Welke songtekst is volgens jou de moeite waard?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
De teksten zijn grof maar heb je de songteksten ook gelezen?
Eigenlijk is het een heel normale jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Die in de OP al, STEEN BIERquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welke songtekst is volgens jou de moeite waard?
Geerdgodquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat hij het wel durft te zeggen?
Even Steen luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rolt altijd zo lekker over je tongquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee, doet me denken aan Gustav maar dat was een oomquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:59 schreef Geerd het volgende:
Wie doet ff dat nummer dat die voor zijn pa staat te rappen die dood ligt in de kist?
Ik geef even opquote:
Hmmm, ja als ik de songtekst zo bekijk probeert hij de levensmolen te verwoorden. Werken, slapen, opstaan en zo nog een keer. Het gevoel dat je in een molentje zit wat als maar doordraait en waarbij bier verlichting biedt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Redelijk ja!quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, ja als ik de songtekst zo bekijk probeert hij de levensmolen te verwoorden. Werken, slapen, opstaan en zo nog een keer. Het gevoel dat je in een molentje zit wat als maar doordraait en waarbij bier verlichting biedt.
Heb ik het zo een beetje goed begrepen?
Dit vind ik dan wat smaakvoller, in hetzelfde thema:quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:59 schreef Geerd het volgende:
Wie doet ff dat nummer dat die voor zijn pa staat te rappen die dood ligt in de kist?
Steenquote:
Geerdquote:
Hij spreekt op een liefdevolle manier de laatste boodschap voor zijn vader uit. Niets mis mee.quote:
De rest van zijn raps komen grof over, maar als je daar even door heen kijkt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij spreekt op een liefdevolle manier de laatste boodschap voor zijn vader uit. Niets mis mee.
Mjah, soms zijn de grove bewoordingen voor mensen de beste manier om te omschrijven hoe 't voor hen voelt. Ik begrijp de boodschap ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
De rest van zijn raps komen grof over, maar als je daar even door heen kijkt.
De teksten zijn scherp
Stromaequote:
Zeker!quote:
Prima work-out muziekquote:
C'est parti!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe geeft het stokje aan Fokker89
Baggerze!
Twusten.
| Forum Opties | |
|---|---|