quote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch goed dat mijn posts blijkbaar snel gelezen worden
oh man, diequote:
als je niets instuurt word je ook niet gebeldquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er ook al iemand opgebeld van hier?
Mjammie. Ik ben de toetjes vergeten en geen zin om naar de winkel te gaan. Dus maar zonder.quote:Op zondag 27 december 2015 16:49 schreef cafca het volgende:
Ik eet gewoon restjes van gisteren.
Tapas, wat rauwkost en een stokbroodje erbij.
En er staat nog een grote kom chocolademousse
Ik heb geen motivatie ingestuurd, dat werd me wat teveelquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Diaan gister door haar broertjequote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
ik dacht een heel speciaal gerecht op mn google te zien... viel tegenquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch goed dat mijn posts blijkbaar snel gelezen worden
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niets instuurt word je ook niet gebeld
Mijn moeder belde net.quote:
Fokkers hebben geen sociaal levenquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb geen motivatie ingestuurd, dat werd me wat teveelJa kan ze een berichtje sturen via de app of de site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik tip ze wel even via de appquote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwd
als ik had gedaan had ik voor de pastorale gestuurd maar ja die staat niet meer in de top100quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb wat voor het 1na laatste liedje van volgend uur ingestuurd, ik ben benieuwd
Dat klopt eigenlijk wel. Daarom Fok! ik alleen voornamelijk alleen nog tijden top2000 en niet meer het hele jaar. Ik hou daar best veel tijd door over.quote:Op zondag 27 december 2015 16:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen sociaal leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |