Tijd om de grenscontroles te hervatten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:51 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er nog komt... Die lui hier gaan wie weet straks ook zo doen als ze geen huis en auto krijgen. En de azc's zitten zo enorm vol..
Als de poltie toch nergens te bespeuren is dan kan je ze dus ook afknallen zonder gezeikquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef StaceySinger het volgende:
Truckchauffeur Jessica Lewis werd in het midden van de nacht omsingeld door een dozijn mannelijke vluchtelingen in hoodies net voor de haven van Calais. Ze probeerden de vrachtwagen binnen te dringen langs de passagierszijde. "Nergens viel politie te bespeuren", vertelt ze. "Het was zo huiveringwekkend. Ik kwam in tranen toe aan de incheck van de kanaaltunnel."
Ze zijn wanhopigquote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef Slaro het volgende:
Toch treurig dat dit soort gebieden vandaag de dag bestaan in Europa, mensen zijn wanhopig en begrijp ze toch erg Goed dat ze de dingen doen die ze proberen te doen, er moet een simpele oplossing komen en dit soort kampen moeten simpelweg weggehaald worden, kan niet, punt zo.
Ik zal wel bot zijn maar waarom kan je een leger van 18.000 jonge afrikaanse mannen met machettes en wapens die de bevolking aanvallen niet met tanks of geweren te lijf gaan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als ze dat zouden doen, om de politie te ontlasten. Politie-agenten zijn natuurlijk wel beter getraind om hiermee om te gaan, je kan moeilijk op die mensen gaan schieten of tanks gebruiken.
En avondklok in de azc'squote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd om de grenscontroles te hervatten?
Die gasten moet je dan eerst wel leren klokkijken.quote:
Een avondklok houdt in dat je binnen moet blijven, niet buiten .quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gasten moet je dan eerst wel leren klokkijken.
Plus een avondklok in de AZC's zou eigenlijk inhouden dat je ze allemaal naar buiten stuurt tussen een bepaalde tijd in de avond en nacht. Zal de buurt leuk vinden.
Dat snap ik, maar normaliter geldt een avondklok juist buiten en niet binnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een avondklok houdt in dat je binnen moet blijven, niet buiten .
Dit is meer een gevalletje: Er zal vast wel een goeie tussenzitten ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:53 schreef Achterhoker het volgende:
Zo massaal zo misdragen dan gaat het niet meer om een enkele rotte appel.
Dat bedoel ik.. dat ze netjes binnen blijven na een bepaalde tijd en niet gaan rondhangen. Hier hingen er ontzettend veel asielzoekers rondom de snelweg op en afritten en op de viaducten s'avonds laat en s'nachts nog. Nu het slecht weer is zie je ze niet meer, of hangen ze ergens anders rond geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een avondklok houdt in dat je binnen moet blijven, niet buiten .
Containerwoningquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:02 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. dat ze netjes binnen blijven na een bepaalde tijd en niet gaan rondhangen. Hier hingen er ontzettend veel asielzoekers rondom de snelweg op en afritten en op de viaducten s'avonds laat en s'nachts nog. Nu het slecht weer is zie je ze niet meer, of hangen ze ergens anders rond geen idee.
Containerschepen..quote:
Ik zie jou ook niet naar Afrika verhuizen omdat je daar jezelf kan bewijzen als onafhankelijk individu dat niet gebonden is of afhankelijk van de sociale welvaart in Nederland parasiet die je bent.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze zijn wanhopig? Ze willen wanhopig naar een land dat ze graties uitkeringen geeft. Of valt Frankrijk tegenwoordig ook onder onveilig land. Dit zijn duidelijk allemaal parasieten en de enige oplossing is terugsturen of afschieten. Opbokken met dat rellende teringtuig uit ons Europa.
Als je zelf het antwoord niet weet houdt deze discussie al op, maar schijnbaar zie jij massaslachtingen die ik heb gemist, ben erg benieuwd.quote:Ik zal wel bot zijn maar waarom kan je een leger van 18.000 jonge afrikaanse mannen met machettes en wapens die de bevolking aanvallen niet met tanks of geweren te lijf gaan?
Ah, eindelijk een plan! Ik ben benieuwd of ze dat echt gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vluchtelingen in Calais weigeren wooncontainers
Weg
Uiterlijk maandag moeten de bewoners van het kamp in Calais weg zijn. Tot die tijd hebben de vluchtelingen om de 125 nieuwe barakken te betrekken, want maandag komen de bulldozers om hun hutten te verwijderen. Of dat gebeurt, is afwachten. Een van de vluchtelingen die door de Britse nieuwszender BBC werd geïnterviewd, gaf al aan niet te verhuizen: ,,Om het nieuwe kamp zit een hek waardoor we er 's nachts niet uit kunnen. Dan kunnen we ook niet proberen om naar Engeland te komen. Dat proberen we elke avond en dat blijven we doen.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wooncontainers.dhtml
Ze hebben dat eerder dit jaar bij kleine kampen volgens mij ook al gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga heel hard duimen dat de Fransen het lef hebben om gewoon de boel plat te walsen. Ik kan ze 1 tip geven : zet er eerst het waterkanon op
Klopt en dat haalde weinig uit, men moet het wel in het groot aanpakken. Met veel materiaal alles en iedereen flink nat maken en meteen bulldozers er achteraan om alles plat te walsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze hebben dat eerder dit jaar bij kleine kampen volgens mij ook al gedaan.
Ik voorzie weer krantenkoppen met "beestachtig optreden van de fransen politie"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klopt en dat haalde weinig uit, men moet het wel in het groot aanpakken. Met veel materiaal alles en iedereen flink nat maken en meteen bulldozers er achteraan om alles plat te walsen.
Ik hoop het van harte, want dan is er eindelijk eens goed opgetreden tegen die barbaarse bende in Calais.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:36 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik voorzie weer krantenkoppen met "beestachtig optreden van de fransen politie"
Foto's van huilende kinderen en mannen die "radeloos" zijn
De VN die het veroordeelt.
En een of ander onzin stukje over sluimerend racisme binnen het franse staatsbestel
Die betekenis is hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, want dan is er eindelijk eens goed opgetreden tegen die barbaarse bende in Calais.
Het woord racisme heeft nog maar weinig betekenis tegenwoordig.
Dat zou je niet zeggen als je ziet hoe vaak het ten onrechte wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die betekenis is hetzelfde gebleven.
Ik heb niets maar dan ook niets te zoeken in Afrika maar elk ander continent ter wereld: Waarom niet. Ik ben inderdaad een onafhankelijk individu en ben niet afhankelijk op enige wijze van de NL overheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:13 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet naar Afrika verhuizen omdat je daar jezelf kan bewijzen als onafhankelijk individu dat niet gebonden is of afhankelijk van de sociale welvaart in Nederland parasiet die je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |