abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159860244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Whut?
pi_159860257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.

Gaat vaak gepaard met de stand van de economie. Het grote verschil met nu en de afgelopen decennia is dat met name de islam ineens mee komt spelen. Een religie/cultuur die nog 500 jaar achterloopt minstens op de rest van de wereld.
Hmm nee dit zit echt wel dieper dan alleen dat.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:00:51 #78
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159860609
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159860658
quote:
Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.
De enige bronnen die er nu van maken dat het conspiracy-censuur is zijn, jawel. conspiracy sites zelf.
pi_159860897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sites die geblokkeerd zijn (5) zijn allemaal gelieerd aan ISIS. Mediacorporatie van ISIS enzovoorts.
De enige bronnen die er nu van maken dat het conspiracy-censuur is zijn, jawel. conspiracy sites zelf.
Da's helaas precies waarom ik hier vrij weinig kom; veel dingen die hier besproken worden zijn alleen maar op conspiracy sites terug te vinden, óf dingen worden helemaal uit de context gehaald.

Desondanks blijkt er hier en daar wel een kern van waarheid te zitten in wat er hier allemaal besproken wordt. De hele massale instroom, de permanente noodtoestand (voorlopig alleen nog in Frankrijk) enz. waren hier allang voorspeld. Ook het willen kweken van één lichtbruin ras en één wereldwijd reich lijkt niet meer zo vergezocht.

pi_159862433
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef ToT het volgende:

. Ook het willen kweken van één lichtbruin ras en één wereldwijd reich lijkt niet meer zo vergezocht.

[ afbeelding ]
Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.
pi_159862492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom lijkt dat niet vergezocht? Denk dat juist de weerstand tegen multiculti nooit zo groot is geweest als nu juist.
Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.

Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
pi_159862567
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:

Niet dat dit in 100 jaar tijd volkomen gaat lukken natuurlijk, maar 25 jaar geleden kreeg ik al op de Havo te horen dat we 1 lichtbruin gemengde wereldbevolking gaan worden.
Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:37:16 #84
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159862880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat voor school heb jij gehad dan. Zolang mensen in gebieden als noord-europa wonen zal huidskleur niet heel veel verschuiiven. Pigment is hier gewoon minder nodig. Zelfs al zou je inderdaad alle kleuren hier mengen dan gaat dat na verloop van jaren weer terugvallen op wat hier "gebruikelijk" is.
Hebben we wel een heerlijke dikke zooi white trash binnen.
pi_159863217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.
pi_159863263
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoe zou dat terugvallen dan? Als je DNA met elkaar mengt, hoe kun je dan uiteindelijk kinderen krijgen die van nature ineens toch weer minder pigment hebben? Ik denk niet dat negers hier die generaties lang onderling kinderen krijgen, uiteindelijk zonder pigment overblijven als ze hier blijven wonen.
Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".
Zo is dat ook in het verleden gegaan toen de eerste mens vanuit Afrika zich verspreidde over de wereld he ;)
pi_159863283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat doet het lichaam dus wel. Na x generaties zijn mensen die hier verblijven "gewoon blank".
Zo is dat ook in het verleden gegaan toen de eerste mens vanuit Afrika zich verspreidde over de wereld he ;)
Dan praat je wel echt over talloze generaties. Ik ben hier nog erg weinig blanke negers tegengekomen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:56:45 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159864719
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Weerstand onder de bevolking idd, maar als alles 1 volk met 1 cultuur en 1 religie is en vanuit 1 overheid verdeel je alles eerlijk, dan zijn er ook geen redenen meer voor oorlogen.

Nja eventjes dat kleurtje gaat er weer af door ons klimaat hier!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159877295
Russische premier: 'Wereldoorlog in zicht'

Volgens de Russische premier Dmitri Medvedev zouden de herhaaldelijk mislukte vredesonderhandelingen over Syrië kunnen leiden tot een nieuwe wereldoorlog. Dat zei de premier gisteren in een interview in de Duitse krant Handelsblatt.

Het interview verscheen op het moment dat de Verenigde Staten, Rusland, Iran en andere grote mogendheden in München in beraad waren over de staat van zaken in Syrië. De premier waarschuwde voor het sturen van Amerikaanse grondtroepen om zo IS te bestrijden. "Een grondoffensief verandert een oorlog gewoonlijk in een permanente oorlog. Kijk wat er is gebeurd in Afghanistan en veel andere landen. De Amerikanen en onze Arabische partners moeten goed nadenken: willen zij een permanente oorlog? Alle partijen moeten worden verplicht tot onderhandelen, in plaats van een nieuwe wereldoorlog te ontketenen", aldus Medvedev.

De Russen en de Amerikanen hebben verschillende verlangens wanneer het neerkomt op het bestrijden van IS, en dit maakt de situatie ingewikkeld. De Amerikanen willen een staakt-het-vuren tussen het Syrische leger en de opstandelingen. En de Russen daarentegen willen een bestand per 1 maart. Het voorstel is door de Russen al ingediend en het is nu aan de Amerikanen om ermee in te stemmen, aldus de papieren Volkskrant van vandaag.

http://www.powned.tv/nieu(...)er_tweede_werel.html
-
pi_159879820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Russische premier: 'Wereldoorlog in zicht'

Volgens de Russische premier Dmitri Medvedev zouden de herhaaldelijk mislukte vredesonderhandelingen over Syrië kunnen leiden tot een nieuwe wereldoorlog. Dat zei de premier gisteren in een interview in de Duitse krant Handelsblatt.

Het interview verscheen op het moment dat de Verenigde Staten, Rusland, Iran en andere grote mogendheden in München in beraad waren over de staat van zaken in Syrië. De premier waarschuwde voor het sturen van Amerikaanse grondtroepen om zo IS te bestrijden. "Een grondoffensief verandert een oorlog gewoonlijk in een permanente oorlog. Kijk wat er is gebeurd in Afghanistan en veel andere landen. De Amerikanen en onze Arabische partners moeten goed nadenken: willen zij een permanente oorlog? Alle partijen moeten worden verplicht tot onderhandelen, in plaats van een nieuwe wereldoorlog te ontketenen", aldus Medvedev.

De Russen en de Amerikanen hebben verschillende verlangens wanneer het neerkomt op het bestrijden van IS, en dit maakt de situatie ingewikkeld. De Amerikanen willen een staakt-het-vuren tussen het Syrische leger en de opstandelingen. En de Russen daarentegen willen een bestand per 1 maart. Het voorstel is door de Russen al ingediend en het is nu aan de Amerikanen om ermee in te stemmen, aldus de papieren Volkskrant van vandaag.

http://www.powned.tv/nieu(...)er_tweede_werel.html
Men (usa&coalitie) denkt dat de russen zwak staan in syrie t.o.v. SA en de USA en turkye.
Nato wil niks anders dan rusland op zijn flikker geven.Daarom is het achterlijk wat ze willen en een directe uitnodiging voor een ww3.
Rusland en turkye staan al op gespannen voet.
Turkye heeft ook zijn eigen agenda m.b.t. de koerden.
Het is dan wachten tot er fouten gemaakt worden met alle gevolgen van dien.
There is only one religion
pi_159881100
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 03:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Men (usa&coalitie) denkt dat de russen zwak staan in syrie t.o.v. SA en de USA en turkye.
Nato wil niks anders dan rusland op zijn flikker geven.Daarom is het achterlijk wat ze willen en een directe uitnodiging voor een ww3.
Rusland en turkye staan al op gespannen voet.
Turkye heeft ook zijn eigen agenda m.b.t. de koerden.
Het is dan wachten tot er fouten gemaakt worden met alle gevolgen van dien.
Ben haast in staat van 'let's get it over with'... laat het maar gebeuren en dat ze daarna de NWO uitroepen 'opdat zoiets nooit meer zal gebeuren'.

Al is het alleen al om iedereens smoelwerk te zien dat WIJ, de echte BNW-ers, toch echt gelijk hadden.

Maar goed, dat is wel weer wat fatalistisch, dus blijven we er maar op wijzen zolang het nog kan..
-
pi_159881464
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben haast in staat van 'let's get it over with'... laat het maar gebeuren en dat ze daarna de NWO uitroepen 'opdat zoiets nooit meer zal gebeuren'.
De beste man schijnt verkeerd vertaald te zijn, hij zou eigenlijk gezegd hebben "dat er dan nog een oorlog in de wereld" ontstaat.

quote:
Al is het alleen al om iedereens smoelwerk te zien dat WIJ, de echte BNW-ers, toch echt gelijk hadden.
Really? "De echte BNW-er" .... Het is jammer dat jogy het allemaal gedelete heeft in het andere topic maar ik weet nog steeds niet waarom mijn visie van een NWO zogenaamd flut is. Ik nodig mensen dan ook graag uit in mijn topics :)
quote:
Maar goed, dat is wel weer wat fatalistisch, dus blijven we er maar op wijzen zolang het nog kan..
De powers that be laten deze oorlog echt niet het gebied waar het zich nu in afspeelt uit-escaleren.
pi_159897141
Turkije beschiet SAA (Leger van Assad) en YPG (Koerden) in Syrië en Turkse official zegt: "Massive escalation in Syria Imminent"

Domme Turken begaan een grote fout, vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 22:43:41 ]
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:43:53 #94
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159897220
ah voice of reason...wel wat meer laten zien he !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159897484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef DeMolay het volgende:
ah voice of reason...wel wat meer laten zien he !
Que?
pi_159897523
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Turkije beschiet SAA (Leger van Assad) en YPG (Koerden) in Syrië en Turkse official zegt: "Massive escalation in Syria Imminent"

Domme Turken begaan een grote fout, vrees ik.
Die sleuren ons WO3 in als we niet uitkijken }:| :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:55:16 #97
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159897526
garpje..ik mis je in 911...soms
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_159897544
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef DeMolay het volgende:
garpje..ik mis je in 911...soms
Haha, tof van je, maar ben er helemaal klaar mee. :)
pi_159897599
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die sleuren ons WO3 in als we niet uitkijken }:| :(
Ja, maar vraag me af of art. 5 van de NAVO ook nageleefd gaat worden, mocht het tot een escalatie met Russen gaan komen. Turken vallen nu ook een bondgenoot van de VS aan.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:58:27 #100
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159897604
ja ...maar :P :P :o

Wie was dat in NWS die de arteikelen aanstreepte.......toen dacht ik ook tegen ipv is dit weer een verrekening met het kabinets beleid.
Δημοσθένης
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')