SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er iemand hier die dit kan waarderen![]()
![]()
Szura postte door het slotje heen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zie nu dat ik de lapo niet had
Sorry"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In de aanloop bedoel je? Morgen natuurlijk pas echt de top2000quote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Prima plaatje dit hoor al heeft Ellie beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ellie had ooit wel goede nummers. Ging alleen al vrij snel mis.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe is het mogelijk dat dit soort nummers er wel instaan en Arcade Fire niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Die wordt binnenkort mod.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Szura postte door het slotje heen?
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ben hem wel een beetje zat eigenlijk.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Maar dat was nog met de Kerst Top 30.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef Diaan73 het volgende: [..] Hij is al geweest. Van 6 tot 9.
Een Ellie Gouldingetje nu."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hij deed vanmorgen de kerst top 30.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
In de aanloop bedoel je? Morgen natuurlijk pas echt de top2000Make love, not war ☮![]()
Maar dus nog niet de Top2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij deed vanmorgen de kerst top 30.
Was het vroeger eigenlijk niet de kerst top 75 of droom ik?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat ze lekkerder is dan meneer Butlerquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit soort nummers er wel instaan en Arcade Fire nietWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ach, hij klinkt toch altijd hetzelfde.quote:
Ik ben veel nieuwsgieriger naar Rob.![]()
Make love, not war ☮![]()
Waar ga je modden?quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Poehee!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vergeet Regine nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze lekkerder is dan meneer Butler
ik vond dit niet eens zo slecht eigenlijk.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Hopelijk mag hij gewoon zeggen wat hij van de platen vindt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, hij klinkt toch altijd hetzelfde.
Ik ben veel nieuwsgieriger naar Rob.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hehe dat is wel waarquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben geen Stenders fan
Luister al sinds 9 uur, maarja kerstontbijt, douchen, strijken, aankleden enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
die zou ik niet lekker willen noemen... wel leuk.quote:I love music |Ajax forever
Ik hoop dat ie veel CCR nummers heeftquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Leuk vooralquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zou ik niet lekker willen noemen... wel leuk.En schattig
Gaat het wel goed met je?!quote:
I love music |Ajax forever
In elk geval doet zijn goede vriendin Pia Douwes nu niet mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je bedoelt Rob? Ja dat hoop ik ook. Gerard gaat het in ieder geval niet doen. Hij gaat de platen met respect aankondigen, vertelde hij in het AD.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk mag hij gewoon zeggen wat hij van de platen vindt.Make love, not war ☮![]()
Die wisten waarschijnlijk niet waar ze over zongen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:47 schreef sperzieboontjes het volgende:
Op de kerstmarkt laatst hier waren meisjes van 10 jaar dit aan het zingen.![]()
![]()
Waarom doen ze nu bellers, I don't care
Ik vind dit verhaal van die vrouw helemaal niet interessant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, deze van George vind ik leuk!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is wel waar
Ik ben geen Stenders fan![]()
Ja hoor, ik ga gewoon niet altijd met de meute meequote:
Ik denk dat dit mijn eerste zelfgekochte LP was.I love music |Ajax forever
En daarom houd ik onvoorwaardelijk van Robbie (dj-technisch dan).quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt Rob? Ja dat hoop ik ook. Gerard gaat het in ieder geval niet doen. Hij gaat de platen met respect aankondigen, vertelde hij in het AD.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval doet zijn goede vriendin Pia Douwes nu niet mee.
aha, pubertijd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga gewoon niet altijd met de meute mee
Danzen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Veter! veter! veter!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zijn ze om die reden zo vroeg begonnen om dit soort onnozele dingen er tussen te kunnen doenquote:
Limp Bizkit origineel...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I gotta have feta feta feta!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee joh...1966 pas.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:goed dat je het zegt trouwens.
Ik vind altijd anderen wijzen op dat ze een andere mening hebben die niet overeen komt met de jouwe puberalerquote:
Lijkt me sterk als dit nummer uit 1987 komt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind altijd anderen wijzen op dat ze een andere mening hebben die niet overeen komt met de jouwe puberaler
Over haar Mijn Leven Is Van Mij: "ik kende het niet, en ik denk niet dat ik er veel aan heb gemist"quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rihanna, dat is toch echt wel fijner dan Beyoncé.I love music |Ajax forever
Dit is zelfs voor Rihannabegrippen gewoon kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
EINDELIJK iemand die het met me eens is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef peaceman het volgende:
Rihanna, dat is toch echt wel fijner dan Beyoncé.
Ik krijg echt niemand overtuigd
Heb ik je daar even hequote:
Ik ben het ook eens hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
EINDELIJK iemand die het met me eens is.
Ik krijg echt niemand overtuigdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hehequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Over haar Mijn Leven Is Van Mij: "ik kende het niet, en ik denk niet dat ik er veel aan heb gemist"
Only on FOK!quote:
niet alles is even goed, maar het is in elk geval een stuk spannender.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg echt niemand overtuigdI love music |Ajax forever
In bed?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rottdog het volgende:
En dan vanuit de achterkamer, je dochter horen zeggen dit is een mooi nummer waar ging het mis 😳![]()
En nog twee uur Gijs...en dan mag Stenders.quote:
Heyquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rottdog het volgende:
En dan vanuit de achterkamer, je dochter horen zeggen dit is een mooi nummer waar ging het mis 😳
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rihanna vermoordt een man, beetje vreemd. Hij zou eerder zelfmoord plegen.Trotste mama van Ambar
Mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg echt niemand overtuigd
Rellende_Rotscholier
![]()
Niet echt een hoogtepuntje.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wacht maar tot ze puber is.... dan denk je dat het in de muzikale opvoeding helemaal mis is gegaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rottdog het volgende:
En dan vanuit de achterkamer, je dochter horen zeggen dit is een mooi nummer waar ging het mis 😳![]()
Ooit komt het goed hoop ik.
Ik vind haar stem prettiger, ik krijg van Beyoncé kippenvel en dan de nagels op schoolbord manier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet alles is even goed, maar het is in elk geval een stuk spannender.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mij! Mij!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg echt niemand overtuigd![]()
En wat doet deze bagger in de lijst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ach ik dacht enkel: meestal krijg ik achteraf gelijk... en bij jou duurt het wat langer.quote:
Goed wijf. Jammer van die kutmuziek.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo voelt het anders wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet echt een hoogtepuntje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iemand die moeite wil steken in een update van dit kaartje?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
klopt die is een stuk hysterischer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind haar stem prettiger, ik krijg van Beyoncé kippenvel en dan de nagels op schoolbord manier.I love music |Ajax forever
Lekkah zegt mijn manquote:![]()
Dit is alles wat er mis is met de muziek en de jeugd van nu
Trotste mama van Ambar
Hier ga ik maar niet eens op inquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik dacht enkel: meestal krijg ik achteraf gelijk... en bij jou duurt het wat langer.
Geef hem een klap met je handtas!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pssst tis al een puber 😉quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze puber is.... dan denk je dat het in de muzikale opvoeding helemaal mis is gegaan.![]()
Ooit komt het goed hoop ik.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Viespeuk.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ff het Urbi et Orbi beluisteren om dit te verwerkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee, dat komt later wel.quote:
Prima op de achtergrond als je in een warm land op het strand ligt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:55 schreef Szura het volgende:
Rompompompom en wat computergeluidjes, echt
Niet als ik met kerst op m'n balkon zit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee hoor, ik vind haar ook wel lekkerquote:
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben om er zo uit te zien minus de tattoos want dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind haar ook wel lekkerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1964 No Diggity Blackstreet ft. Dr Dre 1996
1963 Crazy Aerosmith 1993
1962 Open Einde Rob De Nijs 1987
1961 I Got You Babe UB40 & Chrissie Hynde 1985
1960 You're The Inspiration Chicago 1985
1959 The Longest Time Billy Joel 1984
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons 1976
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 1980
1956 Mainstreet Bob Seger 1977
1955 Hair Zen 1968
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005
1953 Rock The Casbah The Clash 1982
1952 Fox On The Run The Sweet 1975![]()
Mijn vader z'n geboortejaar is als eerste aan de beurt
Bijzonder matig uur dat afgelopen uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi,dan kan ik na No Diggity naar mijn ouders en dan ben ik er daar voor Rock the Casbah.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef D. het volgende:
1962 Open Einde Rob De Nijs 1987
1961 I Got You Babe UB40 & Chrissie Hynde 1985
1960 You're The Inspiration Chicago 1985
1959 The Longest Time Billy Joel 1984
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons 1976
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 1980
1956 Mainstreet Bob Seger 1977
1955 Hair Zen 1968
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005
1953 Rock The Casbah The Clash 1982
1952 Fox On The Run The Sweet 1975
Heb al bedacht dat ik om 14u ga koken
Wat is jouw verhaal bij de top 2000? WE DON'T CARE![]()
Neequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we lijstjes in spoilers doen?![]()
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we lijstjes in spoilers doen?![]()
![]()
Luister jij ook lijstloos?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we lijstjes in spoilers doen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weten in welk jaar je vader geboren isquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef Dven het volgende:
-XOXO-![]()
1964 No Diggity Blackstreet ft. Dr Dre 1996![]()
1963 Crazy Aerosmith 1993![]()
1962 Open Einde Rob De Nijs 1987![]()
1961 I Got You Babe UB40 & Chrissie Hynde 1985![]()
1960 You're The Inspiration Chicago 1985![]()
1959 The Longest Time Billy Joel 1984![]()
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons 1976![]()
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 1980![]()
1956 Mainstreet Bob Seger 1977![]()
1955 Hair Zen 1968![]()
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005![]()
1953 Rock The Casbah The Clash 1982![]()
1952 Fox On The Run The Sweet 1975
Mijn vader z'n geboortejaar als laatste van het uurquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:57 schreef Dven het volgende:
Ik wel, maar ik kijk wel naar de uurlijstjes hier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister jij ook lijstloos?
Jammer dat Giel nu niet een uurtje heeftquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik weet zelfs welke dag Diaan's pa jarig isquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weten in welk jaar je vader geboren is
Ik laat mij liever verrassen, dan hoe ik mij nergens op te verheugen of van te voren al denken wat een kut uur.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister jij ook lijstloos?Trotste mama van Ambar
1964 No Diggity Blackstreet ft. Dr Dre 1996![]()
1963 Crazy Aerosmith 1993![]()
1962 Open Einde Rob De Nijs 1987![]()
1961 I Got You Babe UB40 & Chrissie Hynde 1985![]()
1960 You're The Inspiration Chicago 1985![]()
![]()
1959 The Longest Time Billy Joel 1984![]()
![]()
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons 1976![]()
![]()
![]()
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 1980![]()
1956 Mainstreet Bob Seger 1977![]()
![]()
1955 Hair Zen 1968![]()
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005![]()
1953 Rock The Casbah The Clash 1982![]()
1952 Fox On The Run The Sweet 1975![]()
Sterkheidsbaas van alles.![]()
![]()
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai 2005Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
M'n moeder was Una Paloma Blancaquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader z'n geboortejaar als laatste van het uur
Ik Grand Hotel van Procul Harum
En nu al aan het puberen? Meiden zijn ook vaak sneller dan jongens hè?quote:
Zo dat is een eind zeg. Twan is net 1.60 en bijna 14 jaar.Make love, not war ☮![]()
Open einde, dat is toch dat lied over zijn dooie hond?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik was Soul Man, mijn moeder is Typhoonquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n moeder was Una Paloma Blanca
Ik Grand Hotel van Procul Harum
uurtje erna is leukerquote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik laat mij liever verrassen, dan hoe ik mij nergens op te verheugen of van te voren al denken wat een kut uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij welk getalletje zijn we nu?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik dacht over zijn gebit...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Open einde, dat is toch dat lied over zijn dooie hond?I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet zelfs welke dag Diaan's pa jarig isook het jaartal? Staat trouwens niet in het komende uurtje. Van mijn moeder wel. Een van de mooiste nummers van het komende uur.
Arme moederquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was Soul Man, mijn moeder is Typhoon
Mijn oma is "lying all the time" dat klopt, zo brengt ze al een aantal jaar haar tijd door.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jezus, weer dat verhaal van Jet Bussemakers.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Treurig dat het überhaupt een "nieuwsfeit" zou zijn dat er een vrouwelijke DJ te horen is in de Top 2000.quote:![]()
oh, wat een middagquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo net lekker gegeten en luisteren tot half 3
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
We try not to sexualize herquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vrouwen horen niet op de radioquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Treurig dat het überhaupt een "nieuwsfeit" zou zijn dat er een vrouwelijke DJ te horen is in de Top 2000.![]()
![]()
Lennon had een cadeautje onder de boom liggen: een electrische tandenborsteld die hij al heel lang wil hebben. En nu gaat hij steeds zijn tanden poetsen.
Dat lukt prima zo te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We try not to sexualize herOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had een cadeautje onder de boom liggen: een electrische tandenborsteld die hij al heel lang wil hebben. En nu gaat hij steeds zijn tanden poetsen.
Toch niet zoals Giel he![]()
![]()
Wat lees ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon had een cadeautje onder de boom liggen: een electrische tandenborsteld die hij al heel lang wil hebben. En nu gaat hij steeds zijn tanden poetsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evaquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik Eva op 3FM wel een uitzondering aan het worden.
Ow dat heb ik niet gezien. Ik heb geen idee hoe Lennon het doet. HIj is boven.quote:Make love, not war ☮![]()
Die heb ik nooit gehoord (alleen gezien in het glazen huis)quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik Eva op 3FM wel een uitzondering aan het worden.![]()
Nee dat niet, gokje op 19551949?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ook het jaartal? Staat trouwens niet in het komende uurtje. Van mijn moeder wel. Een van de mooiste nummers van het komende uur.
Giel beweegt nog mee alsof ie een 'gewone' tandenborstel vast heeftquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet gezien. Ik heb geen idee hoe Lennon het doet. HIj is boven.![]()
![]()
#2000 bijnaquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er een nummer dat uit hetzelfde jaar komt als de positie in de top 2000? #dtv![]()
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik de lijst per uur vinden?![]()
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik de lijst per uur vinden?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
de site en dan de pdf downloadenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik de lijst per uur vinden?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
http://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik de lijst per uur vinden?
Wel ff de PDF lijst downloaden
Of Excel
Lennon had een cadeautje onder de boom liggen: een electrische tandenborsteld die hij al heel lang wil hebben. En nu gaat hij steeds zijn tanden poetsen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Dven het volgende:
Lennon had een cadeautje onder de boom liggen: een electrische tandenborsteld die hij al heel lang wil hebben. En nu gaat hij steeds zijn tanden poetsen.Make love, not war ☮![]()
Dank jequote:Op vrijdag 25 december 2015 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
-XOXO-![]()
No Diggity![]()
ik heb de lijst gewoon in excel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de site en dan de pdf downloadenI love music |Ajax forever
Ze doet de vrijdagavond, samen met Giel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehoord (alleen gezien in het glazen huis)Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_boos_op_lot.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ow dat heb ik ook weleens gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Giel beweegt nog mee alsof ie een 'gewone' tandenborstel vast heeft
Ik soms ook nog hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook weleens gedaan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jammer dat het Top 2000 cafe niet allemaal tegen elkaar begint op te rijden nu.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zeg jij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijke usericon.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh ja, dat heb ik wel voorbij zien komenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna... 1950. Hij is dit jaar 65 geworden.
Mijn ouders zijn trouwens Alice in Chains en Paul Weller. Dat is best prima
[..]
No doubtquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
[..]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Wat een enorm lelijke usericon heb jij.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit had niet gehoeven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit gaat wel een lekker uurtje worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zeg jijquote:For you, there'll be no more crying.
Man en ik waren al even bezigquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat het Top 2000 cafe niet allemaal tegen elkaar begint op te rijden nu.Samen twerken
Nice.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Man en ik waren al even bezigSamen twerken
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben alleen geen fan van het naderende nummer van Aerosmithquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat wel een lekker uurtje worden.![]()
nu al klaar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Man en ik waren al even bezigSamen twerken
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen geen fan van het naderende nummer van AerosmithReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou jongens t valt me nog niet mee die T2000...eerste voorlopige conclusies: die drie extra uur zijn gewoon luluren en de eerste uren hebben een hoog skyradiogehalteHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Buddy Holly trouwens helemaal uit de lijst verdwenen
Stond ooit rond de 300e plek. 7 jaar geleden nog in de top 500.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had liever het origineel van Pitch Perfect?quote:
Trotste mama van Ambar
Ja joh is zo gepieptquote:
Alice en Paul heten ze?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel voorbij zien komen
Mijn ouders zijn trouwens Alice in Chains en Paul Weller. Dat is best prima![]()
![]()
Volgende uurtje heeft ook wat pareltjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat wel een lekker uurtje worden.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Alicia Silverstone is heerlijk inderdaad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
er zijn teveel klassiekers uitgevallen. Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens t valt me nog niet mee die T2000...eerste voorlopige conclusies: die drie extra uur zijn gewoon luluren en de eerste uren hebben een hoog skyradiogehalteI love music |Ajax forever
Mag je een tweede Top 2000 Café beginnen? Eigenlijk gewoon een café dus waar de top 2000 wordt gedraaid'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens t valt me nog niet mee die T2000...eerste voorlopige conclusies: die drie extra uur zijn gewoon luluren en de eerste uren hebben een hoog skyradiogehalte
Crazy is ook zo'n Skyplaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als je een blanke man van rond de 50 bentquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef richolio het volgende:
Mag je een tweede Top 2000 Café beginnen? Eigenlijk gewoon een café dus waar de top 2000 wordt gedraaid![]()
Mijn moeders naam scheelt 1 letter en Paul is de naam van mijn lief's vaderquote:![]()
Heeft niks met trollen te maken, die videoclip heeft diepe indruk op mij gemaakt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn vriendin hoefde er maar een beetje op te lijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alicia Silverstone is heerlijk inderdaad.
En zo geschiedde.![]()
![]()
Oordeel jij over muziek door een videoclip?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft niks met trollen te maken, die videoclip heeft diepe indruk op mij gemaakt.![]()
Ik hoor heel veel nieuwe meuk van na 2000 die weinig toevoegt (behalve arctic monkeys)quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn teveel klassiekers uitgevallen. Bedoel je dat?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Met een beetje moeite gaat me dat niet lukken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als je een blanke man van rond de 50 bentOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
de clip was eigenlijk leuker dan het nummer.I love music |Ajax forever
Crazy is gewoon het debiele broertje van Cryin'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goh, dat vindt iedereen met verstand.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef peaceman het volgende:
de clip was eigenlijk leuker dan het nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
tja geen 3 jaar oud regel... dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel nieuwe meuk van na 2000 die weinig toevoegt (behalve arctic monkeys)I love music |Ajax forever
Het versterkt elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oordeel jij over muziek door een videoclip?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Da's al snel, want vervelend nummerquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef peaceman het volgende:
de clip was eigenlijk leuker dan het nummer.![]()
![]()
Dat is wel een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crazy is gewoon het debiele broertje van Cryin'Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Amazing vind ik wel leuk.I love music |Ajax forever
Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.quote:
Nu is TMF er niet meer.![]()
En 48 liedjes verdwenen die hiervoor in alle edities hebben gestaan.
Zoveel historie weg![]()
Niks mis mee met dit nummer vind ik
Vroeger keek ik heel vaak TMF, dat is er ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.
Nu is TMF er niet meer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weezer-Buddy Holly ter gedachtenis dan maar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Dven het volgende:
Buddy Holly trouwens helemaal uit de lijst verdwenen
Stond ooit rond de 300e plek. 7 jaar geleden nog in de top 500.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.
Nu is TMF er niet meer.
Ik kan me MTV met muziek herinneren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Straks pakken ze ook nog Nickelodeon van ons af.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik heel vaak TMF, dat is er ook niet meer.![]()
Gelukkig is er nog MTV...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is TMF er niet meer.
Oh wacht... Dat ze muziek uitzonden is natuurlijk ook jeugdsentiment...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
MTV was sowieso oneindig beter dan TMF. Die draaiden altijd de Nirvana's van deze wereld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien.![]()
TMF ja, Mooie tijden waren dat
Hoezo?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MTV met What is the question?? Vond ik zo leuk. Ik was toen thuis met Pfeiffer en lag in bed in de woonkamer en dat was het lichtpuntje op zo'n dag.Make love, not war ☮![]()
RIP Fox Kidsquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks pakken ze ook nog Nickelodeon van ons af.
-XOXO-![]()
Dit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
''Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien''quote:
Ook rechtsboven in beeld als er andere muziek was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |