Ook echt alles bij de ikea gehaald, of niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wim net naar huis. Na vanaf vanochtend hier de IKEA in elkaar te hebben
gezet. Hoorde hem soms op z'n Zweeds-Bommels vloeken. 'Pötverdömme, kötsķķi.' 'Wöaröm bören ze die göatjes zö scheef?' Heb zelf ook eens de handen uit de mouwen gestoken. Karton scheuren en wegbrengen.
Wim moest wel lachen als ik weer half dood, badend in het zweet, hijgend als een bejaarde-marathonloper in de stoel plöfte.
Het merendeel nu achter de rug. Alles staat op z'n plek. Paar laadjes en plankjes nog in de boekenkast en ik ben de prins te rijk, in m'n nieuwe koninkrijk. Prins Willem den örste, alaaf jöngske, het is 100% gaaf.
[ afbeelding ]
Flatje. Het staat er nu. De echte inrichting moet nog komen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er prima uit. Beetje raar ingericht (klein huis?) maar wel netjes.
Nee. Het meeste wel. Heb geen groot budget.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook echt alles bij de ikea gehaald, of niet?
wat heerlijk tongquote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wim net naar huis. Na vanaf vanochtend hier de IKEA in elkaar te hebben
gezet. Hoorde hem soms op z'n Zweeds-Bommels vloeken. 'Pötverdömme, kötsķķi.' 'Wöaröm bören ze die göatjes zö scheef?' Heb zelf ook eens de handen uit de mouwen gestoken. Karton scheuren en wegbrengen.
Wim moest wel lachen als ik weer half dood, badend in het zweet, hijgend als een bejaarde-marathonloper in de stoel plöfte.
Het merendeel nu achter de rug. Alles staat op z'n plek. Paar laadjes en plankjes nog in de boekenkast en ik ben de prins te rijk, in m'n nieuwe koninkrijk. Prins Willem den örste, alaaf jöngske, het is 100% gaaf.
[ afbeelding ]
Dan had ik nķg meer in de weg gelopen.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:26 schreef vaduz het volgende:
Als ze tong een paar daagjes eerder een ban hadden aangeslingerd, was het nog ietsjes sneller gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |