Ja, maar omdat ik begon over dat ik erop gestemd had zou het kunnen lezen als dat behalve ik er meerdere zijnquote:
nou ik vind de meningen toch een stuk minder genuanceerd dan pakweg 15 jaar geleden. En ook zijn die meningen vaak niet op feiten gebaseerd.quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tegenwoordig wordt voornamelijk van werkelijk elke mug een olifant gemaakt en slaan er meerdere talkshows dan heel graag een slaatje uit waardoor het actueel lijkt en mensen voor een week een mening erover denken te moeten hebben om het daarna weer volledig los te laten.
Tegenwoordig kan iedereen z'n mening in een dronken bui zonder na te denken op Facebook of FOK! plempen...daardoor lijkt het allemaal veel intoleranter te worden. Denk dat het in de praktijk wel meevalt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.
Maar ja...
positieve discriminatiequote:Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Martinello het volgende:
Harold Melvin en Thelma Houston zongen dit beter en staan er allebei niet in. Schande.
Ken het filmpjequote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek het filmpje eens op waar een random straatmuzikant Smalltown Boy zingt en de zanger van Bronski Beat langs loopt en mee begint te zingen.
Fantastisch!
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Café bijna dicht en ze gaan opeens los
2 uurquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna dicht? Ik las hier gisteren dat ze tot zes uur open zouden zijn
ik hoop dat je gelijk hebt, ik hoop het echt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen z'n mening in een dronken bui zonder na te denken op Facebook of FOK! plempen...daardoor lijkt het allemaal veel intoleranter te worden. Denk dat het in de praktijk wel meevalt.
Nee dat was mijn eigen typfout.. 06.00 open..quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Om twee uur dicht, zes uur weer openquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
zekerquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.
*kijkt op van de borrel* nu je het zegt, en ik mag eigenlijk niet drinkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie tijdens deze dagen ook niet zoiets van, het is elke dag feest ik ga elke avond zuipen. Zoiets heb ik dan wel, zeg maar.
Heb ik meestal op vrije dagenquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat was mijn eigen typfout.. 06.00 open..
Ach, er moet ook worden schoongemaakt denk ik danquote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Om twee uur dicht, zes uur weer open
Als ik een testbeeld blazer had kon ik ook alle vrouwen hosselen..quote:
ben het elke dag wel van plan, het komt er alleen nooit zo van.quote:Op zondag 27 december 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Zie je ze ook doen, frisjes aanvullen enzo.. maar 24/7 open lijkt me leuker.quote:Op zondag 27 december 2015 01:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Ach, er moet ook worden schoongemaakt denk ik dan
Meer ook vanwege de film.quote:
life goalsquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik een testbeeld blazer had kon ik ook alle vrouwen hosselen..
Ja, al is het maar om te zien wat voor types er om half vijf staan te dansenquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie je ze ook doen, frisjes aanvullen enzo.. maar 24/7 open lijkt me leuker.
triest en van de meeste mannen hypocriet, want die vinden twee vrouwen weer niet erg.quote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis. Mooie discussie. Nederland is minder tolerant dan jullie denken.
In een recent onderzoek over Gay Happiness van planetromeo is gebleken dat Nederland wel bij de top hoort, maar dat dat alsnog niet veel voorstelt.
https://www.planetromeo.com/en/lgbt/gay-happiness-index/
In dit artikel gaan ze er dieper op in: http://cult.tpo.nl/column(...)and-niet-al-te-best/
38 procent van de Nederlandse respondenten voelt zich ongemakkelijk om in het openbaar hand in hand met een man te lopen; 43 procent om in het openbaar een man te zoenen. 29 procent ervaart enige vorm van discriminatie binnen de familie; een kwart op het werk. Meer dan helft is wel eens uitgescholden en tien procent was het slachtoffer van zware lichamelijke mishandeling.
Ik schrik hier een beetje vanquote:Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis. Mooie discussie. Nederland is minder tolerant dan jullie denken.
In een recent onderzoek over Gay Happiness van planetromeo is gebleken dat Nederland wel bij de top hoort, maar dat dat alsnog niet veel voorstelt.
https://www.planetromeo.com/en/lgbt/gay-happiness-index/
In dit artikel gaan ze er dieper op in: http://cult.tpo.nl/column(...)and-niet-al-te-best/
38 procent van de Nederlandse respondenten voelt zich ongemakkelijk om in het openbaar hand in hand met een man te lopen; 43 procent om in het openbaar een man te zoenen. 29 procent ervaart enige vorm van discriminatie binnen de familie; een kwart op het werk. Meer dan helft is wel eens uitgescholden en tien procent was het slachtoffer van zware lichamelijke mishandeling.
Ik wou hem maken, maar dacht... te flauw.quote:
Half Fok!quote:Op zondag 27 december 2015 01:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, al is het maar om te zien wat voor types er om half vijf staan te dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |