ik laat anderen graag het werk doenquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat jij geen blauw bent, anders had je t zelf kunnen doen
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerdquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA deadprez als mod ja hoor geloof je het zelf?
dit ja.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA deadprez als mod ja hoor geloof je het zelf?
mij ook dus beter nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerd
ik heb meer connecties dan de buslijnquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja.
je moet gewoon connecties hebben en dan hoef je niet eens mod te zijn.
dat zou jij niet willenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst FA, dan had die jou in de eerste min eraf geflikkerd
quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ik heb meer connecties dan de buslijn
stoer he?
hey Willy mi amorequote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
Deadprez is goeie mod, heeft ie ook meteen iets van werk.
misschien kan danny zelfs subsidie krijgen voor mequote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
quote:
die boi gaat iedereen die niet gutmensch is een note gevenquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Willoow het volgende:
als dat zo zou zijn kreeg hij ook wel subsidie voor zichzelfquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kan danny zelfs subsidie krijgen voor me
Je was weer naar school toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou oké het was gezellig in de korte tijd dat je er wasquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn kreeg hij ook wel subsidie voor zichzelf
vieze hypocriet dat het is
Danny is een beetje een ouwe zeikerd geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zit verkeerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen plaatjes met bier en tieten ziet weet je dat je verkeerd zit
ga je weg?quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou oké het was gezellig in de korte tijd dat je er was
je loopt beetje achterquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je was weer naar school toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |