SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
volgende uur komt een mooie voor alle hippiesquote:![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
True Faith van New Order voor mij, of Da Funk van Daft Punkquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rockafellar Skank vind ik vreselijk maar dit is tamelijk geweldigFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik doe een gok: Aquariusquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende uur komt een mooie voor alle hippies![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga op dinsdagavond naar een kroeg met je vrienden. Vraag dit nummer aan. En dans net zoals in de videoclip. Ik wil wedden dat het personeel het daar jaren later nog over heeft.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Shit, begin je je dag weer, komt er meteeen zo'n gigantische kutplaat
Even wachten nog maar dan.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind vooral Right Here Right Now erg fijn, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:54 schreef laxus13 het volgende:
Rockafellar Skank vind ik vreselijk maar dit is tamelijk geweldig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zo moeilijk was ie niet he?!quote:I love music |Ajax forever
Staat Ricky er ook in?quote:![]()
Zonder lijst wel iets lastigerquote:
Ik ga een Facebook actie starten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
of The Beautiful Southquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:55 schreef cafca het volgende:
Dit is best mooi, maar waarom staan the Housemartins niet in de lijst?
Terechte facebookactiequote:Op zaterdag 26 december 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga een Facebook actie starten.![]()
Technohead...quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende uur komt een mooie voor alle hippies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen ben ff de hond uitlaten
Tot strakkies
For you, there'll be no more crying.
die is wel leuk jaquote:
Mensen die een bericht inspreken en dan roepen, HALLO HIER SPREEKT KEES IK GENIET VAN DE TOP 2000 OK DOEI
Wat hebben wij daar nou aan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En waarom staan Pizzaman, Mighty Dub Katz, Beats International en Freak Power er niet inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Freak Powerquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En waarom staan Pizzaman, Mighty Dub Katz, Beats International en Freak Power er niet in
Ff wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En waarom staan Pizzaman, Mighty Dub Katz, Beats International en Freak Power er niet in
nog ff wachten
Pizza!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We'll meet again
We'll meet again,
Don't know where,
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
Keep smiling through,
Just like you always do
Till the blue skies drive the dark clouds far away
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kees heeft misschien wel op pokemon gestemd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die een bericht inspreken en dan roepen, HALLO HIER SPREEKT KEES IK GENIET VAN DE TOP 2000 OK DOEI
Wat hebben wij daar nou aan.![]()
MET EEEN QUUUUUUUUUU
Die muis mag wel eens een nieuw wattenstaafje pakkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ff wachten
nog ff wachten
Pizza!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1645 The Elephant Song Kamahl 1975
1644 Aquarius / Let The Sunshine In The 5th Dimension 1969
1643 We'll Meet Again Vera Lynn 1939
1642 Adventure of a Lifetime Coldplay 2015
1641 Heavy Cross Gossip 2009
1640 A Little Less Conversation Elvis vs JXL 2002
1639 Sadeness Part 1 Enigma 1990
1638 Love Games Level 42 1981
1637 Fly Like An Eagle Steve Miller Band 1976
1636 When You Say Nothing At All Ronan Keating 1999
1635 Born To Be Alive Patrick Hernandez 1979
1634 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart 1977
1633 Sky And Sand Paul Kalkbrenner 2008![]()
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kees heeft misschien wel op pokemon gestemd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het meest cynische commerciële ziel aan de duivel verkopende uitmelkliedje van Coldplay OOIT.
Kap er alsjeblieft mee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
http://www.nporadio2.nl/n(...)ouwen-in-de-top-2000
Dit is waarom vrouwen niet meer zouden mogen stemmen..I love music |Ajax forever
1645 The Elephant Song Kamahl 1975![]()
1644 Aquarius / Let The Sunshine In The 5th Dimension 1969![]()
1643 We'll Meet Again Vera Lynn 1939![]()
1642 Adventure of a Lifetime Coldplay 2015![]()
1641 Heavy Cross Gossip 2009![]()
1640 A Little Less Conversation Elvis vs JXL 2002![]()
1639 Sadeness Part 1 Enigma 1990![]()
1638 Love Games Level 42 1981![]()
1637 Fly Like An Eagle Steve Miller Band 1976![]()
1636 When You Say Nothing At All Ronan Keating 1999![]()
1635 Born To Be Alive Patrick Hernandez 1979![]()
1634 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart 1977![]()
![]()
Does anybody here remember Vera Lynn?quote:
Remember how she said that
We would meet again
Some sunny day?
Vera! Vera!
What has become of you
Does anybody else in here
Feel the way I do?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
As usual.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:59 schreef Dven het volgende:
Veel Top2000 in de top 20 van FOK gisteren
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soberso Coldplayquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Het meest cynische commerciële ziel aan de duivel verkopende uitmelkliedje van Coldplay OOIT.
Kap er alsjeblieft mee.
Trotste mama van Ambar
Om 1 uur gaan we hier lunchen, dus waarschijnlijk ben ik dan niet op tijd terug voor Lola Montez (behalve als we beneden ook de top 2000 aanzetten)![]()
CdB in de mannen top 10. dat is misschien nog wel veel klachtwaardigerquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
Dit is waarom vrouwen niet meer zouden mogen stemmen..
Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee dat is dus Patrick Hernandezquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Kamahl, de leukste baggerplaat van de dag!
1645 The Elephant Song Kamahl 1975
1644 Aquarius / Let The Sunshine In The 5th Dimension1969
1643 We'll Meet Again Vera Lynn 1939
1641 Heavy Cross Gossip 2009
1640 A Little Less Conversation Elvis vs JXL 2002
1639 Sadeness Part 1 Enigma 1990
1638 Love Games Level 42 1981
1637 Fly Like An Eagle Steve Miller Band 1976
1636 When You Say Nothing At All Ronan Keating 1999
1635 Born To Be Alive Patrick Hernandez 1979
1634 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart 1977
![]()
eens, maar wel minder hoog en daarbij: Geen Adele!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
CdB in de mannen top 10. dat is misschien nog wel veel klachtwaardigerI love music |Ajax forever
Ik ken het nummer niet eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Kap er alsjeblieft mee.Maar coldplay hedendaags kennende zal ik daar niet verdrietig om zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Enigmaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar wel minder hoog en daarbij: Geen Adele!
Er zit gewoon woooeeeeh wooooeeeh in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet eensMaar coldplay hedendaags kennende zal ik daar niet verdrietig om zijn.
Trotste mama van Ambar
Mannen gaan dus ook massaal voor Claudia de Breij en Piano Man. Dat is toch wel opvallend.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
TOP 10 BIJ DE VROUWEN
Wat opvalt in de top 10 van de vrouwen is dat zij vaker op zangeressen stemmen dan de mannen. Zo staat Claudia de Breij met 'Mag Ik Dan Bij Jou' in de top 10 van de vrouwelijke stemmers op nummer 2 (bij de mannen op nummer 8) en Adele staat twee keer in het lijstje, met 'Someone Like You' en 'Hello' (vrije keuze). Boudewijn de Groots 'Avond' en 'Fix You' van Coldplay blijken bij vrouwen eveneens populairder. Vrouwen stemmen bovendien op jongere platen: er staan vier titels in de top 10 uit het afgelopen decennium en maar eentje bij de mannen.
Artiest Nummer In de Top 2000
1 John Lennon 'Imagine' 1
2 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
3 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
4 Eagles 'Hotel California' 3
5 Boudewijn de Groot 'Avond' 7
6 Billy Joel 'Piano Man' 6
7 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
8 Coldplay 'Fix You' 10
9 Adele 'Someone Like You' 18
10 Adele 'Hello' 23
OPVALLEND HOOG BIJ DE VROUWEN
Zoals we hierboven al zagen, doet Adele het erg goed bij de vrouwelijke stemmers. Nog twee nummers van de Britse zangeres die geliefd blijken bij de vrouwelijke helft van de stemmers zijn 'Make You Feel My Love' en 'Rolling In The Deep'. Ook 'The Rose' van Bette Midler blijkt een echte vrouwenplaat, gezien het verschil in stemmen. Recente hits van jonge artiesten als Ed Sheeran ('Thinking Out Loud'), Hozier ('Take Me To Church'), Dotan ('Home'), John Legend ('All Of Me') en One Direction ('Story Of My Life') doen het erg goed bij de dames.I love music |Ajax forever
de opmerkelijkste vind ik claudia op 8 bij de mannen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
Dit is waarom vrouwen niet meer zouden mogen stemmen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hozier en Dotan, typischquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE VROUWEN
Wat opvalt in de top 10 van de vrouwen is dat zij vaker op zangeressen stemmen dan de mannen. Zo staat Claudia de Breij met 'Mag Ik Dan Bij Jou' in de top 10 van de vrouwelijke stemmers op nummer 2 (bij de mannen op nummer 8) en Adele staat twee keer in het lijstje, met 'Someone Like You' en 'Hello' (vrije keuze). Boudewijn de Groots 'Avond' en 'Fix You' van Coldplay blijken bij vrouwen eveneens populairder. Vrouwen stemmen bovendien op jongere platen: er staan vier titels in de top 10 uit het afgelopen decennium en maar eentje bij de mannen.
8 Coldplay 'Fix You' 10
10 Adele 'Hello' 23
Zoals we hierboven al zagen, doet Adele het erg goed bij de vrouwelijke stemmers. Nog twee nummers van de Britse zangeres die geliefd blijken bij de vrouwelijke helft van de stemmers zijn 'Make You Feel My Love' en 'Rolling In The Deep'. Ook 'The Rose' van Bette Midler blijkt een echte vrouwenplaat, gezien het verschil in stemmen. Recente hits van jonge artiesten als Ed Sheeran ('Thinking Out Loud'), Hozier ('Take Me To Church'), Dotan ('Home'), John Legend ('All Of Me') en One Direction ('Story Of My Life') doen het erg goed bij de dames.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die zijn allemaal verwijfdquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef livelink het volgende:
Mannen gaan dus ook massaal voor Claudia de Breij en Piano Man. Dat is toch wel opvallend.![]()
Is Leen Bakker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kortom homo's mogen ook niet meer stemmen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Piano Man is toch gewoon een typische mannensmartlap? Die snappen vrouwen niet hoor
Vrouwen hebben geen goed langetermijngeheugen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE VROUWEN
8 Coldplay 'Fix You' 10
10 Adele 'Hello' 23
Zoals we hierboven al zagen, doet Adele het erg goed bij de vrouwelijke stemmers. Nog twee nummers van de Britse zangeres die geliefd blijken bij de vrouwelijke helft van de stemmers zijn 'Make You Feel My Love' en 'Rolling In The Deep'. Ook 'The Rose' van Bette Midler blijkt een echte vrouwenplaat, gezien het verschil in stemmen. Recente hits van jonge artiesten als Ed Sheeran ('Thinking Out Loud'), Hozier ('Take Me To Church'), Dotan ('Home'), John Legend ('All Of Me') en One Direction ('Story Of My Life') doen het erg goed bij de dames.My friends all drive horses![]()
Jezusquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
Dit is waarom vrouwen niet meer zouden mogen stemmen..Bij de vrouwen is het wel heel erg matig. En dat is nog zwak uitgedrukt.
Mannen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Homo's dan vooral denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef livelink het volgende:
Mannen gaan dus ook massaal voor Claudia de Breij...
Die zijn toch redelijk vrouwelijk![]()
![]()
Ik snap het prima.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piano Man is toch gewoon een typische mannensmartlap? Die snappen vrouwen niet hoor
Maar ik ben dan ook geen echte vrouw.Trotste mama van Ambar
Jawel, anders is alle disco ook de lijst uitquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom homo's mogen ook niet meer stemmen?![]()
![]()
Dan vind ik Mull of Kintyre nog beter
Mannen die op CdB stemmen moeten gecastreerd worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ze dat niet al zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
owww ja nee dat moeten we niet hebben idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, anders is alle disco ook de lijst uitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bijna dezelfde foto MM
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind Piano Man een prima nummer, maar het hoort voor mij niet zo hoog in de top 2000. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij zou zakken na het wegebben van het reclame-effect.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
en weet ze ook dat het een olifant is?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochter van twee: "He, dit liedje gaat over een elephant!"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Elephant
jupquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochter van twee: "He, dit liedje gaat over een elephant!"
Al is ie stiekem ook wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww ja nee dat moeten we niet hebben idd.![]()
![]()
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en weet ze ook dat het een olifant is?My friends all drive horses![]()
Hartstikke leuk.
Maarja, ik vind Mull of Kintyre en We built this city ook leuke liedjes.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TOP 10 BIJ DE MANNEN
Het komt misschien niet als een verrassing, maar in de top 10 van de mannelijke Top 2000-stemmers komen vooral veel gitaren voor. Led Zeppelins 'Stairway To Heaven' staat een stuk hoger bij de mannen dan bij de vrouwen. Ook is Pink Floyd met twee nummers stevig vertegenwoordigd in de top 10 van de muziekminnende mannen, net als Pearl Jams 'Black'. Daarentegen zijn 'Piano Man' van Billy Joel en 'Mag Ik Dan Bij Jou' van Claudia de Breij een stuk minder populair bij de mannen dan bij de vrouwen.
Artiest Titel In Top 2000
2 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
3 Eagles 'Hotel California' 3
4 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
5 Deep Purple 'Child In Time' 8
6 Pink Floyd 'Comfortably Numb' 11
7 Pink Floyd 'Wish You Were Here' 9
8 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
9 Billy Joel 'Piano Man' 6
10 Pearl Jam 'Black' 12
OPVALLEND HOOG BIJ DE MANNEN
Veel mannelijke stemmers gaan voor de échte classics, afgaand op hun stemgedrag. Bij voorkeur als er iets van een gitaar in zit. Nummers die het bij de mannelijke helft van de stemmers beduidend beter doen, zijn bijvoorbeeld 'Telegraph Road' van Dire Straits, 'Whole Lotta Rosie' van AC/DC, 'Angel Of Death' van Slayer en 'Fortunate Son' van Creedence Clearwater Revival. Verder komen we artiesten tegen als Jimi Hendrix Experience, Supertramp, Black Sabbath, Supertramp en (wederom) veel Pink Floyd.I love music |Ajax forever
Dat heeft ze goed gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochter van twee: "He, dit liedje gaat over een elephant!"
Make love, not war ☮![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hartstikke leuk.
Maarja, ik vind Mull of Kintyre en We built this city ook leuke liedjes.![]()
![]()
ahaaa een digitaal wondertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.
Ik heb 2 digitale wondertjes gisteravond vermaakt met 3 uur Monopoly, zowaar dat ze geen seconde aan de tv of ipad hebben gedacht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hartstikke leuk.
Maarja, ik vind Mull of Kintyre en We built this city ook leuke liedjes.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Vreselijk The Elephant Song
Ik heb ook Duits via Derrick geleerd...quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.![]()
het cafe zit net zo vol als Gijs zijn neusOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE MANNEN
Het komt misschien niet als een verrassing, maar in de top 10 van de mannelijke Top 2000-stemmers komen vooral veel gitaren voor. Led Zeppelins 'Stairway To Heaven' staat een stuk hoger bij de mannen dan bij de vrouwen. Ook is Pink Floyd met twee nummers stevig vertegenwoordigd in de top 10 van de muziekminnende mannen, net als Pearl Jams 'Black'. Daarentegen zijn 'Piano Man' van Billy Joel en 'Mag Ik Dan Bij Jou' van Claudia de Breij een stuk minder populair bij de mannen dan bij de vrouwen.
Artiest Titel In Top 2000
2 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
3 Eagles 'Hotel California' 3
4 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
5 Deep Purple 'Child In Time' 8
6 Pink Floyd 'Comfortably Numb' 11
7 Pink Floyd 'Wish You Were Here' 9
8 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
9 Billy Joel 'Piano Man' 6
10 Pearl Jam 'Black' 12
OPVALLEND HOOG BIJ DE MANNEN
Veel mannelijke stemmers gaan voor de échte classics, afgaand op hun stemgedrag. Bij voorkeur als er iets van een gitaar in zit. Nummers die het bij de mannelijke helft van de stemmers beduidend beter doen, zijn bijvoorbeeld 'Telegraph Road' van Dire Straits, 'Whole Lotta Rosie' van AC/DC, 'Angel Of Death' van Slayer en 'Fortunate Son' van Creedence Clearwater Revival. Verder komen we artiesten tegen als Jimi Hendrix Experience, Supertramp, Black Sabbath, Supertramp en (wederom) veel Pink Floyd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet iemand wat ik hier aan moet doen, alle emoticons worden aan het einde van het bericht geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:10 schreef Keselo het volgende:
Weet iemand wat ik hier aan moet doen, alle emoticons worden aan het einde van het bericht geplaatst.niets mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
The Age Of Aquarius![]()
![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Party Animals...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:jullie hebben gewoon afgesproken en dit klaar gezet!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
valt me op dat er veel materiaal van wat vroeger tussen 400 en 800 stond nu zo'n 1000 plaatsen lager staatHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh ja deze
Wenn haben Sie der Mann fut die letzte Mahl gesehen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits via Derrick geleerd...My friends all drive horses![]()
Ja, ik associeer me toch niet echt met mijn eigen geslacht qua muzieksmaakquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:10 schreef Grutsk het volgende:
Mannen hebben gemiddeld gezien wel echt een goeie muzieksmaak, CCR![]()
Hahaha echt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben gewoon afgesproken en dit klaar gezet!!
wonderbaarlijkquote:
Stuitert Lennon al door de woonkamer?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, ik associeer me toch niet echt met mijn eigen geslacht qua muzieksmaak![]()
En dat betekent: wij zijn niet doorsnee![]()
KaMahl gesehen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wenn haben Sie der Mann fut die letzte Mahl gesehen?![]()
Die Vera Lynn leeft nog trouwens
98 jaar jong
Volgens mij mogen we dat als iets positiefs beschouwenquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
![]()
Wij vinden veel samen niet mooi, maar een aantal dingen wel. Dit is er eentje van.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
wonderbaarlijk
Stuitert Lennon al door de woonkamer?
Helaas... van hem moet het zachter.![]()
![]()
We hebben nu hipsters !quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
De wereld heeft anno 2015 meer hippies nodig.![]()
nee echt?????????????????????? schande! sla die opvoeding er eens wat beter inquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas... van hem moet het zachter.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En dat betekent: wij zijn niet doorsnee![]()
![]()
![]()
Als ik met mijn geslacht zou stemmen zou mijn lijstje er ook anders uit zien......quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef laxus13 het volgende:
98 jaar jong
Alsjeblieft, niet nog meer...quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
De wereld heeft anno 2015 meer hippies nodig.![]()
![]()
Die staat op mijn 'wie haalt 2017 niet'-lijstje. Maar gaat nog lekker ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:12 schreef laxus13 het volgende:
98 jaar jong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Let the sun shine in leuker dan Aquarius.
Mag ik dat zeggen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou me niet verbazen als ze nog 10 jaar erbij plaktquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn 'wie haalt 2017 niet'-lijstje. Maar gaat nog lekker ja.For you, there'll be no more crying.
Wie nog meer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn 'wie haalt 2017 niet'-lijstje. Maar gaat nog lekker ja.![]()
![]()
Dat stond ze vanaf 2007 al elk jaar..quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn 'wie haalt 2017 niet'-lijstje. Maar gaat nog lekker ja.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
Van mij wel, toevallig zei ik dat ook net hardop.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Let the sun shine in leuker dan Aquarius.
Mag ik dat zeggen?![]()
Dame Vera Lynn, sweetheart of the forces
Dag Bea op je bootjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En gewoon ook gestegen dit jaar
Gevarieerd uurtje dat werkelijk alle kanten opgaat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Zsa Zsa staat erop ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Let me guess:
Zsa Zsa Gabor
Fidel Castro
Eddie Wally[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klassieker, zeker. Maar wat het eigenlijk in deze lijst doet..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom zit er iemand op de achtergrond met een zak chips te rommelen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Volgend jaar het enige vooroorlogse liedje in de lijst denk ik..quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klassieker, zeker. Maar wat het eigenlijk in deze lijst doet..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:16 schreef cafca het volgende:
Does anybody here Remember Vera Lynn?
Remember how she said that we would meet again
Some sunny day
barbaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:16 schreef Zorro het volgende:
Waarom zit er iemand op de achtergrond met een zak chips te rommelen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat het 250 plaatsen gestegen is is zeker opvallendquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klassieker, zeker. Maar wat het eigenlijk in deze lijst doet..![]()
Ik probeerde in ONZ een Celebrity Dead Pool te starten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn 'wie haalt 2017 niet'-lijstje. Maar gaat nog lekker ja.
Niet bepaald veel animo voor tot nu toe, maar doe gerust mee!My friends all drive horses![]()
Die mensen hebben wel gewoon gelijk Gijs
Gijs laat het dit keer aan zijn vader horen in plaats van aan zijn moeder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dit nummer is niet veel inderdaad.quote:
Misschien wel de slechtste ooit van Coldplay en dat zegt wat..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze had niet gehoeven
Bea is weer vertrokken op de boot. en dan schakelen we meteen door naar ColdplayOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind dit nummer wel prima maar hoort totaal niet in de lijst thuis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Een sterker bewijs dat de Top 2000 ontzettend wordt beinvloed door de hype van de dag kun je niet krijgen. Dit nummer was als single uitgebracht in de week dat de top 2000 stemweek wasHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Van mij hadden ze nog wel een nummertje van Vera mogen doen. White Cliffs of Dover ofzo.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik word gek van die mama appelsap "tien voor taal"
ja als je het eenmaal hoort kun je niet anders meer hequote:Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef MaJo het volgende:
En wederom: hier had Arcade Fire voor in de plaats gemoeten
Ja nu hoor ik het ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef MaJo het volgende:
Zeg dat welquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je het eenmaal hoort kun je niet anders meer heHeb ik het nu ook voor anderen verpest
Ik vind Coldplay toch wel een van de diepte punt van pop muziek.Trotste mama van Ambar
ik probeerde het ook bij mn vriendin maar die snapt het niet... ja wat bedoel je nou met tien voor taal dan??quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg dat welHeb ik het nu ook voor anderen verpest
Inderdaad. Maar er staat zelfs een lied in dat nog geen single is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een sterker bewijs dat de Top 2000 ontzettend wordt beinvloed door de hype van de dag kun je niet krijgen. Dit nummer was als single uitgebracht in de week dat de top 2000 stemweek was[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:21 schreef Grutsk het volgende:
Ik las op nu.nl dat Coldplay zich bij dit nummer heeft laten inspireren door Guns n Roses. Hoe dan?![]()
![]()
Hier had ik graag een plaatje van Werchter geplaatst maar kan 'm niet meer vinden
Sorry guysWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik probeerde het ook bij mn vriendin maar die snapt het niet... ja wat bedoel je nou met tien voor taal dan??![]()
iets met ouderdom denk ikquote:
Ah, ik ben gelukkig de enige niet.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
Zonde, Gossip is echt tofquote:
Wie dit niet kent, heeft niets gemist. U wordt geacht om dit ook weer zo snel mogelijk te vergeten.Trotste mama van Ambar
Nooit gehoord.
Had ik graag zo gehouden.Un dann rettet kein Kavallerie,
't Was wel een tof spandoek voor Beth, met 'Please don't stagedive'Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beth Ditto ken ik wel. Uit het SHO-forum.
Die maken ook al ruim 10 jaar geen goed nummer meerquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:21 schreef Grutsk het volgende:
Ik las op nu.nl dat Coldplay zich bij dit nummer heeft laten inspireren door Guns n Roses. Hoe dan?![]()
Standing in the Way of Control is wel een vette (haha see what i did there) plaat maar dit... nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie dit niet kent, heeft niets gemist. U wordt geacht om dit ook weer zo snel mogelijk te vergeten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Was wel een tof spandoek voor Beth, met 'Please don't stagedive'
Gelachen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Die maken ook al ruim 10 jaar geen goed nummer meer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ah...reclamemuziek...Op 274 vinden de Renault Kadjar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
ah dit is wel leuk, Elvis vs JXL
A litte more actionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, deze is wel leuk
Dit is z'n leukste jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindelijk een leuke plaat van Elvis .[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is de Sweet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Weer sluikreclame...
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan zal die zich ook wel hebben laten inspireren door Guns 'n' Roses.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:27 schreef WeezerButler het volgende:
A little more axel hoor ik altijdUn dann rettet kein Kavallerie,
Dit blijft toch lekker he
quote:Suspicious Minds, wat mij betreft. Maar eigenlijk dan wel in de live-versie.
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pornomuziek
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit trek ik niet zo goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft Frank Boeijen die tekst geschreven of zo? Ik versta er niks van.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vond dit altijd een prachtige plaat.
Maar nadat hij gebruikt werd bij sex voor de Buch krijg ik van die rare beelden als ik hem nu hoor.![]()
Anders prima trekmuziekquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:30 schreef Zorro het volgende:
Heeft Frank Boeijen die tekst geschreven of zo? Ik versta er niks van.Gezongen, denk ik.
Tijd om daar betere beelden bij te makenquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:30 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vond dit altijd een prachtige plaat.
Maar nadat hij gebruikt werd bij sex voor de Buch krijg ik van die rare beelden als ik hem nu hoor.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Na een drankje of wat schrikt die man nergens voor terug.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Thinkin of a masterplan
def with the recordWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
A little less conversation was n fifa nr, maar wsl bedoel jij Rockafeller Skank of Jerk it outquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Over welk nummer ging het dan? Ik herken niks van FIFAHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die eerste was 99, die andere 2002. En ik denk dat ik die FIFA met A little less conversation dan niet heb gespeeld of ik heb het vroeger nooit herkend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
A little less conversation was n fifa nr, maar wsl bedoel jij Rockafeller Skank of Jerk it out![]()
Love Games
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
2004 was de Ceasars.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste was 99, die andere 2002. En ik denk dat ik die FIFA met A little less conversation dan niet heb gespeeld of ik heb het vroeger nooit herkend.
Elvis vs JXL was 2003 denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer een pokemon gerelateerd nummer
moet je wel meerdere van hebben hequote:
Ew.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je denkt toch zeker niet dat je...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vlaai like an eaglequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Je denkt zeker dat je Steve Miller band?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuke.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Je denkt zeker dat je Steve Miller band?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heuj beetje dimme hequote:
Gijs wordt er ook opgewonden van hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: