abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158597474
Bord op schoot scouting

KNOTSGEK
pi_158597661
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.
Chelsea heeft dan ook Diego Costa, Remy en Falcao. Die zijn er alle 3 niet vanavond dus misschien krijgt hij een kans.
pi_158597745
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef Brammess het volgende:

[..]

Chelsea heeft dan ook Diego Costa, Remy en Falcao. Die zijn er alle 3 niet vanavond dus misschien krijgt hij een kans.
Als ze alle drie kut spelen, wat de voorbije maanden het geval was, zou het niet gek zijn om een talent eens de kans te geven.
pi_158597911
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als ze alle drie kut spelen, wat de voorbije maanden het geval was, zou het niet gek zijn om een talent eens de kans te geven.
Haha ja met Hiddink aan het roer zeker? Bij Chelsea is dat over het algemeen al niet heel aannemelijk, maar nu wordt het wel heel ondenkbaar.
pi_158597989
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha ja met Hiddink aan het roer zeker? Bij Chelsea is dat over het algemeen al niet heel aannemelijk, maar nu wordt het wel heel ondenkbaar.
Ik denk dat het onder Mourinho minder aannemelijk was dan onder Hiddin-gu. Maar nogmaals, die jongen heeft een super vorig seizoen gedraaid en mocht niet opnieuw verhuurd worden. Kansen gekregen in de voorbereiding, dus op de een of andere manier zien ze het toch niet in hem zitten.
pi_158598235
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar kijk nog eens goed naar de lijst van aankopen. Het is echt ongehoord hoeveel matigheid er binnen is gehaald.

Ik denk dat het beste voorbeeld Bojan is. Die heeft genoeg kwaliteit, zie je aan zijn prestaties bij Stoke. Echter werd hij weer voor 75% misbruikt als rechtsbuiten terwijl iedereen ziet dat hij als spits zijn beste wedstrijden speelde. En dan vergeten we ook nog even voor het gemak dat de spits allerlei belangrijke taken moet verrichten in het spel.
Klopt maar ook in de spits heeft Bojan echt verschrikkelijk matige wedstrijden gespeeld, dat was voor mij echt de tegenvaller van de afgelopen 5 jaar. Had daar wel echt hoge verwachtingen van. Ik snap trouwens niet waarom ze dan maar gewoon Hendriks als tweede spits gebruiken.. die is echt niet slechter dan Sanogo. Hoeveel % van het salaris van Sanogo neemt Ajax eigenlijk op zich?
pi_158598259
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar erger ik me dus kapot aan. Dit is weer een goedkope vorm van Studio Sport kijken en af en toe de archieven oprakelen. Wees eens creatief en geduldig in je scouting, maar nee...
Ben het helemaal met je eens knul. Optie tot koop is natuurlijk de allergrootste utopie die je kan bedenken als Ajax-zijnde. Maar al zou hij gehuurd kunnen worden, dan zit je over een half jaar nog met hetzelfde spitsenprobleem.
Netto moet dat scoutingsapparaat maar eens heel uitgebreid gaan afstoffen, want dit blijft allemaal wel heel kansloos natuurlijk.

Voor je het weet komt 'ie straks nog met Leonardo aanzetten :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 28 december 2015 @ 13:04:05 #39
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158598316
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens knul. Optie tot koop is natuurlijk de allergrootste utopie die je kan bedenken als Ajax-zijnde. Maar al zou hij gehuurd kunnen worden, dan zit je over een half jaar nog met hetzelfde spitsenprobleem.
Netto moet dat scoutingsapparaat maar eens heel uitgebreid gaan afstoffen, want dit blijft allemaal wel heel kansloos natuurlijk.
Misschien hebben ze op de een of andere manier nog vertrouwen in Zivkovic ofzo. Als die komende zomer in de voorbereiding niks laat zien halen ze eind augustus weer een of ander kansloos type natuurlijk :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_158598366
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Misschien hebben ze op de een of andere manier nog vertrouwen in Zivkovic ofzo. Als die komende zomer in de voorbereiding niks laat zien halen ze eind augustus weer een of ander kansloos type natuurlijk :')
Als Zivkovic zijn looplijnen verbetert en ál zijn kansen leert af te maken, is hij misschien wel de beste speler van de wereld op die positie ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 28 december 2015 @ 13:07:45 #41
446803 Tagliano
pi_158598404
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als Zivkovic zijn looplijnen verbetert en ál zijn kansen leert af te maken, is hij misschien wel de beste speler van de wereld op die positie ;)
Ik zie helaas weinig verbetering. Daarnaast is het nou ook (nog) niet het type dat even een balletje vasthoudt ofzo
pi_158598473
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zie helaas weinig verbetering. Daarnaast is het nou ook (nog) niet het type dat even een balletje vasthoudt ofzo
Het is gewoon een grote miskleun en tegenvaller van jewelste. Iets zit niet goed in zijn kop of hij is gewoon niet dat enorme talent dat Ajax beloofde dat hij zou zijn.

Zoals ik al zei, Leonardo zit al bijna in het vliegtuig ;)
  maandag 28 december 2015 @ 13:52:41 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158599702
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee, nee, dat is Milik al. :{w
  maandag 28 december 2015 @ 13:54:22 #44
446803 Tagliano
pi_158599759
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, nee, dat is Milik al. :{w
Uh, nee. Die is niet misschien de beste speler ter wereld op die positie
  maandag 28 december 2015 @ 13:54:56 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158599780
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Uh, nee. Die is niet misschien de beste speler ter wereld op die positie
Ohnee, dat gold alleen voor zijn linkerbeen. Sorry, ik verwar de lofuitingen een beetje met elkaar.
  maandag 28 december 2015 @ 13:55:03 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158599785
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Andy zie ik ook nog wel terugkomen als hoofdtrainer ooit :')

http://www.foxsports.nl/v(...)-andy-van-der-meyde/

Er zitten weer uitspraken tussen, de intelligentie druipt er van af.
Lekker man.

Lijkt me heerlijk, zo'n vent iedere week een persconferentie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158599837
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Andy zie ik ook nog wel terugkomen als hoofdtrainer ooit :')

http://www.foxsports.nl/v(...)-andy-van-der-meyde/

Er zitten weer uitspraken tussen, de intelligentie druipt er van af.
Andy is lekker volks, niks mis mee.
pi_158599860
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker man.

Lijkt me heerlijk, zo'n vent iedere week een persconferentie.
Ik zou er heel snel moe van worden ;)
pi_158599900
Zivkovic is een beetje type Rosenberg.

Traore huren zou prima zijn, als Milik geblesseerd raakt kan je het kampioenschap wel vergeten. Dolberg nu doorschuiven naar JA en volgend jaar backup.
pi_158600508
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zivkovic is een beetje type Rosenberg.

Traore huren zou prima zijn, als Milik geblesseerd raakt kan je het kampioenschap wel vergeten. Dolberg nu doorschuiven naar JA en volgend jaar backup.
Ik heb gelezen dat we dat sowieso wel kunnen vergeten omdat Lestienne en Willems terugkomen.

Hard om gelachen.
  maandag 28 december 2015 @ 14:36:09 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158600906
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 14:22 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat we dat sowieso wel kunnen vergeten omdat Lestienne en Willems terugkomen.

Hard om gelachen.
Raar, want als Ajax-supporter zou je dat eigenlijk heel erg moeten vinden.
pi_158600917
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 14:22 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Hard om gelachen.
Ik ben benieuwd of je de post kunt quoten waarin letterlijk wordt gezegd dat Ajax met de terugkomst van die 2 het kampioenschap wel kan vergeten. Je zal wel weer een beetje overdrijven.

Verder is het voor PSV absoluut een verademing dat je Locadia en Brenet kunt vervangen voor Lestienne en Willems. Daarmee doet het team niet 1 maar 2 stappen vooruit qua kwaliteit.
Dit, dus.
  maandag 28 december 2015 @ 14:37:25 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158600946
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je de post kunt quoten waarin letterlijk wordt gezegd dat Ajax met de terugkomst van die 2 het kampioenschap wel kan vergeten. Je zal wel weer een beetje overdrijven.
Ik heb dat letterlijk getypt hoor, omdat het waar is.

quote:
Verder is het voor PSV absoluut een verademing dat je Locadia en Brennet kunt vervangen voor Lestienne en Willems. Daarmee doet het team niet 1 maar 2 stappen vooruit qua kwaliteit.
En dit is waarheid als een koe.
pi_158601017
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb dat letterlijk getypt hoor, omdat het waar is.
Dit, dus.
  maandag 28 december 2015 @ 14:42:23 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158601080
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Spreekt toch voor zich (geen idee trouwens of ik het echt heb getypt, maar zou goed kunnen).

Punt is natuurlijk wel dat de verschillen heel klein zijn en dat er met Lestienne en Willems inderdaad een enorme stap voorwaarts gezet wordt in de basis elf. Dikke kans dat die stap maakt dat PSV vrij eenvoudig kampioen wordt.

Zegt natuurlijk allemaal niets. Want als Traore komt :') en er 30 inschiet en Willems raakt snel weer geblesseerd of vervalt weer in zijn vorm van 2 jaar terug, dan kun je net zo goed Brenet laten clonen.
pi_158601261
Zat nog net even wat interviews met Trustfull terug te kijken. Komt op mij over als een ietwat slome, maar opzich intelligente kerel. Wat is zijn rol precies als assistent-trainer? (Als speler overigens helemaal niets gepresteerd)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 14:50:37 ]
  maandag 28 december 2015 @ 14:54:11 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158601398
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zat nog net even wat interviews met Trustfull terug te kijken. Komt op mij over als een ietwat slome, maar opzich intelligente kerel. Wat is zijn rol precies als assistent-trainer? (Als speler overigens helemaal niets gepresteerd)

Zijn rol is op vakantie gaan met Frank , meer niet
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 28 december 2015 @ 14:56:52 #58
446803 Tagliano
pi_158601488
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

Als ik Frank mag geloven met name voor het drukzetten
pi_158601537
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:56 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als ik Frank mag geloven met name voor het drukzetten
Haha ja ik hoorde dat hij superbelangrijk was voor de groep. Maar ik zie in Trustfull geen echte winnaar, meer een beetje een slome gozer die het allemaal wel prima vindt. Lijkt me dat Ajax wel wat echte winnaars kan gebruiken, met name voor de Europese wedstrijden.

(baseer ik ook op de oude dvd's die ik nog uit z'n Feyenoordtijd heb liggen, waarin hij nooit iets gepresteerd heeft)
  maandag 28 december 2015 @ 15:00:30 #60
446803 Tagliano
pi_158601574
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha ja ik hoorde dat hij superbelangrijk was voor de groep. Maar ik zie in Trustfull geen echte winnaar, meer een beetje een slome gozer die het allemaal wel prima vindt. Lijkt me dat Ajax wel wat echte winnaars kan gebruiken, met name voor de Europese wedstrijden.

(baseer ik ook op de oude dvd's die ik nog uit z'n Feyenoordtijd heb liggen, waarin hij nooit iets gepresteerd heeft)
Hoe goed je als speler was zegt niet zoveel over hoe goed je als trainer bent imo, daarnaast denk ik dat een normaal tactisch plan en goede spelers eerder het verschil maken om Europees te overwinteren
pi_158601937
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hoe goed je als speler was zegt niet zoveel over hoe goed je als trainer bent imo, daarnaast denk ik dat een normaal tactisch plan en goede spelers eerder het verschil maken om Europees te overwinteren
Het is beiden. Ik hoor in de woorden van De Boertjes en Bergkamp keer op keer te weinig de echter drang om ten koste van alles te winnen en dat nekt Ajax al een paar jaar op Europees niveau. Daarnaast moet de 'filosofie' gewoon compleet worden weggestreept en je moet je als trainer aanpassen aan je eigen elftal en aan de tegenstander. It's as simple as that.

Het onderschrift onder deze video van 2 jaar geleden zegt ook genoeg: "Ajax boekte in de groepsfase van de Champions League een historische zege op FC Barcelona. Een overwinning die met de eigen filosofie en hard werken bereikt werd."

Kap nou gewoon eens met die eigen filosofie en ga realistisch voetballen. Als je een sterspeler hebt (Suarez in het jol-tijdperk, Robben, Pelle in het Feyenoord-tijdperk) dan moet je je spel daarop aanpassen om er zoveel mogelijk rendement uit te halen. Helemaal niets mis mee en gewoon slim. Als je geen goede verdedigers hebt, maak er dan 5-3-2 van, (Koeman en Van Gaal) helemaal niets mis mee. Gewoon je speelstijl aanpassen aan je eigen elftal en je tegenstander, dat is wat Ajax nodig heeft.
pi_158602986
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het is beiden. Ik hoor in de woorden van De Boertjes en Bergkamp keer op keer te weinig de echter drang om ten koste van alles te winnen en dat nekt Ajax al een paar jaar op Europees niveau. Daarnaast moet de 'filosofie' gewoon compleet worden weggestreept en je moet je als trainer aanpassen aan je eigen elftal en aan de tegenstander. It's as simple as that.

Het onderschrift onder deze video van 2 jaar geleden zegt ook genoeg: "Ajax boekte in de groepsfase van de Champions League een historische zege op FC Barcelona. Een overwinning die met de eigen filosofie en hard werken bereikt werd."

Kap nou gewoon eens met die eigen filosofie en ga realistisch voetballen. Als je een sterspeler hebt (Suarez in het jol-tijdperk, Robben, Pelle in het Feyenoord-tijdperk) dan moet je je spel daarop aanpassen om er zoveel mogelijk rendement uit te halen. Helemaal niets mis mee en gewoon slim. Als je geen goede verdedigers hebt, maak er dan 5-3-2 van, (Koeman en Van Gaal) helemaal niets mis mee. Gewoon je speelstijl aanpassen aan je eigen elftal en je tegenstander, dat is wat Ajax nodig heeft.
Totaal mee oneens. De Boer is juist een echte winnaar. Ajax moet gewoon volgens de eigen filosofie voetballen, daar is de hele club op gebouwd, dat is waar je goed in bent. Feyenoord moet ook niet opeens voor technisch verfijnde spelers gaan of PSV voor een dominante speelstijl. Gewoon beter worden waar je al goed in bent, niet totaal het roer omgooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')