SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 25-12-2015 13:21:39 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ROCK THE CASBAH ROCK THE CASBAHArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
This is not kosher
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat denk ik altijd als ik die bliepjes hoor @TT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de loop der jaren zijn er wat quotes overgenomen door anderen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje jammer van mexi..![]()
Ah nu snap ik hem!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik altijd als ik die bliepjes hoor @TTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is een fax.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik altijd als ik die bliepjes hoor @TTMake love, not war ☮![]()
Dan ga je zelf ook af.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik altijd als ik die bliepjes hoor @TTDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
the shareef don't like it![]()
En dan Fox on the run erachteraan![]()
Lekker hoorAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Als ze maar van mn Walk on the wild side afblijvenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de loop der jaren zijn er wat quotes overgenomen door anderen...
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wolfrolf vindt dit leukquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet mij inhouden om niet om de bank hier bij ouders fuck de kerstman te gaan zingen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En Kleine Jongen...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ze maar van mn Walk on the wild side afblijven![]()
Joh.quote:
Nog maar weinig tijd voor de Sweet. Jammer dat Blockbuster er niet meer in staat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
FOK!ken op de bank bij je ouders lijkt me veel gekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mij inhouden om niet om de bank hier bij ouders fuck de kerstman te gaan zingen![]()
![]()
Die was sws niet van mij..van jou toch?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee hoor. Da's extra gezellig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK!ken op de bank bij je ouders lijkt me veel gekkerTrotste mama van Ambar
Jammer dat het hun enige notering is![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Veel plezier de rest van de dag
Ik moet hier dingen doen
Trotste mama van Ambar
Ik ga proberen tussen het laatste nummer van dit uur en het eerste nummer van het volgende uur me te gaan aankleden.Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier de rest van de dag
Ik moet hier dingen doensucces met wat je moet doen!
Make love, not war ☮![]()
Fox on the run![]()
Maar geen Ballroomblitz meer. Of Blockbuster...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Nee, dat was een verwijzing naar de eerste getoond afbeelding met die zoekterm op Google van jou...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was sws niet van mij..van jou toch?![]()
Het zijn vreemde tijden, waar we in levenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Da's extra gezellig.![]()
![]()
oke ik ben er uit... deze regel geldt volgend jaar bij de top 2000:
geen platen meer toelaten van deze eeuw!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Nee, was niet van mij volgens mijquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was een verwijzing naar de eerste getoonde afbeelding met die zoekterm op Google van jou...
Ik had dan weer die homepage van The Waterboys
Jan Slagter is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
geen platen meer toelaten van deze eeuw!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Minder, minder, minder!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
geen platen meer toelaten van deze eeuw!![]()
Het was ooit ook de 'top 2000 van het millenium'quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
geen platen meer toelaten van deze eeuw!
Die traditie hadden ze in ere moeten laten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of Poppa Joe..quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef 4-elements het volgende:
Fox on the run![]()
Maar geen Ballroomblitz meer. Of Blockbuster...
Love is like oxygen...And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dan zou het langzaam doodbloeden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was ooit ook de 'top 2000 van het millenium'
Die traditie hadden ze in ere moeten laten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Actionquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of Poppa Joe..
Love is like oxygen...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
lekker hoor die glitterrockI love music |Ajax forever
Volgens mij wel, maar ik denk dat Google inmiddels wel iets veranderd is qua inhoud...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, was niet van mij volgens mij
Ik had dan weer die homepage van The Waterboys![]()
Bedankt Hans.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet mee eens. Maar wel platen eerst even een jaartje laten afkoelen. Dan blijven die overhypte nummers eruitquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
-XOXO-![]()
Wat een oude zielen hier
Ik zat me eerder af te vragen wat een Piece of the Action eigenlijk nog in de lijst moetWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Action...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of Poppa Joe..
Love is like oxygen...
Maar die komt nog wel eens terug in een reclame, gok ik.![]()
Tsja The Sweet is zo'n band dat niet lang meer te bewonderen is in de top 2000 jammer genoegFor you, there'll be no more crying.
10 jaar geleden had The Sweet zelfs nog 8 noteringen in de Top 2000. Tot 2010 nog 6, daarna steeds minder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of Poppa Joe..
Love is like oxygen...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Daar hebben ze al een andere lijst voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef peaceman het volgende:
geen platen meer toelaten van deze eeuw!![]()
Natuurlijk, al is er ook genoeg jeugd die wel van 60's en 70's houdt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even een pauze van de Top 2000 om de kersttoespraak van onze geliefde koning te kijken. Ben benieuwd of hij het eens is met de samenstelling van de lijst.![]()
Zo...verhuisd, tussen het koken door ben ik er de hele dag.
Vooalsnog op mijn gammele tablet, dus niet te hard posten
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Elk jaar staat Ballroom Blitz in mijn lijstje...moet meer lobbyen ben ik bang.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ben zelf in 1981 geboren maar heb altijd een zwak gehad voor muziek uit die jaren, vooral de late zestiger jaren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk, al is er ook genoeg jeugd die wel van 60's en 70's houdt.![]()
Ik snap niet echt wat er zo interessant aan die toespraak van Wimlex is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:58 schreef Strani het volgende:
Even een pauze van de Top 2000 om de kersttoespraak van onze geliefde koning te kijken. Ben benieuwd of hij het eens is met de samenstelling van de lijst.![]()
Hopelijk vertelt hij ook even wat hij nou bij de Mac had besteld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:58 schreef Strani het volgende:
Even een pauze van de Top 2000 om de kersttoespraak van onze geliefde koning te kijken. Ben benieuwd of hij het eens is met de samenstelling van de lijst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niks natuurlijk, maar ja..traditie he.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat er zo interessant aan die toespraak van Wimlex is.![]()
uurlijstje:quote:1951 Daydream Believer The Monkees![]()
1950 Hemel Valt Typhoon![]()
1949 Is Dit Nu Later Stef Bos![]()
1948 Would Alice In Chains![]()
![]()
1947 Wild Wood Paul Weller![]()
1946 Stay (Faraway, So Close!) U2![]()
1945 Take My Breath Away Berlin![]()
1944 Refugee Tom Petty![]()
1943 I Want To Hold Your Hand The Beatles![]()
1942 Chariots Of Fire Vangelis![]()
1941 The End Of The Show The Catsspeciaal voor Jane
1940 I'm Just A Singer (In A Rock And Roll Band) The Moody Blues![]()
![]()
1939 Seasons Earth & Fire![]()
![]()
I love music |Ajax forever
Gewoon een Facebook actie oprichten en dan staat ie er sws inquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Elk jaar staat Ballroom Blitz in mijn lijstje...moet meer lobbyen ben ik bang.
Lekker uurtje komt eraan
Ik zapte even langs maar ik word nu al gek van zijn handen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, maar ja..traditie he.![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stond ergens, mijn vader zei het nog.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk vertelt hij ook even wat hij nou bij de Mac had besteld.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
pics van Jerney.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Earth & Fire, ze staan er nog in...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar moet hij inderdaad nodig wat aan doen. Beter zit hij gewoon achter een bureau zoals Beatrix deed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zapte even langs maar ik word nu al gek van zijn handen.![]()
Willem, wat heb je grote handen,quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zapte even langs maar ik word nu al gek van zijn handen.
Een bek met rotte tanden,
Ouwe zak tabak!![]()
Nou, nee.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
die moet een plekkie of 1400 hogerquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Earth & Fire, ze staan er nog in...I love music |Ajax forever
Een presentatietraining lijkt me wel een goed verjaardagscadeau.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willem, wat heb je grote handen,
Ouwe zak tabak!![]()
40 jaar geleden zou je d'r gedaan hebben.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vooruit:quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:55 schreef Dven het volgende:
Iemand die moeite wil steken in een update van dit kaartje?
[ afbeelding ]
Alstu.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gouden tanden toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willem, wat heb je grote handen,
Ouwe zak tabak!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Drama jaar voor de 70's en - vooral - de 50's[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geenszins.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK!ken op de bank bij je ouders lijkt me veel gekkerRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Dankuquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf![]()
![]()
De jaren '90 gaan wel terecht wat omhoog door de jaren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drama jaar voor de 70's en - vooral - de 50'sDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Aapjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:For you, there'll be no more crying.
Thanks!quote:
Goed te zien dat het publiek flink jonger wordt. 70's hollen hard onderuit zeg
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er zijn immers ook elk jaar meer liedjes om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Thanks!
Goed te zien dat het publiek flink jonger wordt. 70's hollen hard onderuit zeg![]()
Old Love van Clapton er niet in
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Duidelijke woorden van Willy aan al die vluchtelingenhaters.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is logisch dat er zaken veranderen, voor mij is het voldoende om afgelopen jaar uit te sluiten. Daarvoor heb je de top 100 van afgelopen jaar.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Echt? Wat goed!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef Szura het volgende:
Duidelijke woorden van Willy aan al die vluchtelingenhaters.
Ik ben blij niet te luisterenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef Szura het volgende:
Duidelijke woorden van Willy aan al die vluchtelingenhaters.Same shit, different day
SC hopper present![]()
De opkomst van de jaren 10 loopt veel harder dan die in de jaren 2000. Vijf jaar in de jaren '10 en al bijna even veel goede nummers als in de '60's. Duidelijk toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn immers ook elk jaar meer liedjes om uit te kiezen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
King Bling...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou misschien een leuke indruk maken.![]()
![]()
Hoe waren de looplijnen van WA?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef Strani het volgende:
Nou de nabeschouwing van de kersttoespraak met Youri Mulder en Mario Been.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En nu duiding van Kysia Hekster.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef Szura het volgende:
Duidelijke woorden van Willy aan al die vluchtelingenhaters.
WAAROM, SZURA, WAAROM.![]()
Verkapt he, dat welquote:.
Het mag niet te politiek worden. Maar zijn boodschap was duidelijk: vrijheid, solidariteit, iedereen mag erbij horen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Deze is leuk maar hoort hier eigenlijk niet echt..
Ze kan zoveel beter dan ditquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu duiding van Kysia Hekster.
WAAROM, SZURA, WAAROM..
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Verkapt he, dat wel.
Het mag niet te politiek worden. Maar zijn boodschap was duidelijk: vrijheid, solidariteit, iedereen mag erbij horen.
Maar zo is het maar net!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Verkapt he, dat wel.
Het mag niet te politiek worden. Maar zijn boodschap was duidelijk: vrijheid, solidariteit, iedereen mag erbij horen.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is leuk maar hoort hier eigenlijk niet echt..I love music |Ajax forever
Hij was statisch. Reageerde wel goed op de bewegingen om hem heen (bewoog goed naar de juiste camera's) maar had wellicht wat proactiever kunnen zijn.quote:![]()
heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 25 december 2015 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Aardige gozer die Typhoon, maar die muziek...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zou dan a la Derksen bergen aan koekenpannen door de TV kunnen gooien.quote:
Koningshuisanalytici![]()
![]()
![]()
.
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom Typhoon zo wordt opgehemeld? Hier word ik niet vrolijk van...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Heeft hij nog iets gezegd over zijn bezoek aan de Mac?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij was statisch. Reageerde wel goed op de bewegingen om hem heen (bewoog goed naar de juiste camera's) maar had wellicht wat proactiever kunnen zijn.![]()
Nee. Dat verhaal is me ook niet bekend trouwens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft hij nog iets gezegd over zijn bezoek aan de Mac?![]()
Wel een van de betere NL Talige Hip-Hop nummers.For you, there'll be no more crying.
die opmerking ga je nog vaak maken...quote:I love music |Ajax forever
De foto niet gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Dat verhaal is me ook niet bekend trouwens.![]()
![]()
Dit soort dingen mis je volledig als je in België woont. Ik kende het niet en vind er ook niets aan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Op zich is het wel een mooie tekst hoor.Het is alleen nog een beetje te vroeg om in de Top2000 te staan wat mij betreft. En hij heeft mooiere liedjes.
Waarom dit.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat moet dan maar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
die opmerking ga je nog vaak maken...![]()
![]()
Hip Hop?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:11 schreef laxus13 het volgende:
Wel een van de betere NL Talige Hip-Hop nummers.
Teksten simpelweg opdreunen is geen hip hop...
Osdorp Possie rulez!![]()
Typhoon Jonguhquote:For you, there'll be no more crying.
Stef Bos. bah."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo maar bier opentrekken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die waren ook allerminst bijzonder...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hip Hop?
Teksten simpelweg opdreunen is geen hip hop...
Osdorp Possie rulez![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dit nou later als je groot bent, een diploma vol met leugens
60s zijn helemaal met een vrije val bezig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed te zien dat het publiek flink jonger wordt. 70's hollen hard onderuit zeg
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Kende deze nog niet eens, Mooi nummer wel
Waarom denken ze telkens dat vluchtelingenhaat door angst komt.
t Is vooral egoïsme en superioriteitsgevoel.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, was helemaal niks...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren ook allerminst bijzonder...![]()
Er is enige reuring in dit huis.
Mijn zus wil later aanschuiven bij het kerstdiner
Ik had Breek de stilte graag in de lijst gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:13 schreef peaceman het volgende:
Is dit nou later als je groot bent, een diploma vol met leugensOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Prima nieuwkomer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef laxus13 het volgende:
Kende deze nog niet eens, Mooi nummer wel"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom denken ze telkens dat vluchtelingenhaat door angst komt.
t Is vooral egoïsme en superioriteitsgevoel.I love music |Ajax forever
Niet slecht, maar ik zou er zelf niet direct op stemmen. Zoals alles van Stef Bos dus.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Of hier stroomt het bierquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had Breek de stilte graag in de lijst gezien.
Zou Geertje nou trouwens gaan twitteren dat Koning Willy de rambam kan krijgen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
NOS nog steeds aan het nabeschouwen.Daar zijn ze gek op bij de NOS, is ook altijd bij Studio Sport.
![]()
![]()
En als ze dan komt zeg je "is dit nou later?"quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus wil later aanschuiven bij het kerstdinerUn dann rettet kein Kavallerie,
Ohjeequote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als ze dan komt zeg je "is dit nou later?"
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef laxus13 het volgende:
Kende deze nog niet eens, Mooi nummer welSame shit, different day
SC hopper present![]()
Geert geeft geen fuckquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:15 schreef Szura het volgende:
Zou Geertje nou trouwens gaan twitteren dat Koning Willy de rambam kan krijgen?![]()
Volgens mij is er op Radio 1 ook altijd een of ander panel na afloopquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS nog steeds aan het nabeschouwen.Daar zijn ze gek op bij de NOS, is ook altijd bij Studio Sport.
Hij kan de boom in of het dak op waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:15 schreef Szura het volgende:
Zou Geertje nou trouwens gaan twitteren dat Koning Willy de rambam kan krijgen?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Man, manquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij is er op Radio 1 ook altijd een of ander panel na afloop![]()
![]()
Het dak op, dan krijg je weer gezeur over zwarte piet en alles.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij kan de boom in of het dak op waarschijnlijkUn dann rettet kein Kavallerie,
Voor een fucking Kersttoespraak?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij is er op Radio 1 ook altijd een of ander panel na afloop![]()
.
![]()
Would
Would?, lekker man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kerstmis geeft ons een moment van bezinning. Door even afstand te nemen van de dagelijkse stroom aan gebeurtenissen, kan duidelijker worden waar we zelf in geloven en waar we zelf voor staan.
Daaraan is ook behoefte, nu Europa wordt geconfronteerd met een van de grootste uitdagingen van de afgelopen decennia. De aanslagen in Parijs liggen nog vers in ons geheugen. In de regio’s om ons heen zijn grote groepen mensen door terreur en geweld op drift geraakt. Zij zoeken ook in Nederland een veilig heenkomen en een kans op een beter leven.
Veel mensen in Nederland maken zich zorgen over de toekomst en vragen zich af hoe we onze eigen manier van leven kunnen beschermen in een wereld waarvoor we ons niet kunnen afsluiten.
Wat ons na aan het hart ligt, is onze vrijheid en de mogelijkheid onze eigen keuzes te maken. Voor die vrijheid is zo hard gevochten en zijn zoveel offers gebracht!
In mei dit jaar waren mijn vrouw en ik in Canada. Daar spraken we met een groep Canadese veteranen. Een van hen was de 90-jarige Bud Hannam. In 1945 vocht hij mee in de strijd om de Bevrijding van Apeldoorn. Hij vertelde hoe hij daarop terugkeek en zijn woorden maakten veel indruk op me. Hij zei: “Het heeft me mijn jeugd gekost. Maar achteraf heb ik het gevoel dat het ’t waard is geweest. Om de vrijheid te zien… en de blijdschap van de mensen die waren bevrijd.”
Vrijheid is zó wezenlijk voor Nederland, vanaf het prille begin. Op Koningsdag dit jaar waren wij in het Hof van Nederland in Dordrecht, waar in 1572 de eerste Vrije Statenvergadering plaatsvond. Daar ondertekenden we, samen met andere Nederlanders, deze tekst: “Hier werd de basis gelegd voor een onafhankelijk land. Waar je vrij bent om te denken wat je denkt, te geloven wat je gelooft en te zijn wie je bent.”
Wat hebben wij gedaan met de vrijheid die door de eeuwen heen zo hard is bevochten? Heel veel goeds! We hebben een democratische rechtsstaat opgebouwd die in veel opzichten tot de sterkste ter wereld behoort. Met een hoog niveau van welvaart en voorzieningen. En met miljoenen burgers die zich belangeloos inzetten voor anderen. Ik heb het afgelopen jaar weer velen van hen ontmoet en gesproken. Fantastisch wat U doet!
Er is in ons land nog veel belangrijk werk te doen om iedereen erbij te betrekken. Sommigen voelen zich in de steek gelaten en onvoldoende gehoord. Maar ons land – onze plek in de wereld – is ons dierbaar. Nederland is een land om je thuis te voelen.
Toch maakt dit ons niet onkwetsbaar voor zorgen en ongerustheid. Over gebeurtenissen die ons overvallen en waarmee we geen raad weten. Over verworvenheden die niet vanzelfsprekend zijn.
Natuurlijk willen we beschermen wat ons dierbaar is. We hoeven onze angst niet weg te stoppen of te ontkennen. Maar we moeten hem ook niet de teugels van ons leven in handen geven en onze samenleving erdoor laten beheersen. Kalmte en onderling vertrouwen zijn vrienden van de vrijheid. “Weest niet bevreesd”, zei de engel in de Kerstnacht tegen de herders in het veld.
Bij grote uitdagingen komt het erop aan te laten zien waar we samen voor staan: onze democratie en onze rechtsstaat. Essentieel daarin is dat mensen in hun waarde gelaten worden en in vrede van elkaar kunnen blijven verschillen. Vrede is niet voor gemakzuchtigen. Het vereist moed naar elkaar te luisteren en eigen opvattingen kritisch tegen het licht te houden. Deze moed wordt van ons allemaal gevraagd, nu we samen een weg moeten vinden in een turbulente tijd. Het komt er nu op aan samen te laten zien wat we als vrijgevochten land werkelijk waard zijn.
In tijden als deze wordt opnieuw helder hoeveel we delen met de landen om ons heen. Geloof in de vrijheid. Respect voor het leven van ieder mens en voor ieders recht om eigen keuzes te maken. Solidariteit met hen die onze hulp echt nodig hebben. Zorg voor de toekomst van onze aarde, zoals deze maand bleek in Parijs, waar de Europese landen eensgezind optrokken.
Deze waarden zijn de hartenklop van onze samenleving. Ze zijn wezenlijk voor ons als vrije mensen en geven ons steeds weer de kracht om door te gaan.
Onze gezamenlijke kracht reikt verder en verbindt sterker dan we soms zelf denken. We kruipen niet in onze schulp. Integendeel. Wat past, is trots op onze vrije en open manier van leven. Op onze overtuiging dat iedereen in ons Koninkrijk op voet van gelijkwaardigheid mee moet kunnen doen. En op onze rechtsstaat die beschermt wat weerloos is en voorkomt dat alleen de hardste stemmen worden gehoord.
De complexe wereld waarin wij leven stelt ons niet voor moeilijker uitdagingen dan waarmee generaties vóór ons te kampen hadden. Wie luistert naar veteranen en vervolgden en naar de volhouders die ons land na de oorlog met schaarse middelen weer hebben opgebouwd, beseft dat.
Volgens de apostel Paulus is vrijheid een roeping. Ik heb groot vertrouwen in het vermogen van ons land om – ook nu – aan die roeping te beantwoorden en een gemeenschap van vrije mensen te blijven.
Ik wens U allen – waar U zich ook bevindt en hoe Uw persoonlijke omstandigheden ook zijn – een gezegend Kerstfeest.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik had vanochtend ook al mot omdat ik niet bij het "kerstontbijt" wou zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
-XOXO-![]()
Rooster vind ik fijner.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand het rooster van dit uur?
Oh shit ik dacht dat dit Rooster was.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
WA als Zwarte Piet zou pas een stunt zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het dak op, dan krijg je weer gezeur over zwarte piet en alles.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Lekker belangrijk ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor een fucking Kersttoespraak?![]()
.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat nummer van Stef Bos was trouwens een welkome aanvulling voor de T2000. Veel beter dan Papa.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
tl;trquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef Szura het volgende:
Kerstmis geeft ons een moment van bezinning. Door even afstand te nemen van de dagelijkse stroom aan gebeurtenissen, kan duidelijker worden waar we zelf in geloven en waar we zelf voor staan.
Daaraan is ook behoefte, nu Europa wordt geconfronteerd met een van de grootste uitdagingen van de afgelopen decennia. De aanslagen in Parijs liggen nog vers in ons geheugen. In de regio’s om ons heen zijn grote groepen mensen door terreur en geweld op drift geraakt. Zij zoeken ook in Nederland een veilig heenkomen en een kans op een beter leven.
Veel mensen in Nederland maken zich zorgen over de toekomst en vragen zich af hoe we onze eigen manier van leven kunnen beschermen in een wereld waarvoor we ons niet kunnen afsluiten.
Wat ons na aan het hart ligt, is onze vrijheid en de mogelijkheid onze eigen keuzes te maken. Voor die vrijheid is zo hard gevochten en zijn zoveel offers gebracht!
In mei dit jaar waren mijn vrouw en ik in Canada. Daar spraken we met een groep Canadese veteranen. Een van hen was de 90-jarige Bud Hannam. In 1945 vocht hij mee in de strijd om de Bevrijding van Apeldoorn. Hij vertelde hoe hij daarop terugkeek en zijn woorden maakten veel indruk op me. Hij zei: “Het heeft me mijn jeugd gekost. Maar achteraf heb ik het gevoel dat het ’t waard is geweest. Om de vrijheid te zien… en de blijdschap van de mensen die waren bevrijd.”
Vrijheid is zó wezenlijk voor Nederland, vanaf het prille begin. Op Koningsdag dit jaar waren wij in het Hof van Nederland in Dordrecht, waar in 1572 de eerste Vrije Statenvergadering plaatsvond. Daar ondertekenden we, samen met andere Nederlanders, deze tekst: “Hier werd de basis gelegd voor een onafhankelijk land. Waar je vrij bent om te denken wat je denkt, te geloven wat je gelooft en te zijn wie je bent.”
Wat hebben wij gedaan met de vrijheid die door de eeuwen heen zo hard is bevochten? Heel veel goeds! We hebben een democratische rechtsstaat opgebouwd die in veel opzichten tot de sterkste ter wereld behoort. Met een hoog niveau van welvaart en voorzieningen. En met miljoenen burgers die zich belangeloos inzetten voor anderen. Ik heb het afgelopen jaar weer velen van hen ontmoet en gesproken. Fantastisch wat U doet!
Er is in ons land nog veel belangrijk werk te doen om iedereen erbij te betrekken. Sommigen voelen zich in de steek gelaten en onvoldoende gehoord. Maar ons land – onze plek in de wereld – is ons dierbaar. Nederland is een land om je thuis te voelen.
Toch maakt dit ons niet onkwetsbaar voor zorgen en ongerustheid. Over gebeurtenissen die ons overvallen en waarmee we geen raad weten. Over verworvenheden die niet vanzelfsprekend zijn.
Natuurlijk willen we beschermen wat ons dierbaar is. We hoeven onze angst niet weg te stoppen of te ontkennen. Maar we moeten hem ook niet de teugels van ons leven in handen geven en onze samenleving erdoor laten beheersen. Kalmte en onderling vertrouwen zijn vrienden van de vrijheid. “Weest niet bevreesd”, zei de engel in de Kerstnacht tegen de herders in het veld.
Bij grote uitdagingen komt het erop aan te laten zien waar we samen voor staan: onze democratie en onze rechtsstaat. Essentieel daarin is dat mensen in hun waarde gelaten worden en in vrede van elkaar kunnen blijven verschillen. Vrede is niet voor gemakzuchtigen. Het vereist moed naar elkaar te luisteren en eigen opvattingen kritisch tegen het licht te houden. Deze moed wordt van ons allemaal gevraagd, nu we samen een weg moeten vinden in een turbulente tijd. Het komt er nu op aan samen te laten zien wat we als vrijgevochten land werkelijk waard zijn.
In tijden als deze wordt opnieuw helder hoeveel we delen met de landen om ons heen. Geloof in de vrijheid. Respect voor het leven van ieder mens en voor ieders recht om eigen keuzes te maken. Solidariteit met hen die onze hulp echt nodig hebben. Zorg voor de toekomst van onze aarde, zoals deze maand bleek in Parijs, waar de Europese landen eensgezind optrokken.
Deze waarden zijn de hartenklop van onze samenleving. Ze zijn wezenlijk voor ons als vrije mensen en geven ons steeds weer de kracht om door te gaan.
Onze gezamenlijke kracht reikt verder en verbindt sterker dan we soms zelf denken. We kruipen niet in onze schulp. Integendeel. Wat past, is trots op onze vrije en open manier van leven. Op onze overtuiging dat iedereen in ons Koninkrijk op voet van gelijkwaardigheid mee moet kunnen doen. En op onze rechtsstaat die beschermt wat weerloos is en voorkomt dat alleen de hardste stemmen worden gehoord.
De complexe wereld waarin wij leven stelt ons niet voor moeilijker uitdagingen dan waarmee generaties vóór ons te kampen hadden. Wie luistert naar veteranen en vervolgden en naar de volhouders die ons land na de oorlog met schaarse middelen weer hebben opgebouwd, beseft dat.
Volgens de apostel Paulus is vrijheid een roeping. Ik heb groot vertrouwen in het vermogen van ons land om – ook nu – aan die roeping te beantwoorden en een gemeenschap van vrije mensen te blijven.
Ik wens U allen – waar U zich ook bevindt en hoe Uw persoonlijke omstandigheden ook zijn – een gezegend Kerstfeest.![]()
Hadden wel lager in de lijst gemogen deze 2
Ik hou wel van morning wouldWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
primaquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef Szura het volgende:
Ik wens U allen – waar U zich ook bevindt en hoe Uw persoonlijke omstandigheden ook zijn – een gezegend Kerstfeest.I love music |Ajax forever
Terecht dat dit onder Claudia staat
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat er echt mensen bestaan die zo'n toespraak ook luisteren of lezen. En het dan nog serieus nemen ook.Un dann rettet kein Kavallerie,
Foei.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik krijg steeds een advertentie hier voor het aanschaffen van een kat.
Het internet is confronterend.
/foreveralone![]()
Mijn ouders zijn super relaxed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook al mot omdat ik niet bij het "kerstontbijt" wou zijn
Mocht alleen niet pas om 16u binnenkomen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze er op z'n minst de bron bij, nu lijkt het net of jij het geschreven hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ah nog een rocker kan natuurlijk niet, SkyRadio alarm[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ModfatherWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Brand was Paolo ConteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb dit jaar getracht een relatie te hebben....het duurde een week.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:20 schreef Cee het volgende:
Ik krijg steeds een advertentie hier voor het aanschaffen van een kat.
Het internet is confronterend.
/foreveraloneOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Chill wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn super relaxed.
Mocht alleen niet pas om 16u binnenkomen.
Ik kon vanochtend om 8 uur in de auto stappen met een kater
-XOXO-![]()
DUIDING Stijn:
Jan Hoedeman @JanHoedeman
Goede #kersttoespraak van #koning
Hij zat meer in de koningsrol dan de zuidelijke koning Filip. Die sprak meer als een minister.
Tsja, ik zie Wilders vanaf zijn vakantie-adres nog niet schieten op de #kersttoespraak van de #koning Duidelijk zonder te polariseren.
Dat was grote uitdaging: duidelijk zijn in #kersttoespraak over spanningen vluchtelingen zonder heisa te creëeren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En toen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar getracht een relatie te hebben....het duurde een week.![]()
Ik moet wel soep koken straks en vlees bakken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chill wel.
Ik kon vanochtend om 8 uur in de auto stappen met een kater
Maar ik zit lekker in mijn hobbezakjurk, die is rood, dus lekker kerstig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Voor Radiohead liefhebber.twitter:radioheadnews twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 13:06:54Radiohead post new track, made for the Bond movie Spectrehttps://t.co/eUr1GluVK3 reageer retweet
Toen was ie me alweer zat.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
https://twitter.com/SanderRTLNieuwsquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:22 schreef Szura het volgende:
DUIDING Stijn:
Hij zat meer in de koningsrol dan de zuidelijke koning Filip. Die sprak meer als een minister.
Tsja, ik zie Wilders vanaf zijn vakantie-adres nog niet schieten op de #kersttoespraak van de #koning Duidelijk zonder te polariseren.
Dat was grote uitdaging: duidelijk zijn in #kersttoespraak over spanningen vluchtelingen zonder heisa te creëeren.
Hier nog meer duiding. I just can't get enough![]()
Hoedeman is op zich wel een bazennaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:22 schreef Szura het volgende:
DUIDING Stijn:
Dat was grote uitdaging: duidelijk zijn in #kersttoespraak over spanningen vluchtelingen zonder heisa te creëeren.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja hallo daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
Voor Radiohead liefhebber.twitter:radioheadnews twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 13:06:54Radiohead post new track, made for the Bond movie Spectrehttps://t.co/eUr1GluVK3 reageer retweet
Zeker als hij dan altijd een pet draagt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoedeman is op zich wel een bazennaam natuurlijk.![]()
Ik zal hem voor je liken. Kun je hem later luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo daar heb ik nu geen tijd voor.Make love, not war ☮![]()
Pedant mannetje is het, met een duidelijke voorliefde voor de speechschrijver van Koning Willy. In die zin niet verrassend dat hij de toespraak bewierooktquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoedeman is op zich wel een bazennaam natuurlijk..
Deze mag er regelrecht weer uit.
Frank Sanders??Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Blijf, ver weg zo dichtbij?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah de eerste van de vele U2 nummersFor you, there'll be no more crying.
Afgelopen maart waren we op bezoek met school in de Tweede Kamer en kregen we een journalist toegewezen die ons een half uur bij zou staan. Hij dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoedeman is op zich wel een bazennaam natuurlijk.
Prima kerel.
![]()
Stay hoeft niet te blijven nee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon een blik Unox opentrekkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel soep koken straks en vlees bakken.
Maar ik zit lekker in mijn hobbezakjurk, die is rood, dus lekker kerstig.
-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
U2
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Welke journalist?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen maart waren we op bezoek met school in de Tweede Kamer en kregen we een journalist toegewezen die ons een half uur bij zou staan.
Prima kerel.
Nee, ik houd wel van lekker eten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een blik Unox opentrekkenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ahaquote:.
Ben er niet zo kapot van. Tom-Jan Meeus is mijn favoriet.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Prima nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is Meeus nu niet sinds kort alleen nog columnist?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Aha.
Ben er niet zo kapot van. Tom-Jan Meeus is mijn favoriet.![]()
die is leuk ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:25 schreef Cee het volgende:
Origineel van Shakespeare's Sister is beter.I love music |Ajax forever
U2 is best leuk. Maar dan moet het na The Joshua Tree wel ophouden.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:For you, there'll be no more crying.
Bepaald niet mijn U2 favoriet...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Commentator/columnist ja. Vaak spot-on.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Meeus nu niet sinds kort alleen nog columnist?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die heb ik al lang niet meer gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:25 schreef Cee het volgende:
Origineel van Shakespeare's Sister is beter.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Achtung baby is ook primaquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Zorro het volgende:
U2 is best leuk. Maar dan moet het na The Joshua Tree wel ophouden.I love music |Ajax forever
East 17 toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:25 schreef Cee het volgende:
Origineel van Shakespeare's Sister is beter."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind het een van hun betere jaren 90 nummersquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bepaald niet mijn U2 favoriet...For you, there'll be no more crying.
had je er op moeten stemmen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord.
Vaak iets met seks/liefde hè.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je specifiek op dit nummer gaan stemmen?![]()
En Achtung Baby dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Zorro het volgende:
U2 is best leuk. Maar dan moet het na The Joshua Tree wel ophouden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ben wel fan van het BNR-team @ Den Haag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Commentator/columnist ja. Vaak spot-on.![]()
Nou ik ken iemand die dit het beste nummer ooit vindquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je specifiek op dit nummer gaan stemmen?
Dus het kan wel
Ik ook. Naja, post Achtungquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik vind het een van hun betere jaren 90 nummersWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Als je op U2 stemt heb je simpelweg niet naar genoeg muziek geluisterd in je leven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik moet volgend jaar 10 extra emailadressenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
en ip-adressenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar 10 extra emailadressenI love music |Ajax forever
Japioow Jansen en co.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel fan van het BNR-team @ Den Haag.
Vullings van Radio 1 en broekpak Vd Heyde vind ik ook altijd wel goed.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
DitZo walgelijk fout dit.
U2 fanboys/girls die alleen maar U2 nummers kiezen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je specifiek op dit nummer gaan stemmen?![]()
Luister al sinds '79 naar ze.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op U2 stemt heb je simpelweg niet naar genoeg muziek geluisterd in je leven.
Lijkt me wel genoeg...![]()
Ik zou hem niet eens in een U2-top 25 zetten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ik ken iemand die dit het beste nummer ooit vind
Dus het kan welDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op U2 stemt heb je simpelweg niet naar genoeg muziek geluisterd in je leven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op U2 stemt heb je simpelweg niet naar genoeg muziek geluisterd in je leven.
-XOXO-![]()
Kan nog net.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Angelina Jolie - Take My Breasts Away"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
TEEK MAI BRET UWEEE...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Veel beter dit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Take my breath awayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ongepastquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja meestal luister ik naar het Radio1 journaal in de namiddag en da's dikke prima. Ben niet echt fan van RTL en NOS tv-team. Vaak stellen die echt de meest debiele vragen bij MinPresVrijdagperscoquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Japioow Jansen en co.
Vullings van Radio 1 en broekpak Vd Heyde vind ik ook altijd wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |