Deal. Wel een incentive om te verliezen dan.quote:zaterdag 26 december 2015 @ 18:45 • 300
Rezania
6s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.
Doen we wel naast je bed dan, veiliger om om te vallen.
Ja man, Beverwijk de gekste jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:51 schreef Renesite het volgende:
Is de Bazaar in Beverwijk een beeeeeetje leuk?
Oh, wat mag de winnaar bij de verliezer doen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deal. Wel een incentive om te verliezen dan.
Check je telefoon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wat mag de winnaar bij de verliezer doen dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man, Beverwijk de gekste jeweetzelluf.
Regel vervoer en ga er maximaal zuipen, want enkel dat kan je dag redden ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]! Ik mot vanuut Grunn doar henne rije (man gaat met vriendin en mn date voor morgen heeft ziek afgemeld dus ik heb niks
)
Ik hoor wisselende geluiden. Er gaat ook een vrouw mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Regel vervoer en ga er maximaal zuipen, want enkel dat kan je dag redden ben ik bang.
vrouwen -1quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor wisselende geluiden. Er gaat ook een vrouw mee.
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Rezania het volgende:
Net even AoE II HD proberen te spelen, maar man wat is die campaign langzaam zeg. Moet ik gvd van de ene kant van de map naar de andere kant lopen zonder dat ik invloed over tijd heb. Geen geduld voor hoor.
Nee man, altijd snel. Ben altijd op en neer, overal en nergens, ik kom en ik ga. En dan kom ik gewoon nog eens terug, voor de lol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.
Toen was dat vernieuwend, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Rezania het volgende:
Net even AoE II HD proberen te spelen, maar man wat is die campaign langzaam zeg. Moet ik gvd van de ene kant van de map naar de andere kant lopen zonder dat ik invloed over tijd heb. Geen geduld voor hoor.
Traag maar wel met diepgang?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.
En tegenwoordig ben ik gewend om gewoon + ingedrukt te houden terwijl ik ondertussen FOK! op mijn mobiel.quote:
Wacht even, wat is +?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegenwoordig ben ik gewend om gewoon + ingedrukt te houden terwijl ik ondertussen FOK! op mijn mobiel.
Dippen? Meestal ga ik bij dippen niet heel diep hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doorspoelen in de meeste spellen.
Nee man, veel te snel. Standje drie dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]![]()
Dan speel je de spellen verkeerd. Jeugd van tegenwoordig..![]()
EU4 doe je zeker ook de hele tijd op speed 5?
Niet?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dippen? Meestal ga ik bij dippen niet heel diep hoor.
Dan zit je chip onder een dikke laag saus, heb je meer saus dan chip. Dat is toch niet lekker?quote:
Ja, je moet naderhand niet gaan aflikken natuurlijk. Dat is vies.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zit je chip onder een dikke laag saus, heb je meer saus dan chip. Dat is toch niet lekker?
Je moet je eiwit op de één of andere manier binnen krijgen hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je moet naderhand niet gaan aflikken natuurlijk. Dat is vies.
campaigns zijn teveel gemicro met een paar units. Afgehaakt omdat er veel te weinig bouwen inzitquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer is eiwit enkelvoud?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je eiwit op de één of andere manier binnen krijgen hè.
Gewoon Rise of Nations doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Op het tweede niveau word ik al overlopen door de computer
dit wordt niks
HaxBallquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon Rise of Nations doen.
Of Haxball, daar ben je ook al zo'n succesnummer in.
Alleen lekkere hetero's zijn preuts inderdaad. En de moslims.quote:
En jij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen lekkere hetero's zijn preuts inderdaad. En de moslims.
Nu ben ik heel veel dingen, maar niet preuts.quote:
Nee klopt ook wel trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu ben ik heel veel dingen, maar niet preuts.
Sinds ik geen neuk meer geef (of juist wel hihi).quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eiwit enkelvoud?
Oh, maar ik wil eigenlijk niet enkel MP doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
campaigns zijn teveel gemicro met een paar units. Afgehaakt omdat er veel te weinig bouwen inzit
Je moet ook OEFENEN!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Op het tweede niveau word ik al overlopen door de computer
dit wordt niks
Oh, dat wil ik wel eens zien dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu ben ik heel veel dingen, maar niet preuts.
Ik zeg veel te vaak "Nu ben ik heel veel dingen, maar..." trouwens. Begint me op te vallen.quote:
Weet je welke game wél een leuke SP heeft?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil eigenlijk niet enkel MP doen.Nou ja.
Anders moet je voortaan 'Ik ben een alfa/econoom/socioloog, geen X!' zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zeg veel te vaak "Nu ben ik heel veel dingen, maar..." trouwens. Begint me op te vallen.
Rise of fucking Nations?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet je welke game wél een leuke SP heeft?
Je hebt wel meer van die irritante uitspraken vind ik altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zeg veel te vaak "Nu ben ik heel veel dingen, maar..." trouwens. Begint me op te vallen.
Aan de andere kant; misschien ben ik daarom wel zo leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt wel meer van die irritante uitspraken vind ik altijd.
En je schreeuwt.
Kurwa?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt wel meer van die irritante uitspraken vind ik altijd.
En je schreeuwt.
Een ego zo groot hebben dat het implodeerde tot een zwart gat is niet leuk hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan de andere kant; misschien ben ik daarom wel zo leuk.
Gozer, nee. Ik moet nog steeds EU4 meer spelen.quote:
Ik kan je verdragen zolang ik bier drink of je met een bokshandschoen tegen je harses kan meppen, is mijn ervaring. Dat is al heel wat toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan de andere kant; misschien ben ik daarom wel zo leuk.
Gozer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, nee. Ik moet nog steeds EU4 meer spelen.
Ik download het wel eerst voordat ik weer met een spel opgescheept zit wat ik niet begrijp en ook niet al te veel energie in wil steken om te begrijpen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gozer.![]()
Sommige dingen kun je niet laten lopen, soms is dat een lekkere twink, nu is het een aanbieding op RoN van Steam. Pakken die kans.
Volgens mij heb je jezelf bij die training echt verschrikkelijk op zitten winden dat je me NIET op m'n bek kon slaan, is het niet?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan je verdragen zolang ik bier drink of je met een bokshandschoen tegen je harses kan meppen, is mijn ervaring. Dat is al heel wat toch?
RoN is gewoon een RTS als AoE-2, maar 4 jaar later uitgebracht (en dat merk je) en met een unieke twist.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik download het wel eerst voordat ik weer met een spel opgescheept zit wat ik niet begrijp en ook niet al te veel energie in wil steken om te begrijpen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef Rezania het volgende:
Je had ook zo'n spel waarbij je in de prehistorie begon en in de toekomst eindigde. Hoe heet die ook al weer?
quote:
Ik heb een mondbeschermer voor je gekocht, dus nu kunnen we wel voor part 2 gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij heb je jezelf bij die training echt verschrikkelijk op zitten winden dat je me NIET op m'n bek kon slaan, is het niet?
Werkelijk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een mondbeschermer voor je gekocht, dus nu kunnen we wel voor part 2 gaan.
Really? En dat is dus weer speelbaar gemaakt?quote:
Ja, multiplayer en alles. Steam integrated shizzle.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Really? En dat is dus weer speelbaar gemaakt?
Sinds wanneer geldt bril = nerd? Ben ik dan geen nerd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef Peter het volgende:
Wat nerdy hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Grinder was te slutty?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
Dus, 5 dagen op tinder en ik heb van vier jongens nummers kunnen fixen. Is dat goed?
Het schijnt bizar moeilijk te zijn in de gayscene om nummers van mannen te scoren, dus dit is een prestatie van formaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
Dus, 5 dagen op tinder en ik heb van vier jongens nummers kunnen fixen. Is dat goed?
Chill, even kopen. Geen 4-pack, want ik weet niet aan wie ik het zou moeten geven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, multiplayer en alles. Steam integrated shizzle.
Wordt dat niet bijgeleverd op Tinder? Ook matig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Rezania het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het schijnt bizar moeilijk te zijn in de gayscene om nummers van mannen te scoren, dus dit is een prestatie van formaat.
Paxcon, Mortaxxx, Kaas-, Nick..quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chill, even kopen. Geen 4-pack, want ik weet niet aan wie ik het zou moeten geven.
?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wordt dat niet bijgeleverd op Tinder? Ook matig.
Nick? En dan heb ik niks voor mezelf dude. Kaas heeft tevens geen laptop waar hij het op kan spelen. En waarom koop jij het niet voor ons?quote:
Als je googelt op hot male nerd krijg je alleen brildragersquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer geldt bril = nerd? Ben ik dan geen nerd?
Ik wilde het serieus wel even voorschieten, maar ik heb het al, en dan mag het niet van Steam. (quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick? En dan heb ik niks voor mezelf dude. Kaas heeft tevens geen laptop waar hij het op kan spelen. En waarom koop jij het niet voor ons?
Dat zijn geen nerds.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je googelt op hot male nerd krijg je alleen brildragers
Nou, dan zal ik maar eens zwachtels en handschoenen gaan scoren. Gewoon lekker buiten neem ik aan?quote:
Wat? Mag je serieus niet alle vier de spellen weggeven?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde het serieus wel even voorschieten, maar ik heb het al, en dan mag het niet van Steam. ()
Waren maar een aantal voorbeelden. Pokkelmans kan ook nog.
Ik zocht 'hot male' afbeeldingen, geen verlepte stoffige autistische labratten..quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn geen nerds.
Dit is een nerd:
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook een bril?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer geldt bril = nerd? Ben ik dan geen nerd?
Hot male nerds bestaan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zocht 'hot male' afbeeldingen, geen verlepte stoffige autistische labratten..
Hele ouwe pic dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zag je op een foto met, vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het boeit me niet zo waar joh.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik maar eens zwachtels en handschoenen gaan scoren. Gewoon lekker buiten neem ik aan?
Nop, anders had ik dat wel gedaan. Daarna van alle 4 de slachtoffers 3,50 eisen voor mijn goedheid en nog 24 cent winst gemaakt ook. Hopsa.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Mag je serieus niet alle vier de spellen weggeven?
Tevens, pokkelmans? Motherfucking pokkelmans? Hell no!
Je stond gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Iemand zei aan m'n houding op een foto te kunnen zien dat ik hommo ben
Dat kan toch niet, ik stond niet eens gay ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |