Wat een ontiegelijke crapvideo zeg..quote:
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.quote:Op maandag 28 december 2015 17:37 schreef theguyver het volgende:
Hmm een lang durend topic maar nog geen OP.
TS kan jij daar wat moois van maken?
Maakt niet uit, dank je wel..quote:Op woensdag 30 december 2015 08:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.
Ik ga er zondag eens voor zitten kijken of ik een redelijke OP kan maken.
Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dank je wel..
Kan je wel de einstein quote er in gooien?
'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.'
Geef maar een gil als je iets hebt wat erin gegooid moet worden, denk dat je edit tijd nu wel voorbij is eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.
Ik ga er zondag eens voor zitten kijken of ik een redelijke OP kan maken.
Ja dat vermoeden had ik ook, ik geef je even een seintje als ik een OP gemaakt hebquote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je iets hebt wat erin gegooid moet worden, denk dat je edit tijd nu wel voorbij is eigenlijk.
quote:
Potver, dan zit je wel diep in de alumedia.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren kwamen er berichten binnen over de aluminium media dat er 5000 Chinese elite troepen naar Syrië gaan. Iemand hier al meer over gehoord?
Sterke vid!quote:
Zo dan... dat zou wat zijn als het echt waar is.. steeds meer landen die zich ermee bemoeienquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Potver, dan zit je wel diep in de alumedia.
http://www.whatdoesitmean.com/index1970.htm
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:quote:Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef Konijntjuh het volgende:
Even schop...
In diverse media stond verleden week dat Turkije Saoedi Arabië Qatar en VAE wel mee zouden doen aan een gezamenlijk grondoffensief in Syrië dit dan dan om "zogenaamd" ISIS DAESH te bestrijden.
Het is nu nog pure speculatie spierballentaal en het word niet op prijs gesteld door de regering van Assad en de strijdende partijen die er op uitnodiging zijn van het huidige regime.
Echter het is weer een extra blok op het kampvuur om een WW3 te kunnen veroorzaken, zijn de politieke machten bewust bezig om te komen tot een WW3 en dat men de perfecte scenario's hier probeert voor uitzoeken, zodat men pas achteraf kan zeggen "wir häben es nicht gewüst" tegen de burgerbevolkingen.
Het begint op een doordachte Muppetshow te worden Amerika die net alsof ze doet niet achter Saoedi Arabië of Turkije te staan en zo deze landen de start van WW3 kan laten beginnen in Syrië en afwacht wat Iran en Rusland tegen deze landen gaan doen en als het uit de klauwen loopt dat dan pas Amerika gaat ingrijpen als de zogenaamde "grote"redder of de muscle die in Oorlog gaat tegen Iran en Rusland om de arme oliestaatjes en de rest van de wereld te beschermen tegen de grote foute vijanden van de wereld.
Het begint er op te lijken dat de dollar moet winnen en dat men hier een WW3 voor over heeft om de dollar mondiaal te laten heersen.(De Euro is al kapot/verzwakt door het USA beleid) Ook dat er achter de schermen heel wat besproken wordt en op het toneel een soort van Muppetshow gemaakt wordt om de bevolkingen te beïnvloeden.
Maar goed we zijn een stapje dichterbij nu nog even afwachten wanneer Turkije of Saoedi Arabië komt met een grondoffensief in Syrië
Ik had het al gelezen maar onze Euro munt is erg verzwakt en daarbij heb je een EP die nauw verwant is aan het IMF en de ECB ---> de "Trojka" groep wat vooral ten goede komt van de "petro"dollar.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:
Iran wil af van petrodollar
Iran wil dat haar olie voortaan in euro’s wordt betaald en niet meer in dollars. Dat meldt persbureau Reuters. http://www.telegraaf.nl/d(...)n_petrodollar__.html
Volgens mij wou Irak dat ook gaan doen in 2003quote:Op maandag 8 februari 2016 12:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:
Iran wil af van petrodollar
Iran wil dat haar olie voortaan in euro’s wordt betaald en niet meer in dollars. Dat meldt persbureau Reuters. http://www.telegraaf.nl/d(...)n_petrodollar__.html
Iran wil dit ook al sinds zeker 2005 met als belangrijkste argument dat de EU hun belangrijkste handelspartner is.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij wou Irak dat ook gaan doen in 2003
Hmja, echter ligt de situatie rond Iran wat complexer allemaal, daar Rusland anders nogal pissig wordt zodra ze Iran ook aanvallen..?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Iran wil dit ook al sinds zeker 2005 met als belangrijkste argument dat de EU hun belangrijkste handelspartner is.
Die koptekst ook bij de telegraafquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:57 schreef Lichtkogel het volgende:
The fuck staat die Mark Rutte op NL 1. nou ineens allemaal lollig te doen in 'correspondents dinner' Holland-style?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die koptekst ook bij de telegraaf
beter is de Bil Clinton manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ben net klaar met terug kijken op Ned 1.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
beter is de Bil Clinton manier
Heb niet gezien wel een en ander over gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben net klaar met terug kijken op Ned 1.
Zwakjes was het hoor...erg zwakjes.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die koptekst ook bij de telegraaf
Jezes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.-
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb niet gezien wel een en ander over gelezen.
Probleem is onze Premier denkt een clown te wezen.
Mja dat is het ook.. maar totaal niet grappig!
Inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindelijk iets waar we het met zijn allen over eens zijn. Onze mp is een grote flapdrol
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaasquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindelijk iets waar we het met zijn allen over eens zijn. Onze mp is een grote flapdrol
Zo is dat. Daarom neem ik niet meer de moeite om te gaan stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaas
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaas
Hij lacht alleen maar. De grootste problemen lacht hij wegquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Hoquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een avond. We zijn het allemaal eens
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho![]()
Niet over alles maar wel over Mark Rutte. Memorabel moment dat we moeten koesteren. Is Mark nog ergens goed voor, unaniem zijn we het eens dat hij een oetlul isquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een avond. We zijn het allemaal eens
Een kleine whiskey zo vlak voor het slapen gaan gaat er wel in dankuquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een kleine whiskey zo vlak voor het slapen gaan gaat er wel in danku
Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrolquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cheers! Ik duik er ook zo in want morgen weer vroeg dag. Truste alvastquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrol
Nou inderdaad. Sterker nog, hij stond nou zelfs een standup comedy-show op te voeren terwijl hij nagenoeg onzichtbaar is verder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij lacht alleen maar. De grootste problemen lacht hij weg
Ik pak een biertje eropquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho![]()
Heb al thnxquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2tje kan ook wel! Proost Guyv en voor straks slaap lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb morgen vrij dus 1tje kan wel!
[..]
Heb al thnx
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:25 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat hier misschien wat interessants te lezen zou zijn, maar dit lijkt meer op een slowchat als ik het zo zie.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]Nou JAAAA zeg!
Ik kom ook even hier kijken na lange tijd, tref ik jou hier aan!
Anyway, er zijn wel genoeg andere topics over soortgelijke onderwerpen.
Dit is ook wel een interessant draadje: BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #6
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:39 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel een poging waard na de eerdere 'discussie' in NWS. En ik ken het topic inderdaad, maar alsnog bedankt.
Klopt. Ik reageer eigenlijk nooit in BNW vanwege de vele (naar mijn mening) nonsense wat hier gepost wordt. Maar sommige topics, zoals bijvoorbeeld deze, hebben een veel grotere kern van realisme wat het toch wel de moeite waard maakt om meer in te verdiepen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Whehe, thx voor de uitnodiging!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawanquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawan
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.
Ja inderdaad, krijg er nu al jeuk van als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'
Whut?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Hmm nee dit zit echt wel dieper dan alleen dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.
Gaat vaak gepaard met de stand van de economie. Het grote verschil met nu en de afgelopen decennia is dat met name de islam ineens mee komt spelen. Een religie/cultuur die nog 500 jaar achterloopt minstens op de rest van de wereld.
Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:00 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
http://www.globalresearch(...)nment-decree/5438970
Da's helaas precies waarom ik hier vrij weinig kom; veel dingen die hier besproken worden zijn alleen maar op conspiracy sites terug te vinden, óf dingen worden helemaal uit de context gehaald.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.
De enige bronnen die er nu van maken dat het conspiracy-censuur is zijn, jawel. conspiracy sites zelf.
Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef ToT het volgende:
. Ook het willen kweken van één lichtbruin ras en één wereldwijd reich lijkt niet meer zo vergezocht.
[ afbeelding ]
Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
Hebben we wel een heerlijke dikke zooi white trash binnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.
Dan praat je wel echt over talloze generaties. Ik ben hier nog erg weinig blanke negers tegengekomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".
Zo is dat ook in het verleden gegaan toen de eerste mens vanuit Afrika zich verspreidde over de wereld he
Nja eventjes dat kleurtje gaat er weer af door ons klimaat hier!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.
Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
Men (usa&coalitie) denkt dat de russen zwak staan in syrie t.o.v. SA en de USA en turkye.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Russische premier: 'Wereldoorlog in zicht'
Volgens de Russische premier Dmitri Medvedev zouden de herhaaldelijk mislukte vredesonderhandelingen over Syrië kunnen leiden tot een nieuwe wereldoorlog. Dat zei de premier gisteren in een interview in de Duitse krant Handelsblatt.
Het interview verscheen op het moment dat de Verenigde Staten, Rusland, Iran en andere grote mogendheden in München in beraad waren over de staat van zaken in Syrië. De premier waarschuwde voor het sturen van Amerikaanse grondtroepen om zo IS te bestrijden. "Een grondoffensief verandert een oorlog gewoonlijk in een permanente oorlog. Kijk wat er is gebeurd in Afghanistan en veel andere landen. De Amerikanen en onze Arabische partners moeten goed nadenken: willen zij een permanente oorlog? Alle partijen moeten worden verplicht tot onderhandelen, in plaats van een nieuwe wereldoorlog te ontketenen", aldus Medvedev.
De Russen en de Amerikanen hebben verschillende verlangens wanneer het neerkomt op het bestrijden van IS, en dit maakt de situatie ingewikkeld. De Amerikanen willen een staakt-het-vuren tussen het Syrische leger en de opstandelingen. En de Russen daarentegen willen een bestand per 1 maart. Het voorstel is door de Russen al ingediend en het is nu aan de Amerikanen om ermee in te stemmen, aldus de papieren Volkskrant van vandaag.
http://www.powned.tv/nieu(...)er_tweede_werel.html
Ben haast in staat van 'let's get it over with'... laat het maar gebeuren en dat ze daarna de NWO uitroepen 'opdat zoiets nooit meer zal gebeuren'.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Men (usa&coalitie) denkt dat de russen zwak staan in syrie t.o.v. SA en de USA en turkye.
Nato wil niks anders dan rusland op zijn flikker geven.Daarom is het achterlijk wat ze willen en een directe uitnodiging voor een ww3.
Rusland en turkye staan al op gespannen voet.
Turkye heeft ook zijn eigen agenda m.b.t. de koerden.
Het is dan wachten tot er fouten gemaakt worden met alle gevolgen van dien.
De beste man schijnt verkeerd vertaald te zijn, hij zou eigenlijk gezegd hebben "dat er dan nog een oorlog in de wereld" ontstaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ben haast in staat van 'let's get it over with'... laat het maar gebeuren en dat ze daarna de NWO uitroepen 'opdat zoiets nooit meer zal gebeuren'.
Really? "De echte BNW-er" .... Het is jammer dat jogy het allemaal gedelete heeft in het andere topic maar ik weet nog steeds niet waarom mijn visie van een NWO zogenaamd flut is. Ik nodig mensen dan ook graag uit in mijn topicsquote:Al is het alleen al om iedereens smoelwerk te zien dat WIJ, de echte BNW-ers, toch echt gelijk hadden.
De powers that be laten deze oorlog echt niet het gebied waar het zich nu in afspeelt uit-escaleren.quote:Maar goed, dat is wel weer wat fatalistisch, dus blijven we er maar op wijzen zolang het nog kan..
Que?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef DeMolay het volgende:
ah voice of reason...wel wat meer laten zien he !
Die sleuren ons WO3 in als we niet uitkijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Turkije beschiet SAA (Leger van Assad) en YPG (Koerden) in Syrië en Turkse official zegt: "Massive escalation in Syria Imminent"
Domme Turken begaan een grote fout, vrees ik.
Ja, maar vraag me af of art. 5 van de NAVO ook nageleefd gaat worden, mocht het tot een escalatie met Russen gaan komen. Turken vallen nu ook een bondgenoot van de VS aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die sleuren ons WO3 in als we niet uitkijken![]()
Geen idee. Ik volg het allemaal niet zo eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef DeMolay het volgende:
Wat is jouw uiteenzetting van een lichtkogel die hints niet begrijpt
Wie is die bondgenoot van de VS dan precies in deze?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar vraag me af of art. 5 van de NAVO ook nageleefd gaat worden, mocht het tot een escalatie met Russen gaan komen. Turken vallen nu ook een bondgenoot van de VS aan.
De YPGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wie is die bondgenoot van de VS dan precies in deze?
Volgens mij gooit Poetin geen bommen op YPG.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:42 schreef DeMolay het volgende:
ok .....waar putin bommen gooit
wacht ff mijn thesis is dat alleen rusland rechtmatig bombardeerd als gevolg van "treaty"
Derde wereldoorlog gaat uitgevochten worden op een klein speelveld. Tot de boel escaleert en overslaat naar Turkije met alle gevolgen van dien voor Europa. Conflict komt steeds dichterbij. Dit heeft niet heel veel meer met olie te maken, volgens mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef DeMolay het volgende:
OK.....oude bondgenoot dus.
Olie word vijligesteld
Dan is het geen derde wereldoorlog. De definitie van wereldoorlog houdt in dat er minstens op 3 continenten gevochten word.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Derde wereldoorlog gaat uitgevochten worden op een klein speelveld.
Als conflict overslaat op Turkije, dan is het al op 3 continenten aan de gang hé.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dan is het geen derde wereldoorlog. De definitie van wereldoorlog houdt in dat er minstens op 3 continenten gevochten word.
Als we straks begonnen zijn dan gaan NK en ZK ook even vechten puur voor de stats.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dan is het geen derde wereldoorlog. De definitie van wereldoorlog houdt in dat er minstens op 3 continenten gevochten word.
Gaat toch weer een keer flink escaleren daar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als we straks begonnen zijn dan gaan NK en ZK ook even vechten puur voor de stats.
Congratulations, you earned the three world wars achievement
En op dit moment een aanslag in turkye, koerden krijgen de schuldquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Lichtkogel het volgende:
World War 3 Could Start This Month: 350,000 Soldiers In Saudi Arabia Stand Ready To Invade Syria
Saudi-Arabië is helemaal achterlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Lichtkogel het volgende:
World War 3 Could Start This Month: 350,000 Soldiers In Saudi Arabia Stand Ready To Invade Syria
By Michael Snyder, on February 14th, 2016
[ afbeelding ]
350,000 soldiers, 20,000 tanks, 2,450 warplanes and 460 military helicopters are massing in northern Saudi Arabia for a military exercise that is being called “Northern Thunder”. According to the official announcement, forces are being contributed by Saudi Arabia, the United Arab Emirates, Egypt, Jordan, Bahrain, Sudan, Kuwait, Morocco, Pakistan, Tunisia, Oman, Qatar, Malaysia and several other nations. This exercise will reportedly last for 18 days, and during that time the airspace over northern Saudi Arabia will be closed to air traffic. This will be the largest military exercise in the history of the region, and it comes amid rumors that Saudi Arabia and Turkey are preparing for a massive ground invasion of Syria.
If you were going to gather forces for an invasion, this is precisely how you would do it. Governments never come out and publicly admit that forces are moving into position for an invasion ahead of time, so “military exercises” are a common excuse that gets used for this sort of thing.
If these exercises are actually being used as an excuse to mass forces near the northern Saudi border, then we should expect an invasion to begin within the next couple of weeks. If it happens, we should expect to see the Saudi coalition storm through western Iraq and into Syria from the south, and it is likely that Turkey will come in from the north.
The goal would be to take out the Assad regime before Russia, Iran and Hezbollah could react. For the past couple of years, Saudi Arabia, Turkey and their allies have been funding the Sunni insurgency in Syria, and they were counting on those insurgents to be able to take down the Assad regime by themselves.
You see, the truth is that ISIS was never supposed to lose in Syria. Saudi Arabia and her allies have been funneling massive amounts of money to ISIS, and hundreds of millions of dollars of ISIS oil has been shipped into Turkey where it is sold to the rest of the world.
The major Sunni nations wanted ISIS and the other Sunni insurgent groups to take down Assad. In the aftermath, Saudi Arabia and her allies intended to transform Syria into a full-blown Sunni nation.
But then Russia, Iran and Hezbollah stepped forward to assist the Assad regime. Russian air support completely turned the tide of the war, and now the Sunni insurgents are on the brink of losing.
Aleppo was once the largest city in Syria, and Sunni insurgents have controlled it since 2012. But now relentless Russian airstrikes have made it possible for Syrian, Iranian and Hezbollah ground forces to surround the city, and it is about to fall back into the hands of the Syrian government.
If this happens, the war will essentially be over.
Saudi Arabia, Turkey and their allies have invested massive amounts of time, money and effort into overthrowing Assad, and they aren’t about to walk away now.
If the war was to end right at this moment, a weakened Assad regime would remain in power, and Iran and Hezbollah would be the dominant powers in the country for years to come. And once Assad died, it would be inevitable that Iran and Hezbollah would attempt to transform Syria into a full-blown Shiite nation. This is something that Saudi Arabia and Turkey want to avoid at all costs.
So they are actually considering what was once absolutely unthinkable – a massive ground invasion of Syria.
But if Saudi Arabia, Turkey and their allies go in, they run the risk of a full-blown war with Russia, Iran and Hezbollah. Just consider some of the comments that we have seen in recent days…
===============================================
Reacting to a potential troop deployment, Syrian Foreign Minister Walid al-Muallem said Saturday, “Let no one think they can attack Syria or violate its sovereignty because I assure you any aggressor will return to their country in a wooden coffin.”
Pavel Krasheninnikov, a deputy of Russia’s State Duma, has warned Saudi Arabia that any military ground operation in Syria without Damascus’ consent would amount to a declaration of war, Press TV reported.
Hier meer: http://theeconomiccollaps(...)eady-to-invade-syria
Hmm us een soort van coalitie van de Arabische liga.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Lichtkogel het volgende:
By Michael Snyder, on February 14th, 2016
[ afbeelding ]
350,000 soldiers, 20,000 tanks, 2,450 warplanes and 460 military helicopters are massing in northern Saudi Arabia for a military exercise that is being called “Northern Thunder”. According to the official announcement, forces are being contributed by Saudi Arabia, the United Arab Emirates, Egypt, Jordan, Bahrain, Sudan, Kuwait, Morocco, Pakistan, Tunisia, Oman, Qatar, Malaysia and several other nations. This exercise will reportedly last for 18 days, and during that time the airspace over northern Saudi Arabia will be closed to air traffic. This will be the largest military exercise in the history of the region, and it comes amid rumors that Saudi Arabia and Turkey are preparing for a massive ground invasion of Syria.
If you were going to gather forces for an invasion, this is precisely how you would do it. Governments never come out and publicly admit that forces are moving into position for an invasion ahead of time, so “military exercises” are a common excuse that gets used for this sort of thing.
If these exercises are actually being used as an excuse to mass forces near the northern Saudi border, then we should expect an invasion to begin within the next couple of weeks. If it happens, we should expect to see the Saudi coalition storm through western Iraq and into Syria from the south, and it is likely that Turkey will come in from the north.
The goal would be to take out the Assad regime before Russia, Iran and Hezbollah could react. For the past couple of years, Saudi Arabia, Turkey and their allies have been funding the Sunni insurgency in Syria, and they were counting on those insurgents to be able to take down the Assad regime by themselves.
You see, the truth is that ISIS was never supposed to lose in Syria. Saudi Arabia and her allies have been funneling massive amounts of money to ISIS, and hundreds of millions of dollars of ISIS oil has been shipped into Turkey where it is sold to the rest of the world.
The major Sunni nations wanted ISIS and the other Sunni insurgent groups to take down Assad. In the aftermath, Saudi Arabia and her allies intended to transform Syria into a full-blown Sunni nation.
But then Russia, Iran and Hezbollah stepped forward to assist the Assad regime. Russian air support completely turned the tide of the war, and now the Sunni insurgents are on the brink of losing.
Aleppo was once the largest city in Syria, and Sunni insurgents have controlled it since 2012. But now relentless Russian airstrikes have made it possible for Syrian, Iranian and Hezbollah ground forces to surround the city, and it is about to fall back into the hands of the Syrian government.
If this happens, the war will essentially be over.
Saudi Arabia, Turkey and their allies have invested massive amounts of time, money and effort into overthrowing Assad, and they aren’t about to walk away now.
If the war was to end right at this moment, a weakened Assad regime would remain in power, and Iran and Hezbollah would be the dominant powers in the country for years to come. And once Assad died, it would be inevitable that Iran and Hezbollah would attempt to transform Syria into a full-blown Shiite nation. This is something that Saudi Arabia and Turkey want to avoid at all costs.
So they are actually considering what was once absolutely unthinkable – a massive ground invasion of Syria.
But if Saudi Arabia, Turkey and their allies go in, they run the risk of a full-blown war with Russia, Iran and Hezbollah. Just consider some of the comments that we have seen in recent days…
Reacting to a potential troop deployment, Syrian Foreign Minister Walid al-Muallem said Saturday, “Let no one think they can attack Syria or violate its sovereignty because I assure you any aggressor will return to their country in a wooden coffin.”
Pavel Krasheninnikov, a deputy of Russia’s State Duma, has warned Saudi Arabia that any military ground operation in Syria without Damascus’ consent would amount to a declaration of war, Press TV reported.
Hier meer: http://theeconomiccollaps(...)eady-to-invade-syria
'Opruimen' ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hmm us een soort van coalitie van de Arabische liga.
Gaan ze eindelijk zelf een beetje de boel opruimen in de regio?
Tot nu toe betreft het een training, maar ik zou het toejuichen als de regio zelf gaat ingrijpen, ik hoop alleen dat de westerse landen en Rusland dan wel stoppen met bombarderen of met zijn allen gaan samenwerken.
zo niet, tja dan kan het inderdaad wel uitlopen tot een veel grotere escalatie en misschien wel ww3...
maar ik zeg ALS dat uberhaupt gebeurd.
Als je een verjaardag hebt gehad lopen de gasten weg en mag je zelf de boel opruimen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
'Opruimen' ?
Net zoals ze Irak, Yemen, Afghanistan en Libië zeker?
[ afbeelding ]
Welke langspeelplaat heb je het over? Ik laat alleen even aan Guyver zien hoe de desbetreffende landen ervoor en erna uitzagen voordat we daar de democratie kwamen brengen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef DeMolay het volgende:
Lichtkogel hou nou op, niemand zit hier om naar deze ewige langspeelplaat te luisteren !.je verdoet BNW tijd voor waar het voor is , en dus niet HERHALEN OM ZIELTJES TE WINNEN
Kap nou of vraag aan Danny een Eigen Etalage
Wees maar blij dat je niet daar op een verjaardag bent geweest dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je een verjaardag hebt gehad lopen de gasten weg en mag je zelf de boel opruimen.
twitter:Sputnik_Not twitterde op donderdag 18-02-2016 om 21:31:04Aggressive #turkey threatens to start #WW3 https://t.co/tl9NxbbIhJ reageer retweet
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:37 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Sputnik_Not twitterde op donderdag 18-02-2016 om 21:31:04Aggressive #turkey threatens to start #WW3 https://t.co/tl9NxbbIhJ reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Sputnik_Not twitterde op donderdag 18-02-2016 om 21:31:04Aggressive #turkey threatens to start #WW3 https://t.co/tl9NxbbIhJ reageer retweet
wat natuurlijk nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Welke langspeelplaat heb je het over? Ik laat alleen even aan Guyver zien hoe de desbetreffende landen ervoor en erna uitzagen voordat we daar de democratie kwamen brengen.
Nou dat is mooi, staat het nu ook in de volkskrant,als kado artikelquote:Op zondag 21 februari 2016 15:43 schreef Infection het volgende:
Staan we op de rand van WO III?
http://www.volkskrant.nl/(...)908cc531b0d9f1fba66d
Bijkomend voordeel, als het in de MSM staat is het niet waar. Kunnen we weer rustig slapenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou dat is mooi, staat het nu ook in de volkskrant,
Terwijl wij hier er al een tijdje naar en op wijzen.
Dat ben ik niet met je eens, maar dan is het wel zo dat je ook tussen de regels moet lezen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel, als het in de MSM staat is het niet waar. Kunnen we weer rustig slapen
Het was humoristisch bedoeld...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar dan is het wel zo dat je ook tussen de regels moet lezen.
Dit topic kan bijna wel naar NWS verplaatst worden.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou dat is mooi, staat het nu ook in de volkskrant,als kado artikel
Terwijl wij hier er al een tijdje naar en op wijzen.
De rol en deelname vanSA vindt ik wat onderbelicht in het artikel
Mij ook niet. Er is maar een klein vonkje voor nodig..quote:Op zondag 21 februari 2016 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was humoristisch bedoeld...
Er zijn veel dingen die tegelijk spelen en het zou me niks verbazen als er inderdaad een WW3 aankomt binnenkort.
Met die psychopaten her en der aan het roer zou ik er niet van staan te kijken als de boel nog verder escaleert inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was humoristisch bedoeld...
Er zijn veel dingen die tegelijk spelen en het zou me niks verbazen als er inderdaad een WW3 aankomt binnenkort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |