CdB in de mannen top 10. dat is misschien nog wel veel klachtwaardigerquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)ouwen-in-de-top-2000
Dit is waarom vrouwen niet meer zouden mogen stemmen..
Nee dat is dus Patrick Hernandezquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Kamahl, de leukste baggerplaat van de dag!
eens, maar wel minder hoog en daarbij: Geen Adele!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
CdB in de mannen top 10. dat is misschien nog wel veel klachtwaardiger
Ik ken het nummer niet eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Mani89 het volgende:
1642 Adventure of a Lifetime Coldplay 2015
Het meest cynische commerciële ziel aan de duivel verkopende uitmelkliedje van Coldplay OOIT.
Kap er alsjeblieft mee.
Enigmaquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar wel minder hoog en daarbij: Geen Adele!
Er zit gewoon woooeeeeh wooooeeeh in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet eensMaar coldplay hedendaags kennende zal ik daar niet verdrietig om zijn.
de opmerkelijkste vind ik claudia op 8 bij de mannen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
Hozier en Dotan, typischquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE VROUWEN
Wat opvalt in de top 10 van de vrouwen is dat zij vaker op zangeressen stemmen dan de mannen. Zo staat Claudia de Breij met 'Mag Ik Dan Bij Jou' in de top 10 van de vrouwelijke stemmers op nummer 2 (bij de mannen op nummer 8) en Adele staat twee keer in het lijstje, met 'Someone Like You' en 'Hello' (vrije keuze). Boudewijn de Groots 'Avond' en 'Fix You' van Coldplay blijken bij vrouwen eveneens populairder. Vrouwen stemmen bovendien op jongere platen: er staan vier titels in de top 10 uit het afgelopen decennium en maar eentje bij de mannen.
Artiest Nummer In de Top 2000
1 John Lennon 'Imagine' 1
2 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
3 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
4 Eagles 'Hotel California' 3
5 Boudewijn de Groot 'Avond' 7
6 Billy Joel 'Piano Man' 6
7 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
8 Coldplay 'Fix You' 10
9 Adele 'Someone Like You' 18
10 Adele 'Hello' 23
OPVALLEND HOOG BIJ DE VROUWEN
Zoals we hierboven al zagen, doet Adele het erg goed bij de vrouwelijke stemmers. Nog twee nummers van de Britse zangeres die geliefd blijken bij de vrouwelijke helft van de stemmers zijn 'Make You Feel My Love' en 'Rolling In The Deep'. Ook 'The Rose' van Bette Midler blijkt een echte vrouwenplaat, gezien het verschil in stemmen. Recente hits van jonge artiesten als Ed Sheeran ('Thinking Out Loud'), Hozier ('Take Me To Church'), Dotan ('Home'), John Legend ('All Of Me') en One Direction ('Story Of My Life') doen het erg goed bij de dames.
Die zijn allemaal verwijfdquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef livelink het volgende:
Mannen gaan dus ook massaal voor Claudia de Breij en Piano Man. Dat is toch wel opvallend.
kortom homo's mogen ook niet meer stemmen?quote:
Vrouwen hebben geen goed langetermijngeheugen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE VROUWEN
Wat opvalt in de top 10 van de vrouwen is dat zij vaker op zangeressen stemmen dan de mannen. Zo staat Claudia de Breij met 'Mag Ik Dan Bij Jou' in de top 10 van de vrouwelijke stemmers op nummer 2 (bij de mannen op nummer 8) en Adele staat twee keer in het lijstje, met 'Someone Like You' en 'Hello' (vrije keuze). Boudewijn de Groots 'Avond' en 'Fix You' van Coldplay blijken bij vrouwen eveneens populairder. Vrouwen stemmen bovendien op jongere platen: er staan vier titels in de top 10 uit het afgelopen decennium en maar eentje bij de mannen.
Artiest Nummer In de Top 2000
1 John Lennon 'Imagine' 1
2 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
3 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
4 Eagles 'Hotel California' 3
5 Boudewijn de Groot 'Avond' 7
6 Billy Joel 'Piano Man' 6
7 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
8 Coldplay 'Fix You' 10
9 Adele 'Someone Like You' 18
10 Adele 'Hello' 23
OPVALLEND HOOG BIJ DE VROUWEN
Zoals we hierboven al zagen, doet Adele het erg goed bij de vrouwelijke stemmers. Nog twee nummers van de Britse zangeres die geliefd blijken bij de vrouwelijke helft van de stemmers zijn 'Make You Feel My Love' en 'Rolling In The Deep'. Ook 'The Rose' van Bette Midler blijkt een echte vrouwenplaat, gezien het verschil in stemmen. Recente hits van jonge artiesten als Ed Sheeran ('Thinking Out Loud'), Hozier ('Take Me To Church'), Dotan ('Home'), John Legend ('All Of Me') en One Direction ('Story Of My Life') doen het erg goed bij de dames.
Jezusquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef peaceman het volgende:
Homo's dan vooral denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef livelink het volgende:
Mannen gaan dus ook massaal voor Claudia de Breij...
Ik snap het prima.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piano Man is toch gewoon een typische mannensmartlap? Die snappen vrouwen niet hoor
Jawel, anders is alle disco ook de lijst uitquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom homo's mogen ook niet meer stemmen?
owww ja nee dat moeten we niet hebben idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, anders is alle disco ook de lijst uit
en weet ze ook dat het een olifant is?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochter van twee: "He, dit liedje gaat over een elephant!"
jupquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww ja nee dat moeten we niet hebben idd.
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en weet ze ook dat het een olifant is?
Dat heeft ze goed gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |