Wat een ontiegelijke crapvideo zeg..quote:
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.quote:Op maandag 28 december 2015 17:37 schreef theguyver het volgende:
Hmm een lang durend topic maar nog geen OP.
TS kan jij daar wat moois van maken?
Maakt niet uit, dank je wel..quote:Op woensdag 30 december 2015 08:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.
Ik ga er zondag eens voor zitten kijken of ik een redelijke OP kan maken.
Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dank je wel..
Kan je wel de einstein quote er in gooien?
'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.'
Geef maar een gil als je iets hebt wat erin gegooid moet worden, denk dat je edit tijd nu wel voorbij is eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Excuus, ik zie je reactie nu pas, als je mij bedoelt met TS.
Ik ga er zondag eens voor zitten kijken of ik een redelijke OP kan maken.
Ja dat vermoeden had ik ook, ik geef je even een seintje als ik een OP gemaakt hebquote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je iets hebt wat erin gegooid moet worden, denk dat je edit tijd nu wel voorbij is eigenlijk.
quote:
Potver, dan zit je wel diep in de alumedia.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren kwamen er berichten binnen over de aluminium media dat er 5000 Chinese elite troepen naar Syrië gaan. Iemand hier al meer over gehoord?
Sterke vid!quote:
Zo dan... dat zou wat zijn als het echt waar is.. steeds meer landen die zich ermee bemoeienquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Potver, dan zit je wel diep in de alumedia.
http://www.whatdoesitmean.com/index1970.htm
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:quote:Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef Konijntjuh het volgende:
Even schop...
In diverse media stond verleden week dat Turkije Saoedi Arabië Qatar en VAE wel mee zouden doen aan een gezamenlijk grondoffensief in Syrië dit dan dan om "zogenaamd" ISIS DAESH te bestrijden.
Het is nu nog pure speculatie spierballentaal en het word niet op prijs gesteld door de regering van Assad en de strijdende partijen die er op uitnodiging zijn van het huidige regime.
Echter het is weer een extra blok op het kampvuur om een WW3 te kunnen veroorzaken, zijn de politieke machten bewust bezig om te komen tot een WW3 en dat men de perfecte scenario's hier probeert voor uitzoeken, zodat men pas achteraf kan zeggen "wir häben es nicht gewüst" tegen de burgerbevolkingen.
Het begint op een doordachte Muppetshow te worden Amerika die net alsof ze doet niet achter Saoedi Arabië of Turkije te staan en zo deze landen de start van WW3 kan laten beginnen in Syrië en afwacht wat Iran en Rusland tegen deze landen gaan doen en als het uit de klauwen loopt dat dan pas Amerika gaat ingrijpen als de zogenaamde "grote"redder of de muscle die in Oorlog gaat tegen Iran en Rusland om de arme oliestaatjes en de rest van de wereld te beschermen tegen de grote foute vijanden van de wereld.
Het begint er op te lijken dat de dollar moet winnen en dat men hier een WW3 voor over heeft om de dollar mondiaal te laten heersen.(De Euro is al kapot/verzwakt door het USA beleid) Ook dat er achter de schermen heel wat besproken wordt en op het toneel een soort van Muppetshow gemaakt wordt om de bevolkingen te beïnvloeden.
Maar goed we zijn een stapje dichterbij nu nog even afwachten wanneer Turkije of Saoedi Arabië komt met een grondoffensief in Syrië
Ik had het al gelezen maar onze Euro munt is erg verzwakt en daarbij heb je een EP die nauw verwant is aan het IMF en de ECB ---> de "Trojka" groep wat vooral ten goede komt van de "petro"dollar.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:
Iran wil af van petrodollar
Iran wil dat haar olie voortaan in euro’s wordt betaald en niet meer in dollars. Dat meldt persbureau Reuters. http://www.telegraaf.nl/d(...)n_petrodollar__.html
Volgens mij wou Irak dat ook gaan doen in 2003quote:Op maandag 8 februari 2016 12:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hier nog een reden voor amerika om oorlog te voeren:
Iran wil af van petrodollar
Iran wil dat haar olie voortaan in euro’s wordt betaald en niet meer in dollars. Dat meldt persbureau Reuters. http://www.telegraaf.nl/d(...)n_petrodollar__.html
Iran wil dit ook al sinds zeker 2005 met als belangrijkste argument dat de EU hun belangrijkste handelspartner is.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij wou Irak dat ook gaan doen in 2003
Hmja, echter ligt de situatie rond Iran wat complexer allemaal, daar Rusland anders nogal pissig wordt zodra ze Iran ook aanvallen..?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Iran wil dit ook al sinds zeker 2005 met als belangrijkste argument dat de EU hun belangrijkste handelspartner is.
Die koptekst ook bij de telegraafquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:57 schreef Lichtkogel het volgende:
The fuck staat die Mark Rutte op NL 1. nou ineens allemaal lollig te doen in 'correspondents dinner' Holland-style?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die koptekst ook bij de telegraaf
beter is de Bil Clinton manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ben net klaar met terug kijken op Ned 1.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
beter is de Bil Clinton manier
Heb niet gezien wel een en ander over gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben net klaar met terug kijken op Ned 1.
Zwakjes was het hoor...erg zwakjes.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die koptekst ook bij de telegraaf
Jezes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is zo gejat vanuit Amerika.-
Dit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb niet gezien wel een en ander over gelezen.
Probleem is onze Premier denkt een clown te wezen.
Mja dat is het ook.. maar totaal niet grappig!
Inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindelijk iets waar we het met zijn allen over eens zijn. Onze mp is een grote flapdrol
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaasquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindelijk iets waar we het met zijn allen over eens zijn. Onze mp is een grote flapdrol
Zo is dat. Daarom neem ik niet meer de moeite om te gaan stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaas
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niets staat verder verwijderd van de werkelijkheid dan de gemiddelde politicus helaas
Hij lacht alleen maar. De grootste problemen lacht hij wegquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Hoquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een avond. We zijn het allemaal eens
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho![]()
Niet over alles maar wel over Mark Rutte. Memorabel moment dat we moeten koesteren. Is Mark nog ergens goed voor, unaniem zijn we het eens dat hij een oetlul isquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een avond. We zijn het allemaal eens
Een kleine whiskey zo vlak voor het slapen gaan gaat er wel in dankuquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |