quote:
quote:
Te dronken en moe, maar heeft me een massage op de massagetafel van een uur beloofd voor morgen.quote:
Extern en inwendig?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te dronken en moe, maar heeft me een massage op de massagetafel van een uur beloofd voor morgen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Op je telefoon Grindr bekijken.
Ja, same here, daarom vraag ik het ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef, echte leven dus te moeilijk voor mij.
'wifi in de trein'quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet toch eens een dataplan gaan nemen dan.
Jezus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb jeuk, beetje onderaan, in de buurt van mijn prostaat. Kan er niet goed bij, help?
Niet in die fucking sprintersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik steek zo een vuist in je reet.
Hoe weet jij hoe ik offline klink?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus.Online klonk je soms echt als een foute vieze homo.
![]()
Bij een dreigement moet je altijd on-point blijven.quote:
Ik heb 10GB per maand.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet toch eens een dataplan gaan nemen dan.
Met een lange afstands relatie. Groningen > Amsterdamquote:
Heel Hilversum is homo, hoe is dit nieuw?quote:
Met al je tumblr-bezoek...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb 10GB per maand.
Krijg je dat op?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb 10GB per maand.
Hoe is dat lange afstand? Dat is twee uur treinen, max.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een lange afstands relatie. Groningen > Amsterdam
Tjaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe is dat lange afstand? Dat is twee uur treinen, max.
Paul de Leeuwquote:
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo specifiek over gehad eigenlijk, maar massages eindigen meestal hetzelfde.
Hihi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.
Is het een leuke? Anders vraag je of hij eens wil gaan liggen onder alleen een handdoekje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn fysiotherapeut en ik verschillen wat dit betreft van mening.
Dat is wel een opluchtingquote:
Openingspost?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus dat is die dude uit je OP.
Ik heb geen OPquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dus dat is die dude uit je OP.
Uhm, bedoel UI.quote:
Naam van het programma dan, kijk ik wel terug later.quote:
Idd, veel te blond, waterstofperoxidehaar.quote:
Blond.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idd, veel te blond, waterstofperoxidehaar.
van die gaatjes wel. Diamantjes zijn bah.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen met oorbellen.Nee, gewoon nee.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stop eens met het posten van foto's van mijn HUSBAND TO BE
Earplugs?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
van die gaatjes wel. Diamantjes zijn bah.
Meldt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Blond en groene ogen is de beste combi.
Donkerblond tho.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Blond en groene ogen is de beste combi.
Ja. Bij bepaalde mensen erg mooiquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen met oorbellen.Nee, gewoon nee.
Het is alleen geen peut maar een peute. Mocht ik ooit een mannelijke krijgen is dat gewoon het eerste wat ik doe; reageert ie negatief zoek ik gewoon een ander.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het een leuke? Anders vraag je of hij eens wil gaan liggen onder alleen een handdoekje?
Gelukkig heb je weinig eisen verder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
Soms ook van die homo's op tinder, al ik zie dat ze zo'n gat in hun oor hebben gelijk nope.Gewoon ook maar iets in de oorlel is nope.
Peterrrrr <3quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Peter het volgende:
https://www.instagram.com/p/_DAgq9MgcT/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |