quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was een beetje rebels toen ja, nu ben ik een lieve jongen
WAT NOU?!quote:
Wel z'n zusjequote:
Ik heb nog wel wat pics als je me niet gelooftquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pics als je me niet gelooft
Die hou ik maar van internet af denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:02 schreef Geerd het volgende:
Ik geloof je wel maar pics altijd goed !!
Ik hoopte er een beetje wel op eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik kan je geen tips geven zoals je al merkt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Die hou ik maar van internet af denk ik
Verdomme man Geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:11 schreef Geerd het volgende:
werkt ook op het station, ik stond bij "mijn" trein komt ze gewoon tegen mij aanstaan en vragen goh hoe gaat het?
Die wilt natuurlijk dat je je grote scanner even tegen haar pas houdt!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:11 schreef Geerd het volgende:
Ik bedenk mij nu eigenlijk dat ik gewoon echt naif ben geweest een paar keer.
1 keer kiosk dame, oke ze was een beetje dronken woont hier om de hoek, ik was klaar met werken dus loop naar huis.
HEEY GEERD!! En omhelsde mij gewoon, volgende dagen ook altijd belangstellend etc, vragen hoe oud ik was of ik alleen was.
Ander meisje werkt ook op het station, ik stond bij "mijn" trein komt ze gewoon tegen mij aanstaan en vragen goh hoe gaat het?
Toen dacht ik WTF, nu denk ik misschien hadden ze wel interesse in een knuffel beer van 100kg 1.96.
WIe weet? Ik zal het nooit weten, althans ze werken er nog steeds.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die wilt natuurlijk dat je je grote scanner even tegen haar pas houdt!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
WIe weet? Ik zal het nooit weten, althans ze werken er nog steeds.
Maar ik heb ook de ballen niet om haar te vragen
Ken je Goon? Is ook wel een puike!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:17 schreef Geerd het volgende:
The Revenant aan het kijken nu !! Tering gave film tot nu toe @!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |