quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:25 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat hier misschien wat interessants te lezen zou zijn, maar dit lijkt meer op een slowchat als ik het zo zie.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]Nou JAAAA zeg!
Ik kom ook even hier kijken na lange tijd, tref ik jou hier aan!
Anyway, er zijn wel genoeg andere topics over soortgelijke onderwerpen.
Dit is ook wel een interessant draadje: BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #6
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:39 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel een poging waard na de eerdere 'discussie' in NWS. En ik ken het topic inderdaad, maar alsnog bedankt.
Klopt. Ik reageer eigenlijk nooit in BNW vanwege de vele (naar mijn mening) nonsense wat hier gepost wordt. Maar sommige topics, zoals bijvoorbeeld deze, hebben een veel grotere kern van realisme wat het toch wel de moeite waard maakt om meer in te verdiepen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Whehe, thx voor de uitnodiging!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawanquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawan
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.
Ja inderdaad, krijg er nu al jeuk van als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'
Whut?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Hmm nee dit zit echt wel dieper dan alleen dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.
Gaat vaak gepaard met de stand van de economie. Het grote verschil met nu en de afgelopen decennia is dat met name de islam ineens mee komt spelen. Een religie/cultuur die nog 500 jaar achterloopt minstens op de rest van de wereld.
Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:00 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
http://www.globalresearch(...)nment-decree/5438970
Da's helaas precies waarom ik hier vrij weinig kom; veel dingen die hier besproken worden zijn alleen maar op conspiracy sites terug te vinden, óf dingen worden helemaal uit de context gehaald.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.
De enige bronnen die er nu van maken dat het conspiracy-censuur is zijn, jawel. conspiracy sites zelf.
Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef ToT het volgende:
. Ook het willen kweken van één lichtbruin ras en één wereldwijd reich lijkt niet meer zo vergezocht.
[ afbeelding ]
Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
Hebben we wel een heerlijke dikke zooi white trash binnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.
Dan praat je wel echt over talloze generaties. Ik ben hier nog erg weinig blanke negers tegengekomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".
Zo is dat ook in het verleden gegaan toen de eerste mens vanuit Afrika zich verspreidde over de wereld he
Nja eventjes dat kleurtje gaat er weer af door ons klimaat hier!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.
Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
Men (usa&coalitie) denkt dat de russen zwak staan in syrie t.o.v. SA en de USA en turkye.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Russische premier: 'Wereldoorlog in zicht'
Volgens de Russische premier Dmitri Medvedev zouden de herhaaldelijk mislukte vredesonderhandelingen over Syrië kunnen leiden tot een nieuwe wereldoorlog. Dat zei de premier gisteren in een interview in de Duitse krant Handelsblatt.
Het interview verscheen op het moment dat de Verenigde Staten, Rusland, Iran en andere grote mogendheden in München in beraad waren over de staat van zaken in Syrië. De premier waarschuwde voor het sturen van Amerikaanse grondtroepen om zo IS te bestrijden. "Een grondoffensief verandert een oorlog gewoonlijk in een permanente oorlog. Kijk wat er is gebeurd in Afghanistan en veel andere landen. De Amerikanen en onze Arabische partners moeten goed nadenken: willen zij een permanente oorlog? Alle partijen moeten worden verplicht tot onderhandelen, in plaats van een nieuwe wereldoorlog te ontketenen", aldus Medvedev.
De Russen en de Amerikanen hebben verschillende verlangens wanneer het neerkomt op het bestrijden van IS, en dit maakt de situatie ingewikkeld. De Amerikanen willen een staakt-het-vuren tussen het Syrische leger en de opstandelingen. En de Russen daarentegen willen een bestand per 1 maart. Het voorstel is door de Russen al ingediend en het is nu aan de Amerikanen om ermee in te stemmen, aldus de papieren Volkskrant van vandaag.
http://www.powned.tv/nieu(...)er_tweede_werel.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |