Deal. Wel een incentive om te verliezen dan.quote:zaterdag 26 december 2015 @ 18:45 • 300
Rezania
6s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima gaan we die drinken. Eens kijken hoe lang je staan blijft.
Doen we wel naast je bed dan, veiliger om om te vallen.
Ja man, Beverwijk de gekste jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:51 schreef Renesite het volgende:
Is de Bazaar in Beverwijk een beeeeeetje leuk?
Oh, wat mag de winnaar bij de verliezer doen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deal. Wel een incentive om te verliezen dan.
Check je telefoon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wat mag de winnaar bij de verliezer doen dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man, Beverwijk de gekste jeweetzelluf.
Regel vervoer en ga er maximaal zuipen, want enkel dat kan je dag redden ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]! Ik mot vanuut Grunn doar henne rije (man gaat met vriendin en mn date voor morgen heeft ziek afgemeld dus ik heb niks
)
Ik hoor wisselende geluiden. Er gaat ook een vrouw mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Regel vervoer en ga er maximaal zuipen, want enkel dat kan je dag redden ben ik bang.
vrouwen -1quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor wisselende geluiden. Er gaat ook een vrouw mee.
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Rezania het volgende:
Net even AoE II HD proberen te spelen, maar man wat is die campaign langzaam zeg. Moet ik gvd van de ene kant van de map naar de andere kant lopen zonder dat ik invloed over tijd heb. Geen geduld voor hoor.
Nee man, altijd snel. Ben altijd op en neer, overal en nergens, ik kom en ik ga. En dan kom ik gewoon nog eens terug, voor de lol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.
Toen was dat vernieuwend, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:20 schreef Rezania het volgende:
Net even AoE II HD proberen te spelen, maar man wat is die campaign langzaam zeg. Moet ik gvd van de ene kant van de map naar de andere kant lopen zonder dat ik invloed over tijd heb. Geen geduld voor hoor.
Traag maar wel met diepgang?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soms is iets trager ook gewoon leuk he.
En tegenwoordig ben ik gewend om gewoon + ingedrukt te houden terwijl ik ondertussen FOK! op mijn mobiel.quote:
Wacht even, wat is +?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegenwoordig ben ik gewend om gewoon + ingedrukt te houden terwijl ik ondertussen FOK! op mijn mobiel.
Dippen? Meestal ga ik bij dippen niet heel diep hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |