Zegt degene die net een uitgebreid huisvrouwengesprek over boer zoekt vrouw had?quote:
In bad met een kopje thee met een flinke scheut kaneellikeur. Liberace is er niets bij.quote:Op zondag 27 december 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt degene die net een uitgebreid huisvrouwengesprek over boer zoekt vrouw had?
Je lijkt Harry wel.quote:Op zondag 27 december 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus, Anonymous.
Had ik maar zoveel haarquote:Op zondag 27 december 2015 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
In bad met een kopje thee met een flinke scheut kaneellikeur. Liberace is er niets bij.
Serieus als ik ben pak ik even de laptop erbij om dit uit te pluizen.quote:Op zondag 27 december 2015 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je lijkt Harry wel.
Je hebt namelijk niet gereageerd op post nr 265 uit het vorige topic.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus als ik ben pak ik even de laptop erbij om dit uit te pluizen.
Oh, die post.quote:
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.quote:
Laat maar. Lubach kapte het af.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.
Zijn televisie ligt nu beneden.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.
quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn televisie ligt nu beneden.
Eeen beetje vergelijkbaar met zijn programma dus?quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Lubach zegt dat Imagine een inhoudsloos janknummer is
quote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eeen beetje vergelijkbaar met zijn programma dus?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nuquote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Worden weer een paar moeilijke weken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nu
DOESquote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nu
Mneh.quote:Op zondag 27 december 2015 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje
Pics van jouw outfit. Ja, toch!
Autsj, arme Elf....quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Lubach zegt dat Imagine een inhoudsloos janknummer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |