http://www.rtl.nl/all-you-need-is-love/#!/quote:Liefdesdokter Robert ten Brink brengt geliefden weer bij elkaar en biedt partners de mogelijkheid op televisie te zeggen hoeveel ze van elkaar houden. Het is wekelijks tranen met tuiten huilen om 'de liefde' in al zijn verschijningvormen. Het programma is in 1992 voor het eerst op televisie te zien bij het toen nog publieke Veronica. In het eerste seizoen trekt All you need is love direct vier miljoen kijkers per aflevering en wordt daarmee de exponent van de Nederlandse emotie-TV. In 1993 ontvangt het programma de Gouden Televizier-Ring.
In december staan de makers traditioneel stil bij het bij kerstgevoel. Robert probeert dan geliefden, die om wat voor reden de kerst niet samen door kunnen brengen, weer bij elkaar te brengen. Later verschijnen er ook andere thema-specials op Moederdag en Valentijnsdag. Ook zendt SBS6 in 2000 ter gelegenheid van het nieuwe seizoen een backstage special uit genaamd All you need is love backstage
De eerste seizoenen van All you need is love worden in de studio opgenomen en aangevuld met reportages. De recentere seizoenen leggen meer de nadruk op reportages. Rode draad in alle afleveringen van het programma is de herkenningstune; het gelijknamige nummer van de Beatles.
Na Veronica wordt het programma in 1998 ondergebracht bij SBS6 om vervolgens in 2006 met Robert ten Brink mee te verhuizen naar RTL waar het populaire programma nog altijd is te zien.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef RipCity het volgende:
Zouden ze serieus tegen haar hebben gezegd: zeg even dat Je niks in huis hebt?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
Dat was wel het meest tenenkrommende moment van het hele programma.
"ik heb niets in huis!"
maar wel eerlijk van die gastvrije Brabo'squote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
Dat was wel het meest tenenkrommende moment van het hele programma.
"ik heb niets in huis!"
Niet iedereen kan dat betalen. Of krijgt een visum.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
Dan boek je toch gvd een ticket!!!!!!
Tsja, er gaat niets boven Youppiequote:
Komt zometeen.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
Hadden ze niet ff een paar kronen bij dat kind kunnen zetten....
Youpquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, er gaat niets boven Youppie
Jan Jaap is een beetje het niveau Tineke Schouten , Lebbis & Jansen etcquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, er gaat niets boven Youppie
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt zometeen.
"Maar ik heb geen voortanden!"
Geeft niks, hier heb je een Lidl-gebitje
mwa ik vind haar ook niet zo geweldig hoor, zit ook best wat air in.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet vast een hele dikke lul hebben , dat ie Eva Duivestein aan de haak heeft geslagen
[ afbeelding ]
Het bewijst maar weer eens dat alles in deze maatschappij op uiterlijk is gebaseerd....Waar zijn die vrouwen die op innerlijk vallen??quote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet vast een hele dikke lul hebben , dat ie Eva Duivestein aan de haak heeft geslagen
[ afbeelding ]
Mag ook wel bij een profvoetballerquote:Op donderdag 24 december 2015 23:00 schreef Enchanter het volgende:
Valt me op dat altijd de hele familie aanwezig is
Tja, blijft een voetballer he.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het niet zo'n sfeervolle woonkamer. Net een kantine
thanx! Wijk Heijendaal.....dat valt mee.quote:
Voetballer hèquote:Op donderdag 24 december 2015 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het niet zo'n sfeervolle woonkamer. Net een kantine
Huisnummer 1 volgens mij.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
thanx! Wijk Heijendaal.....dat valt mee.
5quote:Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Huisnummer 1 volgens mij.
Klopt dat hebben ze verzonnen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, oops.
Maar is dit echt een voetballer? Ne etoch?
Jazeker, o.a gespeeld bij NEC, Willem2, Rodaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, oops.
Oh, lol. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jazeker, o.a gespeeld bij NEC, Willem2, Roda
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Demouge
Nog nietquote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
Is die JapannerThai met de jetlag al gedropt?
Jawel, Frank Demouge, wiens ouders nu blijkbaar wonen aan de Uniceflaan 5 te Nijmegen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, oops.
Slechtste voetballer ooit Volgens de snorquote:Op donderdag 24 december 2015 23:04 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, lol. Nooit van gehoord.
[..]
Nog niet
Waarom geloof je het dan niet als ze dat zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:04 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, lol. Nooit van gehoord.
Welkom in Kattenbroek. Was een speeltuin voor architecten. De wijk bestaat uit (bijna) alleen maar rare huizen. Loop er maar eens doorheen met Google Streetview.quote:
Ik hoorde het op tv niet, las het alleen hier.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom geloof je het dan niet als ze dat zeggen![]()
Was nog best een aardige voetballer ook trouwens. Heeft zijn beste tijd wel gehad.
ja beetje rrrr en bzzzz kweetnie, klonk raarquote:
Ik geef haar minstens een 9quote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Revanches het volgende:
Vind haar niet zo mooiduizend in een dozijn
Ja, want het gaat natuurlijk om de huidskleurquote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Enchanter het volgende:
Zeikwijf , zoek er dan gewoon één uit in de Bijlmer
Ohhhhh oke!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik hoorde het op tv niet, las het alleen hier.
Genoeg studentes die er net zo uitzien.quote:
Nou in Arnhem nietquote:Op donderdag 24 december 2015 23:08 schreef Revanches het volgende:
[..]
Genoeg studentes die er net zo uitzien.
Dit..quote:Op donderdag 24 december 2015 23:07 schreef leolinedance het volgende:
Dat zo'n leuk meisje een gast van zo ver weg moet halen snap je toch niet
Niet directquote:Op donderdag 24 december 2015 23:07 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ja, want het gaat natuurlijk om de huidskleur
Precies, dus dan slaat zo'n opmerking als "haal 'm lekker uit de Bijlmer" nergens op. Man. Kind is gewoon verliefd geworden om een leuke jongen uit Zambia.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat alles in deze maatschappij op uiterlijk is gebaseerd....Waar zijn die mannen die op innerlijk vallen??
Hij denkt: Boejuhhhquote:Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Robert denkt "lul maar een eind weg, 't zal wel"
Mijn vriendin doet dat volgens mij welquote:Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat alles in deze maatschappij op uiterlijk is gebaseerd....Waar zijn die vrouwen die op innerlijk vallen??
Dat is niet helemaal wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Precies, dus dan slaat zo'n opmerking als "haal 'm lekker uit de Bijlmer" nergens op. Man. Kind is gewoon verliefd geworden om een leuke jongen uit Zambia.
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dat volgens mij wel
Neem alles niet zo serieus manquote:Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Precies, dus dan slaat zo'n opmerking als "haal 'm lekker uit de Bijlmer" nergens op. Man. Kind is gewoon verliefd geworden om een leuke jongen uit Zambia.
Ho, sorry hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Neem alles niet zo serieus man
Van de Lidl.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zouden ze morgen eten?? Ik denk Lijsttafel
Nr 39 met lijstquote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zouden ze morgen eten?? Ik denk Lijsttafel
Kom je van zo ver, krijg je ditquote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Lijkt me zo'n christelijk gezin met bidden aan tafel en shit
Moeders draagt een broek, valt mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik denk dat het wel in zn genen zit om zelf te makenquote:
Ja idd, ze gaat altijd op missie daar.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:14 schreef Disana het volgende:
Is dat hem, vraagt Robert. Nee, zou leuk zijn als ze de verkeerde hadden meegenomen.
Alsof die gaan neukenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt me wel ongemakkelijk dat je die meid dan gaat liggen bonken met de schoonouders in de kamer ernaast.
handwerkquote:Op donderdag 24 december 2015 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof die gaan neukenDenk dat ie blij mag zijn met een keer stiekum zoenen.
Je zegt dan gewoon: Ikke nie weten, ikke bojtenlanderquote:Op donderdag 24 december 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt me wel ongemakkelijk dat je die meid dan gaat liggen bonken met de schoonouders in de kamer ernaast.
Stel je voor dat ze geen broek zou dragenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moeders draagt een broek, valt mee.
Kan ze natuurlijk helemaal niks van. Wordt een drama.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:16 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
handwerkde rest na het huwelijk
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je zegt dan gewoon: Ikke nie weten, ikke bojtenlander
Hij houdt wel vol, voor het visumquote:Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan ze natuurlijk helemaal niks van. Wordt een drama.
Wat is er precies kut aan?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:16 schreef matthijst het volgende:
Kutkakkers kunnen toch tickets kopen?
Knieperds.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er precies kut aan?
Dan maar zelf afmaken op de wc.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hij houdt wel vol, voor het visum
duidelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Knieperds.
Geld zat. Zeiken op die twee broers, maar zelf ook niks doen.
Alles dus.
Kakker gespotquote:Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
toen hadden ze nog koude winters...quote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef Yaku het volgende:
Dat deden ze vroeger toch goed he. 9 broers en zussen.
Dat zie je tegenwoordig alleen nog maar bij Somaliërs.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef Yaku het volgende:
tuurlijk welquote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar even, volgens mij hadden ze best 3k bijeen kunnen leggen om tickets te halen voor die drie.
Dat zij waarschijnlijk al 1000x met een privejet heen en weer konden gaan met de hele familie.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Die hebben echt wel geld zat.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar even, volgens mij hadden ze best 3k bijeen kunnen leggen om tickets te halen voor die drie.
Daar wacht ik ook op. Met de tv op stilquote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef Yaku het volgende:
Ik mis het 'op het laatste moment' komt de liefde de deur uit rennen' moment
ja het is een beetje een flauw endquote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef Yaku het volgende:
Ik mis het 'op het laatste moment' komt de liefde de deur uit rennen' moment
Het ziet er allemaal wel heel retro uit.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:21 schreef MissJ het volgende:
denken deze kereltjes dat ze de Beatles zijn ofzo?
Komt nog.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef Yaku het volgende:
Ik mis het 'op het laatste moment komt de liefde de deur uit rennen' moment
willen = kunnenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:21 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt die band dat ze op een begrafenis spelen.quote:
Met 3 gelukszoekers ertussen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef Yaku het volgende:
doeiiiiiquote:Op donderdag 24 december 2015 23:22 schreef Negentiendertig het volgende:
Begin januari weer reguliere afleveringen toch? tot dan
5 minuten aangekeken maar het is gewoon treurigquote:Op donderdag 24 december 2015 23:23 schreef Eenhoornkusje het volgende:
Toch maar even Jan-Jaap proberen
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2015 23:23 schreef Eenhoornkusje het volgende:
Toch maar even Jan-Jaap proberen
Eens.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 minuten aangekeken maar het is gewoon treurig
Ja, daarna wordt het alleen maar slechter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Nu aan het kijken. Met die 2 zussen in het beginZo lief
Het is toch fijn dat die mensen zo verliefd zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:27 schreef syndroom het volgende:
Heeft er niemand zich geërgerd aan dat kleffe gedoe?
Alleen is het lied niet van THE Beatles maar van THE beach boys.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:21 schreef MissJ het volgende:
Dat vind ik moeilijk te beoordelen of ze dat zelf kunnen ophoesten. Het gaf me wel een beeld van de problemen waarmee de toenmalige gelukzoekers geconfronteerd worden als ze ouder worden. Althans, ik kreeg het beeld van vereenzaming en heimwee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Die oudjes type oud-geld dat de TV nodig heeft om hun familie uit Canada te zien, die vijf luitjes konden gezamenlijk zeker geen 1800 Euro ophoesten?
Schaamteloos gewoon
Waarom kijk je het dan? #zelfkastijdingquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:27 schreef syndroom het volgende:
Heeft er niemand zich geërgerd aan dat kleffe gedoe?
Daarom heb ik weinig empathie, ze kiezen er zelf voor, terwijl ze bij voorbaat al weten dat het qua werk en of vergunning niet haalbaar is, of dat er teveel risico's zijn, en tóch dan zwanger worden... Dat doe je toch echt zelf.quote:
We leven in een welvarend land. Ik snap niet dat families niets bijleggen om iemand een reisje naar zus/broer/zoon/dochter/vader/moeder/wat dan ook cadeau te geven. Zo'n grote bijdrage hoeft dat niet te zijn. Maar nee, de financiering moet zo nodig in een programma van een derde hand komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het begin al minder leuk dan vorig jaar. Ook die paar oudjes. Oma die haar zus na 27 jaar ziet, doe dat lekker in een reguliere uitzending.
Aan de andere kant, kan ook wanhopigheid meespelen. Bijvoorbeeld als je steeds ouder wordt en het maar niet wil lukken om een partner in Nederland te vinden. Een Aziatische, Russische oid met een slecht vooruitzicht in eigen land is makkelijker te "regelen" dan een grietje dat alles meeheeft in Nederland (hogere standaarden en zo). Ik merk dat wel want die buitenlandse meiden zien er vaak gewoon top uit. Zie ook bijvoorbeeld het programma From Russia With Love.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom heb ik weinig empathie, ze kiezen er zelf voor, terwijl ze bij voorbaat al weten dat het qua werk en of vergunning niet haalbaar is, of dat er teveel risico's zijn, en tóch dan zwanger worden... Dat doe je toch echt zelf.
Dat meisje wist ook dat het niet beantwoord zou wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef jakob558 het volgende:
Mooi geforceerd trouwens, van dat meisje met d'r beste vriend
Ik verslik me bijna in mijn pinda'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef Nizno het volgende:
Jeetje Cas.... wat kun jij mooi pingelen.
niet doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verslik me bijna in mijn pinda's
Hij is niet altijd blind geweest dus zal sowieso weten hoe je kunt focussen aangezien het niet in 1 keer blindheid is geweest. En ik heb het vermoeden dat het gezichtsvermogen nog niet geheel 0% is bij beide ogen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:23 schreef jakob558 het volgende:
Hij kijkt mensen wel mooi aan, is hij nou nog blind of..?
Eensquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef Nizno het volgende:
Ik blijf alleen het uitgestrekte verhaal over Aussie wel vervelend vinden. Daar kunnen ze echt beter gewoon een programma van maken los van de gewone AYNIL.
Hoe is het met je pinda?quote:
Goed opgegetenquote:
quote:
Dank je, jij ook!quote:
Ja klopt maar waarsch betaalt de sponsor zowat de hele kosten van 't programma gok ik zo samen met Hallmark. Blijft helaas commerciele tv. Maar die travel verhalen worden wel ongelooflijk saai en voorspelbaar. Al die babyboomers weer die op reis gaan zzzz. En jammer dat het ook altijd weer naar australie is.. Maargoed de sponsor zal er wel tevreden over zijn dus dan blijven ze gaan...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef Nizno het volgende:
Ik blijf alleen het uitgestrekte verhaal over Aussie wel vervelend vinden. Daar kunnen ze echt beter gewoon een programma van maken los van de gewone AYNIL.
Hadden ze toch ook? Dat Love is in the Air ofzo, loopt dat eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef Nizno het volgende:
Beugelmeisje schat ik 15.quote:
echt he.. man man man, volgens mij hebben ze bij elkaar een IQ van nog geen 100quote:
Baasquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:21 schreef richolio het volgende:
Jezus wat lomp"dat je aan me kop loopt te zeuren" *doet aanzoek*
Kak, ik vond het echt twee norse wijven, die ik irl ook echt met elkaar zie rellen.quote:
Op zich ben ik het met je eens, maar deze vrouw vind ik wel heel erg leuk. Ik hoop toch dat die zus een beetje leuk gaat reageren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Disana het volgende:
Dit Australië-onderdeel vind ik nooit leuk.
Oh ja, natuurlijk gun ik die mensen wel het beste. Vind er alleen niets aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens, maar deze vrouw vind ik wel heel erg leuk. Ik hoop toch dat die zus een beetje leuk gaat reageren.
Oh ja, ik wel. Zeker dit vrouwke. Maar soms zijn er ook die pas nog daar zijn geweest, of je merkt duidelijk dat de familie in Australië al op de hoogte was.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk gun ik die mensen wel het beste. Vind er alleen niets aan.
Ik heb momenteel andere prioriteiten. Daarbij heb ik mijn oudste nicht en neef gezien toen ik vijf was, maar dat weet ik niet meer. Mijn jongste nichtje heb ik nog nooit gezien. Heb ze wel alledrie op facebook. Ook mijn man's oudste neef en zijn vrouw. Wel leuk om hun activiteiten te zien. Barbecue met Kerst bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef syndroom het volgende:
Ik zou er nog een keer heen willen, helaas is Australië wel een duur land. Niet te betalen voor arme mensen.
Ja, natuurlijk is het fijn voor iedereen die zijn familie weer eens wil zien. Maar als onderdeel van de show vind ik het veel te lang duren en te breed uitgemeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh ja, ik wel. Zeker dit vrouwke. Maar soms zijn er ook die pas nog daar zijn geweest, of je merkt duidelijk dat de familie in Australië al op de hoogte was.
Maar een oma die haar kleinkind nog nooit gezien heeft, of zussen die elkaar voor de laatste keer vast kunnen houden, doet mij toch wel wat.
Mijn man en ik hebben beide neven en nichten in Australië, ooms en tantes overleden.Lijkt me leuk daar een keer een rondreis te maken, maar niet via dit programma.
Iemand moet de show betalen... Anders hadden ze het ook wel geschrapt. Behalve vandaag met de oma's is het normaliter een ellendige lange zit om er doorheen te worstelen ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het fijn voor iedereen die zijn familie weer eens wil zien. Maar als onderdeel van de show vind ik het veel te lang duren en te breed uitgemeten.
Hij ziet haar van de achterkant en denkt dat het 2 mannen zijn zeker.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:10 schreef RipCity het volgende:
Dat meezingen MOET verboden worden. Niemand kan playbacken en het is gewoon te genant maar dan op een niet grappige manier. Vooral heel triest.
Deze immigrant weet niet wat 'm overkomt
[ afbeelding ]
[..]
Iemand moet de show betalen... Anders hadden ze het ook wel geschrapt. Behalve vandaag met de oma's is het normaliter een ellendige lange zit om er doorheen te worstelen ja.
Vond de Valentijns aflevering iig stukken beter (net als de kerst) dan de reguliere.
Ik zou ook niet blij zijn als het groot op de ziggodome staatquote:
Yup. Zing er dan tenminste nog een leuk liedje bijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat gepingel echt tenenkrommend.
net?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Zing er dan tenminste nog een leuk liedje bij. Nu is het het net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |