SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorry, duurde lang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Staat hoog genoeg imhoquote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zou niet misstaan in de top 100.
There, I said it.![]()
![]()
denk niet dat dat gaat lukken vandaagquote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga geloof ik ook maar eens naar bed ga. Het was een lange en vermoeide maar toch ook een gezellige dag.
En ik wil de kerstfilm waarbij ik op kerstavond en 1e kerstdag bij in slaap gevallen ben, afkijken.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Coen Swijnenberg draaide dit met een verhaaltje. Ik zat in een slechte periode, hij is een vriend van mijn moeder en wilde mij zo een moment geven om over na te denken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eensquote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zou niet misstaan in de top 100.
There, I said it.Ze smelten de kazen!![]()
Toch nog steeds zat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Grootste SPT-baas is trouwens buzz over het Belgische veldrijdwereldjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Omwisselen met die sample van The Last Time.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Uitstekende anekdote.quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Dven het volgende:
Coen Swijnenberg draaide dit met een verhaaltje. Ik zat in een slechte periode, hij is een vriend van mijn moeder en wilde mij zo een moment geven om over na te denken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
buzzz is mijn kloon account.quote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Szura het volgende:
Grootste SPT-baas is trouwens buzz over het Belgische veldrijdwereldjeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zo hard lachen altijd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Szura het volgende:
Grootste SPT-baas is trouwens buzz over het Belgische veldrijdwereldje
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
en toen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Dven het volgende:
Coen Swijnenberg draaide dit met een verhaaltje. Ik zat in een slechte periode, hij is een vriend van mijn moeder en wilde mij zo een moment geven om over na te denken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat lukken vandaagMake love, not war ☮![]()
Hou opquote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij brengt wel een beetje pit en jeu in de discussies. Ik mag dat wel..
![]()
Dat is puur genot iedere zondagquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Szura het volgende:
Grootste SPT-baas is trouwens buzz over het Belgische veldrijdwereldje![]()
![]()
Was ik zo vereerd dat ik een slok bier en een lijntje coke nam.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga..![]()
Tot morgen![]()
( morgen komt trouwens het eerste nummer voorbij waar ik op gestemd heb)
Ze smelten de kazen!![]()
Goed, na dit nummertje gaan de lichtjes uit hier.
Morgen gewoon weer leren voor een tentamen daags na nieuwjaar![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga..![]()
Tot morgen![]()
![]()
I love music |Ajax forever
Houd ons op de hoogtequote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga..![]()
Tot morgen![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Paultje Simon heeft toch ook wel een paar heerlijke nummertjes gemaakt
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
![]()
aan iedereen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Wham dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, na dit nummertje gaan de lichtjes uit hier.
Morgen gewoon weer leren voor een tentamen daags na nieuwjaar![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Houdoe.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga..![]()
Tot morgen![]()
![]()
Ik ga ook. Tot morgen!
Make love, not war ☮![]()
Nog een anekdote :
7 maanden geleden mijn huidige vriendin ontmoet. 6 maanden en 30 dagen geleden woonde we samen. Vanavond voor de eerste keer niet. Beetje ruzie. Ik denk omdat ik in mijn Top2000 mood zit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij denkt dat er alleen haters zijn?quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef D. het volgende:
Ik denk dat wel het volgende uur beginnen met eensgezindheid hierI love music |Ajax forever
Snap niet wat Kings and Queens in de lijst doet..quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef D. het volgende:
Ik denk dat wel het volgende uur beginnen met eensgezindheid hier![]()
Dit is niet echt een hoogtepuntjeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat denk ik iddquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij denkt dat er alleen haters zijn?![]()
![]()
Giel Beelen zit er al klaar voor.quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef D. het volgende:
Ik denk dat wel het volgende uur beginnen met eensgezindheid hierJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
maar still crazy after all these months ?quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Dven het volgende:
Nog een anekdote :
7 maanden geleden mijn huidige vriendin ontmoet. 6 maanden en 30 dagen geleden woonde we samen. Vanavond voor de eerste keer niet. Beetje ruzie. Ik denk omdat ik in mijn Top2000 mood zit.![]()
Pokemon was beter.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dan heb je het mis.quote:I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Altijd gezeik met die vrouwen he.quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Dven het volgende:
Nog een anekdote :
7 maanden geleden mijn huidige vriendin ontmoet. 6 maanden en 30 dagen geleden woonde we samen. Vanavond voor de eerste keer niet. Beetje ruzie. Ik denk omdat ik in mijn Top2000 mood zit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1473 Skinny Love Birdy 2011
1472 Kings And Queens Thirty Seconds To Mars 2009
1471 Wake Me Up Before You Gogo Wham! 1984
1470 Steppin' Out Joe Jackson 1982
1469 I Got A Name Jim Croce 1975
1468 De Wedstrijd Bram Vermeulen 1991
1467 Don't Leave Me This Way The Communards 1986
1466 Diamante Zucchero Fornaciari 1986
1465 Can You Feel The Love Tonight Elton John 1994
1464 In Between Days The Cure 1985
1463 War Bruce Springsteen 1980
1462 Here There And Everywhere The Beatles 1966
1461 La Isla Bonita Madonna 1987
1460 For What It's Worth Buffalo Springfield 1967![]()
Ik ga een FOK! bericht inspreken bij die aap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede grap. 1470 / 1474quote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar still crazy after all these months ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Beste nummer van The Beatles.quote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef D. het volgende:
1473 Skinny Love Birdy 2011
1472 Kings And Queens Thirty Seconds To Mars 2009
1471 Wake Me Up Before You Gogo Wham! 1984
1470 Steppin' Out Joe Jackson 1982
1469 I Got A Name Jim Croce 1975
1468 De Wedstrijd Bram Vermeulen 1991
1467 Don't Leave Me This Way The Communards 1986
1466 Diamante Zucchero Fornaciari 1986
1465 Can You Feel The Love Tonight Elton John 1994
1464 In Between Days The Cure 1985
1463 War Bruce Springsteen 1980
1462 Here There And Everywhere The Beatles 1966
1461 La Isla Bonita Madonna 1987
1460 For What It's Worth Buffalo Springfield 1967
Rellende_Rotscholier
![]()
Doe de groetjes aan mij.quote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een FOK! bericht inspreken bij die aap.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
nee, ik vind het gewoon niet zo erg. Ik vind die andere van haar wel stukken beter.quote:I love music |Ajax forever
Probeer ik al drie jaar. Nooit gelukt. Terwijl ik er zelfs bij heb gezegd dat ik in een ander land zitquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een FOK! bericht inspreken bij die aap.
Natuurlijk, maar in welke hoedanigheid kom je nog wel achter.quote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Psy hoort wel in de top2000
Rellende_Rotscholier
![]()
Bulgarije maakt toch wat minder indruk dan de jungle van Laos.quote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Probeer ik al drie jaar. Nooit gelukt. Terwijl ik er zelfs bij heb gezegd dat ik in een ander land zitHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
andere landcode.. dat zal het zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Probeer ik al drie jaar. Nooit gelukt. Terwijl ik er zelfs bij heb gezegd dat ik in een ander land zitI love music |Ajax forever
Nou dacht ik echt een 'sure thing' te hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, ik vind het gewoon niet zo erg. Ik vind die andere van haar wel stukken beter.![]()
![]()
Daarom ga ik volgend jaar naar Syriequote:Op zondag 27 december 2015 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bulgarije maakt toch wat minder indruk dan de jungle van Laos."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorryquote:Op zondag 27 december 2015 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nou dacht ik echt een 'sure thing' te hebben
Niet maandag 19 graden hebben en drie dagen later -13
Rellende_Rotscholier
![]()
Prachtig land.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
ff naar bon iver luisteren
Dit stond ooit op 412 #Klassiekerquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.quote:
Krijg even het heen en weer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind het mooi gezongen. Dat ze 12 is doet daar niets aan af.quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.
Krijg even het heen en weer.I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het mooi gezongen. Dat ze 12 is doet daar niets aan af.
Het origineel heeft tenminste echte emotie.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geen lekker wijf trouwens. Die gaat haar tienjarigjubileum in de TOP nooit meemaken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij kende nog geen liefde toen je 12 was?quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.
Krijg even het heen en weer.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wansmaak is ook smaak, zeg ik altijd maar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
Geen lekker wijf trouwens. Die gaat haar tienjarigjubileum in de TOP nooit meemaken.![]()
ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.
Het origineel heeft tenminste echte emotie.
Dis je nu z'n linkerhand?quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kende nog geen liefde toen je 12 was?
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou strafbaar moeten zijn.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik hoor het de machinist al zeggen : "Watskebirdy?"quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Birdy op 1.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.
Daarom hoop ik dat Mick Jagger sterft200 stones in de top 2000 en 80 in de top 40
Rellende_Rotscholier
![]()
De groep Bon Iver
SUKKELHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stiekem wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor het de machinist al zeggen : "Watskebirdy?"My friends all drive horses![]()
Wel heel lastig te definiëren wanneer iets 'echt' is. Het is in ieder geval geen argument om iets per definitie af te wimpelen als kut.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.
Het origineel heeft tenminste echte emotie.![]()
dat was wel een flater ja.quote:I love music |Ajax forever
Oliebollen en appelflappen
JEZUS wat mis ik Nederland rond deze dagen
Met je kutcolombia"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit meisje was toentertijd amper 12, dus dat maakt het wat makkelijker.quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel heel lastig te definiëren wanneer iets 'echt' is. Het is in ieder geval geen argument om iets per definitie af te wimpelen als kut.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kan nooit heel lang meer durenquote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat Mick Jagger sterft![]()
![]()
![]()
oh daar hebben we dat zwaar overgewaardeerde schreeuwgroepje..I love music |Ajax forever
Wat eten ze in Bulgarije?quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Dven het volgende:
Oliebollen en appelflappen
JEZUS wat mis ik Nederland rond deze dagenMy friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou Mani, even Cavaliers quoten dan maar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Meisjes die in zichzelf snijden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit in de Top 2000 staan? Iemand enig idee?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Liever dan Keithquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan jank je nog om een verkeerde telefoon voor je verjaardag. Des te makkelijker om er oprechte tranen in te gooienquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit meisje was toentertijd amper 12, dus dat maakt het wat makkelijker.![]()
Tulpenbollenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
kom op man, haal je makkelijkquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef D. het volgende:
De 4e uit mijn lijst komt na 3:00u, denk dat ik oversla
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Even kijken. Ramptoerismequote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Wave103 het volgende:
Staat een man met een schijtlollig testbeeldjasje in het cafe
hoor je hier geen geschreeuw dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best leuk nummer, beter dan The Kill en die andere 30STM nummers met geschreeuw.I love music |Ajax forever
Mag hopen wel. Keith is de Stonesgod.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat Keith dezelfde impact op de lijst heeft
Grootste impact zou bij het overlijden van Mick Taylor moeten zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die staat er al meer dan een uur dan.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Wave103 het volgende:
Staat een man met een schijtlollig testbeeldjasje in het cafe
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Dat is Nico Mudde zoek maar op googlequote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Wave103 het volgende:
Staat een man met een schijtlollig testbeeldjasje in het cafe![]()
Inderdaad echt heel kut dit.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is dan wel weer echt, echt waardeloos."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is wel wat melodieuzer en ik kan het verstaan.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoor je hier geen geschreeuw dan?![]()
Het gaat ook om de timing van je dood.
Ramses Shaffy deed dat fantastisch.My friends all drive horses![]()
wie?quote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat is Nico Mudde zoek maar op google![]()
Ik zie ook mensen hele gespreken aangaan met Harry de beveiligerquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Die staat er al meer dan een uur dan.![]()
maar nog steeds geschreeuwquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel wat melodieuzer en ik kan het verstaan.
Ekdom
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Als je maar lang genoeg wacht wordt het vanzelf weer vroegquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het wel erg laat opeens![]()
![]()
Jared Leto
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja we doen er nog een kinderkoortje bij...
Zonde dat ze die plaat niet in Ekdom zijn uren hebben gezetquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, Living Doll vannacht. Hopelijk komt Gekdom hem playbacken.![]()
dat is dan ook niet nodig he?!quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ik heb op dit nummer 100% gehaald op vocals in Guitar Hero, ik kan overigens niet goed zingen.
Zo deed men dat in de zeroesquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef peaceman het volgende:
ja we doen er nog een kinderkoortje bij...![]()
Wake Me Up Before You Gogo niet kennenquote:
Dit noem ik nou stoere muziekRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
deze is stiekem gewoon leuk![]()
die vorigequote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wake Me Up Before You Gogo niet kennen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We wachten afquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag hopen wel. Keith is de Stonesgod.
Grootste impact zou bij het overlijden van Mick Taylor moeten zijn.De eerste zal vast niet heel lang meer op zich laten wachten
![]()
![]()
Dat dachten we in 1968 ook.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten afDe eerste zal vast niet heel lang meer op zich laten wachten
My friends all drive horses![]()
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mijquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar stukken beter. Toen gingen ze op tafels staan en lampen kapot maken.![]()
Zes uur nog even kijken dan, schijnt dan al te openen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar stukken beter. Toen gingen ze op tafels staan en lampen kapot maken.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Nee, ook na 1en volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mij
Zal het even opzoeken![]()
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er wasquote:![]()
![]()
ik in 2006 hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er wasI love music |Ajax forever
Eigenlijk zou dit topic eens aanwezig moeten zijn in het cafe. Iedereen in z'n telefoon geduikt
Zelfde nacht als deze alleen aan het eind van dit uur.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mij![]()
Vice city.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
je weet het maar nooit bij ze.quote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig zo doorgaan zou je zeggenI love music |Ajax forever
Nee hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef Dven het volgende:
Eigenlijk zou dit topic eens aanwezig moeten zijn in het cafe. Iedereen in z'n telefoon geduikt![]()
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is nu on hindsight niet te missen, maar het kwam gewoon niet bij ons op toen...![]()
![]()
Ah, usernaam.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
wel meer van die gasten die toch meidenmagneten waren opeens de kast uit, zoals bv Ricky Martinquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is nu on hindsight niet te missen, maar het kwam gewoon niet bij ons op toen...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe post je hier dan?quote:
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde wasquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ik
Of Elton Johnquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel meer van die gasten die toch meidenmagneten waren opeens de kast uit, zoals bv Ricky Martin![]()
![]()
Groningen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er was
Daar was ik. Was geloof ik in '98. Bridges to Babylon Tour.My friends all drive horses![]()
Of Hans van der Togtquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde was![]()
![]()
Arenaquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Groningen?
Daar was ik. Was geloof ik in '98. Bridges to Babylon Tour.![]()
zoals in pirates of the caribbean?quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan dat ze (Keith in ieder geval) al dood zijn, maar stug door gaanI love music |Ajax forever
Inderdaad... Is dit Corné Klijn trouwens?! Het beeld wat ik in mijn hoofd heb (toen hij nog bij radio 3 zat) heeft haar....quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ik![]()
Beste was in Paradiso 1995quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Groningen?
Daar was ik. Was geloof ik in '98. Bridges to Babylon Tour.
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoals in pirates of the caribbean?![]()
![]()
En beter nummer als mag ik dan bij jou.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
beter danquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En beter nummer als mag ik dan bij jou.
Cornéquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Inderdaad... Is dit Corné Klijn trouwens?! Het beeld wat ik in mijn hoofd heb (toen hij nog bij radio 3 zat) heeft haar....Ook van de mannenliefde
![]()
![]()
Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde was
Elton John met Nikita? Totally believable...![]()
Ook niemand die doorhad dat Nikita een mannennaam is.quote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...
Elton John met Nikita? Totally believable...My friends all drive horses![]()
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief warenquote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahaha dit ja, of Jos Brink, of Hans van der Togt idd.. Gewoon no clue...
Elton John met Nikita? Totally believable...I love music |Ajax forever
Snapten jullie die clip van Bronski Beat dan wel?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eikels. Altijd babbelen over buitenland. Ik stuur al6 jaar berichten vanuit het buitenland. Nog nooit gehoord geweest
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snapten jullie die clip van Bronski Beat dan wel?
dat dacht ik ook bij de zwemleraar van m'n dochter, maar hij schijnt getrouwd te zijn met een vrouw...#ontkenningsfasequote:Op zondag 27 december 2015 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Toen was ik oud genoeg om dat gelijk te zien![]()
![]()
En thuis! Hops tv aaniemand nog een borreltje?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Limburg is geen buitenland hèquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef Dven het volgende:
Eikels. Altijd babbelen over buitenland. Ik stuur al6 jaar berichten vanuit het buitenland. Nog nooit gehoord geweest![]()
Ik dacht dat ie jaloers was op zijn zwemcapaciteiten..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef houdjemond het volgende:
En thuis! Hops tv aaniemand nog een borreltje?
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens mij was Freddie Mercury de eerste 'officiële' homo in de muziekquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief waren![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie jaloers was op zijn zwemcapaciteiten..
Vreemde opmerking.quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi dat we toen nog zo heerlijk naief waren
Mooi toch dat er tegenwoordig veel minder moeilijk over wordt gedaan?My friends all drive horses![]()
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij de zwemleraar van m'n dochter, maar hij schijnt getrouwd te zijn met een vrouw...#ontkenningsfase![]()
daar had ik het ook niet van doorquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was Freddie Mercury de eerste 'officiële' homo in de muziek![]()
Al vond ik I want to break free wel heel apart
Serieusquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Serieus? Zie je, ik mis het nog steeds hahahaha
Volgens mij nog niet zo lang uit de kast![]()
![]()
nah, in de muziek dan, zeg als voetballer maar eens dat je gay bentquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vreemde opmerking.
Mooi toch dat er tegenwoordig veel minder moeilijk over wordt gedaan?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die heeft echt kinderen en een vrouw als dekmantel.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ik bedoel meer in de zin dat je niet zo snel iemand in een hokje stoptequote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vreemde opmerking.
Mooi toch dat er tegenwoordig veel minder moeilijk over wordt gedaan?I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft echt kinderen en een vrouw als dekmantel.Misschien bi?
![]()
als de kinderen het huis uit zijn gaat ie losquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....![]()
We zijn er nog lang niet, maar vergeleken met de eighties zijn we as maatschappij op dit vlak een stuk toleranter geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, in de muziek dan, zeg als voetballer maar eens dat je gay bentMy friends all drive horses![]()
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie teruglooptquote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zijn er nog lang niet, maar vergeleken met de eighties zijn we as maatschappij op dit vlak een stuk toleranter geworden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nah doet 't met zijn kapper, gezien zijn haar.quote:
Wel een leuke vent.
Wat doet dit pestnummer zo hoog?
-Scorpion_17![]()
en dat is een slechte zaak.quote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie teruglooptI love music |Ajax forever
Dit is echt een uur om naar bed te gaan zodat je een beter uur eerder mee kunt pakken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
die snapte ik destijds al wel, maar wat een engnek was die gastquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snapten jullie die clip van Bronski Beat dan wel?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daar heb ik op gestemdquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet van door![]()
Al vond ik I want to break free wel heel apart
Meerdere homo's trouwens![]()
![]()
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie terugloopt
Hoewel.. ik denk dat sociale media een intolerante groep een heeel luide stem heeft gegeven. En dat het elkaar een beetje versterkt.
Maar we dwalen af. Er is een wedstrijd...My friends all drive horses![]()
Het is een wedstrijd ik ken hier een betere versie van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die vond ik een beetje tegenvallen na Radio Gagaquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet van door![]()
Al vond ik I want to break free wel heel apart![]()
Ik denk vooral dat de mensen die 'tegen' zijn harder schreeuwen, niet dat het er meer zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?![]()
![]()
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.quote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?
Maar ja...I love music |Ajax forever
klopt, beetje het minder minder effectquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de mensen die 'tegen' zijn harder schreeuwen, niet dat het er meer zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zoek het filmpje eens op waar een random straatmuzikant Smalltown Boy zingt en de zanger van Bronski Beat langs loopt en mee begint te zingen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die snapte ik destijds al wel, maar wat een engnek was die gast
Fantastisch!
Ik bedoel dus dat ik op meerdere homo's heb gestemd, niet dat meerdere homo's op Queen gestemd hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd
Meerdere homo's trouwens![]()
![]()
Valt wel mee. Tegenwoordig wordt voornamelijk van werkelijk elke mug een olifant gemaakt en slaan er meerdere talkshows dan heel graag een slaatje uit waardoor het actueel lijkt en mensen voor een week een mening erover denken te moeten hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.
Maar ja...
Om het daarna weer volledig los te laten...![]()
ik denk dat beide waar isquote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik op meerdere homo's heb gestemd, niet dat meerdere homo's op Queen gestemd hebben
De schreeuwers hebben makkelijker een podium tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, beetje het minder minder effect
Maar goed, genoeg daarover![]()
![]()
Peter la...... Is dat niet die weerman?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, maar omdat ik begon over dat ik erop gestemd had zou het kunnen lezen als dat behalve ik er meerdere zijnquote:![]()
![]()
nou ik vind de meningen toch een stuk minder genuanceerd dan pakweg 15 jaar geleden. En ook zijn die meningen vaak niet op feiten gebaseerd.quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tegenwoordig wordt voornamelijk van werkelijk elke mug een olifant gemaakt en slaan er meerdere talkshows dan heel graag een slaatje uit waardoor het actueel lijkt en mensen voor een week een mening erover denken te moeten hebben om het daarna weer volledig los te laten.I love music |Ajax forever
Even erotisch danzen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Harold Melvin en Thelma Houston zongen dit beter en staan er allebei niet in. Schande.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
![]()
Tegenwoordig kan iedereen z'n mening in een dronken bui zonder na te denken op Facebook of FOK! plempen...daardoor lijkt het allemaal veel intoleranter te worden. Denk dat het in de praktijk wel meevalt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.
Maar ja...![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
positieve discriminatiequote:Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Martinello het volgende:
Harold Melvin en Thelma Houston zongen dit beter en staan er allebei niet in. Schande.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ken het filmpjequote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek het filmpje eens op waar een random straatmuzikant Smalltown Boy zingt en de zanger van Bronski Beat langs loopt en mee begint te zingen.
Fantastisch!
Je vraagt je bijna af of het in scene is gezet
En zijn ook een aantal filmpjes van Bruce die tussen wat optredens door gewoon vrolijk op staat gaat spelen![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Café bijna dicht en ze gaan opeens los![]()
![]()
Worden daar ook FOK! Meets gehouden?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
2 uurquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijn![]()
ik hoop dat je gelijk hebt, ik hoop het echt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen z'n mening in een dronken bui zonder na te denken op Facebook of FOK! plempen...daardoor lijkt het allemaal veel intoleranter te worden. Denk dat het in de praktijk wel meevalt.
wij proberen onze kinderen in elk geval wel te leren niet zomaar iets of iemand te veroordelen.I love music |Ajax forever
Nee dat was mijn eigen typfout.. 06.00 open..quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijn
-Scorpion_17![]()
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Om twee uur dicht, zes uur weer openquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijnRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
zekerquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.
*kijkt op van de borrel* nu je het zegt, en ik mag eigenlijk niet drinkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.maar tis een rare week vind ik altijd dus tsja.
-Scorpion_17![]()
Heb ik meestal op vrije dagenquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat was mijn eigen typfout.. 06.00 open..Ach, er moet ook worden schoongemaakt denk ik danquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Om twee uur dicht, zes uur weer open![]()
![]()
Als ik een testbeeld blazer had kon ik ook alle vrouwen hosselen..quote:
ben het elke dag wel van plan, het komt er alleen nooit zo van.quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.
Kom niet verder dan een paar drankjes
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zie je ze ook doen, frisjes aanvullen enzo.. maar 24/7 open lijkt me leuker.quote:Op zondag 27 december 2015 01:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Ach, er moet ook worden schoongemaakt denk ik danT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Thuis. Mooie discussie. Nederland is minder tolerant dan jullie denken.
In een recent onderzoek over Gay Happiness van planetromeo is gebleken dat Nederland wel bij de top hoort, maar dat dat alsnog niet veel voorstelt.
https://www.planetromeo.com/en/lgbt/gay-happiness-index/
In dit artikel gaan ze er dieper op in: http://cult.tpo.nl/column(...)and-niet-al-te-best/
38 procent van de Nederlandse respondenten voelt zich ongemakkelijk om in het openbaar hand in hand met een man te lopen; 43 procent om in het openbaar een man te zoenen. 29 procent ervaart enige vorm van discriminatie binnen de familie; een kwart op het werk. Meer dan helft is wel eens uitgescholden en tien procent was het slachtoffer van zware lichamelijke mishandeling.![]()
Meer ook vanwege de film.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
life goalsquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik een testbeeld blazer had kon ik ook alle vrouwen hosselen..![]()
![]()
Ja, al is het maar om te zien wat voor types er om half vijf staan te dansenquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie je ze ook doen, frisjes aanvullen enzo.. maar 24/7 open lijkt me leuker.![]()
![]()
triest en van de meeste mannen hypocriet, want die vinden twee vrouwen weer niet erg.quote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
In een recent onderzoek over Gay Happiness van planetromeo is gebleken dat Nederland wel bij de top hoort, maar dat dat alsnog niet veel voorstelt.
In dit artikel gaan ze er dieper op in: http://cult.tpo.nl/column(...)and-niet-al-te-best/
38 procent van de Nederlandse respondenten voelt zich ongemakkelijk om in het openbaar hand in hand met een man te lopen; 43 procent om in het openbaar een man te zoenen. 29 procent ervaart enige vorm van discriminatie binnen de familie; een kwart op het werk. Meer dan helft is wel eens uitgescholden en tien procent was het slachtoffer van zware lichamelijke mishandeling.I love music |Ajax forever
Ik schrik hier een beetje vanquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
38 procent van de Nederlandse respondenten voelt zich ongemakkelijk om in het openbaar hand in hand met een man te lopen; 43 procent om in het openbaar een man te zoenen. 29 procent ervaart enige vorm van discriminatie binnen de familie; een kwart op het werk. Meer dan helft is wel eens uitgescholden en tien procent was het slachtoffer van zware lichamelijke mishandeling.
-Scorpion_17![]()
Ik wou hem maken, maar dacht... te flauw.quote:
Blij dat ie toch ingekopt is!My friends all drive horses![]()
Half Fok!quote:Op zondag 27 december 2015 01:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, al is het maar om te zien wat voor types er om half vijf staan te dansen
-Scorpion_17![]()
Meer gevoel. Nederlandse homotoeristen voelen zich in landen waar meer problemen zijn veiliger. Omdat ze het dagelijks leven niet kennen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
triest en van de meeste mannen hypocriet, want die vinden twee vrouwen weer niet erg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |