Reageer maar weer als eersten. Negatieve azijnpissers die FOK! mede naar de klote hebben geholpen. Die als ratten uit de riolering de gemakkelijkste prooien bij de strot pakten. Nooit eens positief waren. Een newbie met de grond gelijk maakten als zogenaamde echte FOK!Kers.
Jongeren kleineerden die zich hier eerst thuis voelden. Vrouwen beschouwen al openbaar-kunstbezit. Overal over zeiken, te laf om zich aan te melden als azijnpissers in het Keldertje. Te laf om een normale discussie aan te gaan. Bij iemand die een mooie OP maakt 'OK' posten. Zodat de discussie onmiddellijk een negatieve wending krijgt. Losers, die mensen afzeiken die in het foto-forum wel het lef hebben een eigen foto te plaatsen. Terwijl ze als puisterige pubers net zijn klaargekomen op één van die foto's. Hopende dat hun moeder niet binnenkomt.
Nooit eens iets subtiels, of positief-stimulerends uit hun toetsenborden krijgen.
Genieten als ze iemand hebben afgezeken. Zodat ie het wel uit z'n hoofd laat nog een keer een topic te openen, of om te reageren.
Jullie zijn de helden in je eigen universum. Zelf gecrëeerde sterrendom. Schitterend in je spiegelbeeld. Waardering krijgend van je eigen ego. De beste basketballers hebben nog minder eigendunk. Ik wil jullie complimenteren. Een forum met 300.000 users aan gort helpen. Je moet het maar doen. Val mij nu maar weer aan. Heb bans genoeg gehad. Ben geen fee-teelt. Daar staan echter genoeg positieve dingen op-of voor FOK! tegenover.
Schiet me maar weer neer. Pak me maar weer aan. Net zoals ik in VBL, eigenlijk mijn thuishonk, al jaren als pissenbed word gebruikt.
Ze gaan me nog missen.
Dit gepost hebbende sprak Tong de gedenkwaardige woorden....
FF pissen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !