Hij ook, en ik heb ook geen kaplaarzen nodig op 5.quote:
Is gelijk de stad schoon...quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ook, en ik heb ook geen kaplaarzen nodig op 5.
Het heeft overigens wel de hele avond geregend hier.![]()
Ja, lekker, kan ik volgende week weer gewoon de stad in.quote:
Ik denk dat het daar nog wel meevalt.. Maar in SPanje met feesten 4 dagen lang in 40 graden ... Ben je blij met een regenbuiquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, lekker, kan ik volgende week weer gewoon de stad in.
Datzelfde heb je hier dus ook elk jaar met carnaval.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar nog wel meevalt.. Maar in SPanje met feesten 4 dagen lang in 40 graden ... Ben je blij met een regenbui
Idem!quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:50 schreef just me het volgende:
Vrolijk kerstfeest lieve mensen, maak er wat moois van deze dagen en denk ook even aan de mensen waarvoor Kerstmis , om wat voor reden dan ook, minder leuk is!
[ afbeelding ]
quote:
Snap ik Fann, van mij hoeft het ook niet zo.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik Fann, van mij hoeft het ook niet zo.
En dan krijgen we nog de jaarwisseling, hoe kan ik mijn familie nou een gelukkig nieuwjaar wensen
ik twijfelde tussen die en tussen dezequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook doen, maar heb toch maar voor de kitsch gekozen.
Ik ben gewoon thuis, met de familie vieren ziet niemand zitten omdat dat te vermoeiend is voor mijn zus en zij er dan niet bij kan zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja, dat wordt lastig Dees.... ben je bij familie met jaarwisseling of gewoon thuis?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen die en tussen deze![]()
[ afbeelding ]
Ja snap ik ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis, met de familie vieren ziet niemand zitten omdat dat te vermoeiend is voor mijn zus en zij er dan niet bij kan zijn.
doe dan die maarquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een ander leuke, maar die kon echt niet voor kerst.
Soms is dat voor dat moment ook prima.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
Nah, ik ben ik elk geval gewoon thuis, geen familiebezoekjes....
EN ik had de Spaanse versie in gedachtequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook doen, maar heb toch maar voor de kitsch gekozen.
mja, die Griek staat in de keuken aubergines te makenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is dat voor dat moment ook prima.
Vanmiddag komt mijn dochter met vriend en morgen ga ik uit eten met een andere zus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja snap ik ...![]()
Normaal kwamen de zussen en broers ook nooit bijelkaar hoor, maar we kwamen elkaar dan
wel altijd tegen bij mijn ouders, óf met Kerst óf met oudjaar of nieuwjaardag.
De meeste hebben kinderen, dus die vieren het met de kinderen denk ik,
we gingen wel altijd of 1e of 2e kerstdag bij mijn schoonouders eten, toen schoonma nog niet ziek was, dat mis ik ook wel.
Bleh... kutdagen eigenlijk
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik had de Spaanse versie in gedachte
oh... dat is dan nog wel gezellig!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag komt mijn dochter met vriend en morgen ga ik uit eten met een andere zus.
Wat je zegt, er is zoveel veranderd.
Ik kan hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
doe dan die maar![]()
vrolijken we misschien een beetje van op
Geen oliebollen voor jou?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb net verse croissantjes en een chocobroodje gehaald
Hij mag mee natuurlijk en mijn zwager ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat is dan nog wel gezellig!
Maar zit Donald dan morgenavond alleen? of gaat hij mee?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik had de Spaanse versie in gedachte
oh, ja het klonk of je alleen met je zus gingquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mag mee natuurlijk en mijn zwager ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |