Sterker nog, 4 vrienden zijn ook al dagen aan het sjouwen schoonmaken en verven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:05 schreef Lod het volgende:
Jij hebt je broer gevraagd of hij wil klussen in jouw huis zodat jij topics kan blijven openen?
Dacht dat ik lui was...
Ben je verhuisd of doe je een makeover ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterker nog, 4 vrienden zijn ook al dagen aan het sjouwen schoonmaken en verven.![]()
Participatie samenleving.
Aankomende zomer ga ik weer onder de brug liggen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je verhuisd of doe je een makeover ofzo?
Ha ha ha. Ik heb niet eens gemerkt dat ie de foto nam. Paar uur later opende ik Face Book en zag hem.quote:
Iig nog iets dat er hier dekt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:13 schreef Gloorbek het volgende:
Zal wel lekker dekken die verf op die gele nicotine muren
Oh ja.quote:
Die deden het niet om het randje.quote:
Kan ookquote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Heeft je broer ook een account op fok?!
De improvisaties van Michiel Romeijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:18 schreef Gloorbek het volgende:
Theo is een held, mag hier wel borrel komen halen
Is m'n broer z'n neus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Had je dat van te voren verwacht, dat je met kerst een wittere neus dan Wendy van Dijk zou hebben?
Waarom wel ?quote:
Daar verschillen de meningen over.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Omdat 1 tong80 niet genoeg is.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Gaaf, Tong!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
Straks een nieuw flatje. Ben zelf nu al opgeruimd.
Van je vrienden moet je het hebben. Zelfs als Ajacieden hand in hand.
Mooi einde van het jaar. Hoop dat dit gebaar voor meer mensen van toepassing is. Scheur, Marco, Wim, Jacco en Harry ik had me geen beter eindejaars-geschenk kunnen wensen.
Het gaat langzaam vooruit. Mooi gebaar van mensen vlak bij me svann.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:02 schreef svann het volgende:
[..]
Gaaf, Tong!
Je gezondheid ook weer redelijk in orde?
Dat gaat dan straks een heel wat beter jaar worden.
Ik zou bij m'n broer en zijn familie met z'n schoonouders en met ons moeke gaan eten. Hij was hier vanochtend even schilderen. Was ik continue aan het hoesten en kokhalsen, vanwegen m'n maagproblemen. 'Herm, dit gaat niet goed. Kan niet aan het diner.' Hij nam me de woorden uit de mond. Hoefde zelf een keer niet af te zeggen. Rare eerste Kerstdag. In m'n eentje in een leeg flatje op beton zittend.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:02 schreef svann het volgende:
[..]
Gaaf, Tong!
Je gezondheid ook weer redelijk in orde?
De halve Ajax selectie bedoel je toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Verder heb ik lesbiennes in m'n vriendenkring.
Bij welke club lopen ze hand in hand ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
De halve Ajax selectie bedoel je toch?
Fijne kerst tongquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij welke club lopen ze hand in hand ?
Die komt daar niet openlijk voor uit, om te voorkomen dat hij voor de rest van zijn leven door tong gestalkt gaat worden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Heeft je broer ook een account op fok?!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fijne kerst tong
Tering de biefstuk was taai
quote:Op zondag 27 december 2015 01:01 schreef nikky het volgende:
Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt Tong.
Hoop dat je alsnog een fijne kerst hebt gehad.
quote:
Dč ge geen kou vatquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:58 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe werkplek om te FOK!Ken....
[ afbeelding ]
Nu nog een secretaresse.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ga je dan eerst alles inspreken op een memorecorder en dat zij dan alles uittypt hier op Fok?![]()
Ook echt alles bij de ikea gehaald, of niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wim net naar huis. Na vanaf vanochtend hier de IKEA in elkaar te hebben
gezet. Hoorde hem soms op z'n Zweeds-Bommels vloeken. 'Pötverdömme, kötsķķi.' 'Wöaröm bören ze die göatjes zö scheef?' Heb zelf ook eens de handen uit de mouwen gestoken. Karton scheuren en wegbrengen.
Wim moest wel lachen als ik weer half dood, badend in het zweet, hijgend als een bejaarde-marathonloper in de stoel plöfte.
Het merendeel nu achter de rug. Alles staat op z'n plek. Paar laadjes en plankjes nog in de boekenkast en ik ben de prins te rijk, in m'n nieuwe koninkrijk. Prins Willem den örste, alaaf jöngske, het is 100% gaaf.
[ afbeelding ]
Flatje. Het staat er nu. De echte inrichting moet nog komen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er prima uit. Beetje raar ingericht (klein huis?) maar wel netjes.
Nee. Het meeste wel. Heb geen groot budget.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook echt alles bij de ikea gehaald, of niet?
wat heerlijk tongquote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wim net naar huis. Na vanaf vanochtend hier de IKEA in elkaar te hebben
gezet. Hoorde hem soms op z'n Zweeds-Bommels vloeken. 'Pötverdömme, kötsķķi.' 'Wöaröm bören ze die göatjes zö scheef?' Heb zelf ook eens de handen uit de mouwen gestoken. Karton scheuren en wegbrengen.
Wim moest wel lachen als ik weer half dood, badend in het zweet, hijgend als een bejaarde-marathonloper in de stoel plöfte.
Het merendeel nu achter de rug. Alles staat op z'n plek. Paar laadjes en plankjes nog in de boekenkast en ik ben de prins te rijk, in m'n nieuwe koninkrijk. Prins Willem den örste, alaaf jöngske, het is 100% gaaf.
[ afbeelding ]
Dan had ik nķg meer in de weg gelopen.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:26 schreef vaduz het volgende:
Als ze tong een paar daagjes eerder een ban hadden aangeslingerd, was het nog ietsjes sneller gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |