de geboorte van hun kind.
Nee, die zit wel goed.
wattanquote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat verhaal met Mark zit wel iets anders.
die is er al homofielquote:Op maandag 28 december 2015 15:28 schreef Etsu het volgende:
ik ga grtd.nl oprichten
en dan ga ik Spatie en LMI weren
Ze geven aandelen weg aan een stichting die ze zelf beheren.quote:
ohquote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze geven aandelen weg aan een stichting die ze zelf beheren.
Oh facebook weet ik niet.quote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
maar wat heeft dat met FB te maken? gaat t ook zo slecht daar dan
Ik kom nog iedere dag op twitter om nieuws te volgen, maar verder plaats ik nooit wat meer.quote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh facebook weet ik niet.
Maar twitter en reddit maken wel verlies.
Dat is echt zo lamequote:
Ik heb het gevoel dat dat hier ook wel over zn hype heen is.quote:
vergetenquote:Op maandag 28 december 2015 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet het
Geen vierde kerstdag voicememo?
moet je wel echt constant tijd in investerenquote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar iemand die er verstand van heeft kan geweldig geld pakken in BTC
met 500.000 posts zoals Tong?quote:Op maandag 28 december 2015 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een account sinds 2010
Of het daadwerkelijk long term laten staanquote:Op maandag 28 december 2015 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel echt constant tijd in investeren
je had eigenlijk gewoon moeten kopen in 2011quote:Op maandag 28 december 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk long term laten staan
quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef Tjacka het volgende:
als ik je kut lik
ruik ik je kont
als ik je kont lik
proef ik stront
heb nog nooit zoiets prachtigs gelezenquote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef Tjacka het volgende:
als ik je kut lik
ruik ik je kont
als ik je kont lik
proef ik stront
prima band andersquote:Op maandag 28 december 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb nog nooit zoiets prachtigs gelezen
Inso, zullen we samen met Etsu site financieren voor toffe users?quote:
Dit is echt net zo hoorquote:
Heb je al een naam bedachtquote:Op maandag 28 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, zullen we samen met Etsu site financieren voor toffe users?
en wie gaat t makenquote:Op maandag 28 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, zullen we samen met Etsu site financieren voor toffe users?
De Dijk-Blofquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Insustokje
Mix van inso ks en etsu
ik luister die paupermuziek nietquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik luister die paupermuziek niet
ik luister alleen muziek die kauaui leuk vind
dan kan ik dat naar haar sturen in dm
#mcgrathleef
Goeie keus welquote:Op maandag 28 december 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
als die website er komt, dan maak ik Fok-it mod
Op dag 1 gooi ik meteen jouw IP op de banlist.quote:Op maandag 28 december 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat wordt ik. Ere userd?
Bagger user gihihhi
Gvd stabbed in the backquote:Op maandag 28 december 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op dag 1 gooi ik meteen jouw IP op de banlist.
wordt ikquote:Op maandag 28 december 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat wordt ik. Ere userd?
Bagger user gihihhi
Helaas had ik toen nog geen studielening en heb ik er weinig van kunnen profiterenquote:Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Bitcoin laatse half jaar 70% gestegen.
Dat is lekker hoor
Ja, maar dat kwam meer door andere altcoins en niet door bitcoin zelf.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
Wees maar blij.quote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas had ik toen nog geen studielening en heb ik er weinig van kunnen profiteren
Wow dt wowquote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wordt ik
neem eerst maar een inburgeringscursus
kut turk
bedanktquote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
de dijk ben ik letterlijk mee opgegroeid
altijd op vakantie de dijk luisteren in de auto naar Tsjechië
dit is mijn origin storyquote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef Tjacka het volgende:
bedankt
nu hebben we gelijk een mooie inkijk in je leven
quote:Op maandag 28 december 2015 15:28 schreef Etsu het volgende:
ik ga grtd.nl oprichten
en dan ga ik Spatie en LMI weren
Nu mis je Hazesquote:Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
top2000 even af en the cury - friday im in love aangezet
quote:Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
top2000 even af en the cure - friday im in love aangezet
en je werd ontmaagd door jhaliquote:Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kreeg mijn superpowers op mijn 15de
vanaf toen heette ik add-man
Kaastostitje.quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Eitje bakken of kaastostitje.
Twijfels.
Eitjequote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Eitje bakken of kaastostitje.
Twijfels.
Mij niet hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die jhali heeft wel vele jongens van hun maagdelijkheid gered, niet?
Niet chatman?quote:Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kreeg mijn superpowers op mijn 15de
vanaf toen heette ik add-man
Mij niet hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
je was toch je dagboek aan het vertellen hierquote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ontken het toch ook niet?
wat wil je nu bereiken?
zou het niet weten heb haar al 2 jaar niet gesprokenquote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb je daarna nog geneuktquote:Op maandag 28 december 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou het niet weten heb haar al 2 jaar niet gesproken
Ze kwam laatst toch weer hierquote:Op maandag 28 december 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali kan je amper vrouwelijk noemen andersquote:Op maandag 28 december 2015 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij vindt vrouwelijke geslachtsdelen dan ook niet zo interessant
Ze heet nu Noebiquote:Op maandag 28 december 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2015 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jhali kan je amper vrouwelijk noemen anders
dat lijkt eerder op een varken
hou je bekquote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
wat vinden jullie van de snor van opso
die harst ze om de dag gewoon weg hoorquote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
Mooier dan die van spatiequote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
het staat toch gewoon openbaarquote:Op maandag 28 december 2015 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man jullie roddelen nog erger dan die roddelwijven
ik vind het wel leuk andersquote:Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Dit is wel het minst boeiende gespreksonderwerp van de laatste tijden hier
quote:Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een warm tintelend gevoel in m'n penis als ik opso's snor zie.
GC / [GRTD #6404] jhkquote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh lol echt? doe is linkje dan
ik krijg een warm tintelend gevoel in m'n snor als ik opso's penis zie.quote:Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een warm tintelend gevoel in m'n penis als ik opso's snor zie.
xoquote:Op maandag 28 december 2015 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga maar weer eens socializen met visite dag
waar in Duitsland?quote:Op maandag 28 december 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo ben ik weer. Even in Duitsland geweest
daar woon je tochquote:Op maandag 28 december 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo ben ik weer. Even in Duitsland geweest
Kusjeopjelusjequote:
Ik las dit gr grquote:Op maandag 28 december 2015 15:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik krijg een warm tintelend gevoel in m'n snor als ik opso's penis zie.
anders had hij het wel gdmt hoorquote:Op maandag 28 december 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kusjeopjelusje
[..]
Ik las dit gr gr
quote:Op maandag 28 december 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kusjeopjelusje
[..]
Ik las dit gr gr
thais turks same shit different namequote:Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
Heus heeft Opso een penis, maar ze is toch niet Thais?
Jij hebt toch ook ballen en je bent een wijf?quote:Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
Heus heeft Opso een penis, maar ze is toch niet Thais?
fixedquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali varken same shit different name
lolquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook ballen en je bent een wijf?
Ga Hatefull Eight kijken en dan boete van Tim Kuik ontvangenquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
weet iemand nog leuke film die ik kan gaan kijken
liefst crime of comedy
watquote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Hatefull Eight kijken en dan boete van Tim Kuik ontvangen
wat watquote:
gekocht?quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb die 2de kerstdag gekocht zodat mijn stiefvader hem kon zien
Is het ook niet. Maar prima om even over te grens te gaan en boodschappen etc te doen. Effe kijken bij de Mediamarkt. SV Meppen ook een leuk clubje trouwens.. was daar eens stampvol en geen slechte sfeer.quote:
Ik ben nog geen wijf?quote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook ballen en je bent een wijf?
Pulp Fictionquote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
weet iemand nog leuke film die ik kan gaan kijken
liefst crime of comedy
Dat is toch pas vanaf 2016?quote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Hatefull Eight kijken en dan boete van Tim Kuik ontvangen
Dat je een boete krijgt bedoel je?quote:
Popcorn time?quote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete krijgt bedoel je?
Jaquote:
PT gebruikt torrents.quote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.. zeiden ze ook over Torrents.
Ik was ook niet heel serieusquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.. zeiden ze ook over Torrents.
Zoiets hoorde ik, dat er vanaf 1 januari ineens veel meer straffen worden uitgedeeld voor illegaal downloaden.quote:Op maandag 28 december 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete krijgt bedoel je?
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijkenquote:
Geen idee. Ik gebruik Moviebox en volgens mij heeft Tim Kuik daar nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik, dat er vanaf 1 januari ineens veel meer straffen worden uitgedeeld voor illegaal downloaden.
Netflix wordt idd pas echt een valide alternatief als hun film collectie een paar keer is verdubbeldquote:
7 euro per maandquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijken
Veel fanatieke Veendam supporters hebben daar nu een seizoenskaart.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar prima om even over te grens te gaan en boodschappen etc te doen. Effe kijken bij de Mediamarkt. SV Meppen ook een leuk clubje trouwens.. was daar eens stampvol en geen slechte sfeer.
Het aanbod is redelijk groot imo en zo duur is het niet, natuurlijk is illegaal downloaden goedkoper, maar toch, als je legaal wilt doen is het geweldig.quote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man geld betalen voor een beperkt aanbod aan series en films waarvan je de helft toch nooit gaat kijken
Is niks inderdaad. En je krijgt veel Netflix Originals en oudere werken die je dan weer niet op Popcorn Time zietquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
7 euro per maanddas een pakje sigaretten minder
gelukkig betaalt mijn moeder netflixquote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken waarvan je nog nooit gehoord hebtquote:Op maandag 28 december 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niks inderdaad. En je krijgt veel Netflix Originals en oudere werken die je dan weer niet op Popcorn Time ziet
How to make a murderer. Nieuwe docu van Netflix. Die is echt heel goedquote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig betaalt mijn moeder netflix
maar maak er nooit gebruik van want niks wat ik leuk vind en dat wat ik wel leuk vind heb ik al gezien
rita is toch die blonde deense?quote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken waarvan je nog nooit gehoord hebt
Laatst klaar met Rita, leuke serie hoor
Ja.quote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rita is toch die blonde deense?
Ja, hebben ze nu in Nederland een serietje van nagemaakt die Tessa heetquote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rita is toch die blonde deense?
quote:Op maandag 28 december 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hebben ze nu in Nederland een serietje van nagemaakt die Tessa heet__
quote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
7? Nee joh.quote:Op maandag 28 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Netflix heeft zelf wel toffe series jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Netflix orginals wel enige waar wij netflix voor houden
Nog 1 maand schoteltjequote:Op maandag 28 december 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Netflixnu weer gratis gelukkig
En tv kijken+ Fox Sports gratis
Scheelt alweer 35 euro
Komt er een nieuw seizoen of nietquote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Sinds 25 mei 2014 heb ik Netflix. Met Orange Is The New Black als eerste serie die ik gekeken heb
Ik ben ondertussen op youtube fantastische filmpjes over onderwerpen van mijn studie aan het kijken.quote:
Orange is the new Black ook als eerste gekeken jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Sinds 25 mei 2014 heb ik Netflix. Met Orange Is The New Black als eerste serie die ik gekeken heb
ik lig in bedquote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen op youtube fantastische filmpjes over onderwerpen van mijn studie aan het kijken.
Ik heb best veel series dankzij Netflix ontdekt. Zo ook Sons of Anarchy wat ik nu volg.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the new Black ook als eerste gekeken ja![]()
En daarna Lost voor het eerst gezien.
How I met your mother ook via Netflix leren kennen
keek dat vroeger wel eens op mtvquote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
Blue Mountain State is een grappige serie op netflix, ik raad aan.
Nee, er zat geen enter tussen. Maw; je hebt gewoon de post aangepast omdat je grappig denkt te zijn.quote:
wees er maar trots opquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar inmiddels in 1,5 jaar tijd best veel series gekeken
mijn vader is dat ook gaan kijken jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb best veel series dankzij Netflix ontdekt. Zo ook Sons of Anarchy wat ik nu volg.
Hoezo bullshit, was gewoon grappig.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
keek dat vroeger wel eens op mtv
wat een bullshit was dat zeg
kloptquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, er zat geen enter tussen. Maw; je hebt gewoon de post aangepast omdat je grappig denkt te zijn.
Ik gebruik die 'mijn lijst'quote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu lijstje maken van de series die ik via Netflix kijk of heb gezien. Doe het uit mijn hoofd dus ik zal iet missen.
vind dat echt zo simpelquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo bullshit, was gewoon grappig.
Kan je beter elke dag drinken jaquote:
Ga beginnen met Rita danquote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
- Lilyhammer
- Narcos
- Orange Is The New Black
- Grace & Frankie
- House *mee bezig*
- Sons of Anarchy *mee bezig*
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Jessica Jones
- Modern Family
- Bates Motel
- Unbreakable Kimmy Schmidt
- American Horror Story
- Gossip Girl
Nou zegquote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Toch even gespiekt. Mis niks. Rita ook paar van gekeken maar tel ik niet mee want niet van plan nog snel weer te kijken.
quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Toch even gespiekt. Mis niks. Rita ook paar van gekeken maar tel ik niet mee want niet van plan nog snel weer te kijken.
Geen voetbal?quote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen op youtube fantastische filmpjes over onderwerpen van mijn studie aan het kijken.
Andere series die ik leuker vind zoals House en Sons of Anarchy.quote:
Ken ik niet, wat zijn de genres?quote:Op maandag 28 december 2015 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Andere series die ik leuker vind zoals House en Sons of Anarchy.
Ik vind het wel leuk hoor, staat ook wel in mijn lijst maar meer voor als ik niks meer heb om te zien en dat gebeurd komende tijd niet zo snel want vanaf januari begint er weer van alles.quote:
House is ziekenhuis serie, dat ken je toch wel?quote:
Oh jawel, maar GA is leuker of niet danquote:Op maandag 28 december 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
House is ziekenhuis serie, dat ken je toch wel?![]()
![]()
![]()
Sons of Anarchy gaat over een motorclub.
wp heeft wel de plusquote:Op maandag 28 december 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik 6+ bedoelde, had ik wel '+' erbij getypt
Vind 6+ veel te groot
je weet maar nooitquote:Op maandag 28 december 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik 6+ bedoelde, had ik wel '+' erbij getypt
Vind 6+ veel te groot
Jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet maar nooit
Past de 6 in je broekzak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |