Ik vind helemaal mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga de theeclub joinen.
Bah, weet jij nog een goede waterkoker? Heb nu alleen een fluitketelquote:
Gewoon een cheapo halen bij de Action ofzo, ze gaan allemaal stuk.quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bah, weet jij nog een goede waterkoker? Heb nu alleen een fluitketel
Jongens als Fylax en David zullen wel niet weten wat dat is.
Ik moet wel een goede hebben natuurlijk, als ik net zoveel thee ga drinken als wat ik aan bier deed...quote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een cheapo halen bij de Action ofzo, ze gaan allemaal stuk.
Dan een simpele philips of tefal en ik ontkalk om de 3 maanden ofzo.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet wel een goede hebben natuurlijk, als ik net zoveel thee ga drinken als wat ik aan bier deed...
Die zuipt het gewoon zelf op.quote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd heeft vast nog wel iets staan voor je.
Als je een fluitketel hebt dan heb je toch niet perse een waterkoker nodig?quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bah, weet jij nog een goede waterkoker? Heb nu alleen een fluitketel
Jongens als Fylax en David zullen wel niet weten wat dat is.
Die hebben mijn ouders ookquote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was het
http://www.bol.com/nl/p/p(...)rt/9000000011034743/
Gekut altijd met het gas, en als het kookt moet je er meteen heen anders staat de halve flat voor de deur.quote:Op zondag 27 december 2015 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je een fluitketel hebt dan heb je toch niet perse een waterkoker nodig?
Mjah, goed punt wel.quote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gekut altijd met het gas, en als het kookt moet je er meteen heen anders staat de halve flat voor de deur.
Het is ook allemaal de schuld van de joden.quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker moet weer een godwin maken hoor
Lijkt net of ik mijn dagboek lees zoquote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een tijd geleden een goede waterkoker gekocht voor mijn moeder,van philips. Die had hele goede reviews, daarom had ik hem gekozen. Die bevalt nog steeds goed, dus ik wil eigenlijk dezelfde kopen nu voor mezelf. Zal eens kijken welke het was.
Ik ben altijd serieus, Anonymous.quote:Op zondag 27 december 2015 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja, waarom zou ik die bewering serieus nemen?
Zegt degene die net een uitgebreid huisvrouwengesprek over boer zoekt vrouw had?quote:
In bad met een kopje thee met een flinke scheut kaneellikeur. Liberace is er niets bij.quote:Op zondag 27 december 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt degene die net een uitgebreid huisvrouwengesprek over boer zoekt vrouw had?
Je lijkt Harry wel.quote:Op zondag 27 december 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus, Anonymous.
Had ik maar zoveel haarquote:Op zondag 27 december 2015 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
In bad met een kopje thee met een flinke scheut kaneellikeur. Liberace is er niets bij.
Serieus als ik ben pak ik even de laptop erbij om dit uit te pluizen.quote:Op zondag 27 december 2015 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je lijkt Harry wel.
Je hebt namelijk niet gereageerd op post nr 265 uit het vorige topic.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus als ik ben pak ik even de laptop erbij om dit uit te pluizen.
Oh, die post.quote:
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.quote:
Laat maar. Lubach kapte het af.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.
Zijn televisie ligt nu beneden.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is Henk ook madpanda op Lubach dus.
quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn televisie ligt nu beneden.
Eeen beetje vergelijkbaar met zijn programma dus?quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Lubach zegt dat Imagine een inhoudsloos janknummer is
quote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eeen beetje vergelijkbaar met zijn programma dus?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nuquote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Worden weer een paar moeilijke weken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nu
DOESquote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Denk dat Henk nu in blinde paniek is, zijn grote held kraakt Imagine af, hoe moet dit nu
Mneh.quote:Op zondag 27 december 2015 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje
Pics van jouw outfit. Ja, toch!
Autsj, arme Elf....quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Lubach zegt dat Imagine een inhoudsloos janknummer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |