abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159218365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dergelijke doodsverwensingen liggen een beetje gevoelig, dus laat die maar achterwege.
Oke ik verwijder hem wel
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159218376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:15 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Oke ik verwijder hem wel
Hoeft niet.
pi_159218381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoeft niet.
O al gedaan
pi_159218465
Wanneer halen ze de bulldozers door dat kamp heen? Of is daar inmiddels al een poging tot gedaan? Heb het niet helemaal gevolgd.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:22:35 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159218480
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou hup.... rubberkogels en traangas inzetten. Weg met dat gespuis.
Lijkt er juist op dat ze extreem behulpzaam zijn. Ze breken hun eigen kamp af :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159218501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:21 schreef Infection het volgende:
Wanneer halen ze de bulldozers door dat kamp heen? Of is daar inmiddels al een poging tot gedaan? Heb het niet helemaal gevolgd.
volgens mij vandaag daarom zijn er nu natuurlijk die rellen
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:24:14 #282
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159218516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dergelijke doodsverwensingen liggen een beetje gevoelig, dus laat die maar achterwege.
En dan wel zelf quoten....
Fade to Black
pi_159218529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:23 schreef maryen65 het volgende:

[..]

volgens mij vandaag daarom zijn er nu natuurlijk die rellen
Tijd om het leger in te zetten dus. Met alleen politie en wat bulldozers ga je het niet redden.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:26:53 #284
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159218559
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toch glipt er af en toe een doorheen, toevallig dit weekend nog een docu over gezien. En eenmaal in het VK krijgen ze over het algemeen bijna altijd een tijdelijke opvang, in het geval van die gast die ik zag was dat een verblijfsvergunning tot 2020, en daarna word bekeken of hij voorgoed mag blijven of niet. En dat is nou precies waarom ze het blijven proberen.
Ik vind dat zo vreemd he. Mijn vriendin heeft een Koreaans paspoort en werd voor 20 minuten ondervraagt bij de douane omdat ze ooit eens eerder in Londen had gestudeerd. Ik moest terugkomen om mijn Nederlandse paspoort te laten zien zodat ze konden zien dat ze geen vriend had in de UK, waardoor er een grotere kans zou zijn dat ze zou blijven hangen. Ze moest allemaal papieren tonen van haar opleiding in Londen om te laten zien dat het geen leugens waren. Want stel je voor dat iemand die goed engels spreekt, heeft gestudeerd in Londen en 2 universitaire opleidingen heeft afgemaakt langer dan een paar maanden in de UK blijft.

Maar, als je even aan komt lopen door de tunnel zonder ID mag je tot 2020 blijven hoor :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159218669
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:24 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En dan wel zelf quoten....
Het ging niet om die post maar die daarvoor.
Aangezien het indirect was kan het blijven staan, maar kan ik wel aangeven dat daar de grens ligt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:03:24 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159222308
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik vind dat zo vreemd he. Mijn vriendin heeft een Koreaans paspoort en werd voor 20 minuten ondervraagt bij de douane omdat ze ooit eens eerder in Londen had gestudeerd. Ik moest terugkomen om mijn Nederlandse paspoort te laten zien zodat ze konden zien dat ze geen vriend had in de UK, waardoor er een grotere kans zou zijn dat ze zou blijven hangen. Ze moest allemaal papieren tonen van haar opleiding in Londen om te laten zien dat het geen leugens waren. Want stel je voor dat iemand die goed engels spreekt, heeft gestudeerd in Londen en 2 universitaire opleidingen heeft afgemaakt langer dan een paar maanden in de UK blijft.

Maar, als je even aan komt lopen door de tunnel zonder ID mag je tot 2020 blijven hoor :')
Het is ook van de zotte dat iedereen die geen papieren heeft daardoor juist rechten lijkt te verwerven ipv ze kwijt te raken. Het toont het failliet van het huidige asielbeleid in Europa.
pi_159225422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is ook van de zotte dat iedereen die geen papieren heeft daardoor juist rechten lijkt te verwerven ipv ze kwijt te raken. Het toont het failliet van het huidige asielbeleid in Europa.
hmm het betekent ook dat je geholpen kunt worden als je daadwerkelijk je papieren kwijt bent geraakt bij een bombardement op je huis waardoor je bent gevlucht. Die regels zijn juist voor echte vluchtelingen gemaakt lijkt mij, dat ze nog wel eens misbruikt worden doet er verder niets aan af dat ze juist nodig zijn voor mensen die werkelijk gevlucht zijn.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:46:50 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159225490
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef poemojn het volgende:

Die regels zijn juist voor echte vluchtelingen gemaakt lijkt mij, dat ze nog wel eens misbruikt worden doet er verder niets aan af dat ze juist nodig zijn voor mensen die werkelijk gevlucht zijn.
Maar dat onderscheid is nauwelijks te maken in de praktijk, of iig erg lastig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_159228715
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er zijn wel manieren om te achterhalen waar ze vandaan komen maar daar gaan de rechters niet mee akkoord. Je zou er bijvoorbeeld linguïsten op af kunnen sturen die aan de taal en de spraak kunnen horen waar iemand vandaan komt. Dan weet je niet zeker of dat die persoon ook direct uit dat land kwam maar wel dat hij daar zijn wortels heeft en dat ze in dat land meer weten.
Overigens moet het voor de NL staat toch weinig moeite zijn om Somalische paspoorten aan te maken, en deze te verschaffen voor enkeltjes richting somalie?

Dan speel je het spelletje toch gewoon mee.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159228767
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat is helaas overal hetzelfde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159229112
Waarom halen ze dat kamp daar eigenlijk niet weg? Kan iedereen weer gewoon de haven in.
pi_159229143
En waarom blijven die mensen daar zitten. Als ze met een boot naar Griekenland hebben kunnen komen, waarom kunnen ze dan geen vlot bouwen of een rubberboot jatten om naar Engeland te varen?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:24:11 #293
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159229481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
En waarom blijven die mensen daar zitten. Als ze met een boot naar Griekenland hebben kunnen komen, waarom kunnen ze dan geen vlot bouwen of een rubberboot jatten om naar Engeland te varen?
Dat is wrs te gevaarlijk. Er hebben we mannen geprobeerd om te zwemmen maar ik geloof dat dit ook niet echt een succesverhaal was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:32:50 #294
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159229680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Het kanaal overvaren is wel even wat anders dan dat mini stukje vanaf turkije, de zee is koud. er is veel grote scheepvaart, meer golven en de afstand is gewoon groter
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159230082
Beetje mieterig hoor. En of aan een vrachtwagen hangen niet gevaarlijk is.
pi_159230117
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel meerdere manieren om aan de overkant te komen?
Je kan het zelfs met een waterfiets doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 16:03:31 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159230484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan het zelfs met een waterfiets doen.
12 uurtjes met de kano
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_159230781
Ook wel grappig dat er gesproken wordt over WANHOPIGE vluchtelingen.

Zoals hier al gezegd is, zijn het gewoon illegalen, en wat nou wanhopig? Ze zijn gewoon fucking agressief en proberen een kans te forceren om naar het grote geld toe te kunnen reizen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 18:04:31 #299
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159233503
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef ToT het volgende:
Ook wel grappig dat er gesproken wordt over WANHOPIGE vluchtelingen.

Zoals hier al gezegd is, zijn het gewoon illegalen, en wat nou wanhopig? Ze zijn gewoon fucking agressief en proberen een kans te forceren om naar het grote geld toe te kunnen reizen.
Inderdaad weg met dat schorem. Je zult als eigenrijder maar schade oplopen door dit soort ratten dan heb je misschien wel een jaar voor niets gewerkt.
Fade to Black
pi_159233535
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Inderdaad weg met dat schorem. Je zult als eigenrijder maar schade oplopen door dit soort ratten dan heb je misschien wel een jaar voor niets gewerkt.
Tja als je vrachtwagen vernield wordt en je je hele voorraad op de vuilnisbelt kunt flikkeren (waar je ongetwijfeld OOK nog eens voor zult moeten BETALEN)... :X :X :X :X :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')