Versobering.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:31 schreef Stickertje het volgende:
7.5 miljoen is wel een heellaag bedrag
Ik heb het idee dat er minder bedrijven mee doen. En misschien ook veel grote bedragen al in het begin binnenkwamen ipv de laatste dag.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel weinig. 9/10 had ik best verwacht maar 7.5 vind ik erg weinig voor de laatste dag.
Mja naar 12.8 ofzo, niet naar 14.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was achteraf juist verhoogt.
Deels de combinatie van de DJ's, deels de regio. Vergeet niet dat regio Twente vanuit het verleden (en heden) een zwaar minderwaardigheidscomplex heeft en altijd strijdvaardig is.quote:
Economische crisisquote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef Merode32 het volgende:
We zitten gewoon op niveau 2010 en eerder.
Nee dat jaar was heel erg goed en toevallig stond het glazen huis toen in Enschede.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enschede was wel echt idioot goed. Dit is het niveau Leiden.
Dat wilde zequote:
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef heloef het volgende:
Laten we wel even stoppen met doen alsof 7,5 miljoen weinig geld is.
Gaat er niet om of het veel of weinig is maar dat het aanzienlijk minder is dan de vorige edities van SRquote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Mensen, ik heb het leuk gehad deze zes dagen. Wellicht tot morgen in het Top2000 topic!
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef heloef het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Mensen, ik heb het leuk gehad deze zes dagen. Wellicht tot morgen in het Top2000 topic!
En niet zo arm is tov andere landelijke regio's. Dat was wel het topjaar, dat gaan ze ook nooit meer redden, ze hebben daar de afgelopen 2 jaar met veel pijn en moeite op geteerd en iets lagere bedragen binnengehaald.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Deels de combinatie van de DJ's, deels de regio. Vergeet niet dat regio Twente vanuit het verleden (en heden) een zwaar minderwaardigheidscomplex heeft en altijd strijdvaardig is.
^dit.. Gewoon elk jaar in Utrechtquote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef 1shot1kill het volgende:
Laten ze voortaan maar lekker in het midden van Nederland blijven, ik woon in de achterhoek en Haarlem was vorig jaar nog te doen maar Heerlen is een pokke eind en het grootste deel van Nederland woont nog verder weg dan mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |