mooiquote:
nou zegquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
door mijn posts in de geerd sc is deze sc nu slachtoffer van de uitzaaiing van die kanker
ik zal het niet meer doen
heb liever invasie van heel Geerd SC dan jouquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
door mijn posts in de geerd sc is deze sc nu slachtoffer van de uitzaaiing van die kanker
Je kan er niks aan doen man, ik begrijp het. De zondvloed kan elk moment komen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
Opnieuw TR gemacht want Geerd SC vergeleken met kankerquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef MadeInChina het volgende:
sorry jongens
quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij moet iemand hier nodig opgenomen worden in Delta bij Bob
jij*quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever invasie van heel Geerd SC dan jou
johquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opnieuw TR gemacht want Geerd SC vergeleken met kanker
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.quote:
er is hier helemaal geen vredequote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.
De Paint Zoon heeft gesproken!quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is vrede gesticht en sommigen hebben er wat moeite mee.
Het is Geerd voor jou, en ik ben in rouw. Ja ze zijn in een dwaling vervallen, maar ze staan nog altijd boven jou. Als Geerd terug komt, en toch niet gestorven blijkt zal hij met je afrekenen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je hebt gelijk
geerd sc is erger dan dat
Ja maar jij bent dan ook gvd een Chinees, wat verwacht je?quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
er is hier helemaal geen vrede
ik kom binnen en iedereen is tegen me
vrede?quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook gvd een Chinees, wat verwacht je?
ik niet man wij zijn de outlawsquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
er is hier helemaal geen vrede
ik kom binnen en iedereen is tegen me
jimmy!quote:
vgm ben jij een trollkloonquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is Geerd voor jou, en ik ben in rouw. Ja ze zijn in een dwaling vervallen, maar ze staan nog altijd boven jou. Als Geerd terug komt, en toch niet gestorven blijkt zal hij met je afrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |