quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een plan! Ik ben benieuwd of ze dat echt gaan uitvoeren.
Wat maakt die migrant zich zorgen om een klein hekje rond het containerkamp? Daar kan je zo overheen. Als hij naar Engeland wil, zijn er grotere obstakels waar hij voorbij moet zien te komen..
Ze zijn begonnen met ontruimen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga heel hard duimen dat de Fransen het lef hebben om gewoon de boel plat te walsen. Ik kan ze 1 tip geven : zet er eerst het waterkanon op
quote:New migrant shock: Coach full of British schoolchildren 'ATTACKED by Calais refugees'
A COACH full of British schoolchildren was attacked by Calais migrants who smashed a window and may have caused one child to suffer an epileptic fit.
Volgens mij kunnen ze kampen ontruimen wat ze willen als ze die mensen niet uitzetten helpt het niets.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn begonnen met ontruimen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn begonnen met ontruimen.
Dat heeft toch nooit zin, me dunkt dat de douane bij zo'n vracht altijd wel ff de deur open doetquote:
Het heeft sws geen zin. Maar heel weinigen lukt het om de Uk binnen te komen. Het kamp zit niet voor niks stampvol.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:30 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dat heeft toch nooit zin, me dunkt dat de douane bij zo'n vracht altijd wel ff de deur open doet
Toch glipt er af en toe een doorheen, toevallig dit weekend nog een docu over gezien. En eenmaal in het VK krijgen ze over het algemeen bijna altijd een tijdelijke opvang, in het geval van die gast die ik zag was dat een verblijfsvergunning tot 2020, en daarna word bekeken of hij voorgoed mag blijven of niet. En dat is nou precies waarom ze het blijven proberen.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het heeft sws geen zin. Maar heel weinigen lukt het om de Uk binnen te komen. Het kamp zit niet voor niks stampvol.
Die heb ik ook gezien op Belgische tv.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch glipt er af en toe een doorheen, toevallig dit weekend nog een docu over gezien. En eenmaal in het VK krijgen ze over het algemeen bijna altijd een tijdelijke opvang, in het geval van die gast die ik zag was dat een verblijfsvergunning tot 2020, en daarna word bekeken of hij voorgoed mag blijven of niet. En dat is nou precies waarom ze het blijven proberen.
Het is ze niet om asiel te doen. Ze willen gewoon naar Engeland. Om de een of andere reden is dat tegenwoordig het beloofde landquote:Op maandag 18 januari 2016 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien op Belgische tv.
Die gast was binnen 48 uur in Engeland.
Verder geen sympathie voor die gasten. Als men echt in nood was kan men gewoon op het vaste land asiel aanvragen.
Ik weet dat ze naar Engeland willen [voor die tijdelijke verblijfsvergunning en toegewezen huisvesting] en dat is ook meteen de reden dat ik geen sympathie heb voor de situatie waarin ze zich bevinden. Ze kiezen er zelf voor.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is ze niet om asiel te doen. Ze willen gewoon naar Engeland. Om de een of andere reden is dat tegenwoordig het beloofde land
In casu ongetwijfeld Londen of een andere grote stad en dan lekker de illegaliteit in verdwijnen in een verpauperde achterstandswijk. Want van iets fatsoenlijks opbouwen hoef je van deze gasten niks te verwachten.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is ze niet om asiel te doen. Ze willen gewoon naar Engeland. Om de een of andere reden is dat tegenwoordig het beloofde land
Het probleem is dat de UK van de EU deze gelukszoekers een huis en een uitkering moeten geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik weet dat ze naar Engeland willen [voor die tijdelijke verblijfsvergunning en toegewezen huisvesting] en dat is ook meteen de reden dat ik geen sympathie heb voor de situatie waarin ze zich bevinden. Ze kiezen er zelf voor.
Wij hoeven dat toch ook niet zo snel? Waarom Engeland dan wel?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het probleem is dat de UK van de EU deze gelukszoekers een huis en een uitkering moeten geven.
De Brexit is dus de oplossing, daarna verdwijnt de jungle vanzelf.
Helemaal mee eens. De manier waarop ze t proberen de UK te bereiken vind ik beneden alle peil.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weet dat ze naar Engeland willen [voor die tijdelijke verblijfsvergunning en toegewezen huisvesting] en dat is ook meteen de reden dat ik geen sympathie heb voor de situatie waarin ze zich bevinden. Ze kiezen er zelf voor.
Klopt, je ziet ze alleen in grote steden. Gelukkig voor het platteland ontsnapt men daar aan deze aso invasie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In casu ongetwijfeld Londen of een andere grote stad en dan lekker de illegaliteit in verdwijnen in een verpauperde achterstandswijk. Want van iets fatsoenlijks opbouwen hoef je van deze gasten niks te verwachten.
Op het Engelse platteland zul je deze immigranten echt niet gaan terugvinden.
In Nederland gaan de asielzoekers zelfs voor als het gaat om een woningquote:Op maandag 18 januari 2016 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wij hoeven dat toch ook niet zo snel? Waarom Engeland dan wel?
Ja maar toch niet binnen een paar weken al?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In Nederland gaan de asielzoekers zelfs voor als het gaat om een woning
OK dan zitten ze nog in de procedure.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja maar toch niet binnen een paar weken al?
Ik heb de indruk dat het in Engeland veel sneller en gemakkelijker gaat. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK dan zitten ze nog in de procedure.
Dat verwacht ik eik niet. Veel van die migranten spreken engels en ze zijn te beroerd om een andere taal te leren. En verblijf in de UK geeft ook * aanzien * héquote:Op maandag 18 januari 2016 15:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het probleem is dat de UK van de EU deze gelukszoekers een huis en een uitkering moeten geven.
De Brexit is dus de oplossing, daarna verdwijnt de jungle vanzelf.
Als de UK weer zijn eigen wetten mag maken, dan komen deze gelukszoekers gewoon in een kamp wachtend op uitzetting, of men hanteert het systeem van de VS of dat van Australie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eik niet. Veel van die migranten spreken engels en ze zijn te beroerd om een andere taal te leren. En verblijf in de UK geeft ook * aanzien * hé
Ik hoop t van harte. De UK heeft al veel te veel van dit soort volk.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als de UK weer zijn eigen wetten mag maken, dan komen deze gelukszoekers gewoon in een kamp wachtend op uitzetting, of men hanteert het systeem van de VS of dat van Australie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |