SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Pokemon in de OP.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Pokemon
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
eens!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeer teleurstellende banner onderaan de OP.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
S'Morgens tussen 10 en 11quote:
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Teek my breath away[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
jammer dan is er kans dat ik het hoor.quote:I love music |Ajax forever
Bieber op 1 dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:30 schreef asco het volgende:
Kon je maar ff spieken in 2050 naar dat grafiekje.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Fantastische banner onderin de op
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
![]()
Niet mijn tv dus.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Audiokabel niet lang genoeg om naar m'n laptop te krijgen
Beetje schuiven dus. Nu lukt het wel. M'n Top2000 hoek is klaar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wat gebeurde er?ik zat op de plee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veel Chilli Peppers ook volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
90's komen er steeds meer in aan dat grafiekje te zienFeyenoord Rotterdam![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lekker hoor ouwe reus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vet!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hondjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
proostquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
I love music |Ajax forever
Proost.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
geniaalquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]!
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Kijk eens aan, deze man weetquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
dit nummer gaat over Syrie
Welk nummer is de hoogste stijger dit jaar?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
8quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel Chilli Peppers ook volgens mij.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:32 schreef asco het volgende:
Ik hoorde echt een ranzige scheet en it wasn't me.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurde er?ik zat op de plee
![]()
Kenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:34 schreef donroyco het volgende:
Welk nummer is de hoogste stijger dit jaar?sing
ton
oe, lekker dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tom Petty
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wij zitten deze dagen altijd heel gezellig niet bij elkaar. Peace achterin de kamer aan de tafel, ik voorin de kamer op de bank met laptop op schoot.
Hij wil niet op de laptop.
Make love, not war ☮![]()
Weer een geval te laag."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kensington, All for nothing.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:34 schreef donroyco het volgende:
Welk nummer is de hoogste stijger dit jaar?![]()
Door Bob Dylan gezongenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ooit zwervend over straat, nu kerst in een warm huisquote:
nee laptop is niet fijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zitten deze dagen altijd heel gezellig niet bij elkaar. Peace achterin de kamer aan de tafel, ik voorin de kamer op de bank met laptop op schoot.
Hij wil niet op de laptop.I love music |Ajax forever
Poeh.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Nee, de wifi was te slechtquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
D'awwwquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit zwervend over straat, nu kerst in een warm huis![]()
![]()
19x Blof en maar 2x Tom Petty
Laptopsquote:
Straatratjesquote:
Dat zijn kanslozen. Die stemmen op Hazes heb ik eerder gelezen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
nieuwe zijn oke (met muis).quote:I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Zeeland is een smakeloze provincie.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
heb net chips op...quote:I love music |Ajax forever
Ik vraag me wel eens af hoe een top 2000 er in andere landen uit zou zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn kanslozen. Die stemmen op Hazes heb ik eerder gelezen.
Ik denk dat een Bulgaarse top 2000 mij zou laten huilen. Misschien dat ik het eens moet gaan proberen bij een radiozender voor elkaar te krijgen
ZIjn broer is eigenlijk de betere journalist. Schrijft veel over de onderwereld en interviewde onder meer Astrid Holleeder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Commentator/columnist ja. Vaak spot-on.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Aaaahhh Drumgenot
Gast, oesters en mosselen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeeland is een smakeloze provincie.![]()
![]()
Ik hoor slechte drums, ze zijn er
jammer toch van die drummert..I love music |Ajax forever
Beatles![]()
![]()
Ja muis is wel noodzakelijk ja.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker op Spotify luisteren.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarom staat deze zo laag.
Had Ringo graag bij de Stones gezien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Babyboomers worden oud.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat deze zo laag.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Af en toe ben je best een rare jongen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:37 schreef Szura het volgende:
Deze is nog wel te pruimen van de BietelsHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
dat is ook gemeenquote:I love music |Ajax forever
Heb je hem weerquote:
Rob heeft alleen Paul de Leeuw en Clouseau vandaag zie ik.
Meevallert.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:37 schreef Szura het volgende:
Deze is nog wel te pruimen van de Bietels
"Oké."Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Het spijt me, ik heb Lennon en co nooit echt begrepenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Af en toe ben je best een rare jongen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
dat heb ik met blofquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb Lennon en co nooit echt begrepenI love music |Ajax forever
Deze mag best de lijst uit als daarvoor betere platen terugkeren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is geen hogere wiskunde ofzo hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb Lennon en co nooit echt begrepen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dit is zo'n beatlesnummer waarvan je denkt: op nostalgie staat ie er in, maar met kwaliteit heeft t weinig te makenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
dan zou ik m er maar in laten...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag best de lijst uit als daarvoor betere platen terugkeren.I love music |Ajax forever
I wannnaaaaaa hold ya haaaaaaaandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach, het staat mij niet in de weg.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag best de lijst uit als daarvoor betere platen terugkeren.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
sllllllllllllllllllllowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwmotioooooooooooooooooooooooon"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan is er iets mis met je oren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb Lennon en co nooit echt begrepenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Misschien heb je de Olympische Spelen in Londen goed gevolgd..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik geloof dat dit Vangelis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slaap muziekjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die tekst kun je nog vaak herhalen de komende dagenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag best de lijst uit als daarvoor betere platen terugkeren.![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, daar is ie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dacht iets van film/tv maar dan vergis ik me.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien heb je de Olympische Spelen in Londen goed gevolgd..![]()
nou ik denk dat ik Blof instrumentaal beter zou waarderen...quote:I love music |Ajax forever
Echt wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met instrumentaal
De enige uitzondering.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik Blof instrumentaal beter zou waarderen...Make love, not war ☮![]()
Nou Jane, kom er maar in..I love music |Ajax forever
Ja, en dan a capellaquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik Blof instrumentaal beter zou waarderen...![]()
Jane blokje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier even nietquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nu al aan het bier in het café goed bezig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze hoeft van mij niet zo
Toen zat ie op het Veermanquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Palingsound.
Goedemiddag. Welkom.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemiddag. De top 2000 begint nu ook voor mij![]()
Fijn dat Marianne en John nog in de OP staan.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Heb er thuis ook een wijntje bij gepaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al aan het bier in het café goed bezig.![]()
![]()
Dit was hun laatste niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist.
Laatste song en dan Piet niet laten zingen...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat Marianne en John nog in de OP staan.
Nee daar ben ik ook niet zo van. Ik kan gewoon niet goed tegen instrumentale muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beethoven, Mozart, Tchaikovsky om maar wat te noemenMake love, not war ☮![]()
De Cats kunnen ook niet ontbreken, in tegenstelling tot die andere Volendammers blijkbaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Trouwens flink gezakt, chariots of fire. Bijna 500 plekken. Zal wel bij de lijst grootste dalers zitten.
Stond ooit op 807"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bach is best mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet zo van. Ik kan gewoon niet goed tegen instrumentale muziek.I love music |Ajax forever
Jammerquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet zo van. Ik kan gewoon niet goed tegen instrumentale muziek.
-XOXO-![]()
It;s 5 o clock somewhere.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al aan het bier in het café goed bezig.![]()
Wat was dat dan ook al weer?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was hun laatste niet hoor
Ook zoiets toch?![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb er thuis ook een wijntje bij gepaktMijn chips en cola is op. Ik denk dat ik zo maar aan de WKD ga. Bij het niet lusten van wijn.
Deze is nog wel fijn van de Cats.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar komt dat door? Nieuwe generatie die het 'niks' vindt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef Dven het volgende:
Trouwens flink gezakt, chariots of fire. Bijna 500 plekken. Zal wel bij de lijst grootste dalers zitten.
Stond ooit op 807Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan me nog wat vage dingetjes herinneren uit 1985 ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was dat dan ook al weer?
Ook zoiets toch?
Diligence was sws ook later.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Cats vind ik prima hoor maar dit is wel een zeiknummer zegFor you, there'll be no more crying.
Grote verschuivingen vinden bij veel nummers rond 2008/2009 plaatsen. Toen zal de top 2000 wel populair geworden zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar komt dat door? Nieuwe generatie die het 'niks' vindt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Te weinig tempo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:46 schreef laxus13 het volgende:
Cats vind ik prima hoor maar dit is wel een zeiknummer zegOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Sympathy for the devil komt pas veeeeeeel laterquote:I love music |Ajax forever
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote verschuivingen vinden bij veel nummers rond 2008/2009 plaatsen. Toen zal de top 2000 wel populair geworden zijn.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste single was Those Were The Days.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan me nog wat vage dingetjes herinneren uit 1985 ofzo.
Diligence was sws ook later.
Even gespiekt...![]()
twitter:wimdaniels twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 13:35:14Het woord dat als kernwoord het meest voorkomt in de nummers uit de #Top2000 is 'liefde'. Een bloemlezing: https://t.co/rShLLf1vTr reageer retweet
My friends all drive horses![]()
zo'n 4 minuten...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer, maar duurt wel een beetje lang.I love music |Ajax forever
Wij niet. De tv staat uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben jullie allemaal de tv ook op het cafe staan?Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
You're The Devil in Disguise wel veel eerderquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil komt pas veeeeeeel later
Probeerde ik, maar hij viel er vanafquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben jullie allemaal de tv ook op het cafe staan?![]()
![]()
Gedanst heb ik al op Sjors Bakkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hier komt Colin Blunstone weerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze ja![]()
![]()
Hangt samen met de manier waarop die van '08 is samengesteld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote verschuivingen vinden bij veel nummers rond 2008/2009 plaatsen. Toen zal de top 2000 wel populair geworden zijn."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En terecht.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wel een plek wat je niet zou verwachtenFor you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
The Moody Blues
Toch minder dan Sitting on a cock 'cause i'm gayquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch minder dan Sitting on a cock 'cause i'm gay
Mag ook een stuk hoger."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De Moody Blues houden van de ouwe meuk nog relatief goed stand.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Wel een plek wat je niet zou verwachtenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ruilen met nummer 4.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Lekker![]()
En straks Earth & Fire
Vorige uur sloot ook al zo lekker
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ride my See-saw is er wel uit dacht ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Moody Blues houden van de ouwe meuk nog relatief goed stand.I love music |Ajax forever
700 plekken gedaald
Heb ze vorig jaar live gezien en de meeste van de leden hebben een stand-in naast zich...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Moody Blues houden van de ouwe meuk nog relatief goed stand.![]()
![]()
Dat wordt het sowieso. Ook als je luistert. Juist danquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Correct Nederland heeft gekozen....Dat wordt mijn plasmoment voor het vuurwerk.
dat tempo.... heerlijk!I love music |Ajax forever
Nog beterquote:
Dit wordt ook een veelgehoorde quote.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze van Moody Blues had Rob wel willen hebbenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wel steeds minder naarmate we hoger komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit wordt ook een veelgehoorde quote.Un dann rettet kein Kavallerie,
De intro van dit lied lijkt precies op Conquest van The White Stripes.
Toch nog een tegenvallertje dat het dat niet is![]()
![]()
Schijten zou toepasselijker zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Correct Nederland heeft gekozen....Dat wordt mijn plasmoment voor het vuurwerk.
![]()
![]()
Jerney en co. zijn ook een notering kwijt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ze moeten hoger!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:53 schreef Ferdo het volgende:
Jerney en co. zijn ook een notering kwijt.I love music |Ajax forever
Ze zal zelf niet weten welkequote:Op vrijdag 25 december 2015 13:53 schreef Ferdo het volgende:
Jerney en co. zijn ook een notering kwijt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Top 2000 volgen met twee koters van 2 jaar en 10 maanden is vrij onmogelijk trouwens..
Vorig jaar al.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
I think I smell a ratquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
De intro van dit lied lijkt precies op Conquest van The White Stripes.
Toch nog een tegenvallertje dat het dat niet is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je hebt geen ipad of een tv boven?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 volgen met twee koters van 2 jaar en 10 maanden is vrij onmogelijk trouwens..I love music |Ajax forever
Ja, die vragen wel wat aandacht. Moeten ze nog niet slapen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 volgen met twee koters van 2 jaar en 10 maanden is vrij onmogelijk trouwens..
Nog even en dan gaat het prima. Onze van 13 zit boven Fifa 16 te spelen op zijn nieuwe playstation, onze van 6 zit naast me spelletjes te doen op de iPad.
De cameraman weet de lekkere wijven nog niet te vindenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gewoon dumpen bij hun vader deze dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 volgen met twee koters van 2 jaar en 10 maanden is vrij onmogelijk trouwens..![]()
ik heb een lekker wijf thuisquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:55 schreef Szura het volgende:
De cameraman weet de lekkere wijven nog niet te vinden
Zonder wind is t te pruimen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mensen ik ga er vandoor, Kerst dingen vieren enzo
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:56 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga er vandoor, Kerst dingen vieren enzo![]()
![]()
Het verhaal wil dat ze haar al in 1974 op de keien wilde zetten ten faveure van Patricia Paaik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:52 schreef PippenScottie het volgende:
Slechtst zingende Idols jurylid ooit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ach, dat zeggen sommigen ook van Adele...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:55 schreef cafca het volgende:
Jerney was vroeger best een lekker wijf, maar ze heeft een irritante stem.![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:56 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:56 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga er vandoor, Kerst dingen vieren enzohave fun
![]()
quote:1938 Ray Of Light Madonna![]()
1937 Killing Me Softly Fugees![]()
1936 If Bread![]()
1935 Tin Soldier Small Faces![]()
1934 Summer Is Over Dusty Springfield![]()
1933 Can't Buy Me Love The Beatles![]()
1932 Tumble And Fall Johan![]()
1931 Passie Clouseau![]()
1930 Jessie Joshua Kadison![]()
1929 Ik Wil Niet Dat Je Liegt Paul De Leeuw![]()
1928 Hard To Handle Black Crowes![]()
1927 A Brand New Day The Wiz Stars![]()
1926 Lying All The Time Outsiders
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:56 schreef laxus13 het volgende:
-XOXO-![]()
Goeie vuurdoop voor Rob.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
De top 2000 is aan
Welke flapdrol heeft die slogan bedacht? Dat geforceerde hip willen doen en dan de plank misslaan.![]()
Helemaal 2015.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De top 2000 is aan
Welke flapdrol heeft die slogan bedacht? Dat geforceerde hip willen doen en dan de plank misslaan.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
2009, eerder.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nu even snel wat kleding strijken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Poep is aan nuquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De top 2000 is aan
Welke flapdrol heeft die slogan bedacht? Dat geforceerde hip willen doen en dan de plank misslaan.
Welkom bij radio 2quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat geforceerde hip willen doen....![]()
![]()
zeker, ik verheug me eropquote:I love music |Ajax forever
999 werkt ookquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is Radio2-hip. Je zag ook steeds die reclames voor de show van Fomdeck: ''JE OCHTEND IS AAN MET EKDOM IN DE MORGEN''quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De top 2000 is aan
![]()
ik kijk een kwartier niet, hop, zestig posts.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn eigen 6-9 in de ochtendquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
938 Ray Of Light Madonna
1937 Killing Me Softly Fugees
1936 If Bread
1935 Tin Soldier Small Faces
![]()
1933 Can't Buy Me Love The Beatles
1932 Tumble And Fall Johan
1931 Passie Clouseau
1930 Jessie Joshua Kadison
1929 Ik Wil Niet Dat Je Liegt Paul De Leeuw
1928 Hard To Handle Black Crowes
1927 A Brand New Day The Wiz Stars
1926 Lying All The Time Outsiders![]()
![]()
Rob Stenders.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ik was ook even aan het darten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik kijk een kwartier niet, hop, zestig posts.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Radio2-hip. Je zag ook steeds die reclames voor de show van Fomdeck: ''JE OCHTEND IS AAN MET EKDOM IN DE MORGEN''
Auw, dat is echt zo pijnlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dank. Dan weet ik wanneer ik de radio ipv de tv aan moet zetten.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gooide je wanhundredeneetie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was ook even aan het darten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Auw, dat is echt zo pijnlijk.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Doet me denken aan Walibi waar er een nieuwe 'crazy lijpe achtbaan' zou komen.
Da's nie goed nie.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rob heeft Carolien meegenomenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, maar vannacht was ik wel op de brommer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooide je wanhundredeneetie?![]()
namens sommige posters.. please use spoilers...quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:00 schreef cafca het volgende:
938 Ray Of Light Madonna
1937 Killing Me Softly Fugees
1936 If Bread
1935 Tin Soldier Small Faces
![]()
1933 Can't Buy Me Love The Beatles
1932 Tumble And Fall Johan
1931 Passie Clouseau
1930 Jessie Joshua Kadison
1929 Ik Wil Niet Dat Je Liegt Paul De Leeuw
1928 Hard To Handle Black Crowes
1927 A Brand New Day The Wiz Stars
1926 Lying All The Time OutsidersI love music |Ajax forever
Zie dat say what you want van Texas er nooit in heeft gestaanZeker die versie met Wu Tang is
Je gebruikt zelf quotes ipv spoilersquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
namens sommige posters.. please use spoilers...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is dat een 2015 dingetje, spoilers bij uurlijstjes?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
owquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf quotes ipv spoilers
Nog nooit eerder gezien nee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Is dat een 2015 dingetje, spoilers bij uurlijstjes?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
2003 zelfs. Zij het drie uurtjes.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ze slapen eindelijk allebei. Zat net, begon de poes te barfen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die vragen wel wat aandacht. Moeten ze nog niet slapen?
Nog even en dan gaat het prima. Onze van 13 zit boven Fifa 16 te spelen op zijn nieuwe playstation, onze van 6 zit naast me spelletjes te doen op de iPad.![]()
![]()
Voordeel is wel dat je met goed fatsoen om kwart over zeven weg kan bij kerstdiner met de familie.
Ja, er zijn een aantal mensen die ze liever niet zien.. mij boeit het niet zo enorm, al wordt het gewaardeerd maar ik scroll er wel overheen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Is dat een 2015 dingetje, spoilers bij uurlijstjes?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ka 23/2 uurquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Wave103 het volgende:
Iemand wel eens in dat cafe geweest? Zag dat je nog maar een half uur binnen mag op bepaalde tijden![]()
![]()
Zouden meer moeten doen..met dit tempoquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er zijn een aantal mensen die ze liever niet zien.. mij boeit het niet zo enorm, al wordt het gewaardeerd maar ik scroll er wel overheen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik probeer altijd binnen te zijn als Una Paloma Blanca begint.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Wave103 het volgende:
Iemand wel eens in dat cafe geweest? Zag dat je nog maar een half uur binnen mag op bepaalde tijdenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was de voorgaande jaren toch ook?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Wave103 het volgende:
Iemand wel eens in dat cafe geweest? Zag dat je nog maar een half uur binnen mag op bepaalde tijden![]()
![]()
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die rond diner/avondtijd op eerste kerstdag in dat kutcafe zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef Wave103 het volgende:
De webstagaire is nog niet helemaal wakker
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ach het is wel eens erger geweest, toen frits nog posttequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zouden meer moeten doen..met dit tempoI love music |Ajax forever
Waarom zijn er mensen die ontbijten bij Ikea. Weetjewel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die rond diner/avondtijd op eerste kerstdag in dat kutcafe zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leuk man. Lekker bier drinken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die rond diner/avondtijd op eerste kerstdag in dat kutcafe zitten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
All day, every day...quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:02 schreef Dven het volgende:
Zie dat say what you want van Texas er nooit in heeft gestaanZeker die versie met Wu Tang is
ja wat is er met flitskikker gebeurd?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
frits heeft nu een levenI love music |Ajax forever
Net m'n eerste 2,5L fles geopendquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |