SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik snap niet waarom Pink beroemd is, die had 10 jaar geleden al in de vergetelheid moeten zijn geraakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Vrolijker dan de vorige
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
waar is floit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar niet op basis van dit nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom Pink beroemd is, die had 10 jaar geleden al in de vergetelheid moeten zijn geraakt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
heet Pink dan Floit van achteren?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Boze meisjes rock/pop liedjes doen het goed in de VSquote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom Pink beroemd is, die had 10 jaar geleden al in de vergetelheid moeten zijn geraakt.![]()
dat weet alleen viswijfjequote:Op zondag 27 december 2015 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
heet Pink dan Floit van achteren?I love music |Ajax forever
Dit liedje vinden velen hier beter dan de vorige.quote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom Pink beroemd is, die had 10 jaar geleden al in de vergetelheid moeten zijn geraakt.
Het volk beslist
Deze producer is een schatje
Keek niet goed
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Het is de laatste tijd rustig rond mevr. Pink dus we kunnen nog hopenquote:Op zondag 27 december 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet waarom Pink beroemd is, die had 10 jaar geleden al in de vergetelheid moeten zijn geraakt.![]()
Linda Perry schreef dit toch?I love music |Ajax forever
Ja dit liedje vind ik prima verder.quote:Op zondag 27 december 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit liedje vinden velen hier beter dan de vorige.
Het volk beslistReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
I've always had the deepest respect, and I mean that most sincere
The band is just fantastic, and that's really what I think...
...oh by the way, which one is Pink...?
Deze dus."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pink Anderson was het toch? En Floyd......quote:Op zondag 27 december 2015 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
heet Pink dan Floit van achteren?![]()
Liedjes over sletjes altijd
Ik hoor wel heel Phil Collins deze dagen...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Curtisquote:Op zondag 27 december 2015 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Pink Anderson was het toch? En Floyd......"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
spatiesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Easy lover
she's got a hard on you won't believe it
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een CD van Phil Collins in de kast staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Easy lover
she's got a hard on you won't believe it
Houden zoquote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een CD van Phil Collins in de kast staanThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Videoclips die je nog keek op MTV
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
ja duhquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Toen was er nog geen MTV in Nederlandquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Metalguy staat er nog steeds
Vindt het niks
MTV toen MTV nog MTV was en niet docusoapseriesvanminderbekendendiebekendwillenzijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik nog een elpee van Philip Bailey met dit nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een CD van Phil Collins in de kast staan![]()
Countdown. Of Pop Formule.quote:
We hadden nog geen kabel."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Me 2quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een CD van Phil Collins in de kast staan![]()
Chinese Wall?quote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik nog een elpee van Philip Bailey met dit nummer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Elpee's hebben nog voordat het hipster werdquote:Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik nog een elpee van Philip Bailey met dit nummer.
Isn't it ironic, don't you think
Deze staat een nummer of 1000 te laag
Sir Duke Ellington![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Heer Hertog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij jou niet!!!! xD XD xd Xdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
vorig jaar waren er 190 topics in de top 2000 reeks
I love music |Ajax forever
Voorlopig gaan we richting de 200.quote:Op zondag 27 december 2015 16:35 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar waren er 190 topics in de top 2000 reeks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Challenge accepted.quote:Op zondag 27 december 2015 16:35 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar waren er 190 topics in de top 2000 reeksMy friends all drive horses![]()
totaal?quote:Op zondag 27 december 2015 16:35 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar waren er 190 topics in de top 2000 reeks![]()
Straks lekker kebab eten![]()
![]()
Straks lekker gnocchi met blauwe kaassaus makenquote:
euh... zo strange is hij niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Straks lekker gnocchi met blauwe kaassaus maken![]()
![]()
ook dat iddquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit daar niet meer.Hij zit nu in Israel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Poetin vindt dit geen leuk liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
t Is ook een oud liedjequote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit daar niet meer.Hij zit nu in Israel.
Ook lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Straks lekker gnocchi met blauwe kaassaus maken
Expats in Moskou hebben hier op gestemdquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom stemmen Michael Jackson fans toch massaal op zijn ballads?Isn't it ironic, don't you think
Goede vraag, maar soms vinden echte fans andere nummers goed dan de rest van de wereld.quote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom stemmen Michael Jackson fans toch massaal op zijn ballads?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar wel een van z'n mooiste balladsquote:Op zondag 27 december 2015 16:37 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom stemmen Michael Jackson fans toch massaal op zijn ballads?
quote:
hele straat gepoetst?quote:I love music |Ajax forever
Ah dan komen de Stone Temple Pilots nu dus?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, Frans Bauer fans bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2015 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede vraag, maar soms vinden echte fans andere nummers goed dan de rest van de wereld.
Die vinden liedjes van Frans Bauer goed.![]()
Hoewel, hij staat 23 keer in de lijst. Is eigenlijk wel een mooie afspiegeling van zijn oeuvre.quote:Op zondag 27 december 2015 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede vraag, maar soms vinden echte fans andere nummers goed dan de rest van de wereld.My friends all drive horses![]()
Ja nog niet zover als ik zou willen zijn. Maar straks na het eten doe ik de keuken nog wel.quote:
Ik heb een tijdje een periode gehad dat ik behalve werken alleen in mijn bedje lag en dat merk je nu wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Leaving on a Jetplanequote:Op zondag 27 december 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah dan komen de Stone Temple Pilots nu dus?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je doet het wel uitgebreid.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nog niet zover als ik zou willen zijn. Maar straks na het eten doe ik de keuken nog wel.
Ik heb een tijdje een periode gehad dat ik behalve werken alleen in mijn bedje lag en dat merk je nu wel.Maar dat zal de reden zijn.
Make love, not war ☮![]()
Haarlem, mooie stad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik wil het nieuwe jaar niet met een bende in.quote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je doet het wel uitgebreid.Maar dat zal de reden zijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
vertel mij wat...quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben vandaag niet vooruit te branden.![]()
Dat doen wij jaarlijks.quote:Op zondag 27 december 2015 16:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik wil het nieuwe jaar niet met een bende in.![]()
Beetje relaxen, hangen op de bank.
quote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel beschuitjes voor je gesmeerd.![]()
Dit ging richting kandidaat "mijn huis in puin" maar ik ben 4u verder en het ziet er al een stuk toonbaarder uit.quote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij jaarlijks.![]()
Ow en ik ga woensdag nog oliebollen bakken. Dan is het een beetje jammer om nu alles spic en span te hebben. Het gaat dan toch stinken en vettig worden in de keuken.quote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij jaarlijks.![]()
Samen met Maastricht misschien wel de mooiste stad van Nederlandquote:
D'n ELO
Leuke van ELO
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Smakelijk alvast voor iedereen![]()
Ik ben kebab eten![]()
![]()
Ligt Maastricht in Nederland dan?quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Maastricht misschien wel de mooiste stad van NederlandI love music |Ajax forever
smakelijkquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ow dat is wel heel erg. Dat is bij ons niet het geval gelukkig.quote:Op zondag 27 december 2015 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit ging richting kandidaat "mijn huis in puin" maar ik ben 4u verder en het ziet er al een stuk toonbaarder uit.Make love, not war ☮![]()
Haarlem > Amsterdam.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor de mooiste stad van het land ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha ja die is ook niet een beetje geleendquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht even dat ik een liedje van The Hives hoorde (Go Right Ahead), maar deze is ook goedWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eet zequote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
![]()
Smakelijk eten!quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
![]()
Zeg, gewoon uit interesse hè... Zitten jullie naast elkaar op de bank? Of verdeeld door het huis?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Net als Enschede in Duitsland kan ik me herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt Maastricht in Nederland dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
FC Dordrecht bestaat nog gewoon hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor de mooiste stad van het land ook.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Smakelijkquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
Het gaat best aardig met PEC hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor de mooiste stad van het land ook.My friends all drive horses![]()
nee, wel bij elkaar in de buurtquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeg, gewoon uit interesse hè... Zitten jullie naast elkaar op de bank? Of verdeeld door het huis?
quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeg, gewoon uit interesse hè... Zitten jullie naast elkaar op de bank? Of verdeeld door het huis?
Dit doen we trouwens jaarlijks.
oke jullie allemaal met te vertellen wat jullie gaan eten......
Ik eet heel saai een soeppie met stokbrood+kruidenboter en een restje gourmetmini's omdat ze in de aanbieding en afprijzing bij de AH waren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
niet te dicht toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:anders krijg ik klappen
Hier gewoon een broodje met soepquote:Op zondag 27 december 2015 16:47 schreef Nizno het volgende:
Ik eet heel saai een soeppie met stokbrood+kruidenboter en een restje gourmetmini's omdat ze in de aanbieding en afprijzing bij de AH waren.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
En praten jullie nog wel tegen elkaar? Of alles via dit forum?quote:
Of is het nabespreken, zo van:
"He die Laxus gaat kebab eten, zou ik ook wel lusten"
"We eten friet Diaan, dat weet je toch?"The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ow gelukkig... ben ik niet de enigequote:
Nee, peaceman achterin, ik voorin de woonkamer.quote:
Ik zie hem niet vanaf de plek waar ik zit.Make love, not war ☮![]()
Ik eet ook kerstrestjes, ik bak de aardappelen op, gooi de sperziebonen onder de grill en ik heb nog eendenborstfilet. En een mini cheesecake.quote:Op zondag 27 december 2015 16:47 schreef Nizno het volgende:
Ik eet heel saai een soeppie met stokbrood+kruidenboter en een restje gourmetmini's omdat ze in de aanbieding en afprijzing bij de AH waren.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wij eten in deze winterse omstandigheden een ouderwetse stamppot.
Met wat kippenbouten die nog over zijn van eerder deze week. :-)My friends all drive horses![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En praten jullie nog wel tegen elkaar? Of alles via dit forum?
"We eten friet Diaan, dat weet je toch?"Patat!
ow das wel lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, peaceman achterin, ik voorin de woonkamer.
Ik zie hem niet vanaf de plek waar ik zit.
Ik eet gewoon restjes van gisteren.
Tapas, wat rauwkost en een stokbroodje erbij.
En er staat nog een grote kom chocolademousse![]()
![]()
We praten wel met elkaar hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En praten jullie nog wel tegen elkaar? Of alles via dit forum?
"We eten friet Diaan, dat weet je toch?"Geven elkaar ook af en toe wat drinken of eten.
Nou, haal de aanstekers maar te voorschijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik zat al te kijken wat opearmpasta was...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ow, het klopt ook nog echtquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haha ja die is ook niet een beetje geleendOp wiki staat dit:
The main riff for the song is similar to British group Electric Light Orchestra's (ELO) "Don't Bring Me Down". It was not intentionally copied, but once they realized that the songs sounded alike they contacted ELO's Jeff Lynne, who wrote "Don't Bring Me Down", to get permission to use the riff. As a result, Lynne is credited as one of the song's writers.[4][5] Lynne was also credited as composer in the album's liner notes.![]()
en soms eenquote:Op zondag 27 december 2015 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We praten wel met elkaar hoor.Geven elkaar ook af en toe wat drinken of eten.
je
Toch goed dat mijn posts blijkbaar snel gelezen wordenquote:Op zondag 27 december 2015 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat al te kijken wat opearmpasta was...
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch goed dat mijn posts blijkbaar snel gelezen wordenGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
nou het kleinkind wordt straks BarryOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oooohhhhhh mandy
oh man, diequote:
als je niets instuurt word je ook niet gebeldquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er ook al iemand opgebeld van hier?
Ik vind Barry Manilow eigenlijk niks aan. Nou ja, Mandy is wel goed. En ... ook. En alle andere nummers.
(weer een Family Guy verwijzing)![]()
Mjammie. Ik ben de toetjes vergeten en geen zin om naar de winkel te gaan. Dus maar zonder.quote:Op zondag 27 december 2015 16:49 schreef cafca het volgende:
Ik eet gewoon restjes van gisteren.
Tapas, wat rauwkost en een stokbroodje erbij.
En er staat nog een grote kom chocolademousseMake love, not war ☮![]()
Ik heb geen motivatie ingestuurd, dat werd me wat teveelquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er ook al iemand opgebeld van hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Diaan gister door haar broertjequote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er ook al iemand opgebeld van hier?I love music |Ajax forever
ik dacht een heel speciaal gerecht op mn google te zien... viel tegenquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch goed dat mijn posts blijkbaar snel gelezen worden
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niets instuurt word je ook niet gebeld![]()
![]()
Mijn moeder belde net.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ga mijn dochtertje maar even wakker maken.
Die is nog gesloopter van twee dagen Kerst dan haar vader.My friends all drive horses![]()
Fokkers hebben geen sociaal levenquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb geen motivatie ingestuurd, dat werd me wat teveelJa kan ze een berichtje sturen via de app of de site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik tip ze wel even via de appquote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwd
Zoet, he Leo? Als een suikerspin!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
als ik had gedaan had ik voor de pastorale gestuurd maar ja die staat niet meer in de top100quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwd
Dat klopt eigenlijk wel. Daarom Fok! ik alleen voornamelijk alleen nog tijden top2000 en niet meer het hele jaar. Ik hou daar best veel tijd door over.quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen sociaal leven
Maar heb je een goed verhaal Broodje?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heb je hier nog een leuk verhaal bij?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Daarom Fok! ik alleen voornamelijk alleen nog tijden top2000 en niet meer het hele jaar. Ik hou daar best veel tijd door over.
quote:![]()
we hebben je oom nog zien dansen in het cafeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee sorry, maar misschien heeft broodje een verhaal dat de mijne overtreftquote:Op zondag 27 december 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je hier nog een leuk verhaal bij?
Ze smelten de kazen!![]()
Beetje laag he, ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Uhh.. nee niet echt. Ik had iets gestuurd van: dit nummer vorig jaar voor het eerst in de supermarkt gehoord en dit jaar is het mijn meest beluisterde nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 16:53 schreef Fretwork het volgende:
Maar heb je een goed verhaal Broodje?
Geen mooi verhaal over een konijn die ik ernaar heb vernoemd ofzo![]()
Het is een periode wel heel erg geweest hoor. In de periode dat ik met zwangerschapsverlof thuis was, postte ik belachelijk veel.quote:
Verzin anders iets over een wc-mat en een gulpquote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Uhh.. nee niet echt. Ik had iets gestuurd van: dit nummer vorig jaar voor het eerst in de supermarkt gehoord en dit jaar is het mijn meest beluisterde nummer.
Geen mooi verhaal over een konijn die ik ernaar heb vernoemd ofzoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Same. Al was ik wel mijn ww vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Daarom Fok! ik alleen voornamelijk alleen nog tijden top2000 en niet meer het hele jaar. Ik hou daar best veel tijd door over.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ik vind het een mooi verhaal.quote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Uhh.. nee niet echt. Ik had iets gestuurd van: dit nummer vorig jaar voor het eerst in de supermarkt gehoord en dit jaar is het mijn meest beluisterde nummer.
Geen mooi verhaal over een konijn die ik ernaar heb vernoemd ofzo
Toen stond je bol van de goede verhalenquote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een periode wel heel erg geweest hoor. In de periode dat ik met zwangerschapsverlof thuis was, postte ik belachelijk veel.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik had een beter verhaal bij Benny Neymanquote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Geen mooi verhaal over een konijn die ik ernaar heb vernoemd ofzoZe smelten de kazen!![]()
Enige motivatie die ik ooit heb ingevuld was dat ik op Real Men stemde omdat ze van dat andere nummer altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaiden.
Ben niet gebeld, maar vorig jaar draaiden ze wel het origineel van Is she really going out with him![]()
![]()
Ik tip ze wel even dat ze je mogen bellenquote:Op zondag 27 december 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Geen mooi verhaal over een konijn die ik ernaar heb vernoemd ofzo
Wat was je verhaal?quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had een beter verhaal bij Benny Neyman![]()
Dat overtreft niemand meer natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had een beter verhaal bij Benny NeymanOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou, in ieder geval heel erg bol.quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen stond je bol van de goede verhalen
dat wil je niet wetenquote:
Hahaha nee doe maar nietquote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik tip ze wel even dat ze je mogen bellen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat overtreft niemand meer natuurlijk.
Ze smelten de kazen!![]()
Oops, te laatquote:
... nee hoorThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De hockeymeisjes zijn alleen thuisWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, ze zijn samen thuis.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De hockeymeisjes zijn alleen thuis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1271 Lessons In Love Level 42 1986
1270 Shut Up And Dance Walk The Moon 2014
1269 Moon Over Bourbon Street Sting 1985
1268 We Can Work It Out The Beatles 1965
1267 Holes Passenger 2013
1266 Send Me An Angel Scorpions 1991
1265 Don't Answer Me The Alan Parsons Project 1984
1264 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 1991
1263 One Moment In Time Whitney Houston 1988
1262 The Promise You Made Cock Robin 1986
1261 Bird Of Paradise Snowy White 1984
1260 Relight My Fire Dan Hartman 1980![]()
1271 Lessons In Love Level 42
1270 Shut Up And Dance Walk The Moon
1269 Moon Over Bourbon Street Sting
1268 We Can Work It Out The Beatles
1267 Holes Passenger
1266 Send Me An Angel Scorpions
1265 Don't Answer Me The Alan Parsons Project
1264 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
1263 One Moment In Time Whitney Houston
1262 The Promise You Made Cock Robin
1261 Bird Of Paradise Snowy White
1260 Relight My Fire Dan Hartman
prima uurtje om ff achter de pc weg te gaanI love music |Ajax forever
Huppeltje!
quote:Op zondag 27 december 2015 16:58 schreef D. het volgende:
1261 Bird Of Paradise Snowy White 1984![]()
![]()
mee eensquote:Op zondag 27 december 2015 16:58 schreef peaceman het volgende:
prima uurtje om ff achter de pc weg te gaanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of zoals Mexicano zou zeggen: ik ga even studerenquote:Op zondag 27 december 2015 16:58 schreef peaceman het volgende:
prima uurtje om ff achter de pc weg te gaanI love music |Ajax forever
1271 Lessons In Love Level 42 1986![]()
1270 Shut Up And Dance Walk The Moon 2014![]()
1269 Moon Over Bourbon Street Sting 1985![]()
1268 We Can Work It Out The Beatles 1965![]()
1267 Holes Passenger 2013![]()
1266 Send Me An Angel Scorpions 1991![]()
1265 Don't Answer Me The Alan Parsons Project 1984![]()
1264 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 1991![]()
1263 One Moment In Time Whitney Houston 1988![]()
1262 The Promise You Made Cock Robin 1986![]()
![]()
1260 Relight My Fire Dan Hartman 1980
ow nou ik ga gewoon ff soep opwarmen en wat te happen voor er bij in pan en uit de koelkast gooienquote:Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of zoals Mexicano zou zeggen: ik ga even studerenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie een prachtig liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We gaan nog niet eten hè?quote:Op zondag 27 december 2015 16:58 schreef peaceman het volgende:
prima uurtje om ff achter de pc weg te gaan
Dat heb ik ook gedaan hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of zoals Mexicano zou zeggen: ik ga even studeren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik start even de PlayStation op, dit uur heb ik weinig te melden...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wij moeten nog wachten op Twan. Die is chillen met vrienden en nog niet thuis.quote:Op zondag 27 december 2015 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nou ik ga gewoon ff soep opwarmen en wat te happen voor er bij in pan en uit de koelkast gooienMake love, not war ☮![]()
Topuur deze editie.quote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef D. het volgende:
Op tijd eten, want tussen 19:00u en 20:00u 2 nummers van mijn lijstje
Ja haha, Verbij wat een lollige achternaam![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Chillen? Doet de jeugd dat echt?quote:Op zondag 27 december 2015 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten nog wachten op Twan. Die is chillen met vrienden en nog niet thuis.![]()
![]()
Welke 2?quote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef D. het volgende:
Op tijd eten, want tussen 19:00u en 20:00u 2 nummers van mijn lijstjeZe smelten de kazen!![]()
1271 Lessons In Love Level 42 1986![]()
1270 Shut Up And Dance Walk The Moon 2014![]()
1269 Moon Over Bourbon Street Sting 1985![]()
![]()
1268 We Can Work It Out The Beatles 1965![]()
1267 Holes Passenger 2013![]()
1264 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John 1991![]()
![]()
1262 The Promise You Made Cock Robin 1986![]()
![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Je hebt friet verkeerd gespeldquote:Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, we gaat patat halen bij de cafetaria.Ze smelten de kazen!![]()
![]()
Dan is ie zo weer de keuken uitquote:Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, we gaat patat halen bij de cafetaria.![]()
![]()
Dat klinkt vertrouwderquote:Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar hij noemt het ook wel afspreken. Dan gaan ze ergens naartoe.![]()
![]()
Ik vind het juist een topuurquote:Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of zoals Mexicano zou zeggen: ik ga even studeren
Ik gok op status quo & curtis mayfieldquote:Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Gok eens
Heb van beide al laten weten dat het zo isZe smelten de kazen!![]()
![]()
Tainted Love en We Come 1?quote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef D. het volgende:
Op tijd eten, want tussen 19:00u en 20:00u 2 nummers van mijn lijstje![]()
Wisten jullie al dat het Friet is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij wel, wij spreken Nederlandsquote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat het Friet is?![]()
![]()
Lekkere fritten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat het Friet is?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ach, dat is de charme.quote:Op zondag 27 december 2015 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit gesprek komt ook jaarlijks terug.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het uur erna ga ik koken, maar als het goed is ben ik met 20 min klaar.quote:
Moet alleen even na 20u er zijn voor Spandau Ballet...die met Gold onder Justin Bieber staan, wat ik nog steeds aan het verwerken ben.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze past goed bij het Pokemon theme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook neenquote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik gok op status quo & curtis mayfield![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En mijn gokjes, zijn die wel goed?quote:![]()
Otis en Michaelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij blij dat ze klaar zijn voor dit jaar.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze is wel leuk maar wat doet dit hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit dus.quote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk maar wat doet dit hier?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij blij dat ze klaar zijn voor dit jaar.![]()
![]()
Denk dat ie bij veel mensen in hun top 15 staatquote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk maar wat doet dit hier?![]()
![]()
Geen hekel aan L42, maar gewoon niet zo boeiend..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk maar wat doet dit hier?Make love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: