SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Goed plan.quote:Op maandag 28 december 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Misschien moet ik maar investeren in FOK!.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Bitcoin laatse half jaar 70% gestegen.
Net als dat de Telegraaf ging investeren in Hyves?quote:Op maandag 28 december 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
Misschien moet ik maar investeren in FOK!.
Spatie had dan ook geen verstand van geld.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
Had jij niet zoveel verlies gemaakt met bitcoins, Spatie?
hoe ging dat bij jou ook alweer?quote:
3000 verlies op je 16dequote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
Had jij niet zoveel verlies gemaakt met bitcoins, Spatie?
Goeie.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als dat de Telegraaf ging investeren in Hyves?
spatie is ook gewoon een klapmongoolquote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spatie had dan ook geen verstand van geld.
Blind kopen en verwachten dat het stijgt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3000 verlies op je 16de
Niks mis mee
eierensnorquote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spatie is ook gewoon een klapmongool
met zijn snor
Zelfs de grootste sites diep verlies jaquote:Op maandag 28 december 2015 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker geld steken in fok.
Het lijkt met bijna iedere website slecht te gaan.
Lijkt me een kwestie van tijd voordat er een nieuw verdienmodel de norm gaat worden.
Dat verhaal met Mark zit wel iets anders.quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
Facebook blijft wel n tijdje in de lucht hoor, laatst heeft Mark ook nog miljoenen weggegeven aan goede doelen ofzo na de geboorte van hun kind.
Nee, die zit wel goed.
wattanquote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat verhaal met Mark zit wel iets anders.
die is er al homofielquote:Op maandag 28 december 2015 15:28 schreef Etsu het volgende:
ik ga grtd.nl oprichten
en dan ga ik Spatie en LMI weren
Ze geven aandelen weg aan een stichting die ze zelf beheren.quote:
ohquote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze geven aandelen weg aan een stichting die ze zelf beheren.
Oh facebook weet ik niet.quote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
maar wat heeft dat met FB te maken? gaat t ook zo slecht daar dan
Ik kom nog iedere dag op twitter om nieuws te volgen, maar verder plaats ik nooit wat meer.quote:Op maandag 28 december 2015 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh facebook weet ik niet.
Maar twitter en reddit maken wel verlies.
Dat is echt zo lamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |