En daarom houd ik onvoorwaardelijk van Robbie (dj-technisch dan).quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt Rob? Ja dat hoop ik ook. Gerard gaat het in ieder geval niet doen. Hij gaat de platen met respect aankondigen, vertelde hij in het AD.
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval doet zijn goede vriendin Pia Douwes nu niet mee.
aha, pubertijd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga gewoon niet altijd met de meute mee
Zijn ze om die reden zo vroeg begonnen om dit soort onnozele dingen er tussen te kunnen doenquote:
Nee joh...1966 pas.quote:
quote:
Ik vind altijd anderen wijzen op dat ze een andere mening hebben die niet overeen komt met de jouwe puberalerquote:
Lijkt me sterk als dit nummer uit 1987 komt.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind altijd anderen wijzen op dat ze een andere mening hebben die niet overeen komt met de jouwe puberaler
Over haar Mijn Leven Is Van Mij: "ik kende het niet, en ik denk niet dat ik er veel aan heb gemist"quote:
EINDELIJK iemand die het met me eens is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef peaceman het volgende:
Rihanna, dat is toch echt wel fijner dan Beyoncé.
Heb ik je daar even hequote:
Ik ben het ook eens hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
EINDELIJK iemand die het met me eens is.
Ik krijg echt niemand overtuigd
Hehequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Over haar Mijn Leven Is Van Mij: "ik kende het niet, en ik denk niet dat ik er veel aan heb gemist"
Only on FOK!quote:
niet alles is even goed, maar het is in elk geval een stuk spannender.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
In bed?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rottdog het volgende:
En dan vanuit de achterkamer, je dochter horen zeggen dit is een mooi nummer waar ging het mis 😳
En nog twee uur Gijs...en dan mag Stenders.quote:
Heyquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:53 schreef Rottdog het volgende:
En dan vanuit de achterkamer, je dochter horen zeggen dit is een mooi nummer waar ging het mis 😳
Mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |