Had je hem al gezien?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ken je Goon? Is ook wel een puike!
Schijt aan hebben, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar het is wel raar als je ze bijna elke dag tegenkomt
Dus ze zit ook op FOK!?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
hoor ik daarna opeens dat ze autistisch is.
Zou me niet verbazen.quote:
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
NU aan het kijken gave shit !! Heb je geen nieuws groepen?
KLB / Kut familiequote:
Sja wat is goede kwali gewoon dvdquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzo
Popcorn Time is toch verleden tijd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja staat die online + goede kwaliteit? Dan al die ook wel op Popcorn Time staan ofzo
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodigquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Popcorn Time is toch verleden tijd?
Sunnyusenet hier, stuk goedkoperquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodig
Oh dat is primaquote:
Werkt weerquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Popcorn Time is toch verleden tijd?
Ewekaquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier niet maar heb gewoon eweka geen popcorn nodig
Spotifyquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eweka![]()
Geen Spotify nodig hier.
Hoeveel gig is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Spotify
Niet 42.329 nummers op je externe HD hebben staan
296quote:
Doe dat keer 6 en je hebt mijn 'collectie'.quote:
De tering en ik dacht dat ik veel hadquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doe dat keer 6 en je hebt mijn 'collectie'.
Heb ook wel 80 cd's dus ben niet compleet 'stout' bezig.
Niet gelezenquote:
Oh, vroeger scheelde het aardig wat centenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even gekeken, eweka is 1 euro duurder![]()
![]()
Zit al jaren bij eweka, als ik nu alles moet terug betalen wat ik heb gedownload....quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh, vroeger scheelde het aardig wat centen
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je je al iets meer in de Stenologie verdiept?
Met 2 chocolade broodjes ja. Heb vandaag geen kerst activiteiten.quote:
Hier ook niet ! Gewoon wasjes draaien afwassen nu lekker chillen met film JULLIE!!! en biertjes,quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 2 chocolade broodjes ja. Heb vandaag geen kerst activiteiten.
Niet fappen voor het werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
Nog niet gefapt vandaag, over 20 minuten moet ik naar werk.
Hmmmmm
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook niet ! Gewoon wasjes draaien afwassen nu lekker chillen met film JULLIE!!! en biertjes,
Ben jij dat zelf in je fobo?
Niet zo'n zin om te fappen, doe ik wel als ik thuis komquote:
Geerd zou je doen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op die foto waar ik naar beneden kijk? Ja.
Geerd is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet zien op die foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |