Maar het was iemand die mij nog nooit gesproken had (ook niet digitaal) en ik was nog niet out toen hij het zeiquote:
Kan alsnog zonder bril.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Rez is stekeblind zonder hulpmiddelen.
Pokkelmans is raar imo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nop, anders had ik dat wel gedaan. Daarna van alle 4 de slachtoffers 3,50 eisen voor mijn goedheid en nog 24 cent winst gemaakt ook. Hopsa.![]()
Pokkelmans zou die deal trouwens serieus wel zien zitten, denk ik. Maar regel het maar, aanbieding op Steam is er tot 4 januari. Als je het niet hebt wanneer we gaan bieren slaat Kaas je in elkaar.
Hij dacht wss gewoon 'Echt twink, dus gay.' Dacht ik ook, bleek ook waar te zijn nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar het was iemand die mij nog nooit gesproken had (ook niet digitaal) en ik was nog niet out toen hij het zei
Klinkt als een douchebag, swipen naar links.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Iemand zei aan m'n houding op een foto te kunnen zien dat ik hommo ben
Dat kan toch niet, ik stond niet eens gay ofzo
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij dacht wss gewoon 'Echt twink, dus gay.' Dacht ik ook, bleek ook waar te zijn nog.
Nee het is een aardige kerelquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als een douchebag, swipen naar links.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nop, anders had ik dat wel gedaan. Daarna van alle 4 de slachtoffers 3,50 eisen voor mijn goedheid en nog 24 cent winst gemaakt ook. Hopsa.![]()
Pokkelmans zou die deal trouwens serieus wel zien zitten, denk ik. Maar regel het maar, aanbieding op Steam is er tot 4 januari. Als je het niet hebt wanneer we gaan bieren slaat Kaas je in elkaar.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Kaas- het volgende:
Rez, quote even voor Bram dat Bob net "bier" als werkwoord gebruikte.
quote:
Ik had gelijk, geef toe.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een aardige kerel
(en geen tinder)
Nee, was echt series enkel omdat ik dacht dat je twink was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had ook gelijk
Maar waarschijnlijk waren m'n posts toen al gay
Later Kaas.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Vriend stapt in bed, doei lieve mensen.
Maar hetero's kunnen ook twinks zijn tochquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was echt series enkel omdat ik dacht dat je twink was.
[..]
Later Kaas.
Gozer die vond dat 'bieren' als werkwoord onzin was.quote:
Uhm, nee, denk het niet dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar hetero's kunnen ook twinks zijn toch
Dus je bent alleen een twink als je die lichaamskenmerken hebt EN gay bent?quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Vriend stapt in bed, doei lieve mensen.
Twink is gay slang, dus denk het. Aan de andere kant, Johnny Rapid is hetero.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je bent alleen een twink als je die lichaamskenmerken bent EN gay bent?
Homo dat het is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer die vond dat 'bieren' als werkwoord onzin was.
Die vond ik vroeger wel cutequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twink is gay slang, dus denk het. Aan de andere kant, Johnny Rapid is hetero.
Ik hoorde mijn moeder aan mijn broertje vragen, toen hij zijn jas aantrok, "Ga je peuken" ... is dat normaal of moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer die vond dat 'bieren' als werkwoord onzin was.
Gewoon alsnog op zijn schoot gaan zitten. Altijd prijs.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Een (best leuke) jongen maakte in de trein een stoel voor me vrij zodat ik kon zitten.
For future reference, wat doe ik daarna, afgezien van dankjewel zeggen en gaan zitten?
Praatje aanknopen en als hij dreigt op te staan zijn nummer vragen om het gesprek nog eens af te maken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Een (best leuke) jongen maakte in de trein een stoel voor me vrij zodat ik kon zitten.
For future reference, wat doe ik daarna, afgezien van dankjewel zeggen en gaan zitten?
Hij is nog steeds best lekker. Die scene van hem en Paul Wagner, sowieso Paul Wagner.quote:
Oud voelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn moeder aan mijn broertje vragen, toen hij zijn jas aantrok, "Ga je peuken" ... is dat normaal of moet ik me zorgen maken?
Ik was al blij dat ik één naam kende want verder zegt het me allemaal niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is nog steeds best lekker. Die scene van hem en Paul Wagner, sowieso Paul Wagner.
Google het.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik één naam kende want verder zegt het me allemaal niks
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Rezania het volgende:
Tevens heb ik Rise of Nations gekocht, maar nog even wachten tot mijn stream is afgelopen.
Ja, ik heb jeuk, beetje onderaan, in de buurt van mijn prostaat. Kan er niet goed bij, help?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaquote:
En anders had hij zijn tas gewoon laten staan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaMaar hij zei iets van "Met kerst hoeft niemand te staan".
Op je telefoon Grindr bekijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar hetero's kunnen ook twinks zijn toch
'en alleen te slapen? ...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaMaar hij zei iets van "Met kerst hoeft niemand te staan".
Ken je dat broertje van zijn vriend?quote:
Oef, echte leven dus te moeilijk voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Nou, die twins zou ik niet uit mijn bed schoppen, zeker niet zelfs.quote:
quote:
quote:
Te dronken en moe, maar heeft me een massage op de massagetafel van een uur beloofd voor morgen.quote:
Extern en inwendig?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te dronken en moe, maar heeft me een massage op de massagetafel van een uur beloofd voor morgen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Op je telefoon Grindr bekijken.
Ja, same here, daarom vraag ik het ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef, echte leven dus te moeilijk voor mij.
'wifi in de trein'quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet toch eens een dataplan gaan nemen dan.
Jezus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb jeuk, beetje onderaan, in de buurt van mijn prostaat. Kan er niet goed bij, help?
Niet in die fucking sprintersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
Hoe weet jij hoe ik offline klink?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus.Online klonk je soms echt als een foute vieze homo.
![]()
Bij een dreigement moet je altijd on-point blijven.quote:
Ik heb 10GB per maand.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet toch eens een dataplan gaan nemen dan.
Met een lange afstands relatie. Groningen > Amsterdamquote:
Heel Hilversum is homo, hoe is dit nieuw?quote:
Met al je tumblr-bezoek...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb 10GB per maand.
Krijg je dat op?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb 10GB per maand.
Hoe is dat lange afstand? Dat is twee uur treinen, max.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een lange afstands relatie. Groningen > Amsterdam
Tjaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe is dat lange afstand? Dat is twee uur treinen, max.
Paul de Leeuwquote:
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo specifiek over gehad eigenlijk, maar massages eindigen meestal hetzelfde.
Hihi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.
Is het een leuke? Anders vraag je of hij eens wil gaan liggen onder alleen een handdoekje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.
Dat is wel een opluchtingquote:
Openingspost?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus dat is die dude uit je OP.
Ik heb geen OPquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus dat is die dude uit je OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |