Prachtig land.quote:
Dit stond ooit op 412 #Klassiekerquote:
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.quote:
Ik vind het mooi gezongen. Dat ze 12 is doet daar niets aan af.quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.
Krijg even het heen en weer.
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het mooi gezongen. Dat ze 12 is doet daar niets aan af.
Jij kende nog geen liefde toen je 12 was?quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een meisje van 12 dat over liefde zingt.
Krijg even het heen en weer.
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
Geen lekker wijf trouwens. Die gaat haar tienjarigjubileum in de TOP nooit meemaken.
ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.
Het origineel heeft tenminste echte emotie.
Dis je nu z'n linkerhand?quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kende nog geen liefde toen je 12 was?
Zou strafbaar moeten zijn.quote:
Ik hoor het de machinist al zeggen : "Watskebirdy?"quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.
Birdy op 1.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij ze zichzelf voor een trein gooit.
Stiekem wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor het de machinist al zeggen : "Watskebirdy?"
Wel heel lastig te definiëren wanneer iets 'echt' is. Het is in ieder geval geen argument om iets per definitie af te wimpelen als kut.quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is totaal nep gezongen. Geveinsde emotie.
Het origineel heeft tenminste echte emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |