SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nice! Dat is echt zoiets wat je graag wil als je rond de 16 bent. In een pretpark werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen ik werkte heb ik daar 4 uur gestaan, ergste uren uit mijn leven
Ik was 18, haat niet op mequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nice! Dat is echt zoiets wat je graag wil als je rond de 16 bent. In een pretpark werken.
Kan ik Remqo alvast nomineren als DJ tijdens de TC?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
Morgenavond gewoon Café Geerd op Tinychat
Oeh.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit kan dan nog "redelijk"door de beugel
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan ik Remqo alvast nomineren als DJ tijdens de TC?
Kan Remqo draaien? Wat een heldquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Draait 'ie ook Steen (quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijdens de FOK!-Eftelingmeet? Sure!
Soberso een terechte paint-zoonquote:
Heb al een tijdje niet gedraaid, niet dat dat iets uitmaakt voor de mixskills maar wel voor de kennis van de huidige hitsquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?
Kun je alvast weer een beetje in je ritme komen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet gedraaid, niet dat dat iets uitmaakt voor de mixskills maar wel voor de kennis van de huidige hits
Wel contacten maar iedereen haat me daarquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Care.
Heb je nog goede contacten daar toevallig?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:39 schreef moemoe het volgende:
Nu luister ik naar The Kelly Family. Met Kerst. Thanks.
ONZ = VREDE toch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel in mijn nominatie voor DJ nog tussen Remqo en renwan. Misschien wisseling van de wacht na een uurtje of 2?
Dat is ook weer zo!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONZ = VREDE toch.
Sharing is caring.
Oh, een DJ in the house? Zoek je nog een leuk plekje om je muziekjes te delen met anderen toevallig?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet gedraaid, niet dat dat iets uitmaakt voor de mixskills maar wel voor de kennis van de huidige hits
SLaap wel man 11111quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen, profeten, Geerd en alle andere. Het was een eer om deze mooie nacht met jullie door te brengen!
Ik ben pitten!
Ja graag!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, een DJ in the house? Zoek je nog een leuk plekje om je muziekjes te delen met anderen toevallig?
What did you do?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel contacten maar iedereen haat me daar
Niet veel, maar als 18 jarige in een team van 30 plussers komen werkt gewoon nietquote:
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen, profeten, Geerd en alle andere. Het was een eer om deze mooie nacht met jullie door te brengen!
Ik ben pitten!
Iedereen haat me, en terecht ookquote:
Tja, kan me voorstellen dat de omgang dan wat minder volwassen is dan zij (de dertigplussers) zouden willenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet veel, maar als 18 jarige in een team van 30 plussers komen werkt gewoon niet
Heb nu sollicitatie voor HC lopenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tja, kan me voorstellen dat de omgang dan wat minder volwassen is dan zij (de dertigplussers) zouden willen.
Maar goed, je bent nu geen 18 meer toch?
Steen is verplichte kost in Café Geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat die ene stoere man die ik voorbij zag komen? Niet geklikt.
Onze anthemquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Steen is verplichte kost in Café Geerd.
Schultenbrauquote:
quote:
Ik vind 't maar grof...quote:
Ik vind het Haags!quote:
Die zijn nu toch bezig met stakingen en alles?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb nu sollicitatie voor HC lopen
quote:
Welke songtekst is volgens jou de moeite waard?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
De teksten zijn grof maar heb je de songteksten ook gelezen?
Eigenlijk is het een heel normale jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Die in de OP al, STEEN BIERquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welke songtekst is volgens jou de moeite waard?
Geerdgodquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat hij het wel durft te zeggen?
Even Steen luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rolt altijd zo lekker over je tongquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee, doet me denken aan Gustav maar dat was een oomquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:59 schreef Geerd het volgende:
Wie doet ff dat nummer dat die voor zijn pa staat te rappen die dood ligt in de kist?
Ik geef even opquote:
Hmmm, ja als ik de songtekst zo bekijk probeert hij de levensmolen te verwoorden. Werken, slapen, opstaan en zo nog een keer. Het gevoel dat je in een molentje zit wat als maar doordraait en waarbij bier verlichting biedt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Redelijk ja!quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, ja als ik de songtekst zo bekijk probeert hij de levensmolen te verwoorden. Werken, slapen, opstaan en zo nog een keer. Het gevoel dat je in een molentje zit wat als maar doordraait en waarbij bier verlichting biedt.
Heb ik het zo een beetje goed begrepen?
Dit vind ik dan wat smaakvoller, in hetzelfde thema:quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:59 schreef Geerd het volgende:
Wie doet ff dat nummer dat die voor zijn pa staat te rappen die dood ligt in de kist?
quote:
Steenquote:
Geerdquote:
Hij spreekt op een liefdevolle manier de laatste boodschap voor zijn vader uit. Niets mis mee.quote:
De rest van zijn raps komen grof over, maar als je daar even door heen kijkt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij spreekt op een liefdevolle manier de laatste boodschap voor zijn vader uit. Niets mis mee.
Mjah, soms zijn de grove bewoordingen voor mensen de beste manier om te omschrijven hoe 't voor hen voelt. Ik begrijp de boodschap ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
De rest van zijn raps komen grof over, maar als je daar even door heen kijkt.
De teksten zijn scherp
Stromaequote:
Zeker!quote:
Prima work-out muziekquote:
C'est parti!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe geeft het stokje aan Fokker89
Baggerze!
Twusten.
Roosjeroosje ook al !quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn laatste dagenvanaf maandag ga ik afkicken.
Wutquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man ! Jij had het er over gehad man.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of ben jij weer een ander die der heen ging
Naja, wanneer moet je je melden dan'?quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Maandagquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja, wanneer moet je je melden dan'?
Nee man !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kom net te laat binnen zie ik, ga je sluiten?
Het is ook hangover tijd..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:03 schreef renwan het volgende:
Heb het nog nooit zo stil in het café gezien
Vandaag weer de kunst beschermen tegen likkende mensen?quote:
Nou.. misschien gaat er 1 wel knuffelen met zo'n ding..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag weer de kunst beschermen tegen likkende mensen?
Strugglesquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:19 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Nou.. misschien gaat er 1 wel knuffelen met zo'n ding..
Of erger![]()
Heeft Sneeuw struggles?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Struggles
Als Sneeuw echt niet meer langskomt verwacht ik wel dat jij hier als profeet zijnde meer aanwezig bent hé!
Er werd vannacht vrede gesticht tussen deze SC en de KLB SC, Sneeuw was het er niet mee eensquote:
Terecht.. 2 kapingen en dan om verzoening vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Er werd vannacht vrede gesticht tussen deze SC en de KLB SC, Sneeuw was het er niet mee eens
HET IS KERST VREDE OP AARD!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Terecht.. 2 kapingen en dan om verzoening vragen.
Hier drinken we bier in Geerds naam, klb sc doet dat niet.
Oohw oke dan..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:49 schreef renwan het volgende:
[..]
HET IS KERST VREDE OP AARD!
Geerd heeft het zo gewild!
Mogguh!quote:
Goedemorgen renwanquote:
Den Haagquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:10 schreef M4rc0 het volgende:
Zo, lekker bij schoonfamilie in den Haag
Ik dacht even dat het om de Molukse treinkapingen gingquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Terecht.. 2 kapingen en dan om verzoening vragen.
Hier drinken we bier in Geerds naam, klb sc doet dat niet.
Whehehe.. nou als de klb sc die kapingen heeft gedaan dan zijn het wel bazenquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het om de Molukse treinkapingen ging
Hij is al wel postenquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denk dat hij niet lang weg blijft.
Ik denk ook dat SL flink ligt uit te brakken nu!quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
die heeft een zieke kater denk ik
Hij was een half uur geleden nog in klb bezig..quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk ook dat SL flink ligt uit te brakken nu!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:05 schreef Scuidward het volgende:
Na een biertje of 3 is hij al zijn voornemens vergeten en komt hij ons weer vermaken. En anders gooi ik er nog wel eens een lok quote tegenaan.
Never stick it in a crazy onequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:12 schreef Geerd het volgende:
Godver domme man dat wijf is ook labiel of niet ???
http://www.dumpert.nl/med(...)eqs_xxl_krijgen.html
Ik zelf te denken aan twee biertjes en een lokqoute en hij post gewoon weer gezellig meequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:05 schreef Scuidward het volgende:
Na een biertje of 3 is hij al zijn voornemens vergeten en komt hij ons weer vermaken. En anders gooi ik er nog wel eens een lok quote tegenaan.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:16 schreef Geerd het volgende:
Koffie bijna op !! Loempia in de oven, weekend afpilsen zo!! Morgen 17.15 beginnen dus kunnen we er wel een paar in gooien
Vanavond weer lekker een paar biertjes klappenquote:
Proosten via TCquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker een paar biertjes klappen
fixedquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zometeen winkelen bij renwan in de bar bier drinken
Duzzy heeft hem in KLB gespot vandaag dus zal hij wel levenquote:
Voor FOK!kers zijn er sowieso 2 gratisquote:
Nee, die vrouwen moeten weer shoppen.quote:
Trio in het pas hokje toch !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen moeten weer shoppen.
quote:
Iedereen in deze SC houd van iedereen, behalve van Guus, die verafschuwt iedereenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:14 schreef renwan het volgende:
Deze SC, mannen en vrouwen ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
Volgens mij heb ik wel eens een 10% gespotquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:16 schreef Scuidward het volgende:
Wat is het hoogste promillage van de AH To Go?
Fylax is gewoon een puberaal jochie die aandachtsgeil isquote:
Met z'n verzonnen vriendin uit Rotterdamquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fylax is gewoon een puberaal jochie die aandachtsgeil is
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een 10% gespot
Die hem dan ook nog dumptquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Met z'n verzonnen vriendin uit Rotterdam
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
johquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fylax is gewoon een puberaal jochie die aandachtsgeil is
Heb toch toegegeven aan de neiging om te happenquote:
Ga ik daar rond 20:00 even langs. Heb enkel nog Beugels in huis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een 10% gespot
2e kerstdag he zou nu ff snel gaan 18.00 kunnen ze ook dicht zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ga ik daar rond 20:00 even langs. Heb enkel nog Beugels in huis.
Onderweg naar mijn mancave.
19:00 zie ik ... dan maar geen 10%.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
2e kerstdag he zou nu ff snel gaan 18.00 kunnen ze ook dicht zijn
EN met de wetenschap dat ze het misschien niet hebben !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
19:00 zie ik ... dan maar geen 10%.
Nu ff snel is beetje overdreven natuurlijk.
Heb er nog 2 of 3. Is ook wel lekker. Zondag kan ik weer gewoon naar de supermarkt vanaf 12:00.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
EN met de wetenschap dat ze het misschien niet hebben !!
IK zou gewoon kratje beugels leeg maken
3 nog maar?? Dan zou ik gewoon sixpack halve liters halen bij de AHquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb er nog 2 of 3. Is ook wel lekker. Zondag kan ik weer gewoon naar de supermarkt vanaf 12:00.
Punt is dat ik sowieso pas om 19:15 in de trein zit, omdat ik nog avondeten mag genieten bij pappie en mammie. Dus voor de AH ben ik al te laat. Daarnaast wil ik zondag mijn mancave gaan uitmesten, dus misschien is het wel fijn zelfs om niet met een kater te zitten die dag. Volgende week even naar de Gall & Gall wel om wat te drinken (budgetwhiskey) te hebben tijdens oud en nieuw en het weekend daarop. Goede voornemens komen later wel weer ...quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 nog maar?? Dan zou ik gewoon sixpack halve liters halen bij de AH
Huur je wat ofzo dan? Dacht dat je nog thuis woonde eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Punt is dat ik sowieso pas om 19:15 in de trein zit, omdat ik nog avondeten mag genieten bij pappie en mammie. Dus voor de AH ben ik al te laat. Daarnaast wil ik zondag mijn mancave gaan uitmesten, dus misschien is het wel fijn zelfs om niet met een kater te zitten die dag. Volgende week even naar de Gall & Gall wel om wat te drinken (budgetwhiskey) te hebben tijdens oud en nieuw en het weekend daarop. Goede voornemens komen later wel weer ...
Ik huur een hok in een huis met meer bewoonde hokken. Mag daar sowieso nog wel een jaar hokken, maar in het ideale geval verhuis ik rond de zomer naar een eigen hok meer privacy, maar voorlopig zit ik er wel goed. Iedereen is weg in de kerstvakantie (op een enkeling na). Vanwaar het idee dat ik nog thuis woonde? Doe ik al bijna 7 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Huur je wat ofzo dan? Dacht dat je nog thuis woonde eigenlijk
Geen idee omdat je het nog nooit verteld had denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik huur een hok in een huis met meer bewoonde hokken. Mag daar sowieso nog wel een jaar hokken, maar in het ideale geval verhuis ik rond de zomer naar een eigen hok meer privacy, maar voorlopig zit ik er wel goed. Iedereen is weg in de kerstvakantie (op een enkeling na). Vanwaar het idee dat ik nog thuis woonde? Doe ik al bijna 7 jaar niet meer.
Nadeel van 2 jaar met dames in een huis wonen is dat je ontdekt waarom ze nog single zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee omdat je het nog nooit verteld had denk ik.
Wonen er geen leuke dames?
In wat voor gat woon jij dat de supermarkt pas om 12 uur opengaat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb er nog 2 of 3. Is ook wel lekker. Zondag kan ik weer gewoon naar de supermarkt vanaf 12:00.
Zondag van 12:00 tot 17:00. Andere dagen 08:00 tot 21:00. In een gat naast Utrecht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In wat voor gat woon jij dat de supermarkt pas om 12 uur opengaat?
Damn, dat heb je dan nog lang volgehouden, 3 jaar terwijl je al wat had.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Geerd het volgende:
7 jaar al niet meer ? Netjes !!!
Ik heb toen ik vast contract kreeg met behulp van pa en ma meteen dit gekocht.
Daarna nog 3 jaar thuis blijven wonen, mooi sparen en opknappen nieuwe badkamer vloeren muren keuken wc plafonds etc...
Woon er nu 2,5 jaar pas Maar wel super chil hoor eigen shit !!
Bilthoven ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zondag van 12:00 tot 17:00. Andere dagen 08:00 tot 21:00. In een gat naast Utrecht.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nadeel van 2 jaar met dames in een huis wonen is dat je ontdekt waarom ze nog single zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In 1e instantie denk je 'tetten', maar na een tijdje zie je het totale plaatje. Gewoon, slordigheid, zeurderigheid, krenterigheid, luiheid, mafheid. Alles wat je niet op een foto ziet zullen we maar zeggen.quote:
Hoe dat dan? Problemen thuis?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
Ik woon al sinds mijn 17e niet meer thuis
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]Bijna goed !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Wat een wezens, hè...quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef Scuidward het volgende:
In 1e instantie denk je 'tetten', maar na een tijdje zie je het totale plaatje. Gewoon, slordigheid, zeurderigheid, krenterigheid, luiheid, mafheid. Alles wat je niet op een foto ziet zullen we maar zeggen.
Ik was een beetje rebels toen ja, nu ben ik een lieve jongenquote:
#probleemkindquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
Ik woon al sinds mijn 17e niet meer thuis
Hoorde ik ook ja !! Je wordt gewoon verkracht door vrouwenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:53 schreef Scuidward het volgende:
Maar Utrecht is wel het walhalla schijnt, mannentekort. Helemaal in het hoger opgeleide segment.
Nee, maar het voordeel dat je elkaar eerst niet 24/7 ziet heb je niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als dat alles is, zolang het maar geen gore bende wordt.
Je hebt er wel 1 geneukt ofniet??quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar het voordeel dat je elkaar eerst niet 24/7 ziet heb je niet.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was een beetje rebels toen ja, nu ben ik een lieve jongen
WAT NOU?!quote:
Wel z'n zusjequote:
Ik heb nog wel wat pics als je me niet gelooftquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pics als je me niet gelooft
Die hou ik maar van internet af denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:02 schreef Geerd het volgende:
Ik geloof je wel maar pics altijd goed !!
Ik hoopte er een beetje wel op eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik kan je geen tips geven zoals je al merkt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Die hou ik maar van internet af denk ik
Verdomme man Geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:11 schreef Geerd het volgende:
werkt ook op het station, ik stond bij "mijn" trein komt ze gewoon tegen mij aanstaan en vragen goh hoe gaat het?
Die wilt natuurlijk dat je je grote scanner even tegen haar pas houdt!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:11 schreef Geerd het volgende:
Ik bedenk mij nu eigenlijk dat ik gewoon echt naif ben geweest een paar keer.
1 keer kiosk dame, oke ze was een beetje dronken woont hier om de hoek, ik was klaar met werken dus loop naar huis.
HEEY GEERD!! En omhelsde mij gewoon, volgende dagen ook altijd belangstellend etc, vragen hoe oud ik was of ik alleen was.
Ander meisje werkt ook op het station, ik stond bij "mijn" trein komt ze gewoon tegen mij aanstaan en vragen goh hoe gaat het?
Toen dacht ik WTF, nu denk ik misschien hadden ze wel interesse in een knuffel beer van 100kg 1.96.
WIe weet? Ik zal het nooit weten, althans ze werken er nog steeds.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die wilt natuurlijk dat je je grote scanner even tegen haar pas houdt!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
WIe weet? Ik zal het nooit weten, althans ze werken er nog steeds.
Maar ik heb ook de ballen niet om haar te vragen
Ken je Goon? Is ook wel een puike!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:17 schreef Geerd het volgende:
The Revenant aan het kijken nu !! Tering gave film tot nu toe @!
Had je hem al gezien?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ken je Goon? Is ook wel een puike!
Schijt aan hebben, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar het is wel raar als je ze bijna elke dag tegenkomt
Dus ze zit ook op FOK!?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
hoor ik daarna opeens dat ze autistisch is.
Zou me niet verbazen.quote:
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
NU aan het kijken gave shit !! Heb je geen nieuws groepen?
KLB / Kut familiequote:
Sja wat is goede kwali gewoon dvdquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzo
Popcorn Time is toch verleden tijd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzo
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodigquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Popcorn Time is toch verleden tijd?
Sunnyusenet hier, stuk goedkoperquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodig
Oh dat is primaquote:
Werkt weerquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Popcorn Time is toch verleden tijd?
Ewekaquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodig
Spotifyquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eweka![]()
Geen Spotify nodig hier.
Hoeveel gig is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Spotify
Niet 42.329 nummers op je externe HD hebben staan
296quote:
Doe dat keer 6 en je hebt mijn 'collectie'.quote:
De tering en ik dacht dat ik veel hadquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doe dat keer 6 en je hebt mijn 'collectie'.
Heb ook wel 80 cd's dus ben niet compleet 'stout' bezig.
Niet gelezenquote:
Oh, vroeger scheelde het aardig wat centenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even gekeken, eweka is 1 euro duurder![]()
![]()
Zit al jaren bij eweka, als ik nu alles moet terug betalen wat ik heb gedownload....quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh, vroeger scheelde het aardig wat centen
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?
Met 2 chocolade broodjes ja. Heb vandaag geen kerst activiteiten.quote:
Hier ook niet ! Gewoon wasjes draaien afwassen nu lekker chillen met film JULLIE!!! en biertjes,quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 2 chocolade broodjes ja. Heb vandaag geen kerst activiteiten.
Niet fappen voor het werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
Nog niet gefapt vandaag, over 20 minuten moet ik naar werk.
Hmmmmm
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook niet ! Gewoon wasjes draaien afwassen nu lekker chillen met film JULLIE!!! en biertjes,
Ben jij dat zelf in je fobo?
Niet zo'n zin om te fappen, doe ik wel als ik thuis komquote:
Geerd zou je doen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.
Geerd is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet zien op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |