mooiquote:
nou zegquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
door mijn posts in de geerd sc is deze sc nu slachtoffer van de uitzaaiing van die kanker
ik zal het niet meer doen
heb liever invasie van heel Geerd SC dan jouquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
door mijn posts in de geerd sc is deze sc nu slachtoffer van de uitzaaiing van die kanker
Je kan er niks aan doen man, ik begrijp het. De zondvloed kan elk moment komen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
Opnieuw TR gemacht want Geerd SC vergeleken met kankerquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij moet iemand hier nodig opgenomen worden in Delta bij Bob
jij*quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever invasie van heel Geerd SC dan jou
johquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opnieuw TR gemacht want Geerd SC vergeleken met kanker
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.quote:
er is hier helemaal geen vredequote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.
De Paint Zoon heeft gesproken!quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.
Het is Geerd voor jou, en ik ben in rouw. Ja ze zijn in een dwaling vervallen, maar ze staan nog altijd boven jou. Als Geerd terug komt, en toch niet gestorven blijkt zal hij met je afrekenen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je hebt gelijk
geerd sc is erger dan dat
Ja maar jij bent dan ook gvd een Chinees, wat verwacht je?quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
er is hier helemaal geen vrede
ik kom binnen en iedereen is tegen me
vrede?quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook gvd een Chinees, wat verwacht je?
ik niet man wij zijn de outlawsquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
er is hier helemaal geen vrede
ik kom binnen en iedereen is tegen me
jimmy!quote:
vgm ben jij een trollkloonquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is Geerd voor jou, en ik ben in rouw. Ja ze zijn in een dwaling vervallen, maar ze staan nog altijd boven jou. Als Geerd terug komt, en toch niet gestorven blijkt zal hij met je afrekenen.
dat je 1200 kilo weegt zegt niets over het gewicht van je woordenquote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik breng het zwaar en niets anders.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
dat je 1200 kilo weegt zegt niets over het gewicht van je woorden
just saying
Als dat zo is, iets met stenen en ezels.quote:
je gaat een ezel stenigen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als dat zo is, iets met stenen en ezels.
nee leg uitquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van de Stalin UI weet je wel af maar niet van Jimmy? ok dan
zou wel even laten checken achter de schermenquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als dat zo is, iets met stenen en ezels.
quote:
jammer dat jij geen blauw bent, anders had je t zelf kunnen doenquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel even laten checken achter de schermen
verkeerde SCquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg.
Ik was tosti vretende
viesdik jijquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was tosti vretende
dikzakquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was tosti vretende
HAHAHAHAHA deadprez als mod ja hoor geloof je het zelf?quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat jij geen blauw bent, anders had je t zelf kunnen doen
ik laat anderen graag het werk doenquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat jij geen blauw bent, anders had je t zelf kunnen doen
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerdquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA deadprez als mod ja hoor geloof je het zelf?
dit ja.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA deadprez als mod ja hoor geloof je het zelf?
mij ook dus beter nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerd
ik heb meer connecties dan de buslijnquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja.
je moet gewoon connecties hebben en dan hoef je niet eens mod te zijn.
dat zou jij niet willenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerd
quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ik heb meer connecties dan de buslijn
stoer he?
hey Willy mi amorequote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
Deadprez is goeie mod, heeft ie ook meteen iets van werk.
misschien kan danny zelfs subsidie krijgen voor mequote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
quote:
die boi gaat iedereen die niet gutmensch is een note gevenquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
als dat zo zou zijn kreeg hij ook wel subsidie voor zichzelfquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kan danny zelfs subsidie krijgen voor me
Je was weer naar school toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou oké het was gezellig in de korte tijd dat je er wasquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn kreeg hij ook wel subsidie voor zichzelf
vieze hypocriet dat het is
Danny is een beetje een ouwe zeikerd geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zit verkeerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen plaatjes met bier en tieten ziet weet je dat je verkeerd zit
ga je weg?quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou oké het was gezellig in de korte tijd dat je er was
je loopt beetje achterquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je was weer naar school toch?
Het is hard aanpoten, zeker mobielquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
Neehoor, want ik ben ook geen gutmensch.quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die boi gaat iedereen die niet gutmensch is een note geven
dikzakquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was tosti vretende
jij verdient wel notequote:Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neehoor, want ik ben ook geen gutmensch.
Kies je zelf voorquote:
Als het maar niet de ectobilletjes van Opsonisatie zijn.quote:
Voor wat?quote:
Ja dat krijg je als je een half jaar met sabbatical gaatquote:Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
je loopt beetje achter
heb zelfs werk gehad in de tussentijd
Nee jij steekt zijn huis in de fik wanneer je ziet dat je een note erbij hebt gekregenquote:Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neehoor, want ik ben ook geen gutmensch.
ga gewoon wegquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als het maar niet de ectobilletjes van Opsonisatie zijn.
heb beeldmateriaal nodig voordat ik hier antwoord op geefquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als het maar niet de ectobilletjes van Opsonisatie zijn.
Wie is Sam?quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zeg jullie 1 ding
SamCousCous en die MadeInChina vertonen veel overeenkomsten
Gr gr
Neehoorquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee jij steekt zijn huis in de fik wanneer je ziet dat je een note erbij hebt gekregen
Dat is waarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |