Hij ook, en ik heb ook geen kaplaarzen nodig op 5.quote:
Is gelijk de stad schoon...quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ook, en ik heb ook geen kaplaarzen nodig op 5.
Het heeft overigens wel de hele avond geregend hier.![]()
Ja, lekker, kan ik volgende week weer gewoon de stad in.quote:
Ik denk dat het daar nog wel meevalt.. Maar in SPanje met feesten 4 dagen lang in 40 graden ... Ben je blij met een regenbuiquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, lekker, kan ik volgende week weer gewoon de stad in.
Datzelfde heb je hier dus ook elk jaar met carnaval.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar nog wel meevalt.. Maar in SPanje met feesten 4 dagen lang in 40 graden ... Ben je blij met een regenbui
Idem!quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:50 schreef just me het volgende:
Vrolijk kerstfeest lieve mensen, maak er wat moois van deze dagen en denk ook even aan de mensen waarvoor Kerstmis , om wat voor reden dan ook, minder leuk is!
[ afbeelding ]
quote:
Snap ik Fann, van mij hoeft het ook niet zo.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik Fann, van mij hoeft het ook niet zo.
En dan krijgen we nog de jaarwisseling, hoe kan ik mijn familie nou een gelukkig nieuwjaar wensen
ik twijfelde tussen die en tussen dezequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook doen, maar heb toch maar voor de kitsch gekozen.
Ik ben gewoon thuis, met de familie vieren ziet niemand zitten omdat dat te vermoeiend is voor mijn zus en zij er dan niet bij kan zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja, dat wordt lastig Dees.... ben je bij familie met jaarwisseling of gewoon thuis?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen die en tussen deze![]()
[ afbeelding ]
Ja snap ik ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis, met de familie vieren ziet niemand zitten omdat dat te vermoeiend is voor mijn zus en zij er dan niet bij kan zijn.
doe dan die maarquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een ander leuke, maar die kon echt niet voor kerst.
Soms is dat voor dat moment ook prima.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
Nah, ik ben ik elk geval gewoon thuis, geen familiebezoekjes....
EN ik had de Spaanse versie in gedachtequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook doen, maar heb toch maar voor de kitsch gekozen.
mja, die Griek staat in de keuken aubergines te makenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is dat voor dat moment ook prima.
Vanmiddag komt mijn dochter met vriend en morgen ga ik uit eten met een andere zus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja snap ik ...![]()
Normaal kwamen de zussen en broers ook nooit bijelkaar hoor, maar we kwamen elkaar dan
wel altijd tegen bij mijn ouders, ķf met Kerst ķf met oudjaar of nieuwjaardag.
De meeste hebben kinderen, dus die vieren het met de kinderen denk ik,
we gingen wel altijd of 1e of 2e kerstdag bij mijn schoonouders eten, toen schoonma nog niet ziek was, dat mis ik ook wel.
Bleh... kutdagen eigenlijk
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik had de Spaanse versie in gedachte
oh... dat is dan nog wel gezellig!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag komt mijn dochter met vriend en morgen ga ik uit eten met een andere zus.
Wat je zegt, er is zoveel veranderd.
Ik kan hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
doe dan die maar![]()
vrolijken we misschien een beetje van op
Geen oliebollen voor jou?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb net verse croissantjes en een chocobroodje gehaald
Hij mag mee natuurlijk en mijn zwager ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat is dan nog wel gezellig!
Maar zit Donald dan morgenavond alleen? of gaat hij mee?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik had de Spaanse versie in gedachte
oh, ja het klonk of je alleen met je zus gingquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mag mee natuurlijk en mijn zwager ook
Gezellig, lekker een avondje met je zus, daar hoeven niet altijd de mannen bij te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, ja het klonk of je alleen met je zus ging![]()
ik ga ook nog uit eten met medische zus, tussen kerst en Nieuwjaar in, maar dan gaan de
mannen niet mee
Lekker mokkeltjequote:
We gaan altijd met zijn tweetjes eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, lekker een avondje met je zus, daar hoeven niet altijd de mannen bij te zijn.
Ik ben niet gevraagd en wil me ook niet opdringen... Maar over het algemeen is het daar zeker een stuk gezelliger tijdens de feestdagen,, Maar dan spreek ik uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit je dan ook alleen?
Is het voor jou niet leuker in Spanje met zulke dagen Chuf?
Ik ben me klaar (toonbaar) aan het maken, straks eerst wokken met mijn moeder en broers, en daarna als ik thuis ben komt baardaap, die was gisteravond ook al even bij me, maar die eet vandaag thuis bij zijn moeder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd en wil me ook niet opdringen... Maar over het algemeen is het daar zeker een stuk gezelliger tijdens de feestdagen,, Maar dan spreek ik uit eigen ervaring
Nee snap ik, maar ja, tis ook zo weer voorbij moet je maar denkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd en wil me ook niet opdringen... Maar over het algemeen is het daar zeker een stuk gezelliger tijdens de feestdagen,, Maar dan spreek ik uit eigen ervaring
Voor jou is het iedere dag Kerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben me klaar (toonbaar) aan het maken, straks eerst wokken met mijn moeder en broers, en daarna als ik thuis ben komt baardaap, die was gisteravond ook al even bij me, maar die eet vandaag thuis bij zijn moeder.
Als ik deze namiddag overleef ben ik er weer voor een jaar vanaf.![]()
En misschien dat ik vanavond nog even met baardaap een biertje bij mijn broertje ga drinken (ben nog helemaal nuchter), maar dat staat niet vast.
Hopelijk amuseer jij je een beetje in je eentje, namens mij iig de beste wensen.![]()
Voor de anderen hier uiteraard hetzelfde.![]()
Volgens mij maakt de meerderheid zich meer zorgen dan ik zelfquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ja, tis ook zo weer voorbij moet je maar denken
Maar dat is vaker zo, jij maakt je toch ook nooit druk?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de meerderheid zich meer zorgen dan ik zelf
Helemaal correctquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is vaker zo, jij maakt je toch ook nooit druk?
Ik vind het vreemd dat ze zoveel vuurwerk afsteken met kerst. Ik hoor sinds gisteravond met enige regelmaat knallen, en dat zijn beste donderslagen. Veel siervuurwerk ook. Maar het is inderdaad gezellig hier in Andalucia.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Felices Fiestas ElizabethRquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze zoveel vuurwerk afsteken met kerst. Ik hoor sinds gisteravond met enige regelmaat knallen, en dat zijn beste donderslagen. Veel siervuurwerk ook. Maar het is inderdaad gezellig hier in Andalucia.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens, maar nooit weer, maar goed, ik leef nog.
Spare us the detailsquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens, maar nooit weer, maar goed, ik leef nog.
Dat is leuk voor als je met kleine kinderen gaat, voor mij was het niks, ok, ik heb gegeten, maar het was me veel te druk, blij dat ik weer thuis ben.quote:
Ik snap dat wel, je krijgt al snel een vreetschuur idee bij zoiets.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is leuk voor als je met kleine kinderen gaat, voor mij was het niks, ok, ik heb gegeten, maar het was me veel te druk, blij dat ik weer thuis ben.
Ik heb er volgens mij zelfs hoofdpijn van, heb ik zelden en nu ineens, maar goed, ik slik me een paracetamol en baardaap is nu hier, en ik ga nergens meer heen vandaag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, je krijgt al snel een vreetschuur idee bij zoiets.
Die laatste is erg mooi, met 'You Are My Sunshine'.quote:
Heb je een eigen WC thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
eens kijken of ik de mannen wc goed op de foto krijg!
lukt niet!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
eens kijken of ik de mannen wc goed op de foto krijg!
Berend Boudewijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
Het uur van de Wolf met Boudewijn.... op 2
Elise!quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:48 schreef ElizabethR het volgende:
Hoi Sacha, fijne feestdagen!!!![]()
Chufi, ik zie en hoor mensen hier zelf vuurwerk afsteken, meestal een stuk of 10 flinke klappers achter elkaar, en dan weer een tijdje stilte. En gisteravond zal het wel gecontroleerd zijn geweest, want dat was alleen siervuurwerk.
Het is in ieder geval heel plezierig om met kerst buiten te kunnen zitten in de zon, en te genieten van alle geneugten van het mooie Andalucia, en de Siera Nevada (waar we middenin zitten dus)
Iedereen hier een heel fijne kerst, en een dikke kus voor Justmuts!!
Morgen hier ook niks, prima.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Soury het volgende:
Overleefd, was leuk maar ik ging door mijn rug vanochtend. Niet zo comfortabel.
Morgen niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |