Dit ging richting kandidaat "mijn huis in puin" maar ik ben 4u verder en het ziet er al een stuk toonbaarder uit.quote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij jaarlijks.![]()
Beetje relaxen, hangen op de bank.
Ow en ik ga woensdag nog oliebollen bakken. Dan is het een beetje jammer om nu alles spic en span te hebben. Het gaat dan toch stinken en vettig worden in de keuken.quote:Op zondag 27 december 2015 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij jaarlijks.![]()
Beetje relaxen, hangen op de bank.
Samen met Maastricht misschien wel de mooiste stad van Nederlandquote:
Ligt Maastricht in Nederland dan?quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Maastricht misschien wel de mooiste stad van Nederland
smakelijkquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Smakelijk alvast voor iedereen![]()
Ik ben kebab eten![]()
![]()
Ow dat is wel heel erg. Dat is bij ons niet het geval gelukkig.quote:Op zondag 27 december 2015 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit ging richting kandidaat "mijn huis in puin" maar ik ben 4u verder en het ziet er al een stuk toonbaarder uit.
Haarlem > Amsterdam.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor de mooiste stad van het land ook.
Haha ja die is ook niet een beetje geleendquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht even dat ik een liedje van The Hives hoorde (Go Right Ahead), maar deze is ook goed
Eet zequote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
Smakelijk eten!quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
Zeg, gewoon uit interesse hè... Zitten jullie naast elkaar op de bank? Of verdeeld door het huis?quote:
Net als Enschede in Duitsland kan ik me herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt Maastricht in Nederland dan?
FC Dordrecht bestaat nog gewoon hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor de mooiste stad van het land ook.
Smakelijkquote:Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben kebab eten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |