Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hartstikke leuk.
Maarja, ik vind Mull of Kintyre en We built this city ook leuke liedjes.
ahaaa een digitaal wondertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hartstikke leuk.
Maarja, ik vind Mull of Kintyre en We built this city ook leuke liedjes.
Ik heb ook Duits via Derrick geleerd...quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze is een Engelse autodidact dankzij youtube.
Goed zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:08 schreef peaceman het volgende:
TOP 10 BIJ DE MANNEN
Het komt misschien niet als een verrassing, maar in de top 10 van de mannelijke Top 2000-stemmers komen vooral veel gitaren voor. Led Zeppelins 'Stairway To Heaven' staat een stuk hoger bij de mannen dan bij de vrouwen. Ook is Pink Floyd met twee nummers stevig vertegenwoordigd in de top 10 van de muziekminnende mannen, net als Pearl Jams 'Black'. Daarentegen zijn 'Piano Man' van Billy Joel en 'Mag Ik Dan Bij Jou' van Claudia de Breij een stuk minder populair bij de mannen dan bij de vrouwen.
Artiest Titel In Top 2000
1 John Lennon 'Imagine' 1
2 Queen 'Bohemian Rhapsody' 2
3 Eagles 'Hotel California' 3
4 Led Zeppelin 'Stairway To Heaven' 5
5 Deep Purple 'Child In Time' 8
6 Pink Floyd 'Comfortably Numb' 11
7 Pink Floyd 'Wish You Were Here' 9
8 Claudia de Breij 'Mag Ik Dan Bij Jou' 4
9 Billy Joel 'Piano Man' 6
10 Pearl Jam 'Black' 12
OPVALLEND HOOG BIJ DE MANNEN
Veel mannelijke stemmers gaan voor de échte classics, afgaand op hun stemgedrag. Bij voorkeur als er iets van een gitaar in zit. Nummers die het bij de mannelijke helft van de stemmers beduidend beter doen, zijn bijvoorbeeld 'Telegraph Road' van Dire Straits, 'Whole Lotta Rosie' van AC/DC, 'Angel Of Death' van Slayer en 'Fortunate Son' van Creedence Clearwater Revival. Verder komen we artiesten tegen als Jimi Hendrix Experience, Supertramp, Black Sabbath, Supertramp en (wederom) veel Pink Floyd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:10 schreef Keselo het volgende:
Weet iemand wat ik hier aan moet doen, alle emoticons worden aan het einde van het bericht geplaatst.niets mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
jullie hebben gewoon afgesproken en dit klaar gezet!!quote:
Wenn haben Sie der Mann fut die letzte Mahl gesehen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits via Derrick geleerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |