Hij is nog steeds best lekker. Die scene van hem en Paul Wagner, sowieso Paul Wagner.quote:
Oud voelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Een (best leuke) jongen maakte in de trein een stoel voor me vrij zodat ik kon zitten.
For future reference, wat doe ik daarna, afgezien van dankjewel zeggen en gaan zitten?
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn moeder aan mijn broertje vragen, toen hij zijn jas aantrok, "Ga je peuken" ... is dat normaal of moet ik me zorgen maken?
Ik was al blij dat ik één naam kende want verder zegt het me allemaal niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is nog steeds best lekker. Die scene van hem en Paul Wagner, sowieso Paul Wagner.
Google het.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik één naam kende want verder zegt het me allemaal niks
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Rezania het volgende:
Tevens heb ik Rise of Nations gekocht, maar nog even wachten tot mijn stream is afgelopen.
Ja, ik heb jeuk, beetje onderaan, in de buurt van mijn prostaat. Kan er niet goed bij, help?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaquote:
En anders had hij zijn tas gewoon laten staan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaMaar hij zei iets van "Met kerst hoeft niemand te staan".
Op je telefoon Grindr bekijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Een (best leuke) jongen maakte in de trein een stoel voor me vrij zodat ik kon zitten.
For future reference, wat doe ik daarna, afgezien van dankjewel zeggen en gaan zitten?
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar hetero's kunnen ook twinks zijn toch
'en alleen te slapen? ...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was minstens vijftien jaar jonger, jaMaar hij zei iets van "Met kerst hoeft niemand te staan".
Ken je dat broertje van zijn vriend?quote:
Oef, echte leven dus te moeilijk voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef wonderer het volgende:
Nou, die twins zou ik niet uit mijn bed schoppen, zeker niet zelfs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |